• Het is de 18e eeuw wanneer het prachtige schip Medusa wordt overvallen door een plotselinge storm. Veel bemanningsleden komen hierbij om, het grootste gedeelte van de voorraden verdwijnen in zee en het schip loopt veel schade op. De kaptein, Ace __ besluit aan te meren bij Tortuga, daar zijn immers al bij in de buurt. Daar zullen zij verblijven tot het schip gemaakt is en er nieuwe bemanningsleden en voorraden zijn. Helaas kost dit alles wel veel geld en dat hebben ze niet zo één, twee, drie, dus zullen ze gauw met een oplossing komen mochten ze ooit nog met de Medusa willen varen.


    Belangrijk:
    Deze RPG heeft zoals jullie merken geen erg vaste verhaallijn, jullie zijn dus behoorlijk vrij te doen wat je wilt. Om deze RPG lopende te houden zijn er dus ook allerlei aparte personages nodig en laat ik wat meer toe (geen magische/futuristische dingen), in de eerste post zal ik een aantal ideeën zetten.

    Alleen meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijft (rond 350 woorden of meer) en bereid bent dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoet aan RPG's waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoet aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker hebt met school, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als dit zelf ook doet.
    5) Je personages niet enkel één op één gesprekken laat voeren met steeds dezelfde persoon.

    Regels:
    - Je houden aan het bovenstaande.
    - Niemand buitensluiten. (Gebeurt dit wel, PB me dan, dan zal ik het proberen op te lossen)
    - 16+ is toegestaan, zet het er desnoods wel bij.
    - Niet zomaar moorden zonder toestemming.
    - Niet extreem veel voor anderen bepalen.
    - En al het andere gebruikelijke.

    Lijstje:
    Naam: Volledige naam.
    Rol: Wat is hij/zij? Bemanningslid of nog niet.
    Leeftijd: 18-28
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Situatie: Verleden, situatie van het heden. Waar woont hij/zij, financiële situatie etc.

    Personages:
    De getallen die erachter staan geven topicnummer & paginanummer waar je ze kan vinden aan.

    Bemanningsleden:
    Tortura - Asilah Layla Salomn - 22 - 1,1
    Endure - Abigial (Abby) Rosaline Valence - 21 - 1,5

    Sytze - Ace - 27 - kapitein - 1,6
    Sid - Tristan Wright - 24 - 1,2
    Sid - Natambu Mmba - 25 - 1,2


    Overige:
    xDesire - Anna Marina Blackwater - 20 - Navigator - 1,1
    Gipsy - Beaudine Anna-Mae Hawkins - 18 - Dievegge/Huurmoordenares - 1,1
    Squib - Alida Maria Nevárez - 20 - Dochter herbergier - 1,5
    Neiva - Florence Levesque - 19 - Gouverneurs dochter - 1,6
    Endure - Aiyana Kateri Chestio - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7
    Assassin - Sadie Delilah Lyons / Sam Lewin - 19 - Bastaards dochter - 1,7
    Exasperated - Allycia Cassandra Black - 21 - Dochter eigenaar taverne - 1,7

    Squib - Lemuel Charles Edwards - 19 - Novice weggelopen uit klooster - 1,1
    SICKENING - Myles/Bandit - 24 - Huurmoordenaar/Dokter - 1,2
    Assassin - Cedric Cook - 24 - Charmeur - 1,4
    Gipsy - Logan Wade Earnshaw - 27 - Ontsnapte gevangene - 1,4
    Cheops - William Marlbourough - 28 - Opvarende Medusa - 1,5
    Goldenwing - Gavin Sloan Honiahaka - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7


    Nog vragen?
    Dan kan je ze altijd aan mij stellen of aan andere spelers.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Als een rol niet goed is dan meld ik het wel [;

    Okay. Ik vroeg het, omdat ik die van mij er niet bij zag staan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ooh, dan ben ik hem vergeten, even erbij zetten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Huh, voor mijn idee waren er veel meer vrouwen, maar het is 9-9? :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Huh, voor mijn idee waren er veel meer vrouwen, maar het is 9-9? :']

    It's a tie. Wooohooo. Purrrr-fect. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Logan heeft nu een volledige naam (:
    Logan Wade Earnshaw
    Dat wordt de broer van het personage van Lexus.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dan mag ik wel een vrouwelijk personage maken ;D
    Dan wordt het lekker weer ongelijk.


    Aan niets denken is ook denken.

    Fucckk, ik was het vergeten door mijn toetsweek -.-' Kan ik nog meedoen?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Natuurlijk mag dat.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    RPG gestart[;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kak, ik kan mijn rol niet invullen. Ik moet alweer van mn laptop af D: op mijn telefoon kan ik de rol niet maken, dus laat maar


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hoezo laat maar? Dan maak je hem toch gewoon later?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had gedacht dat ze net door de storm waren en nog in Tortuga zelf moesten aankomen, iemand dus bezwaar dat ik mijn post aanpas?


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    Ik had gedacht dat ze net door de storm waren en nog in Tortuga zelf moesten aankomen, iemand dus bezwaar dat ik mijn post aanpas?


    Nee, natuurlijk niet. Het lijkt me alleen maar handiger voor je personage als je je post aan past. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Jonge, wat een zuipschuiten zijn jullie personages (aa)
    Dat viel me even op.


    Aan niets denken is ook denken.

    Tuurlijk t bin piraten :D.


    No growth of the heart is ever a waste