• Het is de 18e eeuw wanneer het prachtige schip Medusa wordt overvallen door een plotselinge storm. Veel bemanningsleden komen hierbij om, het grootste gedeelte van de voorraden verdwijnen in zee en het schip loopt veel schade op. De kaptein, Ace __ besluit aan te meren bij Tortuga, daar zijn immers al bij in de buurt. Daar zullen zij verblijven tot het schip gemaakt is en er nieuwe bemanningsleden en voorraden zijn. Helaas kost dit alles wel veel geld en dat hebben ze niet zo één, twee, drie, dus zullen ze gauw met een oplossing komen mochten ze ooit nog met de Medusa willen varen.


    Belangrijk:
    Deze RPG heeft zoals jullie merken geen erg vaste verhaallijn, jullie zijn dus behoorlijk vrij te doen wat je wilt. Om deze RPG lopende te houden zijn er dus ook allerlei aparte personages nodig en laat ik wat meer toe (geen magische/futuristische dingen), in de eerste post zal ik een aantal ideeën zetten.

    Alleen meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijft (rond 350 woorden of meer) en bereid bent dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoet aan RPG's waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoet aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker hebt met school, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als dit zelf ook doet.
    5) Je personages niet enkel één op één gesprekken laat voeren met steeds dezelfde persoon.

    Regels:
    - Je houden aan het bovenstaande.
    - Niemand buitensluiten. (Gebeurt dit wel, PB me dan, dan zal ik het proberen op te lossen)
    - 16+ is toegestaan, zet het er desnoods wel bij.
    - Niet zomaar moorden zonder toestemming.
    - Niet extreem veel voor anderen bepalen.
    - En al het andere gebruikelijke.

    Lijstje:
    Naam: Volledige naam.
    Rol: Wat is hij/zij? Bemanningslid of nog niet.
    Leeftijd: 18-28
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Situatie: Verleden, situatie van het heden. Waar woont hij/zij, financiële situatie etc.

    Personages:
    De getallen die erachter staan geven topicnummer & paginanummer waar je ze kan vinden aan.

    Bemanningsleden:
    Tortura - Asilah Layla Salomn - 22 - 1,1
    Endure - Abigial (Abby) Rosaline Valence - 21 - 1,5

    Sytze - Ace - 27 - kapitein - 1,6
    Sid - Tristan Wright - 24 - 1,2
    Sid - Natambu Mmba - 25 - 1,2


    Overige:
    xDesire - Anna Marina Blackwater - 20 - Navigator - 1,1
    Gipsy - Beaudine Anna-Mae Hawkins - 18 - Dievegge/Huurmoordenares - 1,1
    Squib - Alida Maria Nevárez - 20 - Dochter herbergier - 1,5
    Neiva - Florence Levesque - 19 - Gouverneurs dochter - 1,6
    Endure - Aiyana Kateri Chestio - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7
    Assassin - Sadie Delilah Lyons / Sam Lewin - 19 - Bastaards dochter - 1,7
    Exasperated - Allycia Cassandra Black - 21 - Dochter eigenaar taverne - 1,7

    Squib - Lemuel Charles Edwards - 19 - Novice weggelopen uit klooster - 1,1
    SICKENING - Myles/Bandit - 24 - Huurmoordenaar/Dokter - 1,2
    Assassin - Cedric Cook - 24 - Charmeur - 1,4
    Gipsy - Logan Wade Earnshaw - 27 - Ontsnapte gevangene - 1,4
    Cheops - William Marlbourough - 28 - Opvarende Medusa - 1,5
    Goldenwing - Gavin Sloan Honiahaka - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7


    Nog vragen?
    Dan kan je ze altijd aan mij stellen of aan andere spelers.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Haha, nee hoor, feel free.

