• Het is de 18e eeuw wanneer het prachtige schip Medusa wordt overvallen door een plotselinge storm. Veel bemanningsleden komen hierbij om, het grootste gedeelte van de voorraden verdwijnen in zee en het schip loopt veel schade op. De kaptein, Ace __ besluit aan te meren bij Tortuga, daar zijn immers al bij in de buurt. Daar zullen zij verblijven tot het schip gemaakt is en er nieuwe bemanningsleden en voorraden zijn. Helaas kost dit alles wel veel geld en dat hebben ze niet zo één, twee, drie, dus zullen ze gauw met een oplossing komen mochten ze ooit nog met de Medusa willen varen.


    Belangrijk:
    Deze RPG heeft zoals jullie merken geen erg vaste verhaallijn, jullie zijn dus behoorlijk vrij te doen wat je wilt. Om deze RPG lopende te houden zijn er dus ook allerlei aparte personages nodig en laat ik wat meer toe (geen magische/futuristische dingen), in de eerste post zal ik een aantal ideeën zetten.

    Alleen meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijft (rond 350 woorden of meer) en bereid bent dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoet aan RPG's waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoet aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker hebt met school, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als dit zelf ook doet.
    5) Je personages niet enkel één op één gesprekken laat voeren met steeds dezelfde persoon.

    Regels:
    - Je houden aan het bovenstaande.
    - Niemand buitensluiten. (Gebeurt dit wel, PB me dan, dan zal ik het proberen op te lossen)
    - 16+ is toegestaan, zet het er desnoods wel bij.
    - Niet zomaar moorden zonder toestemming.
    - Niet extreem veel voor anderen bepalen.
    - En al het andere gebruikelijke.

    Lijstje:
    Naam: Volledige naam.
    Rol: Wat is hij/zij? Bemanningslid of nog niet.
    Leeftijd: 18-28
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Situatie: Verleden, situatie van het heden. Waar woont hij/zij, financiële situatie etc.

    Personages:
    De getallen die erachter staan geven topicnummer & paginanummer waar je ze kan vinden aan.

    Bemanningsleden:
    Tortura - Asilah Layla Salomn - 22 - 1,1
    Endure - Abigial (Abby) Rosaline Valence - 21 - 1,5

    Sytze - Ace - 27 - kapitein - 1,6
    Sid - Tristan Wright - 24 - 1,2
    Sid - Natambu Mmba - 25 - 1,2


    Overige:
    xDesire - Anna Marina Blackwater - 20 - Navigator - 1,1
    Gipsy - Beaudine Anna-Mae Hawkins - 18 - Dievegge/Huurmoordenares - 1,1
    Squib - Alida Maria Nevárez - 20 - Dochter herbergier - 1,5
    Neiva - Florence Levesque - 19 - Gouverneurs dochter - 1,6
    Endure - Aiyana Kateri Chestio - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7
    Assassin - Sadie Delilah Lyons / Sam Lewin - 19 - Bastaards dochter - 1,7
    Exasperated - Allycia Cassandra Black - 21 - Dochter eigenaar taverne - 1,7

    Squib - Lemuel Charles Edwards - 19 - Novice weggelopen uit klooster - 1,1
    SICKENING - Myles/Bandit - 24 - Huurmoordenaar/Dokter - 1,2
    Assassin - Cedric Cook - 24 - Charmeur - 1,4
    Gipsy - Logan Wade Earnshaw - 27 - Ontsnapte gevangene - 1,4
    Cheops - William Marlbourough - 28 - Opvarende Medusa - 1,5
    Goldenwing - Gavin Sloan Honiahaka - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7


    Nog vragen?
    Dan kan je ze altijd aan mij stellen of aan andere spelers.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hier dus een aantal ideeën, het zijn maar ideeën, je bent dus niet verplicht dit te gebruiken (: Je mag zelf ook van alles verzinnen. Je kan ook zorgen voor relaties tussen de personages met anderen. Broer en zus, jeugdvrienden etc. Als je personage wat ‘extreem’ is en je niet zeker weet of hij/zij mag kan je het altijd vragen, maar ik laat dus vrij veel toe zolang het binnen het verhaal blijft passen.

