• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Doe je boblijn weer,

    Zelf heb ik een rechte pony, schuine pony en een lok gehad. Maar nog nooit kort..


    Hoe kort? -Ik kan ook gewoon een bobline en een scheve pony doen.. Maar dat word schrikken voor de mensen op school morgen XD-


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik antwoord niet direct waar doe nog even door en ga dan van hem. 'De massage is gedaan.' glimlach ik en kijk even naar mijn handen die helemaal glibberen van de olie. Hm. Ik sta op en veeg ze af aan Ax zijn benen. Ik grinnik.

    Joshua
    Als mijn boxer uit is voel ik me helemaal opgewonden worden en zak af naar beneden. Ik druk een kusje op haar onderbuik en streel eerst zachtjes met mijn vingertoppen over haar clitje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hé!" zei ik grijnzend en ging rechtop zitten. Ik keek even twijfelend naar mijn benen.
    "Pff, ik douche me zo wel." besloot ik dan.
    "Eerst: wil jij nog een massage?" Zij had me nu al twee keer gemasseerd, het werd tijd dat ik wat terug deed. Als ze dat wij tenminste.

    Braxlin
    Ik kreunde en er ging een schokje door me heen, wanneer zijn vingertoppen mijn clitje streelden.
    Ik gooide drukte mijn hoofd in het kussen en voelde een straaltje vocht over de binnenkant van mijn benen lopen. Damn, ik was echt geil...
    "Joshua." kreunde ik ongeduldig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Hoe kort? -Ik kan ook gewoon een bobline en een scheve pony doen.. Maar dat word schrikken voor de mensen op school morgen XD-


    [Hoe bedoel je hoe kort? Hoe kort jij het moet doen? Or..?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk hem aarzelend aan. Ah waarom niet. Ik knik en trek mijn shirt over mijn hoofd. Ik ga zitten op de bank en pruts aan de sluiting van mijn bh om die open te krijgen. 'Eh? Help?' grinnik ik als het me niet direct lukt.

    Joshua
    Ik grinnik zachtjes en berg dan mijn gezicht tussen haar benen en begin dan voorzichtig over haar clitje te likken en haar te beffen. Ik zet mijn handen goed en hoop nu maar dat ze me niet vast zet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Hoe bedoel je hoe kort? Hoe kort jij het moet doen? Or..?]


    Ja ik bedoelde hoe kort ik het moet doen. :3


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk hem aarzelend aan. Ah waarom niet. Ik knik en trek mijn shirt over mijn hoofd. Ik ga zitten op de bank en pruts aan de sluiting van mijn bh om die open te krijgen. 'Eh? Help?' grinnik ik als het me niet direct lukt.

    Joshua
    Ik grinnik zachtjes en berg dan mijn gezicht tussen haar benen en begin dan voorzichtig over haar clitje te likken en haar te beffen. Ik zet mijn handen goed en hoop nu maar dat ze me niet vast zet.

    Axton
    Ik ging over haar heen zitten en klikte haar bh zachtjes open.
    "Zo. En welke geur wil jij?" vroeg ik toen, terwijl ik een kusje op haar schouder drukte.

    Braxlin
    Ik kreunde nog harder. Ik zou mij benen om zijn nek willen slaan, zodat hij niet meer kon ophouden, maar in plaats daarvan spreidde ik ze wat meer, zodat hij er beter aan kon. Het laken zat geklemd in mijn gebalde vuisten en ik sloot met nog een kreun mijn ogen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik denk na.'Citroen.' zeg ik zachtjes en huiver even. Ik leg mijn bh op de grond naast de zetel en leg mijn hoofd op mijn armen.
    Ik sluit al mijn ogen en adem rustig in en uit.

    Joshua
    Ik doe verder maar stop dan vlak voor ze klaarkomt. Ik ga weer over haar liggen en kijk haar aan.
    'Klaar?' vraag ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik liet een flesje met citroengeur verschijnen en spoot wat in mijn handen.
    "Ok, ik kan je niet beloven dat het goed haat zijn, maar ik doe mijn best." glimlachte ik en begon toen met rustige bewegingen aan haar schouders. Een beetje zoals je het overal ziet.