    Het leek mij trouwens nog wel leuk als er bijvoorbeeld een scheepsarts personage kwam, of een dochter/zoon van kleermaker, schoenmaker weet ik veel wat en/of een casanova. Een echte charmeur die iedereen om zijn vinger wind (: Stiekem lijkt een artsy personage me ook nog wel gaaf.
    Is Myles niet scheepsartsachtigish door zijn dokterzijn? ;D En hij speelt viool maar dat is niks belangrijks.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oooh is ie dokter? Ik dacht dat ie mensen dan op een enge manier ging bewerken?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Oooh is ie dokter? Ik dacht dat ie mensen dan op een enge manier ging bewerken?
    Hahha ook. Maar zijn originele beroep is dokter. Martelaar en huurmoordenaar zijn van die lieve kleine details. ;3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb een, vind ik dan, slim systeem toegepast bij zoeken van personages in beginbericht! ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik heb een, vind ik dan, slim systeem toegepast bij zoeken van personages in beginbericht! ;D

    heel fijn, ik doe er altijd zolan ovr de personages op te zoeken


    Remember to be ridiculous.

    Naam: Logan Wade Earnshaw
    Rol: Ontsnapte gevangene, ex-piraat
    Leeftijd: 27
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Logan is wat je noemt een echte weirdo. Vaak komt hij erg vaag of zelfs gestoord over, hoewel hij dat eigenlijk niet is. Of toch niet altijd. Hij heeft soms zo zijn heldere momentjes en dan komt hij af met de meest waanzinnig ideeën die op het eerste gezicht weinig tot geen slaagkansen lijken te hebben. Toch krijgt hij het echt altijd voor elkaar om zijn eigen hachje te redden als het er op aan komt. Logan is iemand die vaak in de problemen komt, alsof het ongeluk hem opzoekt. Een minpunt aan hem, is dat hij redelijk verslaafd is geraakt aan rum, wat hij maar niet afgeleerd krijgt. Ook al geeft hij het niet graag toe, toch zit er nog iets goed in deze vreemde man, als hij een vriend(in) in je ziet, zal hij door een vuur voor je gaan. Je kan niet zeggen dat Logan een goede geliefde is, hij is eerder het soort man dat vrouwen voor één nacht gebruikt en het dan afbolt zonder iets te laten weten. Op deze manier brengt hij niemand in de problemen en kan hij het vermijden dat er andere mensen betrokken raken met zijn zaken, hij kan soms wat afzijdig zijn en kan daarom soms nogal wat knorrig overkomen. Als je hem echt goed kent, weet je zo dat hij eigenlijk een aangename, grappige piraat kan zijn die niet vies is van een stevig gevecht. Logan is kan goed zwaardvechten, maar kan beter schieten, hij kan erg goed mikken met zijn pistolen en mist vrijwel nooit zijn doel.
    Uiterlijk:

    Met zijn 1m80 en niet al te brede schouders is Logan niet bepaald een opvallende verschijning. Hij heeft bruin haar dat in dreadlocks tot net boven zijn schouders hangt. Zijn donker bruine ogen staan altijd zeer alert, wat je niet bepaald zou zeggen als je kijkt naar zijn manier van doen. Door de vele jaren op zee geleefd te hebben, heeft hij een mooie getinte huid die op sommige plaatsen wat ruig aanvoelt door al het harde werk. Een kenmerk aan Logan is zijn kleine, bizarre snorretje en het baardje waar hij twee vlechtjes in gelegd heeft. Alles bij elkaar is Logan echt een komische verschijning.
    Situatie: Logan verliet op zijn 17de zijn familie om de wilde avonturen van de zeeën tegemoet te gaan, waar hij eigenlijk nooit echt spijt van heeft gehad. In de jaren dat hij al rond dwaalde op de zee, heeft hij niet één keer contact gehad met zijn familie, dus zo ook niet met zijn zus, waar hij eigenlijk toch een goede band mee had. Hij weet dus ook niet hoe zijn zus er na al die jaren uitziet of wat ze doet. Stiekem hoopt hij dat hij op een dag contact zal hebben met zijn zus zodat hij kan uitleggen waarom hij precies weg is gegaan. Het was hem eigenlijk niet alleen om de avonturen te doen, maar ook omdat hij er achter was gekomen dat hij een bastaardzoon is, zijn moeder ging vreemd nadat ze al getrouwd was wat Logan niet kon verkroppen. Wanneer Logan enkele maanden geleden voet zette aan Tortuga, werd hij meteen opgepakt wegens piraterij, hij stond bekend als een vulgaire piraat, een dief en kreeg daarop nog eens de beschuldiging van ketterij, wat hij nooit zal ontkennen. Logan werd naar de gevangenis gebracht waar hij te horen kreeg dat hij ter dood veroordeelt was. Aangezien Logan niet iemand is die rustig kan zitten wachten op zijn dood, wist hij te ontsnappen en ging hij opzoek naar een veilige schuilplaats.