    - Een charmeur, Casanova. Een personage die iedereen om zijn/haar vinger wend en dan ook geniet van alle aandacht. Eens soort mary sue dan, maar dan zo perfect dat het niet meer perfect is als het ware.
    - Dochter/zoon van de kleermaker, bakker etc. die niet zo’n goede band heeft met zijn/haar ouders (of alleen vader/moder) en dus avontuur wilt. Hij/zij gaat zich dus aanmelden om mee te varen op de Medusa.
    - Een artiest die meer van de wereld wil zien. Een tekenaar, schilder, zo’n muzikant die dus mee ook mee wilt op het schip.
    - Een straatrat, iemand die moet stelen om te blijven leven en dan ook vlugge vingertjes en tong heeft. Kan prima liegen en gaat stiekem mee op het schip, omdat het hem/haar te heet wordt onder de voeten in Tortuga.
    - Een edelheer/vrouwe die op doorreis is en besluit iets radicaal anders te willen met zijn/haar leven. Of juist niet en hij/zij wordt verplicht mee te gaan op het schip om een of andere reden. (Iets gesloopt of weet ik veel wat.)
    - Een scheepsarts die van het schip is weggestuurd omdat hij dingen stal, of zijn schip en vrienden zijn door de zee verzwolgen en nu zoekt hij een nieuw onderkomen.
    - Een prostituee, ik weet er even geen ouderwetse naam voor, die allerlei mannen lastigvalt en zichzelf nogal opdringt.
    - Een patser, of een erg dom/lui persoon. Of juist een erg bitchy persoon, een ruzie zoeker, een vechtersbaasje.

    Heb je alsnog moeite met het creëren van een personage, dan kan je altijd nog hier een kijkje nemen. Ze heeft een erg handige vragenlijst opgesteld die je aan het denken zet over je personage.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:00 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    > Mijn topics.
    Rol komt eraan! :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Éen vraagje: speel je een crewlid dat al op schip wás of dat er pas bij komt in Tortuga? Of mag je dat zelf weten?
    PS. I'm in! rol komt er ook aan!

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 18:56 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik heb al een keer meegedaan met de vorige RPG hiervan..
    Maar ben toen gestopt omdat ik amper kon volgen aangezien de RPG al vrij ver was gevorderd.
    Ik wil wel, maar heb nog een beetje twijfels.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    xDesire schreef:
    Éen vraagje: speel je een crewlid dat al op schip wás of dat er pas bij komt in Tortuga? Of mag je dat zelf weten?


    Ohja, vergeten erbij te zetten, zal het meteen doen.
    Dat mag je zelf bepalen, maar liever wel meer van buiten het schip (:
    Anders zou het 'zoeken naar bemanningsleden' nogal vreemd worden.



    Gipsy schreef:
    Ik heb al een keer meegedaan met de vorige RPG hiervan..
    Maar ben toen gestopt omdat ik amper kon volgen aangezien de RPG al vrij ver was gevorderd.
    Ik wil wel, maar heb nog een beetje twijfels.


    Dit staat compleet los van het andere en wil een keer graag
    met anderen RPG'en (:

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 18:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ohja, vergeten erbij te zetten, zal het meteen doen.
    Dat mag je zelf bepalen, maar liever wel meer van buiten het schip (:
    Anders zou het 'zoeken naar bemanningsleden' nogal vreemd worden.


