• Het is de 18e eeuw wanneer het prachtige schip Medusa wordt overvallen door een plotselinge storm. Veel bemanningsleden komen hierbij om, het grootste gedeelte van de voorraden verdwijnen in zee en het schip loopt veel schade op. De kaptein, Ace __ besluit aan te meren bij Tortuga, daar zijn immers al bij in de buurt. Daar zullen zij verblijven tot het schip gemaakt is en er nieuwe bemanningsleden en voorraden zijn. Helaas kost dit alles wel veel geld en dat hebben ze niet zo één, twee, drie, dus zullen ze gauw met een oplossing komen mochten ze ooit nog met de Medusa willen varen.


    Belangrijk:
    Deze RPG heeft zoals jullie merken geen erg vaste verhaallijn, jullie zijn dus behoorlijk vrij te doen wat je wilt. Om deze RPG lopende te houden zijn er dus ook allerlei aparte personages nodig en laat ik wat meer toe (geen magische/futuristische dingen), in de eerste post zal ik een aantal ideeën zetten.

    Alleen meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijft (rond 350 woorden of meer) en bereid bent dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoet aan RPG's waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoet aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker hebt met school, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als dit zelf ook doet.
    5) Je personages niet enkel één op één gesprekken laat voeren met steeds dezelfde persoon.

    Regels:
    - Je houden aan het bovenstaande.
    - Niemand buitensluiten. (Gebeurt dit wel, PB me dan, dan zal ik het proberen op te lossen)
    - 16+ is toegestaan, zet het er desnoods wel bij.
    - Niet zomaar moorden zonder toestemming.
    - Niet extreem veel voor anderen bepalen.
    - En al het andere gebruikelijke.

    Lijstje:
    Naam: Volledige naam.
    Rol: Wat is hij/zij? Bemanningslid of nog niet.
    Leeftijd: 18-28
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Situatie: Verleden, situatie van het heden. Waar woont hij/zij, financiële situatie etc.

    Personages:
    De getallen die erachter staan geven topicnummer & paginanummer waar je ze kan vinden aan.

    Bemanningsleden:
    Tortura - Asilah Layla Salomn - 22 - 1,1
    Endure - Abigial (Abby) Rosaline Valence - 21 - 1,5

    Sytze - Ace - 27 - kapitein - 1,6
    Sid - Tristan Wright - 24 - 1,2
    Sid - Natambu Mmba - 25 - 1,2


    Overige:
    xDesire - Anna Marina Blackwater - 20 - Navigator - 1,1
    Gipsy - Beaudine Anna-Mae Hawkins - 18 - Dievegge/Huurmoordenares - 1,1
    Squib - Alida Maria Nevárez - 20 - Dochter herbergier - 1,5
    Neiva - Florence Levesque - 19 - Gouverneurs dochter - 1,6
    Endure - Aiyana Kateri Chestio - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7
    Assassin - Sadie Delilah Lyons / Sam Lewin - 19 - Bastaards dochter - 1,7
    Exasperated - Allycia Cassandra Black - 21 - Dochter eigenaar taverne - 1,7

    Squib - Lemuel Charles Edwards - 19 - Novice weggelopen uit klooster - 1,1
    SICKENING - Myles/Bandit - 24 - Huurmoordenaar/Dokter - 1,2
    Assassin - Cedric Cook - 24 - Charmeur - 1,4
    Gipsy - Logan Wade Earnshaw - 27 - Ontsnapte gevangene - 1,4
    Cheops - William Marlbourough - 28 - Opvarende Medusa - 1,5
    Goldenwing - Gavin Sloan Honiahaka - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7


    Nog vragen?
    Dan kan je ze altijd aan mij stellen of aan andere spelers.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Op pagina 1 heb ik wat ideeën staan hè (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Op pagina 1 heb ik wat ideeën staan hè (:

    Ik weet het, maar het liefste wil ik gewoon zelf wat origineels bedenken.
    Ik had wel wat, maar nu heeft iemand anders die. Dus zal een nieuwe moeten bedenken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien dat ik later nog wat kleine dingetjes aanpas, ik kwam nl. ook niet zo goed uit mijn woorden,
    maar grotendeels zal het hetzelfde blijven (:


