• Ik loop achter alle kinderen aan en voelde me bang. Waarom moest ik naar deze school? Zo vervelend was ik toch ook niet? Ik moest gaan zitten en luisteren maar kreeg niks mee. Ik keek verbaasd om me heen en zag allemaal foto's van mensen die net deden alsof ze toverkrachten hadden. Ik glimlach even als ik me bedenk hoe ze die gefotoshopt hebben. Ik voel dat er aan mijn arm getrokken wordt en kijk naar het meisje naast mij. 'Zo groot en machtig wil ik ook worden, en jij?' vraagt ze met grote ogen. Was die foto echt?

    Dit verhaal gaat over een groep jongeren die naar een kostschool gestuurd worden. Slechts een paar weten waarom en wat ze moeten doen. De rest hoort daar zelf achter te komen. De school is bedoeld om je krachten of gave's goed verder te ontwikkelen. Bijna geen enkel kind dat daar komt weet dat hij/zij de kracht of gave heeft en moet daarom ook veel leren. Als iedereen eenmaal weet hoe ze de kracht een beetje beheersen komen ze erachter dat de school ook een duistere kant heeft. Ze voelen zich ook anders, ze zijn minder hun zelf. Ze houden allemaal helemaal niet meer van dezelfde dingen als eerst, ze voelen zich alleen nog maar aangetrokken door de kracht of de gave.

    Regels:

    meer dan 4 regels per post
    16+ mag
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages per persoon
    Alleen ik of MinimuisBeta mogen een nieuw topic openen
    OOC is het praattopic graag


    Rollen:
    Kinderen die naar deze school worden gestuurd (tussen de 15 en 20)
    Daaronder:

    Jongens:
    David Thomas Harrin || 0o7
    Sky William Heath Joseph St. James || Squib
    Nickolas Rodrigues || Nyan
    Jonathan "Jonas" Nathaniël Mason|| 0o7
    Micheal Anderson || Nyan


    Meisjes:
    Emma Simmons || MinimuisBeta
    Phoebe Oakley || SupahBaby
    Hunter Mia Howe || Squib
    Lilith “Lil” Victoria McDevitt || Rider
    Snow Evans || Huaso


    Begin:
    Iedereen staat op het perron of zit in de trein naar de school. De trein ziet er raar uit, en de kinderen die nog nooit van de gaven hebben gehoord vinden alles vreemd.

    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 16:40 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nyan schreef:
    (van mij mag je best bij Nick of Micheal komen zitten ,maar ik ga zo slapen.)

    [Hier hebben we een praattopic voor]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lilith “Lil” Victoria McDevitt

    Ik knikte op wat David zei. Eigenlijk had ik nog niet super erg gelet op andere mensen, maar het was wel vreemd hier. Het enige wat mij dwars zat was dat 'dingen doen' gedeelte. Ik deed tot nu toe nog niks vreemds, dus ik snapte niet helemaal wat David daar mee bedoelde. Mijn ogen volgden Hunter en Azizu, die het wel met elkaar leken te vinden, wat mij een tevreden gevoel gaf.
    Ik opende mijn mond om te vragen wat hij met 'dingen doen' bedoelde, maar werd verstoord door een nogal vreemd uitziend meisje dat de coupé deur opendeed. Haar haren waren sneeuwwit en er kwam een klein kuchje uit haar mond.
    'Is hier nog plaats?' vroeg ze zachtjes. Ik moest moeite doen om nog aardig te blijven tegen een tweede persoon, maar ik zou het wel overleven. Als ze vervelend was, zou ik haar altijd nog weg kunnen werken. Daar was ik zeer goed in en ze leek trouwens ook een heel makkelijk slachtoffer, onzeker als dat ze eruit zag.
    'Ja hoor,' antwoordde ik dus en ik bestudeerde haar nog eens. Dat haar was toch wel vreemd, maar niet lelijk of zo. Bovendien was ze best klein, dus het maakte haar wel schattig. Ze deed mij denken aan een engeltje of zo. Het enige wat dat tegensprak waren haar ogen. Die maakten haar een stuk minder schattig.
    'Ik ben trouwens Lil, hoe heet jij?'


    Happy Birthday my Potter!