    Ik kon die GIF echt niet laten :')

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:17 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wanneer gaan we eigenlijk beginnen? ^^


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Naam: Cedric Cook. Cedric word ook wel afgekort naar Seth voor het gemak, maar hij stelt zich graag gewoon voor als Cedric.
    Rol: Casanova
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Cedric is een flirter tot in het extreme, niets gaat hem te ver. Dit houd niet alleen flirten in, maar ook de meest onzinnige en romantische daden. Hij is niet daadwerkelijk verliefd, het vaak meer een gewoonte, iets wat hij doet zonder dat hij het ook werkelijk door heeft, behalve dan als hij ook echt veel verder gaat met zijn romantische onzinnigheden. Hij geeft hierin niet snel op en accepteert ook geen nee, waardoor hij soms veel te ver kan gaan, ook in handtastelijk zijn. Vrouwen bekijkt hij meestal enkel objectief en met mannen haalt hij graag een geintje uit. Zijn ego is dan redelijk snel gekrenkt, toch zal hij blijven proberen en strijkt hij dat gekrenkte stukje van zijn enorme ego maar wat snel glad. Als hij heeft wat hij wilde, is hij al snel weer weg.
    Verder is Cedric geen man van eer of normen en waarden. Hij doet gewoon waar hij zelf zin in heeft en hem uitdagen heeft maar weinig nut. Vaak negeert hij haantjes gedrag van mannen en geeft hij alleen toe met dit soort dingen als het een bepaalde indruk van hem achter zal laten, vooral op vrouwen. Hij zal niet bij vrouwen blijven en laat je met gemak gewoon zitten. Hij hecht totaal geen waarde aan vriendschappen en relaties.
    Uiterlijk:



    Cedric vind zelf dat hij een perfect lichaam heeft, wat velen kunnen beamen. Zijn bovenlichaam is een omgekeerde driehoek, redelijk brede en gespierde schouders met een smal middel. Zijn broek hangt altijd los om zijn heupen heen en zijn witte blouse hangt meestal voor een groot deel open. Dit zodat je een kijkje kan werpen op zijn goed getrainde borst en buikspieren, die hij je overigens maar al te graag laat voelen, want hij schept graag op ermee. Ook zijn armspieren zijn niet mis.
    Deze jongeman heeft een lichtgetinte huid door de zon, donker haar en mysterieuze, donkere ogen om in weg te smelten. Hij weet precies welke blik hij je moet geven met die ogen, welke grijns hij moet trekken met zijn nog redelijk smalle lippen om iets met je te doen. Als het niets met je doet, zal hij het alleen maar harder proberen. Onder die smalle lippen zit een mooie rij met redelijk witte en rechte tanden. Hij weet goed een grijs te combineren die er schuldig en onschuldig tegelijk uitziet, wat vaak gecombineerd gaat met een gekrab aan zijn achterhoofd als hij betrapt word op bepaalde dingen.
    Helaas is hij ook heel erg ijdel, wat er vaak voor zorgt dat hij als lui overkomt omdat hij gewoon allerlei dingen níet doet. Hij wilt niet graag dat zijn handen vies worden, dat zijn haar uit model gaat of dat hij er slecht uit ziet of onhandig overkomt. Dit zal echter niet snel het geval zijn, want Cedric bezit een bepaalde gratie, waarmee hij sierlijk kan bewegen. Dit terwijl hij ook best sterk is en eveneens redelijk lenig voor een man.
    Situatie: Cedric zwerft vooral veel. Hij maakt gebruik van vrouwen met geld om te kunnen overleven en gaat al snel weer weg als dingen hem beginnen te vervelen. Helaas heeft hij teveel tijd doorgebracht op Tortuga en teveel vrouwen verlaten. Hierdoor krijgt hij nogal wat op zijn kop als hij door de straten kuiert of ergens een drankje neemt met een jongedame. Hij is sowieso altijd wel in voor een drankje en word dan ook iets loslippiger, waardoor hij best veel kan gaan praten.
    Er is een reden voor zijn gedrag, al geeft Cedric dit soort dingen niet toe en zal hij er zelf ook niet bij stil staan. Dit begon allemaal met zijn moeder die hem op een jonge leeftijd al in de steek liet, waardoor hij achter bleef met zijn roekeloze vader. Hij heeft zijn best gedaan voor Cedric, maar het mocht niet echt baten. Aan de ene kant probeert hij de gemiste liefde van zijn moeder op te zoeken en aan de andere kant probeert hij de meisjes te breken zoals zij hem gebroken heeft.


