• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    'Zal ik het water laten lopen?' vraag ik haar en sta al snel recht. Ik kijk haar even glimlachend aan.
    Ik weet niet of ik mee mag maar ik kan het water tenminste

    Alexi
    Ik knik en haal een zakdoekje uit mijn zak. 'Alsjeblief.' zeg ik zachtjes en wacht dan op haar.
    'We kunnen in de cafetaria koffie drinken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aeras schreef:
    Telefoon schat was een post aan het schrijven voor een ander topic maar bedankt voor de link!


    |No worries. (: |


    kindness is never a burden.

    Jaimes je bent trouwens een schat ik reageer zo met Rae, maak een post voor Rose en bedenk iets voor Amare


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik word lichtelijk opzij getrokken in de richting van Jake en ik kijk naar hem en glimlach. Hij drukt een kus op mijn wang. Daarna zie ik hem nadenken, 'Weet je de weg nog?' Vraag ik dan aan hem. 'We kunnen anders ook wel lager vliegen zodat je de omgeving goed kan zien?' Want dat is vanaf hier niet echt duidelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aeras schreef:
    Jaimes je bent trouwens een schat ik reageer zo met Rae, maak een post voor Rose en bedenk iets voor Amare


    [Toevallig was ik vanochtend het eerste uur vrij en ik had zin om te posten met John c: en ik ben geen schat hoorr ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [moet les ook niet gebeld worden door die Dave?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Ja, graag." glimlachte ik. "Ik ga ondertussen al een outfit zoeken." grijnsde ik en stapte uit bed om wat kleren bij elkaar te zoeken.
    Hmm, ik wist niet of hij vandaag al wou vertrekken naar zijn familie, maar ik bereidde me er in ieder geval wel op voor.
    Ik koos voor blauw. Dat kwam altijd wel schattig, maar ook serieus over. Maar geen pumps nee, dat was dan weer te... ik wil dat mijn kleding perfect is-erig... Ik nam gewoon wat mooie converses en wat oorbellen die bij het zelfgemaakte kettinkje van Joshua zouden passen. Dat deed ik ook even uit, zodat ik het niet zo beschadigen in bad of zo. Je wist maar nooit. Als finishing touch nog een klein armbandje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vanessa Elenore Woods
    Vans nam dankbaar een papieren doekje aan en volgde Alexi door de gang. Ze liep zwijgend naast haar en prak pas toen Vans en Alexi hun koffie hadden en in het cafetaria zaten begon Vans te praten. Haar handen had ze om het hete bekertje geslagen en ze beet op haar lippen. Haar ogen waren nog steeds rood van het vele huilen en de plekken onder haar ogen waren zwart van de mascara. "Zoals je denk ik al vermoed is er meer aan de hand tussen Samuel- euh ik bedoel meneer Gaisford en ik dan een gewone leerling en haar docent." Vans wachtte even en ging toen weer verder,"Het begon allemaal na het Herfstbal. Hij was nieuw en vroeg me de weg in de school die ik met veel plezier had uitgelegd. Toen vroeg hij me of ik hem wilde helpen met zijn kleren aangezien hij geen idee had wat hij aan moest doen." Toegegeven, dat klonk nogal verkeerd. "Die namiddag waren we gaan shoppen en van het één kwam het ander. We maakten geheime afspraakjes buiten school en zorgden ervoor dat niemand ons betrapte." Vans nam een slok van haar koffie. "Alles ging goed toen het Winterbal eraan kwam. We konden niet samen gaan omdat een leerling natuurlijk nooit met een leerkracht mag gaan. Daardoor bedachten we het volgende plan. Sam zou met een oude vriendin gaan van zijn leeftijd en ik met Dave Dallas, die me al eens gevraagd had maar ik had gezegd dat ik het nog niet wist."-"En toen begon de drama. We waren beiden jaloers, Dave en ik kusten op het bal voor onze reputatie waardoor Sam en Abby ook kusten en toen werden we beiden kwaad op elkaar en maakte hij het uit. En toen wilde hij ontslag nemen en kreeg hij een ongeluk en-" Dat laatste ratelde Vans zodanig snel dat de emoties haar teveel werden en ze opnieuw begon te huilen.


    kindness is never a burden.

    Joshua
    Ik loop naar de badkamer en draai de kraan van het bad open. Ik stop mijn hand in het water en test de warmte. Ik giet er wat olie in en glimlach dan. Ik leg 2 handdoeken op de verwarming zodat die warm zijn als ze eruit komt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik schrok op, eigenlijk mocht ik niet schrikken maar het gebeurde toch. Ik beet op mijn lip en keek de kamer rond. Alles was even wazig, maar helderde weer op. John was al wakker en ik hoorde de douche net uitgaan ik had een nachtmerrie gehad. Alweer. Ik had het de laatste tijd extreem veel. Ik voelde over mijn buik. Ik was bang. Ik voelde me zwakker en ik zuchtte. Deze maand zou het kind er zijn. Ik weet nog steeds niet wat het is of zal zijn en hoe het zal aflopen. Een goed nieuws heb ik. Mijn broertje van 17 gaat me helpen. Hij vergeeft het me en mag hoe dan ook dst John een engel is hem toch. Evan gaat erbij zjn. Ik voelde over mijn buik en voelde de baby keren. Het maakte me soms een beetje misselijk maar ik kon soms wel lachen erom.
    Mijn blik had ik op de deur van ee badkamer gericht en ik gaapte even. Ik wou dat ik soms net als John 'lang kon gaan douchen. ' alleen kon ik dat niet. Het was moeilijk om over deze buik heen te kijken.
    Ik ging recht op zitten en keek maar om me heen ik rekte me uit en deed mijn haar in een warrige knot en trok een oversized sweater aan. Ik kon de truien van John niet meer aantrekken zelfs die werden te klein. Ik maakte voor mezelf een kopje thee en dacht na terwijl ik het opdronk ik was moe. Uitgeput en op. Ik was angstig en bang. Onzeker en vooral soms moedeloos. Hoewel ik alles zo positief mogelijk in probeerde te zien was het zelfs voor mij moeilijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Braxlin
    Ik liep glimlachend naar de badkamer en sloot de deur achter me.
    "Wanneer wil je trouwens naar je familie?" vroeg ik toen maar en draaide de kraan van het wat toe, toen ik zag dat er genoeg in was. Ik duwde hem met zachte hand in bad, zodat ik daarna op zijn schoot kon komen zitten, terwijl ik nog steeds op antwoord wachtte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ( Ben je wel! Haha )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aeras --- > Nychta


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LostMagic schreef:
    [moet les ook niet gebeld worden door die Dave?]


    [Hm, in Vans post stond Alexi of Leslie. En aangezien Alexi er al is had ik niet gepost dat Les ook gebeld wordt :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik luister aandachtig naar de uitleg van Vans en probeer het allemaal te bevatten. Ze heeft al maanden een geheime relatie met onze leerkracht? Niet iets wat ik verwacht had. Als ze terug begint te huilen trek ik haar in een knuffel en negeer de angst die weer volop door mijn lichaam stroomt. Ik kan nu die angst niet toelaten, het kan niet. Niet nu ze me nodig heeft. 'Alles komt goed Vans.' fluister ik zachtjes. 'Hij komt wel weer wakker, en dan kunnen jullie het bijleggen.' Het is wel duidelijk dat ze echt van hem houd. 'Zullen we zo terug naar de kamer gaan?' vraag ik haar en laat haar terug los.

    Joshua
    Ik glimlach en laat me in het water zakken.
    'Ja is goed, maar als je liever nog wat wacht, kunnen we morgen ook nog gaan hoor.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'