    Nickolas Rodrigues
    "Euh..hallo."hoor ik een meisjes stem zeggen.Ze zette onhandig de koffer naast de bank neer en plofte toen naast me.Phoebe zou het vast niet erg vinden dat ze bij ons was komen zitten.
    Het meisje had ros haar en sproetjes en stelde zich voor als Emma."Hoi,ik ben Nickolas en dit is Polar."zeg ik dan en wijs naar de poolvos die nog vredig op mijn schoot zat te slapen.."En dat zijn Phoebe en haar zwarte merrie Lycka."zeg ik dan nog.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Snow
    Zie je wel, aardig.
    zei Blue meteen. Ik glimlachte en stapte rustig naar binnen. Ik zette mijn koffer met een opgeluchte zucht neer.
    "Ik ben Snow." ging ik vriendelijk verder. Diep vanbinnen stierf ik van de zenuwen en onzekerheid, maar ik verborg het. "Ik weet het, nogal toepasselijk." haalde ik mijn schouders op, om de gewoonlijke reacties wat voor te zijn. Hopelijk voelden ze dan de neiging niet om heel grof of pijnlijk te reageren.
    Zou je mij niet voorstellen spinde Blue in mijn hoofd en ik glimlachte al wat overtuigder.
    "Oh en dit is Blue." wees ik naar het witte tijgerwelpje tussen mijn benen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Phoebe Oakley
    "Euh.. hallo", werd er opeens door een meisjesstem gezegd. Ze zette zich wat onhandig naast Nickolas neer en stelde zich voor als Emma. Ik glimlachte vriendelijk naar haar terwijl Nickolas ons en onze dieren voorstelde. Lycka keek op toen ze haar naam hoorde en hinnikte kort. "Aangenaam", zei ik tegen Emma en glimlachte nog even. Ze had erg ros haar en felgroene ogen. Mensen met zo'n uiterlijk zag je niet vaak, maar het was dan ook zeker niet lelijk.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    (lol serieus een paard in de trein ding?!)
    Emma

    Ik kijk naar het schattige vosje en naar het paard. Ook keek ik vol verwondering naar het meisje. Ik keek naar haar kleding stijl en kwam tot de conclusie dat ze daar wel gevoel voor had. Ik pakte Piosa op en gaf haar een aai over haar bol. 'Dit is Piosa.' zei ik en ik vond het leuk om uit te spreken. de manier waarop je de p uit spreekt. Ik grinnikte en wachtte toen totdat iemand iets zou zeggen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nickolas Rodrigues
    Het meisje genaamd Emma nam haar dier op.Het was een vos,met een mooie orangje vacht.
    'Dit is Piosa.'stelde ze haar dier dan op ,nadat ze over het kopje van haar dier had ge-aaid.Piosa,wel een speciaale naam.
    Ze grinnikte even,waardoor ik ook even glimlachte. Dit was echt een vreemde dag. Polar was wakker geworden en keek nieuwsgierig naar het vosje van Emma.
    "Ben jij nieuw op deze school?"vroeg ik Emma dan,aangezien ik en Phoebe dat waren en niet veel over de school wisten.Mischien wist zij er wel meer van.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emma

    'Ja, ik ben nieuw maar onderweg naar deze coupe had ik wel wat verhalen opgevangen over een ''speciale'' of ''duistere'' school. Maar geen idee wat we er gaan doen.' Ik was nog steeds aan het glimlachen, ik was altijd vrolijk, en ondertussen aaide ik ook voorzichtig het vosje van Nickolas. Piosa liep al op de vos af, zij hield ook heel erg van andere mensen, en vriendjes maken,, en rook aan zijn neus.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nyan schreef:
    (van mij mag je best bij Nick of Micheal komen zitten ,maar ik ga zo slapen.)

    (Praattopic!)


    Spoiler alert: you will save yourself

    David Harrin

    'Goedendag, ik ben David Harrin,' Zeg ik, en ik steek mijn hand uit zodat ze die kan schudden. Als ze het niet doet voel ik het bloed naar mijn wangen stijgen. Boos kijk ik naar het meisje, Snow. Als magie schudt ze mijn hand, en ze kijkt me even bang aan als ik haar. Hunter begint te janken van angst, en ik laat me achter in mijn stoel vallen. 'Wat was dat?' Vraag ik fluisterend, en ik kijk vooral Hunter en Lil aan. Snow probeer ik zoveel mogelijk te mijden, want ik ben bang van haar. Maar nog banger ben ik van mezelf, want ik kan rare dingen. Ik doe rare dingen zonder het te weten. Als een duistere gave. 'Hunter, is dat waar,' vraag ik op een fluisterende toon, en hij knikt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nickolas Rodrigues
    'Ja, ik ben nieuw maar onderweg naar deze coupe had ik wel wat verhalen opgevangen over een ''speciale'' of ''duistere'' school. Maar geen idee wat we er gaan doen.' vertelde ze met een glimlach.Speciale of duistere school? Inderdaad speciaal was het wel,aangezien we onze dieren mochten meenemen ,maar wat bedoelden ze dan met duister? Emme aaide Polar even ,die het blijkbaar leuk vond om aandacht te krijgen en daarna snuffelde hij aan Piosa haar neus.
    Volgens mij gingen ze wel goede maatjes worden die 2.
    "Ik vind de school ,maar vreemd."mompelde ik dan.Wel we gaan wel zien wat er gaat gebeuren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emma

