• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    AAAHHHH EINDELIJK MAG IK HET VERTELLEN!

    Jullie weten allemaal van Lieke c: dat is mijn nichtje, dochtertje van mijn oudste broer van een jaar c: maar ze zijn weer zwanger! En dit keer van een eeneiige tweeling! <3333 en dat is voor ons best speciaal. Aangezien wij met 4 zijn. Mijn oudste broer, dan mijn twee andere broers en ik. En mijn twee andere broers zijn ook een eeneiige tweeling ^^

    }Niiiiiiiice!
    mijn zus probeert ook zwanger te worden.. Of nee, nu nog niet. Ze moet eerst nog... stoppen met roken en met medicijnen en zo...

    en het is winx op tv! xD
    zoooooooo lang geleden. Echt enorm veranderd! :P{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Eigenlijk Filip of zo maar zijn kinderen noemen hem Flip. Of ja noemden.' zeg ik en frons even mijn wenkbrauwen. Ik snap best dat hij die demon haat maar dat moet toch niet voor alle demonen zo zijn? En met meisjes verkrachten lost hij ook niets op.

    Joshua
    'Niet zo onzeker.' zeg ik met een glimlach en pak haar hand vast en speel wat met haar vingers. Ik slik zachtjes. 'Ehm.. Ik ben niet wat je denkt dat ik ben.' Eigenlijk zouden we dit buiten moeten doen. Ik kijk haar moeilijk aan. 'Roosje? Ik ben een E-' Ik stop even en probeer het opnieuw. 'Ikbeneenengel.' zeg ik nu snel na elkaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake is niet overtuigd, logisch. Het is namelijk niet alles. Maar ik ga het niet vandaag vertellen. Niet met kerst. Misschien morgen of overmorgen. 'Ik weet dat ik je alles kan vertellen Jake,' zeg ik glimlachend. Hij streelt over mijn zij. Ik druk mijn lippen op die van Jake, teder en ook met liefde.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Hmpf, blijft een stomme naam." mompelde ik en wiegde Mayra heen en weer.
    "Kom, dan gaan we even bij Tyler zien en dan ontbijten." stelde ik glimlachend voor.

    Braxlin
    Ik glimlachte even, terwijl hij verder ging. Eerst bleef hij hangen bij de letter E en vervolgens kwam het er zo snel uit dat ik het onmogelijk kon verstaan.
    "Huh? Wat?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik glimlach en laat mijn hoofd in het kussen zakken op dat moment word er hard op de deur gebonkt. 'Jake doe verdomme die deur open! Het regent.' hoor ik Mila zeggen en ik spring snel recht om mijn kleren aan te trekken. Gedaan met de rust.

    Alexi
    Ik knik en pak Mayra over. 'Niemand doet jullie kwaad.' fluister ik zachtjes 'Daar geef ik mijn leven voor.' En ik meen het als Axton, Mayra of Tyler in gevaar zouden zijn zou ik zonder aarzelen de klappen voor hen opvangen.

    Joshua
    ik word rood en schraap mijn keel. 'Ik ben een engel.' zeg ik zachtjes. Nu zijn er 3 opties of ze begint te gillen en rent weg, of ze lacht omdat ze het niet geloofd of ze zegt niets.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Goddank! Mila komt! Ze is als een geschenk uit de hemel, ik had dit nodig. Want anders zou Jake misschien meer vragen nog gaan stellen. Want het kan best zo zijn dat ik hem alles kan vertellen, dat betekent niet dat ik het nu doe. Het voelt niet fijn om voor Jake achter te houden. Maar hij verdient het om te weten... Morgen. Morgen ga ik het doen als het grootste kerstgebeuren voorbij is. Jake doet zijn kleren aan en ik loop naar de deur om open te doen voor Mila.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zucht en Mila komt binnen. 'Zo nu zijn we terug met 4 die van deze plaats afweten.' zegt ze en ik glimlach even. Gelukkig vind ze het niet erg. 'Mila wat doe je hier? Niet dat ik je niet graag heb maar?' 'Eten is klaar en je moeder is in alle staten. Ik zucht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte. Blijkbaar waren we allebei zo... heftig op het gebied van beschermen.
    Ik begon rustig richting de kinderkamer te lopen.

    Braxlin
    Ik keek hem verward aan en fronste mijn voorhoofd. Ik wou eerst beginnen lachen, maar hij zei het zo serieus...
    "Je... wat?" Ik legde mijn hand op zijn voorhoofd. "Voel je je wel goed?"

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 16:33 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Even denk ik dat Mila misschien boos zou zijn. Ik kijk naar haar, ze lijkt wel een beetje op Kate met het rode haar zo. Het eten is klaar en ik knik. 'Waarom is ze in alle staten?' Vraag ik dan aan Mila. 'Is er iets mis gegaan in de keuken?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [god weet je wat de definitie van masochistisch is? O.o = Masochisme is het beleven van (seksueel) genot aan onderwerping of kleinering, waarbij het de "masochist(e)" erom gaat door de partner te worden verleid/gemanipuleerd en door hem/haar gedomineerd, gekweld of vernederd te worden. Een middel hiertoe is het toebrengen van pijn. (Wanneer iemand geen behoefte heeft gedomineerd te worden, maar wel opgewonden raakt door pijn, noemt men dit algolagnie.)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [god weet je wat de definitie van masochistisch is? O.o = Masochisme is het beleven van (seksueel) genot aan onderwerping of kleinering, waarbij het de "masochist(e)" erom gaat door de partner te worden verleid/gemanipuleerd en door hem/haar gedomineerd, gekweld of vernederd te worden. Een middel hiertoe is het toebrengen van pijn. (Wanneer iemand geen behoefte heeft gedomineerd te worden, maar wel opgewonden raakt door pijn, noemt men dit algolagnie.)]

    }Oh, ja... o oh... xD{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [in feite zijn ze dat ook wel maar in de andere context xd ax wil vastgebonden worden en lexi ook xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik dacht ook al.. Lol whut? Heb ik iets gemist? Zijn ze al weer aan het seksen? :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    [in feite zijn ze dat ook wel maar in de andere context xd ax wil vastgebonden worden en lexi ook xd]


    [Ik zat zo te denken en kwam tot de conclusie dat dat echt niets voor Les is ^^ ze is niet het onderdanige typje c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik zucht ik wist dat ze zoiets lijk dit zo reageren. 'Ik wist dat je me niet ging geloven.' mompel ik. Dan maar zo. Ik doe mijn boxer aan. Ik loop naar het raam en open die. Ik spring het raam uit...

    Alexi
    Ik zie Tyler nog rustig in het bedje slapen en zucht. Ik leg Mayra er bij. 'Hij slaapt nog.' zeg ik zachtjes en leun iets tegen Axton aan.
    'Blijkbaar ben ik niet meer zo schrikachtig zoals gisteren.' merk ik op.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 16:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'