• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - Joanna Valerie Davis Brennan
    - Sofia Rose Hadley Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 22:00 ]


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    "Gewoon?! Ja, Zayn... Prachtig antwoord. Volgens mij wil jij niet toegeven dat jij Niall iets hebt geflikt en dus is hij daarom naar Liam gegaan!" beet ik hem toe, waarna ik zachtjes grinnikte.
    Ja, sorry... Maar Zayn was nou echt zo'n type waarom ik moest lachen af en toe. Hij faalde, oké... "Je noemt Liam nu een kleuter, maar zelf ben je geen haar beter."

    Liam James Payne.

    Ik schudde mijn hoofd, alweer. "Je hoeft niet bang te zijn... Ik help je graag. En je zadelt me niet op, aangezien ik geen paard ben." zei ik op een koppige toon.
    Ja, ik wilde het nu weten ook. Ik dacht dat Niall mijn vriend was... toch? Nou ja, ik hield meer van hem dan hij ooit zou weten, maar toch deed het me pijn om hem zo te zien worstelen met iets...
    Ik plaatste mijn hand voorzichtig op zijn schouder en keek hem doordringend aan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Gewoon?! Ja, Zayn... Prachtig antwoord. Volgens mij wil jij niet toegeven dat jij Niall iets hebt geflikt en dus is hij daarom naar Liam gegaan!" beet ze me toe. Mijn gezicht betrekt en ik kijk voor me uit. Wat had ik toch veel aan haar... Not..
    "Je noemt Liam nu een kleuter, maar zelf ben je geen haar beter." zegt ze en ik kijk kwaad voor me uit.
    'Oh kijk, nu begin jij ook al.' zeg ik en zucht even. 'Laat maar weetje' mompel ik en sta op...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Je hoeft niet bang te zijn... Ik help je graag. En je zadelt me niet op, aangezien ik geen paard ben." zei Liam koopig.
    "Maar ik ben bang, Liam," wat als hij mij ook ging haten?
    Hij plaatste een hand op mijn schouder en keek me doordringend aan. Ik probeerde zijn ogen te ontwijken.
    Ik zuchtte en gaf het op.
    "Als ik zeg op wie ik verliefd ben tegen je, dan weet diegene het," zei ik en ik keek hem aan.


    Take me to wonderland

    [Just tonight!! I will stay! And we throw it all away! Hmm, ik zit telkens random dingen te zeggen zodat het niet opvalt dat ik zeur. Omg. x'D]


    Take me to wonderland

    (Ja... Ja... Ik begrijp de hint al. -_-)

    Liam James Payne.

    Mijn ogen leken op dit moment uit zijn kassen te rollen van verbazing. Wacht... ho... Even alles op een rijtje zetten. Niall zei dat als hij het me vertelde diegene zou weten op wie hij verliefd zou zijn... Dus, dat was... ik?
    "Err..." begon ik stamelend, waarna ik mijn wangen rood voelde worden en snel wegkeek. "Ik um... M-Meen je dat?"
    Oh, god... Heilige Christus, ik begon nog te stotteren ook. Waarom kon ik nou nooit eens normaal reageren als ik verliefd was? En het leuke was, ik geloofde Niall niet. Wie werd nou verliefd op iemand die je niet eens al het vertrouwen gaf dat je weliswaar verdiende?

    Leila Sofia McFall.

    "Nee, Zayn..." begon ik. "Zo bedoelde ik het ook weer niet. Maar weet wel dat jij ook fout zit."
    En ja hoor, oma Leila was weer eens in actie. Serieus, nog een kopje thee en koekjes erbij en het was compleet. Ik zat hier advies te geven aan een jongen van negentien jaar die heus wel zelf wist of hij fout zat of niet...
    "Laat maar zitten, ik neem mijn woorden terug. Ik help je als ik kan helpen, maar dan moet jij mij in ruil daarvoor vertellen wat er aan de hand is."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Nee, Zayn... Zo bedoelde ik het ook weer niet. Maar weet wel dat jij ook fout zit." zegt ze en ik leun tegen de muur.
    'Zal wel weer' zeg ik en zucht even. Ik stop mijn handen in mijn zakken en kijk rond.
    "Laat maar zitten, ik neem mijn woorden terug. Ik help je als ik kan helpen, maar dan moet jij mij in ruil daarvoor vertellen wat er aan de hand is." zegt ze. Ik knik en zucht even.
    'Niall ging naar Liam, ik hoorde van een aantal mensen dat ze aan het knuffelen en alles waren. Ik was jaloers, wist niet meer wat ik moest doen. En toen... Zoende ik Louis' mompel ik...


    El Diablo.

    [Sowwy D:]

    Niall james Horan

    "Err..."
    Oh jee, dat begon niet goed.
    "Ik um... M-Meen je dat?" Vroeg Liam en ik knikte waarna ik zuchtend opstond. "Ik ga maar weer,"
    Ik liep richting de deur, ik moest weg voor ik in tranen zou uitbarsten. Bij de deur draaide ik langzaam om, maar durfde Liam niet inde ogen te kijken. "Het spijt me," ik snikte, maar zorgde ervoor dat er geen traan viel. Die zijn voor als ik niet bij Liam ben.
    Liam was niet verliefd op me, ik had het nooit mogen zeggen. Ik kan beter weggaan.


    Take me to wonderland

    [Het is hier dood o.o ]


    El Diablo.

    [Omg, ik dacht: "Het leeft!" x'D]


    Take me to wonderland

    [Haha, helaas.. xd ]


    El Diablo.

    [Niall maakte iedereen sprakeloos. x'D]


    Take me to wonderland

    [Whaha XD Inderdaad ]


    El Diablo.

    [Slade -> Dinaggo.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you