• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - Joanna Valerie Davis Brennan
    - Sofia Rose Hadley Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 22:00 ]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Ga je alsjeblieft even mee? Hij is er echt niet goed aan toe.'
    Ik bijt even op mijn lip, maar knik toch mijn hoofd. Ik wil niet dat Zayn zich slecht voelt. Misschien doet hij zichzelf wat aan.
    Ik kijk Liam aan en knijp in zijn hand. "Ik kom terug, ok?"
    Ik liet zachtjes zijn hand weer los en liet me uit bed glijden en liep naar Louis toe.
    "Waar is hij?" vroeg ik een beetje nerveus.


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    Niall liet zichzelf uit Liam's bed glijden, fluisterde nog wat naar hem wat ik niet helemaal kon verstaan en stond vervolgens naast mij. 'Waar is hij?' Vroeg hij, op het eerste gezicht leek hij wat nerveus, maar dat zal ik vast niet goed hebben. 'In de gang. Vlakbij zijn kamer, als hij er nog is...' Ik had het wel gevraagd, nou op hoop van zegen dan maar. Ik glimlachte even naar Liam voordat ik al vast vooruit liep.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    'In de gang. Vlakbij zijn kamer, als hij er nog is...'
    Ik liet mijn hoofd hangen. Ik wilde niet dat Zayn zich slecht voelde. Natuurlijk weer mijn schuld. Maar hij ging met Louis naar bed, dus zoveel heeft hij van mij dus niet gehouden. Ik volgde Louis in gedachten verzonken.
    Waarom zou Zayn zich slecht voelen om mij? Was hij kwaad omdat ik zijn moment met Louis had verpest? Ik had geen idee.
    Zwijgend liep ik naast Louis richting Zayn. Ook al had hij me pijn gedaan, ik hoopte vurig dat hij er niet te er aan toe was.


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    Zwijgend liep Niall naast mij, natuurlijk leek het me vrij logisch dat hij van plan was niet tegen me te zeggen. Ik had bijna seks gehad met zijn vriendje, ik vond het dan ook niet zo gek als hij mij niet meer aardig vond of iets in die richting, niet dat hij mij kende hiervoor, maar dan nog. We kwamen in de gang waar ik net nog naast Zayn had gezeten, en inderdaad aan het einde van de gang zat hij nog steeds, ik kon niet helemaal zien of hij nog aan het huilen was. Ik stopte met lopen en keek Niall aan. 'Ga maar. Ik ben blijf hier,' ik glimlachte even naar hem, draaide me om en liep weer terug richting mijn kamer. Hopelijk zou alles goed komen tussen die twee, anders was ik degene die het had verpest.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    Ga maar. Ik ben blijf hier,' glimlacte Louis naar me en ik glimlachte terug.
    Wanneer Louis terug naar zijn kamer was, zuchtte ik en liep naar Zayn om dan voor hem neer te knielen.
    "Zayn?" Vroeg ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Zayn?" zei een bekende stem, en ik keek op. Niall stond voor me en ik kijk hem aan.
    'Hee' zeg ik zwakjes en probeer mijn armen te verbergen. Ik wil niet dat hij bezorgd word alleen omdat ik mijn sneeën open krab.
    Ik kijk hem met een gebroken blik aan en zucht even..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Hee," hoor ik hem zwakjes zeggen en wanneer hij me aankijkt, breekt mijn hart haast. Hij lijkt zo gebroken.
    "Ik zou willen vragen of het met je gaat, maar het is nogal duidelijk dat dat niet zo is," zeg ik zachtjes.
    Mijn oog valt op hoe hij zijn armen probeer te verbergen. Ik kijk hem vragend aan.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    'Het is niks' zeg ik en kijk hem aan. Ik voel een traan langs mijn wang glijden en veeg hem weg.
    'Niall. Ik ben een idioot.' zeg ik, en kijk weg. 'Ik, ik voelde me zo jaloers met jouw en Liam. En toen hoorde ik een paar mensen zeggen dat jullie de hele tijd knuffelden wist ik het niet meer' snik ik...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Ik, ik voelde me zo jaloers met jouw en Liam. En toen hoorde ik een paar mensen zeggen dat jullie de hele tijd knuffelden wist ik het niet meer'
    De tranen liepen over Zayn wangen. Met mijn hand reikte ik naar de tranen en weegde ze weg. "Het spijt me, Zayn," zei ik zachtjes.
    "En je bent geen idioot, Zayn," zuchtte ik. "Het is menselijk om jaloers te zijn,"
    Zayn was jaloers? Waarom zou hij jaloers moeten zijn? Ik bedoel, hij kan van me af zijn nu. Iemand beter vinden. Ik snap er niks van.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en snik nog even. 'Niall' zucht ik.
    'Ik haat mezelf om wat ik heb gedaan, ookal is het niet zo erg geweest als eerder' snik ik.
    Ik kijk hem gebroken aan, 'ik realiseer het me altijd te laat, als de mensen die ik écht leuk vind me niet meer willen' zeg ik..


