• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik grijns en zet me af van de grond. Ik grijp haar hand beet en trek haar mee de lucht in. Ik sluit genietend mijn ogen en kijk dan even om me heen.
    Welke richting nu ookal weer? Ik denk na en besluit. 'Links!'

    Alexi
    Ik bijt zachtjes op mijn lip, eerst is er een beetje angst maar die verdwijnt al snel en dan geniet ik van zijn aanraking.
    'Hm.' zeg ik genietend en kus weer zijn lippen zachtjes.

    Joshua
    Ik sluit net mijn ogen als ze weer een vraag stelt. 'Hm in feite niet, maar we zijn waakzamer als we geslapen hebben, onze zintuigen zouden aangetast worden anders.' zeg ik met een glimlachje. 'Nog vragen?' Ik grinnik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte en liet mijn duim over haar tepel strelen. Zacht en liefdevol kuste ik haar terug.
    Mijn andere hand streelde nu ook over haar zij.

    Braxlin
    "Nee." glimlachte ik en ging weer met mijn hoofd tegen zijn schouder liggen en sloot mijn ogen. Weer bleef het even stil.
    "Oh." zei ik zacht en trok mijn hoofd weer terug om hem aan te kijken. "Doe het pijn als je je vleugels uitslaat? En hoe kun je in godsnaam dingen laten verschijnen?"
    Ik fronste mijn voorhoofd even. "En heb jij warme chocomelk en ijsblokjes laten verschijnen, terwijl ik dronken was? En je zal er vast ook iets mee te maken hebben dat ik de laatste tijd nooit meer koud heb."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik bijt nu zachtjes op zijn lip -ja eens afwisselen van lip he- en druk me iets dichter tegen hem aan. Dit is allemaal blijkbaar geen probleem. Misschien is het het feit dat hij alles zo liefdevol doet dat ik niet bang word.

    Joshua
    Ik schiet in de lach als ze weer vragen begint te stellen. Zullen we dan nooit in slaap geraken? 'Nee het doet geen pijn meer, dat is enkel in het begin. Manifesteren? Hm moeilijk uit te leggen. Het is een beetje zoals als je erin gelooft dan gebeurt het.' zeg ik nadenkend. 'Ik leg je het wel eens uit als ik weet hoe en ja ik heb chocomelk en ijsblokjes laten verschijnen want waar denk dat ik er anders vandaal kan halen midden in de nacht? En de warmte is ook door mij.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte tegen haar lippen aan en begon nu ook met mijn andere hand haar borsten te masseren.
    Mijn duim gaat plagend rond haar tepel.

    Braxlin
    Ik knikte en gaapte zacht, maar ik had nog wat vragen. Bovendien had ik gewoon geen zin om te slapen.
    "Hoe oud ben je nu eigenlijk, echt? En je familie zijn ook engelen, veronderstel ik. Wat vind je het leukste aan engel zijn?" bleef ik doorgaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kreun lichtjes en lichte blosjes staan op mijn wangen. Ik druk een kus in zijn hals en op zijn oor. 'Wraak.' glimlach ik en kus zijn hals weer.
    Dan trek ik me terug en kijk hem weer aan. Mijn ademhaling versnelt even en ik kijk beschaamt weg.

    Joshua
    'Lieve lieve Rose, die vragen kan je morgen wel stellen.' zucht ik en sluit mijn ogen. 'Ga nu maar slapen.' fluister ik zachtjes. Ik heb dan misschien geen slaap nodig dat wil niet zeggen dat ik niet moe kan zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde zacht bij het kusje op mijn oor, maar grinnikte toen ze beschaamd weg keek.
    Ik dwaalde met mijn mond wat naar beneden en bleef haar aankijken, terwijl ik over haar tepel likte.

    Braxlin
    "Ok." mompelde ik zacht en legde mijn hoofd terug op zijn borstkas.
    "Maar-" zei ik, terwijl mijn hoofd weer omhoog schoot. "Nee, laat maar, slaapwel." zei ik, toen ik besefte dat ik weer begon en legde mijn hoofd terug.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik sluit genietend mijn ogen en houd het deken goed vast. Normaal doen het nooit zo... langzaam maar misschien is het nu misschien wel beter.
    Alleen ben ik niet geduldig aangelegd.

