• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - Joanna Valerie Davis Brennan
    - Sofia Rose Hadley Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 22:00 ]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'gewoon, de leukste jongen die ik gekend heb' zei Zayn.
    "Dan ken je weinig jongens," zei ik terwijl ik een knoop leg in het stuk stof dat ik rond Zayns arm heb gewikkeld.
    'Open gepulkt' zei hij. Ik kijk op van zijn arm en trek een wenkbrauw op. "Waarom?"


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Dan ken je weinig jongens," zegt hij en legt een knoop in zijn mouw om mijn arm.
    'Als jij er meer dan honderd weinig noemt' zeg ik en zucht even.
    "Waarom?" zegt hij, en ik kijk hem even aan. 'omdat ik me vreselijk voel' zeg ik...


    El Diablo.

    (Oh, sorry. ;$ Ik reageer nu. Op wat precies? x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    'omdat ik me vreselijk voel' zei Zayn en ik keek hem met verdrietige ogen aan.
    Ik boeg naar het verband en gaf er een kusje op.
    "Niet meer doen, ok?" vroeg ik hem smekend. "Het kan infecteren,"
    Ik zuchtte en ging naast hem zitten.
    "Toen Louis me kwam halen en zei dat je me nodig had, was ik bang dat je iets doms ging doen," ik keek hem van opzij aan.
    "Je kan altijd naar me toe als je je slecht voelt. Zelfs als ik bij Liam ben. Kom gewoon naar me toe en ik praat met je,"


    Take me to wonderland

    CxStylinson schreef:
    (Oh, sorry. ;$ Ik reageer nu. Op wat precies? x'D)


    [Euhm, Louis is Niall komen halen om naar Zayn te brangen. Liam kan naar Niall en Zayn misschien gaan omdat hij het niet vertrouwt? idk x'D]


    Take me to wonderland

    (Zegt de persoon die me hiernaartoe stuurt.^^)

    Liam James Payne.

    Na een tijdje begon ik me toch ongerust te maken. Wat als Zayn Niall weer inpalmde en hem de zijne wist te maken? Dan ging het weer mis... Ik zuchtte eventjes en stond uiteindelijk op, waarna ik met gebogen hoofd door de gangen begon te zoeken. Onder mijn wimpers door keek ik naar de mensen die ik zag, maar hield wel afstand.
    Uiteindelijk zag ik de twee jongens, aan het kloten met Zayn's verband. En ja hoor, daar gingen we weer...
    "Ni?" vroeg ik zachtjes, Zayn voor het gemak negerend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Opeens drukt hij een kusje op het "verband" en een warm gevoel gaat door me heen.
    "Niet meer doen, ok? Het kan infecteren," zegt hij smekend, en ik knik met een zwakke glimlach.
    "Toen Louis me kwam halen en zei dat je me nodig had, was ik bang dat je iets doms ging doen, Je kan altijd naar me toe als je je slecht voelt. Zelfs als ik bij Liam ben. Kom gewoon naar me toe en ik praat met je," zegt hij en kijkt me van opzij aan.
    Ik glimlach naar hem en knik. 'Dankje' glimlach ik, en leg mijn hoofd even op zijn schouder... Ik keek omhoog naar Liam en werp een dreigende blik naar Liam...

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 18:09 ]


    El Diablo.

    CxStylinson schreef:
    (Zegt de persoon die me hiernaartoe stuurt.^^)

    Liam James Payne.

    Na een tijdje begon ik me toch ongerust te maken. Wat als Zayn Niall weer inpalmde en hem de zijne wist te maken? Dan ging het weer mis... Ik zuchtte eventjes en stond uiteindelijk op, waarna ik met gebogen hoofd door de gangen begon te zoeken. Onder mijn wimpers door keek ik naar de mensen die ik zag, maar hield wel afstand.
    Uiteindelijk zag ik de twee jongens, aan het kloten met Zayn's verband. En ja hoor, daar gingen we weer...
    "Ni?" vroeg ik zachtjes, Zayn voor het gemak negerend.


    [Ik moest drama hebben, ok? x'D
    Ik reageer zo :p]


    Take me to wonderland

    Niall James Horan

    "Dankje," glimlachte Zayn en ik glimlachte terug. "Het is niks," Ik voelde dat hij zijn hoofd op mijn schouder legde.
    "Ni?" hoorde ik nu de stem van Liam.
    Ik keek naar hem op en gaf hem een glimlachje.
    "Het is ok. Zayn is ok, denk ik," en ik keek Zayn vragend aan.

    [-hoopt op ruzie tussen Liam en Zayn- Omg x'D]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Het is ok. Zayn is ok, denk ik," zegt Niall, en hij kijkt me vragend aan.
    Ik knik maar en kijk hem aan. 'Haat je me niet?' zeg ik.
    Ik kijk hem aan en glimlach licht...

    [ Haha, ik vind het best ]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Haat je me niet?" Vroeg Zayn en ik schudde mijn hoofd.
    "Nee, tuurlijk niet. Ik kan jou nooit haten," glimlach ik.

    [Sorry, kort. Ö]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Nee, tuurlijk niet. Ik kan jou nooit haten," glimlacht Niall, waardoor automatisch mijn glimlach breder word.
    'Dus...' zeg ik en kijk even naar mijn arm. Ik krab in mijn nek.
    'Kunnen we niet opnieuw beginnen?' vraag ik zacht, zodat Liam het niet hoort...


    El Diablo.

    (Sorry, ik kreeg een driegangenmenu van mijn oma voorgeschoteld. ;p)

    Liam James Payne.

    Ik keek Niall ongelovig en vooral wantrouwend aan. Had Zayn op hem ingepraat? Ik wilde namelijk niet dat Niall dezelfde cyclus in zou gaan... Zelfs ik vond dat gewoon stom.
    "Waarom begin je er nog aan?" vroeg ik zacht, waarna ik mijn handen hopeloos in de lucht hief.
    "Laat maar, ik begin er niet meer aan."
    Ik wilde niet eens meer beginnen aan die nieuwe onzin... Als Niall me niet kon gebruiken hield het toch op? En Zayn maakte het ook niet makkelijker...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik keek Liam even aan en mijn ogen vernauwen zich even. Ik mag hem niet, ik ga hem nooit mogen ook...
    'Kan jij je niet een keer niet met iets bemoeien?' mompel ik geërgerd...


    El Diablo.

    Liam James Payne.

    Ik kromp in elkaar bij Zayn's woorden, bang voor de gevolgen die ik nog zou lijden. En toch gaf ik me niet snel gewonnen, het bleef een beetje een zaak om Niall. Ik kon Niall niet volledig loslaten, hij had mij nodig. En ik hem.
    "I-Ik bemoei me nergens mee, tenzij het me iets aangaat.... H-Hij blijft mijn vriend." zei ik met een lichte trilling in mijn stem, waarna ik Zayn's blik ontweek. Ik durfde niet in de ogen van de leeuw te kijken. Ik was zwak, doodzwak.


    Reading a good book is like taking a journey.