• Het is de 18e eeuw wanneer het prachtige schip Medusa wordt overvallen door een plotselinge storm. Veel bemanningsleden komen hierbij om, het grootste gedeelte van de voorraden verdwijnen in zee en het schip loopt veel schade op. De kaptein, Ace __ besluit aan te meren bij Tortuga, daar zijn immers al bij in de buurt. Daar zullen zij verblijven tot het schip gemaakt is en er nieuwe bemanningsleden en voorraden zijn. Helaas kost dit alles wel veel geld en dat hebben ze niet zo één, twee, drie, dus zullen ze gauw met een oplossing komen mochten ze ooit nog met de Medusa willen varen.


    Belangrijk:
    Deze RPG heeft zoals jullie merken geen erg vaste verhaallijn, jullie zijn dus behoorlijk vrij te doen wat je wilt. Om deze RPG lopende te houden zijn er dus ook allerlei aparte personages nodig en laat ik wat meer toe (geen magische/futuristische dingen), in de eerste post zal ik een aantal ideeën zetten.

    Alleen meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijft (rond 350 woorden of meer) en bereid bent dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoet aan RPG's waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoet aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker hebt met school, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als dit zelf ook doet.
    5) Je personages niet enkel één op één gesprekken laat voeren met steeds dezelfde persoon.

    Regels:
    - Je houden aan het bovenstaande.
    - Niemand buitensluiten. (Gebeurt dit wel, PB me dan, dan zal ik het proberen op te lossen)
    - 16+ is toegestaan, zet het er desnoods wel bij.
    - Niet zomaar moorden zonder toestemming.
    - Niet extreem veel voor anderen bepalen.
    - En al het andere gebruikelijke.

    Lijstje:
    Naam: Volledige naam.
    Rol: Wat is hij/zij? Bemanningslid of nog niet.
    Leeftijd: 18-28
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Situatie: Verleden, situatie van het heden. Waar woont hij/zij, financiële situatie etc.

    Personages:
    De getallen die erachter staan geven topicnummer & paginanummer waar je ze kan vinden aan.

    Bemanningsleden:
    Tortura - Asilah Layla Salomn - 22 - 1,1
    Endure - Abigial (Abby) Rosaline Valence - 21 - 1,5

    Sytze - Ace - 27 - kapitein - 1,6
    Sid - Tristan Wright - 24 - 1,2
    Sid - Natambu Mmba - 25 - 1,2


    Overige:
    xDesire - Anna Marina Blackwater - 20 - Navigator - 1,1
    Gipsy - Beaudine Anna-Mae Hawkins - 18 - Dievegge/Huurmoordenares - 1,1
    Squib - Alida Maria Nevárez - 20 - Dochter herbergier - 1,5
    Neiva - Florence Levesque - 19 - Gouverneurs dochter - 1,6
    Endure - Aiyana Kateri Chestio - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7
    Assassin - Sadie Delilah Lyons / Sam Lewin - 19 - Bastaards dochter - 1,7
    Exasperated - Allycia Cassandra Black - 21 - Dochter eigenaar taverne - 1,7

    Squib - Lemuel Charles Edwards - 19 - Novice weggelopen uit klooster - 1,1
    SICKENING - Myles/Bandit - 24 - Huurmoordenaar/Dokter - 1,2
    Assassin - Cedric Cook - 24 - Charmeur - 1,4
    Gipsy - Logan Wade Earnshaw - 27 - Ontsnapte gevangene - 1,4
    Cheops - William Marlbourough - 28 - Opvarende Medusa - 1,5
    Goldenwing - Gavin Sloan Honiahaka - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7


