• Het is de 18e eeuw wanneer het prachtige schip Medusa wordt overvallen door een plotselinge storm. Veel bemanningsleden komen hierbij om, het grootste gedeelte van de voorraden verdwijnen in zee en het schip loopt veel schade op. De kaptein, Ace __ besluit aan te meren bij Tortuga, daar zijn immers al bij in de buurt. Daar zullen zij verblijven tot het schip gemaakt is en er nieuwe bemanningsleden en voorraden zijn. Helaas kost dit alles wel veel geld en dat hebben ze niet zo één, twee, drie, dus zullen ze gauw met een oplossing komen mochten ze ooit nog met de Medusa willen varen.


    Belangrijk:
    Deze RPG heeft zoals jullie merken geen erg vaste verhaallijn, jullie zijn dus behoorlijk vrij te doen wat je wilt. Om deze RPG lopende te houden zijn er dus ook allerlei aparte personages nodig en laat ik wat meer toe (geen magische/futuristische dingen), in de eerste post zal ik een aantal ideeën zetten.

    Alleen meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijft (rond 350 woorden of meer) en bereid bent dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoet aan RPG's waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoet aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker hebt met school, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als dit zelf ook doet.
    5) Je personages niet enkel één op één gesprekken laat voeren met steeds dezelfde persoon.

    Regels:
    - Je houden aan het bovenstaande.
    - Niemand buitensluiten. (Gebeurt dit wel, PB me dan, dan zal ik het proberen op te lossen)
    - 16+ is toegestaan, zet het er desnoods wel bij.
    - Niet zomaar moorden zonder toestemming.
    - Niet extreem veel voor anderen bepalen.
    - En al het andere gebruikelijke.

    Lijstje:
    Naam: Volledige naam.
    Rol: Wat is hij/zij? Bemanningslid of nog niet.
    Leeftijd: 18-28
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Situatie: Verleden, situatie van het heden. Waar woont hij/zij, financiële situatie etc.

    Personages:
    De getallen die erachter staan geven topicnummer & paginanummer waar je ze kan vinden aan.

    Bemanningsleden:
    Tortura - Asilah Layla Salomn - 22 - 1,1
    Endure - Abigial (Abby) Rosaline Valence - 21 - 1,5

    Sytze - Ace - 27 - kapitein - 1,6
    Sid - Tristan Wright - 24 - 1,2
    Sid - Natambu Mmba - 25 - 1,2


    Overige:
    xDesire - Anna Marina Blackwater - 20 - Navigator - 1,1
    Gipsy - Beaudine Anna-Mae Hawkins - 18 - Dievegge/Huurmoordenares - 1,1
    Squib - Alida Maria Nevárez - 20 - Dochter herbergier - 1,5
    Neiva - Florence Levesque - 19 - Gouverneurs dochter - 1,6
    Endure - Aiyana Kateri Chestio - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7
    Assassin - Sadie Delilah Lyons / Sam Lewin - 19 - Bastaards dochter - 1,7
    Exasperated - Allycia Cassandra Black - 21 - Dochter eigenaar taverne - 1,7

    Squib - Lemuel Charles Edwards - 19 - Novice weggelopen uit klooster - 1,1
    SICKENING - Myles/Bandit - 24 - Huurmoordenaar/Dokter - 1,2
    Assassin - Cedric Cook - 24 - Charmeur - 1,4
    Gipsy - Logan Wade Earnshaw - 27 - Ontsnapte gevangene - 1,4
    Cheops - William Marlbourough - 28 - Opvarende Medusa - 1,5
    Goldenwing - Gavin Sloan Honiahaka - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7


    Nog vragen?
    Dan kan je ze altijd aan mij stellen of aan andere spelers.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lexus schreef:
    Jonge, wat een zuipschuiten zijn jullie personages (aa)
    Dat viel me even op.

    Hahaha. Ja, lol. Dat zal ik zeker niet ontkennen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn rol staat op pagina 6 en niet op 7. :x


    Your make-up is terrible

    Lexus schreef:
    Jonge, wat een zuipschuiten zijn jullie personages (aa)
    Dat viel me even op.



    looool.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Sytze schreef:
    Tuurlijk t bin piraten :D.


    Hehe YARRRR!


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik moet even zeggen dat ik iedereen leuk vind schrijven en echt gave personages vind hebben :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat vond ik ook toen ik alles las haha.
    Trouwens, wanneer gaan ze dan naar een nieuwe bemanning zoeken?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat vond ik ook toen ik alles las haha.
    Trouwens, wanneer gaan ze dan naar een nieuwe bemanning zoeken?


    je kan je personage altijd zelf op schip/bemanningslid/kapitein afsturen, maar vanaaf ga ik schrijven net abbs en dan zal ze iemand de weg vragen en kijken of hijhet leven op een schip wel ziet zitten (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eindelijk een rol, is i goed?
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