    Ah ja, dat is inderdaad wel leuker! zo krijg je ook eerst wat gezeur om het vertrouwen van elkaar te winnen wat ik stiekem wel leuk vindt bij piraten ^^


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Naam: Anna Marina Blackwater
    Rol: Anna was een navigator. Ze was eerst navigator aan piratenschip ‘East end’ waar ze altijd de schatkaarten ontrafelde of roverstochten plunderde. Ze zoekt nu een nieuw schip en Medusa lijkt haar daarvoor geschikt.
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk: Anna kan heel verschillen; je kunt haar maken of breken. Op het eerste gezicht is ze een harde, taaie meid die niet snel zich laat commanderen. Maar als je haar beter weet te leren kennen, zul je erachter komen dat ze een trouwe kameraad is die voor haar vrienden zou sterven.
    Anna is ook onwijs intelligent. Ze heeft het navigeren goed te pakken en goed weten te beheersen door de jaren op zee. Ze is daarom ook goed in onderhandelen, lezen en schrijven. Ook heeft ze haar zwaardvechten goed weten te ontwikkelen.
    Maar echter, haar negative kanten zijn dat ze snel wantrouwend wordt. Het duurt even voordat ze echt hoogte van mensen kan krijgen en de mensen ook echt goed doorheeft.
    Uiterlijk: Bruin haar dat tot haar kont komt. Een algemeen bleke ‘doorzichtige’ huid. Zachtroze lippen. Ze is ongeveer 1,70 lang en daarmee ook echt een ukkie. Ze lijkt dan ook alles behalve 'stoer' of 'piraat'



    Situatie: Verleden, situatie van het heden. Waar woont hij/zij, financiële situatie etc: Anna was navigator bij een Frans piratenschip genaamd ‘East end’. Haar vader was hier eerst kapitein van, maar toen hij aan scheurbuik was overleden was Anna 'alleen'. Toch mocht ze blijven op het schip dankzij haar navigeer kunsten, die ze overgenomen heeft van haar vader. Anna en haar vader zijn allebei Frans. Van haar moeder heeft Anna nooit wat gehoord en haar vader vertikte het om er wat over los te laten wie ze mogelijk zou kunnen zijn,
    2 jaar geleden was er een strijd op zee met een vijandig schip tegen East end, uiteindelijk zijn toen de meeste bemanningsleden gesneuveld. Gelukkig wist Anna te overleven door zich in het ruim te verstoppen. Uiteindelijk, toen het vijandige schip vertrok en er zeker van wist dat iedereen dood zou zijn, ging ze naar buiten en kwam ze er achter dat ze niet de enige overlevende was. Er waren minstens nog 4 mannen over. Met deze mannen heeft ze een soort doorgaan van een 'sloep' weten te bouwen en tot Tortuga te roeien. Uiteindelijk is toen iedereen zijn eigen gang gegaan. De mannen heeft Anna nooit weer gezien na de schipbreuk.
    Anna deed verschillende kleine werkzaamheden in ruil voor geld om zich staande te houden. Dit lukte goed, alhoewel ze soms problemen had dankzij haar geslacht. Gelukkig is ze niet op haar mondje gevallen en wist ze te 'overleven.' Ze heeft hierdoor wat mensenkennis opgedaan, wat goed van pas kan komen.

