• Hallo mensen,
    na een lange tijd offlne geweest te zijn ben ik nu toch weer online, en dacht ik laat ik maar meteen beginnen met het openen van een topic.

    Ik ga binnenkort hoop ik mijn 2e tatoeage zetten en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Dit is hem:


    Dat streepje boven de P gaat weg (lijkt nu wel heel erg op een B), maar voor de rest hetzelfde en ook op diezelfde plek.
    Deze tattoo wou ik al super lang, maar toch nooit tijd voor gehad.

    Let me hear your opinion ^^

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 0:05 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Das wel erg gaaf inderdaad :)


    Life is hard and then we die

    Ik hou niet van tatoeages, maar leuk voor jou. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn zus heeft dat ook op die plek staan met dezelfde tekst :3 alleen een iets ander lettertype en niet die vogels.

    Het ziet er wel gaaf uit, maar zelf zou ik echt nooit een tatoeage nemen ^^

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 6:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hij is heel mooi, maar het is toch leuker om een eigen 'design' te bedenken? Een stuk unieker, ook.
    Nou ja, het blijft altijd jouw keuze. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind m mooi!


    Inspiration can hit you any time

    Demustachana schreef:
    Hij is heel mooi, maar het is toch leuker om een eigen 'design' te bedenken? Een stuk unieker, ook.
    Nou ja, het blijft altijd jouw keuze. c:


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Barnabas schreef:
    Ik hou niet van tatoeages, maar leuk voor jou. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind het heel mooi! Alleen zou ik gaan voor iets 'unieks', eigen ontwerp.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Ik vind het maar niks. Het is zo standaard en die plek op zich vind ik ook helemaal niks. Maar als jij er blij mee bent, moet je hem zeker nemen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Demustachana schreef:
    Hij is heel mooi, maar het is toch leuker om een eigen 'design' te bedenken? Een stuk unieker, ook.
    Nou ja, het blijft altijd jouw keuze. c:


    Ja, maybe een andere lettertype.
    Maar i love the birds (ll')


    "Don't look back, you're not going that way."

    Mooi, maar ik vind het jammer dat je die van iemand anders als voorbeeld neemt. Wetende dat iemand anders met dezelfde tattoo als jou rondloopt, lijkt me niet zo fijn. :x


    Let the Night embrace you

    Ik vind het niet zo leuk, omdat het in mijn ogen behoorlijk saai en standaard is.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind hem leuk!
    Maar het schijnt wel ontzettend pijn te doen op je wervels, zegmaar.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Barnabas schreef:
    Ik hou niet van tatoeages, maar leuk voor jou. :'D


    + Ik vind het zo nutteloos om tatoeages te zetten op plaatsen waar je ze zelf niet kunt zien. ;3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Illuminati schreef:
    Ik vind hem leuk!
    Maar het schijnt wel ontzettend pijn te doen op je wervels, zegmaar.

    Dat valt redelijk mee hoor, voor zover ik weet. Mijn vader heeft heel zijn rug volstaan met tatoeages en ik heb hem nog nooit horen klagen over extreem pijnlijke plekken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.