    Naam: Lucille Catherina Earnshaw, bijnaam: Luce
    Rol: Zangeres en handelaar
    Leeftijd: 22
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Lucille is een gecompliceerd persoon. Ze geeft vaak vage signalen af van haar gemoedstoestand maar zegt vaak niet hoe ze zich precies voelt. Je kunt haar steeds beter leren kennen als ze je vertrouwd en ze vrienden met je wilt zijn. Ze heeft een sterk karakter, denken veel andere mensen van haar, maar schijn bedriegt. Onder die hele vertoning zit een meisje dat getekend is door haar verleden en soms niet weet hoe ze in het heden moet leven. Ze durft zich niet aan haar gevoel over te geven, doordat ze zo vaak heeft gezien hoe dit bij andere mensen is afgelopen. Daarom luistert ze vaak naar haar verstand, voordat ze iets doet. Hierdoor kun je haar wel verstandig noemen en slim is ze ook wel. Ze gebruikt haar vrouwelijke charmes maar al te vaak, en speelt eigenlijk in het dagelijks leven ook nog soms wel een toneelstukje. Ze weet hoe ze mannen voor zich moet laten vallen en gebruikt dit tijdens haar zangoptredens. In die groezelige barretjes waar piraten zitten wordt er meer gekeken naar haar decolleté, dan dat men haar heldere stem opmerkt, en haar manier van zingen weet te waarderen (vooral ook omdat het merendeel dronken is). Luce weet dit en ondanks dat ze dit wel vervelend vind maakt ze er gebruik van. Zo komt ze nou eenmaal aan geld. Luce is niet vaak heel vrolijk, dit komt omdat ze te snel volwassen is geworden. Ze is een sterke onafhankelijke vrouw die van kroeg naar bar en van slaapplaats naar slaapplaats reist om aan haar geld te komen. Luce is leergierig ingesteld en ook wel eigenzinnig. Ze heeft echter ook veel persoonlijke problemen, die niet zomaar op te lossen vallen. Ze wil mannen niet langer dan 1 dag zien, als flirt. Ze durft zich niet over te laten aan liefdesgevoelens en wil dan ook liever dat er geen mannen zijn die interesse in haar hebben. Tegelijkertijd wil ze wel graag vrienden maken, en een gevoel van warmte kennen.
    Uiterlijk: Luce heeft ijsblauwe ogen die ook een beetje grijs in zich lijken te hebben. Ze heeft opvallend blond haar. Denk bij haar uiterlijk aan een Scandinavisch meisje. Ze is ongeveer 1.76 lang en haar huid is aan de lichte kant, maar niet bleek te noemen.



    Situatie: Op 12-jarige leeftijd verliet haar broer hun gezin, en sindsdien heeft ze niets meer van hem gehoord. Het was voor haar een complete schrok dat haar broer uit haar leven verdween en tot overmaat van ramp wilden haar ouders haar ook geen duidelijke reden geven. Later kwam ze erachter dat ze dit ook niet konden, omdat niemand wat van haar broer afwist. Hij had geen briefje achtergelaten en nam ook nooit meer contact met hen op. Dit deed haar zowel verdriet als het hem deed doen vergeten. In het begin wilde ze een zoektocht starten naar haar broer en plakte ze iedere vrije muur vol met affiches met ‘gezocht’. Haar ouders wilden dit echter niet hebben en verboden het haar streng. Al snel gaf ze de hoop op, vooral omdat niemand haar leek te willen helpen. En zo leefde ze verder. Ze hadden het nooit meer over haar broer, waar niemand wat vanaf wist. Soms dacht ze nog wel eens aan hem, maar nu, op 22-jarige leeftijd, is het alsof die broer van haar nooit heeft bestaan. Lucille bleef een lange tijd nog bij haar familie, maar begon steeds vaker na te denken over haar toekomst. Ze wilde niet blijven waar haar familie was, omdat ze daar niet het gevoel had dat ze zich kon ontwikkelen tot professioneel zangeres. Dit was namelijk wat ze al heel lang wilden. Haar ouders vonden het geen goed idee maar ze zette haar idee door. Al snel kwam ze erachter dat er in het buitenland echter niet makkelijker te verdienen was als zangeres. Haar ‘droom’ spatte uiteen toen ze erachter kwam dat er haast geen opleidingen voor zang waren, en als die er wel waren, kon ze ze niet betalen. Hoe ze precies terecht kwam op Tortuga, weet ze nog steeds niet precies. Ze bleef er echter wel plakken. Het was een eiland wat haar fascineerde, omdat het zo leefde. Ze wilde niet een zangeresje zitten wat alsmaar van bar naar bar moet reizen om aan haar geld te komen, maar uiteindelijk is ze dat toch geworden. In de tijd op Tortuga heeft ze al veel meegemaakt, het eiland heeft haar getekend voor het leven. Omdat ze soms helemaal geen geld kan verdienen met zingen handelt ze ook veel. Daar schijnt ze goed in te zijn, want het lukt haar altijd om een hogere prijs dan verwacht te innen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Jahoor (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Okay, dan zeg ik bij deze dat mensen er naar Asilah mogen komen.
    Ze is aan het werk in een pub en is hierdoor erg chagrijnig, maar hey, tough ones can give it a shot. [:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hehehe. One bad ass die naar de personage van Tortura gaat. :Y)

    Of je kunt altijd nog gezellig naar de taverne van Nyx (Allycia) toe nadat haar vader net gezellig twee mensen eruit heeft gegooid? ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Exasperated schreef:
    Hehehe. One bad ass die naar de personage van Tortura gaat. :Y)

    Of je kunt altijd nog gezellig naar de taverne van Nyx (Allycia) toe nadat haar vader net gezellig twee mensen eruit heeft gegooid? ;D



    Ik kom wel naar je toe goed? :3 maar dan post ik morgen!


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    @ Exasperated: Pffft, wat flik jij me nu weer? Gaan we competen, of zo? :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou, ik heb Cedric en Sadie nog in de aanbieding.


    Your make-up is terrible

    Ik heb Beaudine en Logan ook nog (:
    Wil ze best wel naar iemand sturen hoor...of naar een plaats.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.