    Al die tijd heeft Anna roddels en achterklap meegekregen, over nieuwe schepen die bemanningsleden zochten of over plekken waar de roofpercentage het hoogst was en de beste kans van slagen zou hebben. Dit kwam haar goed van pas, aangezien Anna de zee miste en graag weer bij een schip zou willen, maar zou afwachten tot het juiste moment.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:36 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dit is een awesome rpg, en ik wil er zeker aan meedoen, kan alleen wel even duren voordat ik mijn rol maak, want ik moet echt schooldingen doen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lijstje:
    Volledige naam:
    Asilah (Noble origin, pure) Layla (night; rapture, elation) Salomn
    Rol + rang: Bemanning Medusa, was Captains rechterhand, voordat ze verdween en niets meer van zich had laten horen. Dat had ze ook niet kunnen doen, ze had geen overzicht meer over de andere bemanningsleden en verloor zo’n beetje iedereen uit het oog.
    Leeftijd: Ondertussen is ze 23 jaar.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Ze is al meerdere keren in de maling gehouden door zogenaamde vrienden, of zelfs door familieleden, waardoor ze na verloop van tijd een gepantserde muur om haar hart heeft gebouwd. Hierdoor kon er niemand meer naar binnen komen en haar dodelijke blik helpt hier ook meestal bij, telkens houdt ze zich voor dat ze geen vrienden nodig heeft of zelfs maar mensen die ‘aardig’ tegen haar doen. Niemand heeft ze nodig en haar koude hart bewijst dat, door al die keren dat iemand haar ook geslagen of bedonderd heeft.
    Hoewel ze dit zichzelf voor houdt, is ze vaak heel onvoorspelbaar, echter is dit niet op de goede manier, zoals je misschien zou verwachten, maar ze kan zomaar van gedachten veranderen waardoor het nog erger zou worden. Ze is grof en houdt van haar sarcastische beledigingen. Zeker als mensen hier geen behoefte aan hebben, wil ze hen graag wat aandoen, zodat ze nog meer om te zeuren hebben.
    Eerder in haar leven heeft ze de liefde gekend, deze ging alleen op een trage manier dood en hierdoor is ze haar hele leven al in rouw – zeker omdat hij de enige was die haar beschermde tegen mensen die haar wat aan wilden doen. Nu zal dat nooit meer gebeuren bij haar, want zij doet het bij anderen…
    Uiterlijk: De haarlokken van de dame zijn lang, tot onder haar borsten en bijna tot haar onderrug. Haar haarkleur een paar jaar eerder had een viesblonde, echter waren sommige donkerbruin, kleur, waardoor ze een rebels uiterlijk had gekregen. Over de jaren heen echter, heeft ze het eruit laten groeien, wat ervoor heeft gezorgd dat haar haarlokken nu allemaal blond zijn. Haar make-up is echter nog precies hetzelfde, want ze heeft vaak donkere smokey-eyes, waardoor haar ogen nog donkerder en killer lijken. Hoewel ze in die tijd niet echt make-up hadden, gebruikte ze allerlei middeltjes en dingen die ze ervoor kon gebruiken.
    Haar huidje is ietwat getint door de zon en het vele lopen in de buitenlucht. Haar lippen zijn van een naturelbruine kleur en van zichzelf al vol. Hierdoor krijgt ze ook een beetje een exotische uitstraling. Met haar 1.70m vindt ze alles wel best en haar karakter straalt ook bij aan haar bitchy-attitude. Vaak draagt zij kapotte visnet shirtjes en net zo kapotte jeans, veel armbanden en een kruisketting – die ze altijd om heeft, ondanks dat ze niet gelovig is. Wel heeft ze respect jegens de zeegoden en had ook respect voor de kapitein, voor zij iedereen uit het oog verloor. Ze heeft duidelijke vrouwelijke vormen, maar zal hier niet mee gaan pronken, tenzij hier zin in heeft. Haar uiterlijk is afstandelijker geworden over de jaren heen, maar haar karakter is volwassener en meer vrouwelijker.


