• Omdat ik zelf enorm slecht ben in die dingen hoop ik dat iemand me misschien wilt helpen met een kleine trailer? Het gaat om het idee dat ik aan het uitwerken ben.
    Het is voor de duidelijkheid een OP verhaal.

    Het verhaal draait om twee oude families: de Sherwoods en Cimorelli - beiden zijn al vrij lang in vete met elkaar en proberen beide de grootste macht te bezitten. Volgens een profetie zal de strijd worden bepaald door de twee laatst geborene van beide families. De Sherwoods proberen hun dochter daarom in veiligheid te brengen door haar aan onwetende, vriendelijke mensen te geven. Na zestien jaar is Behati een gewone tiener op de plaatselijke Wyoming High School en gaat ze net als haar vriendinnen vol goede moed haar zomervakantie tegemoet.
    Dit blijkt voor de Cimorelli - die na al die jaren eindelijk het verloren kind van de Sherwoods heeft opgespoord - de perfecte gelegenheid om haar in de wereld waaraan haar ouders haar hebben ontdaan - te betrekken. Behati ontmoet Patch Cimorelli waarmee hun lot pas echt op gang komt.


    Ik weet het: het ziet er best ingewikkeld uit, daarom probeer ik ook zo goed als mee te helpen. x


    Imagination is more important than knowledge