    Nog vragen?
    Dan kan je ze altijd aan mij stellen of aan andere spelers.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    Volledige naam: Ayiana (eeuwig bloeiend) Kateri (puur) Chestio
    Rol: Opvarende, indiaan
    Leeftijd: 22
    Innerlijk: Ze heeft een pittig karakter. Aiyana gaat er altijd 100% voor en zal doorgaan tot ze erbij neervalt. Ze is bereid te helpen, maar dan moet je ook je best doen, niet zeuren, opgeven en jammeren dus. Gewoon doen en niet zeiken dus, want het is een echt harde. Verder vindt ze het geweldig anderen te plagen, ze houdt er vooral van om jongens hun hoofd op hol te brengen. Aiyana heeft ook best een groot ego, schaamt zich vrijwel nooit en voelt vaak de dwang om zichzelf te bewijzen. Uitdagingen gaat ze dan ook zeker niet uit de weg.
    Wel is vaak snel op haar teentjes getrapt, zelfs om nutteloze zaken, en kan dan flink uit haar slof schieten en lang boos blijven, vooral omdat ze dan veels te koppig en arrogant is om het zelf goed te maken. Ze is ook best wel egoïstisch, behalve bij mensen om wie ze geeft of bij kinderen, want voor die laatste heeft ze een zwak.
    Uiterlijk: Aiyana heeft bruine, licht golvende haren tot halverwege haar rug die ze altijd los draagt, tenzij ze gaat jagen, dan draagt ze haar in een vlecht. Verder heeft ze een door de zon gebruinde huid en groene ogen. Ze is slank en erg fijntjes gebouwd en meestal gehuld in de traditionele kleding van haar dorp. Dit houdt ook in dat ze geen schoenen draagt.
    Situatie: Aiyana woonde samen met de rest van haar stam op een vrijwel onbewoond eiland. Ze groeide daar op als zusje van het stamhoofd, dit kwam omdat hun ouders al op jonge leeftijd overleden. Op een dag kwam de Medusa naar het eiland met de instelling een zogenaamde schat die zich op het eiland zou bevinden op te eisen, dit gebeurde uiteindelijk niet en Aiyana zag haar kans schoon om een nieuw avontuur aan te gaan. Ze was best populair thuis en had zich al meerdere keren bewezen, maar hierdoor begon ze het ook saai te vinden. Er gebeurde haast nooit wat op het eiland. Ze wilde wat nieuws zien en ging mee met de vreemde blanken.
    Vlak voor het vertrek werd Aiyana uitgehuwelijkt door haar broer aan een man van de stam, Gavin, haar jeugdvriend. Toen Aiyana besloot te vertrekken stond hij erop mee te gaan en stiekem wilde ze niks liever.
    Ze vaart dan wel mee op het schip, maar ziet zichzelf niet als bemanningslid. Het is haar eerste keer op zo'n gigantisch schip en ze zou dan ook niet echt tot hulp kunnen zijn, ze zou enkel in de weg lopen. En als laatste is ze erg nieuwsgierig naar wat ze allemaal te zien zou krijgen en mee zou maken, ze heeft er ontzettend veel zin in, maar weet niet welke slechte kanten eraan verbonden zijn, al zijn het maar kleine dingen. Ze zal zich bijvoorbeeld aan moeten passen, dat betekend andere kleding en zelfs schoenen aan, zich anders gedragen etc.
    Extra: Ze kan ontzettend goed overweg met pijl en boog, een mes al wat minder en met andere wapens kan ze simpelweg niet overweg. Vooral omdat ze er bijvoorbeeld nog nooit van gehoord heeft, zoals een pistool.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 19:49 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mensen die nog een personage aanmaken, je kan later natuurlijk altijd inspringen,
    maar als je daar niet van houdt: Morgenavond/maandag beginnen we!

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 19:57 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Coole indianenpicca (aa)
    Dit weekend rol invullen gaat em niet worden, ben ziek. Ik denk dat ik pas begin de kerstvakantie inspring dan maar..


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Coole indianenpicca (aa)
    Dit weekend rol invullen gaat em niet worden, ben ziek. Ik denk dat ik pas begin de kerstvakantie inspring dan maar..


