• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    'Hm meer daar heb ik je helemaal voor mezelf.' grijns ik lichtjes en laat haar dan los. Ik pak een tas en loop naar de badkamer om er handdoeken in te stoppen, reservekleren en wat eten en drinken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte om haar complimentje.
    "Ik zou alles wel eens proberen voor jou... zolang het jou gelukkig maakt." glimlachte ik, terwijl ik rustig verder deed.

    Braxlin
    Ik hijgde even uit, maar al snel voelde ik het genot weer hoger worden. Ik kuste hem vurig terug en sloeg 1 arm om zijn hals. Ik liet mijn hand in zijn haren verdwijnen en kreunde nog eens zacht tegen zijn lippen aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en bijt zachtjes op mijn lip. Zolang het jou gelukkig maakt. Ik geniet weer van zijn massage.
    'Ik vraag me af...' mompel ik zachtjes. 'Hoeveel ik tot nu aankan bij jouw.'

    Joshua
    Ik stoot nu weer sneller en iets dieper en voel het genot door me heen stromen. Ik wil dat zij eerst nog eens klaarkomt voor ik kom.
    Alleen weet ik niet zeker of het me ook gaat lukken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'En laat ik dat toevallig niet erg vinden,' zeg ik dan glimlachend. Jake pakt spullen bij elkaar en ik neem de tas dan over om te dragen. 'Ik draag de tas wel,' zeg ik tegen hem. 'Hoe en waar wil je precies heen gaan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik denk. 'Ik weet een afgelegen meertje liggen waar er bijna nooit iemand komt en het kan met de auto dus kies jij maar? De auto of als superman of flitsen?' Ik grinnik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stopte met masseren en keek haar nadenkend aan.
    "Hmm, goede vraag." mompelde ik en ging van haar af, zodat ze kon rechtstaan als ze wou.

    Braxlin
    Ik kreunde weer zacht en balde mijn handen opnieuw tot vuisten. Doordat ik net klaar was gekomen, was ik veel gevoeliger nu en voelde het genot opnieuw samenkomen in mijn onderbuik. Een iets hardere kreun verliet mijn lippen, terwijl ik bijna kwam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Een afgelegen meertje, klinkt goed. Ik lach om de keuzemogelijkheden. 'Doe maar Superman. We gaan dus vliegen?' Vraag ik lachend aan Jake. Ik heb al even weer niet gevlogen en dat mis ik wel dus waarom ook niet op deze manier? Zelf vind ik het altijd wel fijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik blijf liggen maar draai me om. Ik vertrouw Axton genoeg om halfnaakt voor hem te liggen en trek hem zachtjes naast me.
    'Laat me raden, je bent niet van plan dat te onderzoeken?' vraag ik met een opgetrokken wenkbrauw.

    Joshua
    Ik stoot nog een stuk of 5 keer en voel dan genotsschokken door me heen gaan en kom dan toch kreunend klaar.
    Ik laat me voorzichtig op haar vallen en blijf even liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    'Yeah!' zeg ik iets hyper en pak haar hand vast en neem haar mee naar buiten. Ik stop mijn shirt in de tas en pak haar hand terug vast. Ik verstrengel onze vingers en sla mijn vleugels uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Volgens mij had ze niet half door hoe sexy ze was. Ik streelde met mijn hand over haar wang en glimlachte naar haar.
    "Ik wil het wel onderzoeken. Maar beloof me dat je het meteen zegt als ik moet ophouden. Meteen." zei ik, terwijl ik haar recht aankeek.

    Braxlin
    Ik kreunde nog eens hard en toen ik hem in me voelde spuiten kwam ik ook nog een keer klaar.
    Ik voelde het zweet op mijn voorhoofd parelen. Mijn borstkas pompte hard op en neer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik braaf en bijt zachtjes terug op mijn lip. Een gewoonte die ik ga moeten afleren want zo bijt ik mijn lippen kapot.
    'En waar begint ons onderzoek?' zeg ik iets ondeugend.

    Joshua
    Ik rol naast haar en trek haar tegen me aan. 'Dat. Was. Fantastisch.' zucht ik en adem zwaar. Ik concentreer me om terug normaal te ademhalen en kijk haar aan. Er ligt een glimlach op mijn lippen en ik kus zachtjes haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Laten we het ons wat makkelijker maken en naar de slaapkamer gaan." grinnikte ik en ging rechtstaan. Ik nam haar op in mijn armen en droeg haar als een baby naar het bed. Ik legde haar voorzichtig neer en ging boven haar hangen, terwijl ik mijn lippen op de hare drukte.

    Braxlin
    "Zacht uitgedrukt." mompelde ik nog steeds zwaar ademend.
    Ik begroef mijn gezicht tegen zijn schouder en snoof zijn geur op. "Hmm, je ruikt zo... mannelijk." mompelde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kus hem terug en sla mijn ene arm om zijn hals om hem dichter naar me toe te trekken. Mijn andere hand streelt zachtjes over zijn sixpack. Hm. Ik kijk hem aan en glimlach naar hem. 'Ben je nu de dokter?' vraag ik hem lachend. Ik weet niet wat me bezield maar vind het wel een beetje grappig.

    Joshua
    'Dat komt omdat ik nu eenmaal geen meisje ben.' grinnik ik en strijk door haar haren. Ik trek het deken over ons heen en steek mijn hand uit om het licht te doven. 'Slaaptijd.' zeg ik nog steeds grinnikend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake is hyper en ik lach. Hij pakt mijn hand en hij leidt me naar buiten. Hij doet zijn shirt uit en ik sla mijn vleugels gewoon zo uit. Ze komen boven mijn jurkje uit. Ik vlieg dan omhoog en lach naar Jake. Ik let wel op dat er geen mensen op straat zijn. 'Kom je nog?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Hmm... Ja, zo kun je het wel noemen." of gestoorde wetenschapper, maar dat klonk veel minder aantrekkelijk.
    Ik streelde zacht met mijn hand over haar zij en eindigde bij haar borst, die ik rustig en zacht begon te kneden.

    Braxlin
    Ik grijnsde lichtjes. "Zal niet moeilijk zijn hierna." zei ik, doelend op slapen.
    Ik sloot mijn ogen en bleef even stil.
    "Zeg moeten engelen eigenlijk wel slapen?" vroeg ik toen plots. "Want je moet toch ook 's nachts het evenwicht bewaren." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”