    Your make-up is terrible

    Ik wil weer eens een vrouwelijke rol maken, dat heb ik al zo lang niet meer gedaan. Alleen heb ik dan geen inspiratie voor wat ze doet qua beroep / wat ze is..


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zal proberen morgen een rol te maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lexus schreef:
    Ik wil weer eens een vrouwelijke rol maken, dat heb ik al zo lang niet meer gedaan. Alleen heb ik dan geen inspiratie voor wat ze doet qua beroep / wat ze is..

    Een muzikante die in kroegen over de hele wereld zingt met een crapload aan ervaring en wereldkennis? Kokkin? Exotisch danseres? Schoonmaakster voor een hoge pief. You steal something and he gets mad? Nargh ik weet het niet


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SICKENING schreef:
    (...)
    Een muzikante die in kroegen over de hele wereld zingt met een crapload aan ervaring en wereldkennis? Kokkin? Exotisch danseres? Schoonmaakster voor een hoge pief. You steal something and he gets mad? Nargh ik weet het niet


    Ah, ik vind die van die muzikante wel een goede. Dan maak ik een zangeres die tijdens haar optredens verleidelijk is, tegen mannen, om aan geld te komen, maar in haar vrije tijd eigenlijk helemaal niets van mannen moet hebben. Een sterke onafhankelijke vrouw die tegelijkertijd haar zelfstandigheid wel moet inperken om aan geld te komen, om niet te worden ontslagen. Ze reist van kroeg, naar bar, naar weet-ik-veel-wat maar heeft stiekem nog meer ambities dan alleen zingen. Ze is leergierig. Een vrouw met een masker op als ze zingt, een masker op als mannen interesse in haar tonen en die tegelijkertijd heel eigenzinnig kan zijn.

    Oke, ik heb al ideeën x3


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ah, ik vind die van die muzikante wel een goede. Dan maak ik een zangeres die tijdens haar optredens verleidelijk is, tegen mannen, om aan geld te komen, maar in haar vrije tijd eigenlijk helemaal niets van mannen moet hebben. Een sterke onafhankelijke vrouw die tegelijkertijd haar zelfstandigheid wel moet inperken om aan geld te komen, om niet te worden ontslagen. Ze reist van kroeg, naar bar, naar weet-ik-veel-wat maar heeft stiekem nog meer ambities dan alleen zingen. Ze is leergierig. Een vrouw met een masker op als ze zingt, een masker op als mannen interesse in haar tonen en die tegelijkertijd heel eigenzinnig kan zijn.

    Dat doet me een beetje denken aan Esmeralda van de Klokkenluider van de Notre Dame (superfilm :Y) )


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Endure schreef:
    Ik heb een, vind ik dan, slim systeem toegepast bij zoeken van personages in beginbericht! ;D

    Superhandig.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Pfffffft. Ik weet echt helemaal niéts voor mijn rol. D:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 1:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.