    Joshua
    Ik lach zachtjes en strijk door haar haren. 'Droom zacht, roosje.' fluister ik en sluit mijn ogen terug.
    Ik laat me wegzakken en val niet veel later in slaap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Al snel volgt Jake me grijnzend en ik houd de tas goed beet. Jake geniet ervan en ik ook, onze handen zijn alweer tezamen en Jake zegt dan links. Ik ga richting links en vlieg met hem mee. Ik denk niet dat een mens ons zal opmerken. En voor de zekerheid ga ik nog wat hoger vliegen. 'Wieeeejjj!' Roep ik vrolijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik liet mijn lippen afdwalen naar haar andere tepel en verwende die even met kusjes en likjes. Vervolgens liet ik mijn handen naar de rand van haar broek afdwalen. Langzaam en, terwijl ik naar haar opkeek, knoopte ik haar broek open.

    Braxlin
    Ik keek naar hem, terwijl hij sliep.
    Wat een schatje. Ik glimlachte om mijn eigen gedachte en bleef hem aankijken. Het was alsof het slapen niet ging. Ik was wel moe, maar bleef gewoon naar hem kijken. Naar mijn mooie engel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik grinnik en moet weer denken aan de Les die haar geheugen verloren was. 'Herinner je je nog dat je niet wilde vliegen?' grinnik ik en kijk haar aan. 'Toen je je geheugen kwijt was? Daar merk ik nu helemaal niets meer van.'

    Alexi
    Ik verstijf een beetje van de zenuwen maar er is nog niets aan de hand dus ik zeg nog niets. Ik woel even door zijn haar zodat zijn aandacht even afgeleid word van mijn gezicht. Hij maakt me nog zenuwachtiger door naar me te kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa Elenore Woods
    Vans snikte en veegde de tranen weg. Ze wierp een blik op het uurwerk en merkte dat het al laat in de namiddag was. Nog even, dacht ze maar net op dat moment ging haar gsm af. Vanessa prutste het ding onhandig uit haar broekzak en zag dat Dave haar probeerde te bellen. Vanessa stond snel op, veegde haar neus af aan de rug van haar hand en verliet de kamer. Zachtjes sloot ze de deur achter zich dicht en drukte op het groene telefoontje. "Dave?" fluisterde Vans hees. "Vanessa?!" klonk Dave's stem door de telefoon,"O god! Alles goed? Ben je aan het huilen?" Vans knikte, maar besefte zich toen dan Dave dat niet kon zien,"Ja, alles is goed."-"Hoe is het met je vriend? Is alles oké met hem?" Vans haalde haar schouders op,"Hij ligt in een coma en de dokters hebben geen idee wanneer hij wakker zal worden." Vans snikte alweer,"Wil je aan Leslie of Alexi vragen of één van hen hierheen kan komen?" vroeg Vans aan Dave en ze hoorde hem bijna knikken. "Ja tuurlijk, ik zal zien wat ik kan doen. Ik hou van je." Vans glimlachte flauwtjes, maar zei niks terug. In plaats daarvan legde ze neer en ging terug de kamer binnen.


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik grijnsde en moest naar haar broek kijken omdat ik wat zat te prutsen met haar knoop. Nu ik keek lukte het wel en ik trok haar broek langzaam naar beneden. Haar slip nog niet, niet te snel.
    Ik kroop weer omhoog en drukte mijn lippen op de hare.

    Braxlin
    Ik keek naar mijn gevoel wel uren naar zijn gezicht voor ik eindelijk in slaap viel.

    }Josh eerst wakker? ;){

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 21:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik hoor mijn gsm afgaan maar negeer het, ik bel straks wel terug. Als dit klaar is. Oke dat klinkt gewoon raar. Maar mijn gsm blijft afgaan en ik zucht en duw Axton zachtjes weg. 'Sorry schat, maar misschien is het belangrijk.' zeg ik zachtjes en sta recht. Ik pak mijn gsm. Onbekend nummer. Ik frons en pak op. 'Hallo?' vraag ik. 'Eh... Het is met Dave... Dave Dallas? Ik bel omdat Vanessa het gevraagd heeft, ze is in het ziekenhuis en heeft je nodig.' en de telefoon word neergelegd. Ik frons en zoek mijn kleren bij elkaar. 'Ax? Kan je me naar het ziekenhuis flitsen?' vraag ik hem zachtjes. 'Er is iets met Vans.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik open slaperig mijn ogen en zie dat Rose nog aan het slapen is. Ik glimlach en laat een heel ontbijt verschijnen met alles erop en eraan en zet het neer op het bureau voor straks. Glimlachend kijk ik naar hoe ze nog ligt te slapen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake merkt iets op en ik kijk opzij naar hem. Ik denk even na. 'Ja dat weet ik nog,' mompel ik beschaamd. 'Maar vindt je het gek als ook nog eens mijn shirt kapot gaat dan?' Vraag ik aan hem. 'En gelukkig merk je er niets van,' grinnik ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.