    Verleden / Situatie: Ze hoorde hierna enkele jaren bij de bemanning van de Medusa, als de trouwe, sadistische rechterhand van de Kapitein. Een plotselinge storm zorgde ervoor dat het schip veel schade verging, hun voorraad in zee viel en zij de bemanningsleden niet meer kon zien. De verdomde piraat, die tevens nu Kapitein is, Ace had haar daar achter gelaten.
    Ze werd enkel wakker op het eiland Tortuga en ze was in eerste instantie ook verward over de gehele situatie. Iedere piraat kent Tortuga wel, anders was het geen echte piraat. Naarmate ze er langer bleef echter, had ze wat opgebouwd en kwam iedere avond in een tavern of pub terecht. Haar rum-verslaving is nog lang niet voorbij... Ze is nu opzoek naar het schip en de rest van de bemanning, al is ze wel wat op het spoor.
    Ondertussen mag ze overnachten bij de baas van de pub/ tavern waar ze elke avond te vinden is. Eigenlijk hoort ze dan aan het werk te zijn, maar ze vindt dat ze zich niet hoort te verlagen naar hen.
    Likes: Drank, drank en nog eens drank, vooral rum, aangezien ze daar nooit genoeg van lijkt te hebben. Vechten en dat winnen, om vervolgens de verliezer de grond in te trappen met zijn zwakte. De zee. Goede seks, al is dat verdomde weinig. Schelden. Het schip de Medusa. Sarcasme. Haar zwaard. Muziek.
    Dislikes: Kinderen, insecten. Deze twee vergelijkt ze dan ook vaak met elkaar. Mannen die haar proberen te verleiden, alsof ze één van de zwakkere vrouwen is en die zich direct in zal geven. Verliezen, al zal ze dat nooit laten blijken. Tekenen van zwakte tonen. Bijna alle bemanningsleden die bij de Medusa hoorden, zoals Abigail, Ace, Tristan. De dood van Jarret. Werken in de tavern/ pub, al moet ze dit doen als ze er wil overnachten.
    Extra: Ze heeft een zwakte voor drank, waardoor ze vaak rum bij zich heeft. Ondanks dat ze al weet dat ze hiermee zou moet stoppen, het lukt niet. Wanneer ze rum op heeft, of andere drank, reageert ze regelmatig nog erger dan dat haar sadistische persoonlijkheid al was. Uitermate goed kan zij tegen drank, maar wanneer zij aangeschoten is, zal ik wel voor haar oppassen, dan is ze driemaal erger van haar gedrag. Echter wanneer zij dronken is, echt bezopen, dan reageert ze heel anders en flirt ze met alles en iedereen. De volgende dag kan zij er echter niets meer van herinneren en is zij weer de dodelijke, koude Asilah.
    De vrouwelijke piraat heeft deze tattoo op haar lies, vlak boven de inkeping van haar heup staan. Het is een teken dat het piratenleven haar gered heeft en zij de wateren – zee – altijd zal dienen.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 19:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb aan de vorige meegedaan, maar daar kon ik niet goed inkomen vanwege de andere mensen niet op mijn reactie reageerden. Maar ik wil hier alsnog aan meedoen! Hij lijkt me vet en dan doe ik tenminste vanaf het begin mee. So write me in. Ik ben ermee bezig. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naam: Lemuel Charles Edwards
    Rol: Lemuel is een novice die uit het klooster is weggelopen.
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Lemuel is onrustig., veel te onrustig voor het klooster waar hij ooit inzat. Stilzijn en stilzitten zijn zeker niet zijn sterke kanten. Hij was vroeger behoorlijk agressief maar zijn tijd in het klooster heeft hem wel iets vreedzamer gemaakt. Hij houdt van uitdagingen en voelt zich aangetrokken tot het avontuur en is redelijk naïef. Hierdoor komt hij ook makkelijk in de problemen, hij vertrouwd mensen nou eenmaal te snel. Hij heeft in zijn zes jaar in het klooster namelijk heel goed geleerd om altijd van het goede van de mensen uit te gaan en ze te helpen. Het belangrijkste is dat je hem iets om handen geeft want anders wordt hij heel erg vervelend. Hij is uit zichzelf geen denker, hij voert liever uit wat anderen hem opdragen.
    Uiterlijk:


    Lemuel heeft niet alleen niet het karakter, hij heeft ook niet het uiterlijk van een monnik. Hij is met zijn 1,75 best lang voor de tijd waarin hij leefde. Hij is geen spierbundel omdat hij van nature wat smaller is maar hij is wel aardig gespierd. Hij heeft bruin haar dat nooit in model zit een bruine ogen.
    Situatie: Lemuel komt uit een zeer grootte familie. Hij had een oudere broer, drie oudere zussen en nog drie jongere zusjes. Zijn broer zou later de bakkerij van hun vader overnemen. Zijn oudere drie zussen waren alledrie al uitgehuwelijkt toen hij elf was. Omdat er in de kleine bakkerij geen plaats meer voor hem zou zijn werd hij naar het klooster gestuurd toen hij dertien was. Hij hoorde nooit echt in het klooster, zijn geloof was niet sterk genoeg en hi was een jongen die niet kon accepteren dat hij de rest van zijn leven in het stille klooster door zou brengen. Lezen, schrijven en filosoferen lag hem niet lekker. Op zijn zeventiende, vlak voor hij zijn gelofte af zou leggen glipte hij het klooster uit. Hij kon met een schip mee de zee op als bemanningslid maar leed schipbreuk. Hij wist het strand van Tortuga te bereiken en helpt met het in - en uitladen van de schepen, het repareren van huizen en al het andere waarvoor mensen zijn hulp inroepen.