    Braxlin
    Ik kreunde hard en keek hem verlangend aan.
    Snel knikte ik en liet met 1 hand het laken los om hem naar me toe te trekken, zodat ik mijn lippen op de zijne kon drukken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Oke geen probleem.' glimlach ik en kus haar nog even lichtjes. Dan sta ik op en pak een zwemshort uit de kast. Ik kleed me snel om gewoon in de kamer, ze heeft me toch al vaker naakt gezien en doe een shirt aan erboven.


    Leslie Day
    'Geen probleem wat?' Vraag ik met een lachje. Jake staat op na een kus en kleedt zich dan om. Ik glimlach en sta ook op. Ik pak een bikini uit de kast en kleed me helemaal uit en trek mijn bikini aan. Ik doe er een strak jurkje overheen, en niet zodat het er sexy uit ziet, maar zodat het niet omhoog gaat waaien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik laat een goedkeurend kreuntje over mijn lippen rollen en geniet van zijn handen op mijn lichaam.
    'Je onderschat jezelf.' fluister ik 'Het is lekker.' En nu bloos ik weer. Lekker?

    Joshua
    Ik kus haar vurig terug en stoot in haar. Eerst een rustig tempo maar al snel bouw ik het open kneed ik haar borst met mijn ene hand en bewerk haar clitje met mijn andere hand om haar te laten genieten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Dat heb je nog niet veel gedragen.' merk ik op en grinnik even voor ik haar in mijn armen neem.
    'Maar het staat je wel mooi.' Ik steek een verdwaalde lok terug achter haar oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik laat een goedkeurend kreuntje over mijn lippen rollen en geniet van zijn handen op mijn lichaam.
    'Je onderschat jezelf.' fluister ik 'Het is lekker.' En nu bloos ik weer. Lekker?

    Joshua
    Ik kus haar vurig terug en stoot in haar. Eerst een rustig tempo maar al snel bouw ik het open kneed ik haar borst met mijn ene hand en bewerk haar clitje met mijn andere hand om haar te laten genieten.

    Axton
    Ik glimlachte en ging verder over haar rug. Ik stak mijn tong een klein beetje uit mijn mond, iets wat ik altijd deed als ik me concentreerde.
    Ik deed echt mijn best om het zo 'lekker' mogelijk voor haar te maken.

    Braxlin
    Ik sloot mijn ogen en kromde mijn rug van genot.
    "God, Joshua." kwam er kreunend over mijn lippen. Hij leek gewoon overal te zijn en het voelde zo goed! Ik voelde het warme gevoel zich in mijn onderbuik samenballen en kwam al klaar. Ik deed teken dat hij gewoon door moest doen.
    Als ik geluk had, kwam ik zelfs nog een keer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik zucht af en toe zachtjes en voel me helemaal ontspannen. Axton mag zeggen wat hij wil. Hij kan echt goed masseren.
    'Yeah ik moet dus niet naar schoonheidssalons gaan voor een massage.' mompel ik zachtjes met een glimlach om mijn lippen.

    Joshua
    Ze komt klaar maar maakt me duidelijk dat ik verder mocht gaan. Ik blijf in haar stoten maar nu iets rustiger zodat ze tenminste kan bekomen en kneed haar borsten terug liefkozend en kus haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat is wel logisch als het winter is hè?' Zeg ik plagend tegen hem. Maar hij heeft gelijk, deze draag ik zelden, misschien dat ik hem maar één keer eerder heb gedragen. Ach ja. Jake neemt me in zijn armen en zegt dat het me wel mooi staat. 'Dank je Jake,' zeg ik gemeend. Hij strijkt een lok achter mijn oor. 'Waar gaan we heen? Meer of zwembad?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.