    Naam : Abby. Officiëel heet ze Abigail Rosaline Valence, maar ze heeft besloten haar achternaam nooit meer te gebruiken en gaat nu door het leven als Abby.
    Rol: Bemanning Medusa.
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Abby neemt mensen niet zo snel meer volledig in vertrouwen, maar ze zal zich ook niet zonder reden vijandig opstellen tegenover mensen. Mocht ze dit als nodig voelen, dan zet ze al gauw een grote mond op. Als ze verstrikt raakt in een discussie of een ruzie dan zal ze niet gauw haar ongelijk toegeven en al helemaal niet als ze er halverwege achterkomt dat de ander gelijk had en zij fout zat. Haar zwaktes toegeven is namelijk niet iets wat ze gemakkelijk doet, ze zal zich dan ook, zolang het kan, zich sterker voordoen dan dat ze is.
    Dit komt omdat ze toch wel vrij bezorgd en beschermend kan zijn tegenover anderen, vooral als het mensen betreft waar ze om geeft en een band mee heeft gecreëerd.
    Als laatste is ze nog wel een echte levensgenieter en ze is dan ook vaak op zoek naar avontuur, ze is erg nieuwsgierig, neemt snel beslissen, is vastberaden en kan af en toe een bijdehante opmkerking maken. Heeft Abby eenmaal haar tanden ergens ingezet, dan zal ze ook niet snel meer loslaten.
    Uiterlijk: Abby heeft een normale lengte en een slank postuur, waarvan dat laatste vooral te danken is aan het weinige voedsel en het vele bewegen.
    Ze heeft een lichtgetinte huid en bruine ogen, waarin vak een vastberaden blik in is af te lezen, omlijst door vrij donkere wimpers. Haar donkerbruine haren komen tot bijna halverwege haar rug en vooral om praktische redenen draagt ze die dus vaak in een lossere vlecht of slordige staart.
    Qua kleding zal je Abby niet snel zien in een jurk, ze verkiest namelijk haar vertrouwde broek en tuniek met leren laarzen, waar ze bovendien vaak een klein werpmes in verstopt heeft. Zodra het kan heeft ze ook een zwaard in de schede om haar middel, maar omdat dit vaak als ze aan land gaan veel aandacht trekt laat ze hem vaker in de hut liggen. Haar werpmes, waar prima mee te steken valt, is dan genoeg om zich te verdedigen.
    Situatie: Vroeger had ze een prima bestaan, haar ouders waren een van de rijkere mensen en ze woonden dan ook erg luxe. Helaas zag Abby haar ouders bijna nooit en dit zorgde ervoor dat haar jeugd een treurige tijd was die gevuld werd met het aanleren van manieren. Toen ze ouder werd begon ze af en toe weg te sluipen, ging naar een feest met ‘gewone’ burgers in de buurt. Helaas kwamen haar ouders hier achter en vanaf toen werd ze nog strenger in de gaten gehouden. Toen ze oud genoeg was besloot ze dat ze zo haar leven niet verder wilde slijten en vertrok ze. Altijd al had ze verhalen gehoord over piraten, enge dingen, maar ook veel spannende, dus wilde ze de zee op. Ze verkleedde zich als een scheepsknul en ging, met genoeg geld en een zwaard dat ze speciaal bij de smid had laten maken op zak, naar het eerste het beste schip dat ze zag. De Medusa.
    Heel lang hield ze haar identiteit niet verborgen, toen de kapitein erachter kwam zag ze haar leven al aan haar voorbij flitsen, gelukkig voor haar had ze te doen met een erg hartelijke man die haar liet blijven op het schip. Later ontmoette ze Tristan op het schip, haar eerste echte liefde.
    Inmiddels vaart Abby ongeveer twee jaar mee op de Medusa, maar heeft in die periode al veel meegemaakt. Deze gebeurtenissen hebben zowel letterlijk als figuurlijk hun littekens achtergelaten en ze heeft het er dan ook liever niet meer over. Wel is ze mentaal sterker geworden. Behalve dat heeft ze ook een hoop andere dingen geleerd op het schip, zoals hoe je om moet gaan met een zwaard en wat te doen in bepaalde situaties. Erg sterk is ze niet en daarom maakt ze gebruik van haar snelheid en het feit dat ze meestal kleiner is dan haar tegenstanders, hierdoor, en dankzij het vele oefenen met zwaarden en dergelijke wapens, weet ze zichzelf vaak uit benarde situaties te redden.
    Extra: Ze heeft dus een relatie met Tristan en sluit graag weddenschappen af om geld. In het begin was dit een manier om haar slinkende geldvoorraad aan te vetten, maar toen ze er goed in werd kon ze er geen genoeg meer van krijgen en ze gaat dan ook vaak dobbelen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 15:43 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, ik denk dat ik iets weet. Nu nog even goede afbeelding zoeken,