    Haha dankje, er waren amper indiaan achtige foto's --'' Heel vervelend. D:
    En is niet erg, als je in wilt springen laat je het maar weten, er is dan vast iemand die je kan helpen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Allycia Cassandra Black.
    Basis:

    Allycia Cassandra Black is een 21-jarige vrouwelijke en sierlijke jongedame, maar ze is het bekendst onder de naam Nyx (The Lady of the Night). Zo zal zij zichzelf niet voorstellen. Zij zal zich niet voorstellen, maar zeggen dat de naam er niet toedoet maar de karakter.
    De naam Nyx betekend 'Nacht'. Dit heeft zij als naam gekregen vanwege dat zij 's nachts leeft en naar buiten gaat om de prachtige natuur te bekijken. Op de normale dag is zij meestal binnen om in de taverne te helpen. -> Zie Verleden.
    Allycia is een dochter van een van de bekendste tavernes in Tortuga. Ze is dan ook redelijk gewild, is het niet om haar uiterlijk, dan om gratis drank te krijgen.

    Karakter:

    Allycia is een impulsieve, ambitieuze en enthousiaste jonkvrouw en barst vol van de energie. Ze kan een goede leider zijn. Ook is zij altijd wel in voor een avontuurtje en zal dit dan ook niet links laten liggen als zij de kans krijgt. Het gevoel van de adrenaline dat dan door haar aderen raast houdt ze van.
    Ze staat altijd open voor nieuwe ideeën en nieuwe uitdagingen en zal, behalve door haar eigen koppigheid en ongeduld, niet snel afgeleid worden. Ze houdt van de vrijheid en zal er alles aandoen om deze te behouden.
    Allycia heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel en zal dan ook geen andere mensen gebruiken om haar eigen doel te bereiken. Zij zal hoe dan ook deze zelf halen met of zonder hulp (het liefst zonder hulp).
    Iemand die haar de les zal lezen zal zij niet leuk vinden. Eenvoudigweg omdat ze zelf de touwtjes graag in handen heeft en ze het snel niet eens kan zijn met bepaalde (kleine) dingen, zoals de instructies of route die worden opgelegd. Allycia zal dan ook laten merken dat ze hier niet mee eens is en zich sterk ertegen verzetten.
    Ze is onafhankelijk, soms egocentrisch en is ook vaak met zichzelf bezig (als in negatief en positief). Allycia kan zo agressief en rusteloos uit de hoek komen vanwege de dingen die ze opkropt en zal dit afreageren op andere mensen. Mensen zullen haar dan ook omschrijven als een koppig, opvliegerig en brandbaar jonge vrouw. Een nadeel van Allycia is ook dat ze erg lang boos kan blijven om iets dat iemand haar heeft aangedaan, zelfs al is het een klein ding.
    Het is heel moeilijk om de echte 'Allycia Cassandra Black' te leren kennen. Ze kennen nu alleen Nyx (The Lady of the Night). Ze is dan ook bang dat ze haar echte karakter leren kennen en haar zullen verachten om hoe zij is.
    Allycia heeft soms de vreemde gewoonte om uit het niets te zingen en dan te stoppen waarna ze je met een van haar liefste glimlach aankijkt en zegt: “Wat zing ik lelijk hé.” Na dit gezegd te hebben zingt ze dan weer hardop.

    Uiterlijk:

    Ze heeft een prachtige hazelnootbruine haarkleur, dat als de zon erop schijnt – het een warm en een vertrouwelijk gevoel afgeeft. Haar haarkleur matcht mooi bij haar lichtbruine huidskleur. Haar sierlijke, lange lokken kunnen af en toe voor haar gezicht vallen, maar deze doet ze al gauw terug op hun plaats.
    Haar diepe, donkere bruine ogen lijken net een zwart gat als je erin kijkt. Het gevoel dat je er in valt en in blijft vallen. Het is net een bodemloze put.. maar dit is het echter niet. Allycia laat haar emoties en gevoelens in haar ogen zien. Als je hier goed op let zou je kunnen weten hoe zij zich voelt.
    Allycia heeft een tenger en soepele lichaam, maar het zal je niets verbazen als ze snel haar lichaam in onwrikbare bochten werkt en soepeltjes en gemakkelijk uit het gevecht komt. Tenminste, het zal je niets verbazen als je haar kent. Haar lengte is 1.75 m en zelf vind zij dit een ongemakkelijke lengte, maar hoe graag ze hier ook wat aan wil doen, ze zal er toch tevreden mee moeten zijn. Veranderen kan niet.
    Op haar rechterarm heeft ze een tatoeage dat staat voor de vrijheid waar ze naar verlangt en ze ooit hoopt uit de taverne te kunnen gaan ontsnappen.