    Ik pak mijn tas en had honger. Ik keek in mijn tas en zag dat mijn moeder me wat chips mee had gegeven. Ik had op zich wel zin in wat lekkers en pakte de zak en opende hem. 'Jullie ook?' vraag ik beleefd aan de anderen. Ik keek nog steeds raar op van het feit dat er een paard in de trein stond


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Snow
    Ik keek verward op. Had ik- had ik nu gewoon zijn hand geschud, zomaar? Ik haatte lichamelijk contact en vermeed het dus altijd. Net als ik nu ook had gedaan, maar plots niet meer. Zomaar.
    Dat was ik niet... Ik heb mijn hand niet naar hem uitgestoken.
    Hoe bedoel je?
    Ik bedoel dat mijn hand vanzelf naar voren ging en de zijne schudde. zei ik in mijn hoofd tegen Blue en beet op mijn lip. Ok, nu was ik bang. Waar was ik in terecht gekomen? Dit kon misschien nog erger zijn dan het weeshuis.
    Rustig maar... het zal.. het is... Het komt wel goed
    Wow, hoe geruststellend. Ik ging langzaam zitten.
    Blue sprong meteen op mijn schoot en begon met zijn hoofd tegen me aan te wrijven om me gerust te stellen. Ik beet hard op mijn lip. Ik wist veel over pesten. Heel veel. En 1 ding is zeker. Als je iemand zijn lichaam kan besturen kan je die persoon veel laten doen. Veel. Het was iets enorm gevaarlijks.
    En was dat niet wat hier net was gebeurd?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nickolas Rodrigues
    Ze nam haar tas en haalde er een zak chips uit.Nu had ik honger gekregen.Ze opende de zak en vroeg of Phoebe en ik ook wat wilden."Ja graag,dankje."zeg ik met een glimlachje en haal wat chips uit de zak,waarna ik ze op at.Ik hield nog een chipje over en haf het aan Polar die met plezier het op at.
    "Dus euh,zie jij de nieuwe school zitten?"vraag ik haar dan om het gesprek verder te zetten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lilith “Lil” Victoria McDevitt

    Ik moest toegeven dat ik het meisje wel vreemd vond, met haar witte haar en haar, tja... uhm... toepasselijke naam. Het kostte dan ook flink wat moeite om niet gelijk een gemene opmerking te maken en te bedenken dat hier niet de mensen waren waar ik voorheen mee omging. Ze leek alleen zo'n makkelijk doelwit, dat de opmerkingen al door mijn hoofd zwierven en ik moest toegeven dat sommige echt heel gemeen waren.
    Ik wachtte dan ook David zijn reactie af. Hij stak netjes zijn hand naar haar uit, maar toen zij hem niet aan wilde nemen, veranderde er iets in zijn ogen. Het leek haast of hij Snow dwong zijn hand aan te nemen en haar lichaam uit het niets gehoorzaamde. Met grote angstige ogen keek ik naar de handen. Azizu sprong gelijk terug op mijn schoot en ging in een verdedigende houding staan, wat hij meestal deed als ik bang was.
    'Wat was dat?' hoorde ik David fluisteren en ik voelde zijn ogen in mij branden. Nog steeds bang keek ik hem even aan en schudde onbegrijpelijk mijn hoofd. Ook Snow leek geschokt en ik wist dat ze minstens net zo bang was als ik.
    'Waar ben ik in beland?' piepte ik. 'Ik eis dat ze mij hier weghalen.' Dit kwam er iets harder uit en werd benadrukt door een grom van Azizu. Ik sloeg mijn armen om hem heen en leek net een klein kind zo.


    Happy Birthday my Potter!