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Alida Maria Nevárez
    Rol: Alida is de dochter van een herbierg van de Gebroken Fles en werkt daar ook als dienster
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Alida heeft enorm veel van het Spaanse temprament. Ze is behoorlijk opvlieged en gaat dan vaak in het Spaans schelden. Ze accepteert mensen snel want omdat ze in de herberg werkt heeft ze de vreemdste type's voorbij zien komen. Ze is behulpzaam maar laat niet snel over zich heen lopen. Avontuur trekt haar aan, in een gewone stad zou ze roekeloos genoemd worden maar omdat ze in een piratenstad opgegroeid is werd haar roekeloze kantje juist aangemoedigd door de meesten mensen die ze kent. Ze stort zich dus vaak in een avontuur zonder ook maar over de gevolgen na te denken. Zoals de meesten diensters in een herberg krijgt ze veel aandacht van een mannelijk geslacht en hoewel ze wel een beetje met ze flirt gaat ze er vaak niet verder op in.
    Uiterlijk:


    Alida is zoals van Spaanse afkomst en dat is terug te zien in haar uiterlijk. Haar huid is van nature getint, ze heeft lang, donkerbruin haar en donkere ogen. Ze is 1,74, slank gebouwd en ze heeft subtiele vrouwelijke vormen.
    Situatie: Alida's moeder overleed bij haar geboorte waardoor het alleen zij en haar vader waren. Haar vader en haar moeder hadden een korte relatie gehad maar omdat er weinig liefde bij kwam kijken treurde haar vader niet lang over het verlies van haar moeder. Alida wist niet beter als dat ze geen moeder had. Toen ze opgroeide was Alida meer in de stat te vinden als in de herberg maar toen ze ouder werd ging ze ook in de herberg werken. Ze heeft dus een vaste baan en de herberg heeft wekelijks veel winst dus haar financiele situatie is stabiel.


    Remember to be ridiculous.

    Mag ik een vrouwelijke rol reserveren? Ik kijk nog als het overig of bemanning wordt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naam: William Marlbourough[Duke of Marlborough]
    Rol: Opvarende van de Medusa, maar geen lid van de bemanning.Hij is namelijk een edelman.
    Leeftijd: 28
    Geslacht: Man
    Innerlijk:Als een rijke Engelse edelman heeft hij altijd ervaren dat mensen hem dienen en heeft dus een soort arrogantie ontwikkeld. Hij kan erg wreed en grof zijn tegen mensen die hij niet mag of in de weg staan. William heeft een voorliefde voor jachthonden en snelle paarden. Hij haat bijdehante mensen, vooral mannen die nog jonger als hem zijn en het denken beter te weten.
    Uiterlijk:


    Situatie: Hij is duke[graaf] van Marlborough, nadat zijn vader tijdens de Frans-Indiaanse oorlogen is vermoord. Over geld hoeft hij zich niet te bekommeren en ook geniet hij van veel respect onder de Britten. William heeft al verschillende militaire medailles ontvangen, die hem bevoegd maken om redcoats[Britse soldaten] orders te geven wanneer nodig. Ook al is hij een welgerespecteerd man, door de kolonialen[Amerikanen] word hij gezocht door zijn uitspraken tegen hen en het claimen van Amerikaans land.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Hahaha, omg, moet die foto? Dan kan ik niet serieus tegen jouw personage beginnen hoor :P
    Ik weet dat het zo was in die tijd, maar die haren! :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Hahaha, omg, moet die foto? Dan kan ik niet serieus tegen jouw personage beginnen hoor :P
    Ik weet dat het zo was in die tijd, maar die haren! :']


    Dat is commodore James Norrington van Pirates of the Caribbean eigenlijk hé! :p


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Weet ik en toen vond ik 'm een kwallenhoofd hebben ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahaha inderdaad. Oh mayn I wil beginnen. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Weekend wss :Y) Er zijn nog een paar mensen die nog een rol willen aanmaken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Weekend wss :Y) Er zijn nog een paar mensen die nog een rol willen aanmaken.

    Ik wil wel laten weten dat ik zaterdag niet thuis ben.
    Moet de hele dag opdienen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    No prob, ik kan moeilijk met iedereen rekening houden, dus je ziet vanzelf wanneer het begonnen is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    En zaterdag heb ik precies een jaar met mijn vriendje dus zal ik ook el druk bezig gaan zijn met uit eten gaan en The Hobbit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)