• Het is de 18e eeuw wanneer het prachtige schip Medusa wordt overvallen door een plotselinge storm. Veel bemanningsleden komen hierbij om, het grootste gedeelte van de voorraden verdwijnen in zee en het schip loopt veel schade op. De kaptein, Ace __ besluit aan te meren bij Tortuga, daar zijn immers al bij in de buurt. Daar zullen zij verblijven tot het schip gemaakt is en er nieuwe bemanningsleden en voorraden zijn. Helaas kost dit alles wel veel geld en dat hebben ze niet zo één, twee, drie, dus zullen ze gauw met een oplossing komen mochten ze ooit nog met de Medusa willen varen.


    Belangrijk:
    Deze RPG heeft zoals jullie merken geen erg vaste verhaallijn, jullie zijn dus behoorlijk vrij te doen wat je wilt. Om deze RPG lopende te houden zijn er dus ook allerlei aparte personages nodig en laat ik wat meer toe (geen magische/futuristische dingen), in de eerste post zal ik een aantal ideeën zetten.

    Alleen meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijft (rond 350 woorden of meer) en bereid bent dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoet aan RPG's waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoet aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker hebt met school, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als dit zelf ook doet.
    5) Je personages niet enkel één op één gesprekken laat voeren met steeds dezelfde persoon.

    Regels:
    - Je houden aan het bovenstaande.
    - Niemand buitensluiten. (Gebeurt dit wel, PB me dan, dan zal ik het proberen op te lossen)
    - 16+ is toegestaan, zet het er desnoods wel bij.
    - Niet zomaar moorden zonder toestemming.
    - Niet extreem veel voor anderen bepalen.
    - En al het andere gebruikelijke.

    Lijstje:
    Naam: Volledige naam.
    Rol: Wat is hij/zij? Bemanningslid of nog niet.
    Leeftijd: 18-28
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Situatie: Verleden, situatie van het heden. Waar woont hij/zij, financiële situatie etc.

    Personages:
    De getallen die erachter staan geven topicnummer & paginanummer waar je ze kan vinden aan.

    Bemanningsleden:
    Tortura - Asilah Layla Salomn - 22 - 1,1
    Endure - Abigial (Abby) Rosaline Valence - 21 - 1,5

    Sytze - Ace - 27 - kapitein - 1,6
    Sid - Tristan Wright - 24 - 1,2
    Sid - Natambu Mmba - 25 - 1,2


    Overige:
    xDesire - Anna Marina Blackwater - 20 - Navigator - 1,1
    Gipsy - Beaudine Anna-Mae Hawkins - 18 - Dievegge/Huurmoordenares - 1,1
    Squib - Alida Maria Nevárez - 20 - Dochter herbergier - 1,5
    Neiva - Florence Levesque - 19 - Gouverneurs dochter - 1,6
    Endure - Aiyana Kateri Chestio - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7
    Assassin - Sadie Delilah Lyons / Sam Lewin - 19 - Bastaards dochter - 1,7
    Exasperated - Allycia Cassandra Black - 21 - Dochter eigenaar taverne - 1,7

    Squib - Lemuel Charles Edwards - 19 - Novice weggelopen uit klooster - 1,1
    SICKENING - Myles/Bandit - 24 - Huurmoordenaar/Dokter - 1,2
    Assassin - Cedric Cook - 24 - Charmeur - 1,4
    Gipsy - Logan Wade Earnshaw - 27 - Ontsnapte gevangene - 1,4
    Cheops - William Marlbourough - 28 - Opvarende Medusa - 1,5
    Goldenwing - Gavin Sloan Honiahaka - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7


    Nog vragen?
    Dan kan je ze altijd aan mij stellen of aan andere spelers.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    O, ik wil zo graag reageren met Asilah, maar ik zal geduldig zijn en wachten op Cheops.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    O, ik wil zo graag reageren met Asilah, maar ik zal geduldig zijn en wachten op Cheops.


    Eem geduld hebben dan maar he.
    Ik heb ook niets beters te doen, ben nog steeds ziek =x


    Aan niets denken is ook denken.

    Exasperated schreef:
    (...)
    Mijn personage is nog beschikbaar, aangezien niemand naar die van mij toegaat.

    Waar is je personage?
    Beaudine heeft net een tweede rum besteld en is alvast aan een tafeltje gaan zitten (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik kan vanavond denk ik niets meer posten, ik probeer het wel maar denk niet dat het gaat lukken. Morgenmiddag post ik weer (:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Lexus schreef:
    (...)

    We zijn niet vliegen die op stroop afgaan (oke, dat wilde ik gewoon even zeggen haha)
    Wat ik bedoel; er zijn meerdere mensen die nu nog apart zitten.

    Dat weet ik ook heus wel. Ik bedoelde het zo niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Exasperated schreef:
    (...)
    Dat weet ik ook heus wel. Ik bedoelde het zo niet.


    Okii ;)


    Aan niets denken is ook denken.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Waar is je personage?
    Beaudine heeft net een tweede rum besteld en is alvast aan een tafeltje gaan zitten (:

    Die werkt in de Silver Sword (taverne).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Exasperated schreef:
    (...)
    Die werkt in de Silver Sword (taverne).

    Ik heb niet vermeld waar ze juist zit, maar als je er mee kan leven, zit ze daar gewoon?
    Dan heb jij ook iets te doen (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Ik heb niet vermeld waar ze juist zit, maar als je er mee kan leven, zit ze daar gewoon?
    Dan heb jij ook iets te doen (:

    Had je post net gelezen en had er ook op gereageerd, dus voor mij was het geen enkel probleem haha. Ik wist alleen niets, dus excuses voor mijn onoriginaliteit.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 19:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Ik heb niet vermeld waar ze juist zit, maar als je er mee kan leven, zit ze daar gewoon?
    Dan heb jij ook iets te doen (:



    Ik had ook al met Anna gereageerd op pagina 3, weet niet of je dat al had gezien :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Had het gezien, heb zelfs nog gezegd dat Logan er nog aan zat te komen, maar er kwam iets tussen.
    Nu heb ik momenteel niet bepaald veel tijd om een lang stuk te schrijven dus wilde ik vragen of je nog heel even kon wachten (:
    Zal zien dat het vandaag nog gepost zal zijn hoor.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Had het gezien, heb zelfs nog gezegd dat Logan er nog aan zat te komen, maar er kwam iets tussen.
    Nu heb ik momenteel niet bepaald veel tijd om een lang stuk te schrijven dus wilde ik vragen of je nog heel even kon wachten (:
    Zal zien dat het vandaag nog gepost zal zijn hoor.



    Haha oke, maakt niet uit hoor! neem je tijd maar, ik denk dat ik morgen weer kan posten aangezien vandaag bij ons keetweek van start is gegaan in de stad, dus ben er denk ik toch nog niet :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Awh yeah, Gavin en Aiyana, twee indianen nog in hun traditionele kleding zijn van het schip (:
    Op wie kan ik ze afsturen? Of iemand die op ze wil reageren?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    xDesire schreef:
    (...)


    Haha oke, maakt niet uit hoor! neem je tijd maar, ik denk dat ik morgen weer kan posten aangezien vandaag bij ons keetweek van start is gegaan in de stad, dus ben er denk ik toch nog niet :3


    Heb jij geen vakantie? o_O


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ Gipsy: Ik reageer na het avondeten en dit zal rond 7 uur zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.