    El Diablo.

    Niall james Horan

    'Ik haat mezelf om wat ik heb gedaan, ookal is het niet zo erg geweest als eerder' snikte de half Pakistaanse jongen voor me. Ik had medelijden met hem. Ik zag hem niet graag gebroken.
    "Haat hezelf nu niet, Zayn," zei ik zachtjes. "Het is nergens voor nodig om jezelf te haten," fluisterde ik en pakte zijn hand beet.
    'ik realiseer het me altijd te laat, als de mensen die ik écht leuk vind me niet meer willen'
    "Wie vind je leuk?" Vroeg ik. Ik had het gevoel dat hij over mij praatte, maar mijn verstand zei dat hij het nooit over mij kon hebben. Niemand vindt me leuk.µ
    Opeens voelde ik iets nat aan mijn vingers en keek naar mijn hand. Ik schrok toen ik zag dat het bloed was. Ik keek naar Zayn zijn arm en zag dat de wonden open waren. "Zayn!" riep ik geschrokken.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Wie vind je leuk?" vroeg hij en ik kijk hem aan. Alsof hij het zelf niet wist.
    'Jij' zeg ik en kijk weg. Hij vind mij toch niet meer leuk.
    "Zayn!" riep hij opeens geschrokken en ik kijk op. Ik zie dt hij bloed aan zijn hand heeft van mijn arm en ik zucht even. 'Het is niks' zeg ik weer...

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 17:40 ]


    El Diablo.

    [Van Zayns vinger? x'D]

    Niall James Horan

    "Jij," hoor ik hem zeggen en ik kijk op van zijn arm. "W- wat?" stamelde ik. "Je vindt me leuk? Hoe?" vroeg ik verbaasd.
    "En het is niks," zei Zayn, doelend op zijn wonden. "Zayn, je wodne liggen open, je bloedt. End at noem jij niks?"
    Meteen ging ik over tot actie en scheurde de linker mouw van mijn t-shirt af en wikkelde het rond zijn arm. "Wat heb je met je arm gedaan?" vroeg ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    /

    [Weer dubbelpost per ongeluk. -.-]

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 17:40 ]


    Take me to wonderland

    [ Foutje, haha. Mijn zusje heeft haar vinger opengehaald, en ik zat dus met vinger in mijn hoofd ;S ]

    Zayn Malik

    "W- wat? Je vindt me leuk? Hoe?" vroeg hij verbaasd. Ik haal mijn schouders op, 'gewoon, de leukste jongen die ik gekend heb' zeg ik.
    "Zayn, je wodne liggen open, je bloedt. End at noem jij niks?" zei hij. Ik knik, het is ook niks..
    Hij scheurde zijn linker mouw af en wikkelde hem om mijn arm. "Wat heb je met je arm gedaan?" vroeg hij zacht. 'Open gepulkt' zeg ik..


    El Diablo.