    Verleden:

    Ze is jarig op 7 april en dit maakt haar een Ram van sterrenbeeld. Ze is geboren in Tortuga en kent ook niets anders of daarbuiten dan dat. Ze heeft een boel gevechten, uitdagingen en belevingen meegemaakt, maar jammer genoeg heeft ze deze niet tot het einde mee beleefd. Simpelweg, omdat haar vader dit niet goed vind en haar dichtbij hem wil hebben om haar te beschermen. Hier hebben ze dan ook vaak ruzie om. Haar vader neemt haar niet serieus toen zij een keer dreigde met dat ze weg zou lopen. Hier loopt ze nog steeds mee en ooit zal ze dit doen.
    Taverne 'Silver Sword' is haar vaders lievelingetje en zij is degene die het moet overnemen als het niet goed gaat met haar vader of als haar vader het loodje legt. Zelf zou het Allycia niets uitmaken wat er met haar vader gebeurd.
    Dit omdat hij de vrijheid inhoud van haar en dit pikt zij niet. Daarom ontsnapt zij s' avonds het raam uit om van de buitenlucht en vrijheid te genieten die ze dan heeft. Daar vandaan komt de naam die ze tot de dag van vandaag nog heeft. Net zoals de immense litteken die ze op haar linker onderbeen heeft zitten, vanwege dat ze door het dak van de schuur zakte en vervolgens met haar been in een ijzeren hek met prikkeldraad viel. Haar been bloedde als een rund en zelf had haar rug ook een enorme klap gehad. Maar op een miraculeuze wijze is er niets met haar rug en heeft ze alleen die lelijke litteken over gehouden.
    Haar vader weet hier niets van, aangezien zij gelogen heeft dat ze toen bij haar 'vriend' sliep. Ze heeft niet echt een vriend. Ze heeft er meerdere en houdt er niet van om zich te binden, maar ook dit weet haar vader niet. Ze heeft toen geprobeerd om zichzelf wat op te knappen met wat hulp van haar koppige oom. Haar oom heeft hier geen woord over gehad tegen Allycia's vader en dit is iets wat haar bij blijft.
    Hé hé, eindelijk klaar! Wat een werk zeg, maar ik heb er mijn best op gedaan! :Y)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 20:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik houd het toch maar op die ene rol Endure. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Guys. Vanaf nu ven alleen maar mannen/jongens, op mensen die eerder aangegeven hebben een vrouwelijke rol te hebben na.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    Volledige naam: Gavin Sloan Honiahaka. (Witte havik, Strijder)
    Rol: Opvarende Medusa, indiaan.
    Leeftijd: 22
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Gavin is een intelligente, vrolijke jongen die met iedereen graag een praatje maakt. Ondanks dat hij vaak is te porren voor een lolletje neemt hij zijn verantwoordelijkheid voor Aiyana erg serieus. Gavin is beschermend tegenover Aiyana, hoewel hij weet dat ze prima zelf haar boontje kan doppen doet hij het liever voor haar. Hij zal het zichzelf namelijk nooit vergeven als zijn jeugdvriendin en tevens zijn verloofd wat overkomt. Met mensen praat hij vrij gemakkelijk maar zijn vertrouwen moet je echt winnen, dat lukt niet zomaar.
    Uiterlijk: Op zijn rechter onderarm heeft Gavin een oud litteken, over de lengte van zijn arm. Die is ontstaan door een gevecht dat hij had met een wild dier dat langer terug vocht dan dat hij had verwacht. Gavin is linkshandig en heeft met zijn mes geprobeerd het dier de nek open te rijten, het dier ontsnapte echter uit zijn greep waardoor hij het mes in zijn eigen arm stak en zo een deel van zijn arm open legde. Gavin is in vergelijking met de mensen van zijn stam redelijk lang, ook is de jongen goed gespierd.
    Situatie: Gavin komt van een vrijwel onbewoond eiland waar hij hoofd van de krijgers was. Vlak voordat zijn stam een strijd leverde tegen het aangemeerde piratenschip is hij uitgehuwelijkt aan Aiyana, met de gedachten Aiyana te kunnen stoppen van meevechten. De opzet van het stamhoofd is niet geslaagd, aangezien Aiyana gewoon heeft mee gevochten maar Gavin prijst zichzelf wel gelukkig met het feit dat hij zo’n mooi dame als zijn verloofde mag noemen.
    Aiyana besloot na de strijd met de Medusa – het andere aangemeerde schip – mee te gaan om wat meer van de wereld te zien, omdat Gavin dat maar gevaarlijk vond is hij mee gegaan om haar te kunnen beschermen.
    Sindsdien zijn ze opvarenden van de Medusa, hij beschouwt zichzelf meer als een gast dan als een bemanningslid, grotendeels ook doordat hij het zware werk van de bemanning niet hoeft te verrichten.
    Tot nu toe heeft Gavin zich nog niet echt hoeven aan te passen maar nu ze zijn aangemeerd zal daar hoogstwaarschijnlijk verandering in komen aangezien de mensen van de stad het niet altijd op reis zullen stellen dat hij met een naakt bovenlichaam rond loopt.
    Extra: Het mes is echt zijn wapen, daar heeft hij er dan ook twee van thuis mee genomen. Van de wapens die ze in de andere wereld hebben moet hij maar niets afweten, dat is voor hem allemaal vreemd.