    Remember to be ridiculous.

    Als zoiets weer gebeurt, PB me dan en dan zal ik je proberen te helpen (:

    BTW; Gave personages tot nu toe, lekker creatief! :D

    En mij rol komt binnenkort + als je RPG'ende vrienden hebt,
    kunnen jullie vragen of ze mee willen doen? (:

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Beaudine Anna-Mae Hawkins
    Rol: Dievegge/Huurmoordenares
    Leeftijd: 18, bijna 19.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Beaudine, ook bekend onder de naam Blade, is een zeer rustig iemand waarvan je niet zou verwachten dat ze erg moordlustig kan zijn. Ze straalt in elke situatie een enorme kalmte uit waar sommige mensen erg zenuwachtig van worden, wat ze stiekem best amusant vindt. Ook al laat ze het niet snel zien, onder haar ruige karakter, zit een meisje dat soms erg onzeker kan zijn. Niet zozeer over haar uiterlijk, maar over het feit hoe ze is als jonge vrouw. Ze weet dat wat ze doet slecht is, maar voor haar werkt het als een soort verslaving. Ze deinst niet terug voor een gevecht, ook al is het met een man die veel groter en sterker is als haarzelf. Een minpuntje aan deze dame, is dat ze soms een erg kort lontje heeft en redelijk sarcastisch uit de hoek kan komen. Ook is Beaudine iemand met weinig geduld, ze wilt altijd meteen tot zaken komen. Wat wel goed aan haar is, is dat ze altijd zegt wat ze denkt en erg eerlijk is. Als ze je niet moet, zegt ze het gewoon in je gezicht. Als je Beaudine echt kent, merk je vanzelf wel dat ze best een grappig en beschermend iemand is. Hoewel je nooit met haar voeten moet spelen, soms is ze wat aan de wraakzuchtige kant.
    Uiterlijk:

    Beaudine is een erg slanke, jonge vrouw met ravenzwarte haren en grijze ogen die zo diep lijken als de oceaan. Ze heeft een bleke, porseleinen huid, waardoor haar donkere lippen redelijk hard opvallen. Beaudine is 1m62, vandaar dat ze erg lenig is en in de kleinste hoekjes kan kruipen om haarzelf vrijwel onzichtbaar te maken. Op haar knie heeft ze een groot litteken dat ze ooit kreeg door een zwaard van een soldaat in een zwaar gevecht.
    Situatie: Beaudine is als 6jarig meisje achtergelaten aan deuren van een arm gezin omdat haar eigen ouders haar niet langer wilden en het financieel ook niet langer aankonden. Haar moeder was een prostituee en haar vader een piraat die vlak na haar geboorte opgehangen werd voor piraterij. Ze kent haar vader dus alleen bij naam. Op haar 14de, vluchtte Beaudine weg uit haar pleeggezin omdat ze vaak mishandelt werd door de man des huize. Beaudine ging aan boord van het eerste beste schip naar Tortura en begon daar een nieuw leven. Ze raakte op het slechte pad en rolde zo in het leven dat ze nu leidt. Scott Galloway, een toen 30 jaar oude man, leidde haar op als een echte dievegge, moordenares en een uitstekende zwaardvechtster die voor niets haar hand omdraaide. Scott stierf aan een ziekte wanneer Beaudine net 18 was, sindsdien zorgde ze voor zichzelf en ging aan de slag als huurmoordenares om toch nog geld te kunnen verdienen. Ze wordt overal gezocht, maar wist tot nu toe uit de handen te blijven van de soldaten. Omdat ze zo goed is in zwaardvechten, heeft ze als schuilnaam Blade gekregen, niet dat ze die zelf verkozen heeft. Het was een idee van Scott.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Even een abo nemen (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    |Mag ik een man en een vrouw reserveren? (:


    kindness is never a burden.