    Stand up when it's all crashing down.

    Alvast het RPG topic aangemaakt.
    RPG start na post met Ace van Sytze


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hoelaat ongeveer denk je dat de rpg start? dan kan ik daar even rekening houden ivm gamen lol

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 17:47 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    ivm gamen :'] Haha, geen idee, wss later op de avond en anders morgen.
    Maar geen zorgen, het zal niet meteen overspoeld worden met berichtjes
    omdat het nu geen weekend meer is. Bijna niet dan ;p

    Ohja mensen, nog een klein dingetje; Soms komt het voor dat
    jij en 1 of 2 tegenspelers tegelijk online zijn en dan ga je natuurlijk veel
    posten, dus als er ineens een pagina bij is, dan hoeft het niet te betekenen
    dat er veel gebeurd is (; Laat je hierdoor dus niet afschrikken.
    ik dacht namelijk ook een keer; Kut, drie pagina's!
    Maar dat waren twee enthousiaste spelers en de rest had bijna
    niks geschreven :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    ivm gamen :'] Haha, geen idee, wss later op de avond en anders morgen.
    Maar geen zorgen, het zal niet meteen overspoeld worden met berichtjes
    omdat het nu geen weekend meer is. Bijna niet dan ;p

    Ohja mensen, nog een klein dingetje; Soms komt het voor dat
    jij en 1 of 2 tegenspelers tegelijk online zijn en dan ga je natuurlijk veel
    posten, dus als er ineens een pagina bij is, dan hoeft het niet te betekenen
    dat er veel gebeurd is (; Laat je hierdoor dus niet afschrikken.
    ik dacht namelijk ook een keer; Kut, drie pagina's!
    Maar dat waren twee enthousiaste spelers en de rest had bijna
    niks geschreven :P


    Ah oke, fijn (: dat klinkt al wat geruststellender! want soms ben ik vet enthousiast met schrijven, maar ik heb altijd iets van, ja en dan?
    Dus dan schrijven sommige mensen veel meer dan mij x3 soms heb ik vet veel inspiratie maar soms ook helemáál niet. Is dat erg?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    Ah oke, fijn (: dat klinkt al wat geruststellender! want soms ben ik vet enthousiast met schrijven, maar ik heb altijd iets van, ja en dan?
    Dus dan schrijven sommige mensen veel meer dan mij x3 soms heb ik vet veel inspiratie maar soms ook helemáál niet. Is dat erg?

    Volgens mij heeft iedereen dat wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is mijn rol trouwens goedgekeurd?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als een rol niet goed is dan meld ik het wel [;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.