• Zes vriendinnen leerden elkaar kennen via het internet. Elke avond chatten ze met elkaar over muziek, de laatste roddels, en natuurlijk de volgende voetbalwedstrijden. Je hebt Bella Evangeline Mallory het meisje met de bijzondere mooie zachte zang-stem, Nora Florence Malik het meisje die graag met haar neus in de boeken wilt zitten, Elizabeth Roxy Morreel het meisje met gevoel voor muziek en Evita Frida Andersson met een slechte jeugd, gescheiden ouders, en een grote brutale mond, die toch diep van binnen het dans bloed heeft. Valentina Rosita Bondearaz met haar passie voor rockmuziek en concerten. En Carly Lola Turner die elke dag op de manege te vinden valt. Ze besluiten om 8 maart naar de FC Barcelona - Arsenal match te gaan en met hun grote crushes op de foto te mogen. Die dag hadden ze elkaar alle zes voor het eerst gemeet, inclusief de voetballers, en die dag besloten om na één jaar weer op vakantie te gaan naar Ibiza. Ook omdat ze ruim uit elkaar wonen. Ze feesten erop los in Ibiza, tot dat - toevallig - ook hun favoriete voetballers op het eiland zijn. Gaan ze er iets mee doen? Of laten ze het erbij dat ze toch onbereikbaar zijn?


    Rollen:
    ~ Toekomstige vriendinnen Barça spelers (3 keer)
    Bojan Krkic - Gracious - vult later in -
    Leo Messi - Circles
    Gerard Piqué - Carbonero

    Alleen voor de drie meisjes!
    ~ Toekomstige vriendinnen Arsenal spelers (2 keer)
    Nicklas Bendtner - Circles
    Theo Walcott - Carbonero

    Alleen voor de drie meisjes
    ~ Vriendinnen Barça spelers
    David Villa - Olaya
    ~ Vriendinnen Arsenal spelers

    Aaron Ramsey - Busquets
    ~ Meisje 1: Zang talent
    Circles
    ~ Meisje 2: De boekenworm
    Gracious - vult later in -
    ~ Meisje 3: Gevoel voor muziek
    Carbonero
    ~ Meisje 4: Slechte jeugd, grote mond
    Circles
    ~ Meisje 5: De rocker
    Francesc
    ~ Meisje 6: De paarden liefhebber
    Carbonero

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Tweede naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk - Foto: Komt bij de inleiding, geen grote foto!
    Karakter: Steekwoorden omdat niet iedereen dit leuk vind
    Iets over je passie:
    Studie/werk:
    Hobby's:
    Extra:

    Ik kies de beste, niet de eerste.
    Fàbregas is bezet!

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 11:07 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol Meisje 3 , Toekomstige vriendin Leo Messi
    Naam Bella
    Tweede naam: Evangeline
    Achternaam: Mallory
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk Bella is een middelgrote vrouw van rond de 1m70. Ze heeft haar lange, vaalblonde haren koperrood geverfd, een kleur die mooi afsteekt bij haar bleke huid en blauwe ogen. Ze draagt vaak lichte kleuren, weinig make-up en meestal zit haar haar in een rommelige vlecht.
    Karakter koppig, eigenwijs, altijd vrolijk, energiek, creatief.
    Iets over je passie: Bella is altijd al gek op muziek geweest. Ze houdt van alle soorten, van hardrock tot klassiek tot pop op een enkele artiest na. Verder speelt ze zelf ook gitaar en is ze aan het leren om pianiste te worden.
    Studie/Werk Bella werkt als vrijwilliger in het plaatselijke dierenasiel en heeft een baan in een platenwinkel.
    Hobby's Gitaar spelen, wandelen en schilderen.
    Extra's -

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 21:23 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn titel x'D.
    Maareh, ik hoef geen rol, ik wil wel een link als je verhaal er is (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Busquets schreef:
    Mijn titel x'D.
    Maareh, ik hoef geen rol, ik wil wel een link als je verhaal er is (:


    Haha ja lekker standaard ;p


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Meisje gevoel voor muziek :D
    Naam: Charlotte
    Tweede naam: Abbygail
    Achternaam: Gryfter
    Uiterlijk - Foto: Ze heeft blond haar en blauwe ogen. Een goede huid en heeft dus bijna nooit last van puistjes. Ze heeft rechte witte tanden want op haar 11e had ze een beugel voor 1 jaar. foto.
    Karakter: Lief, musicaal, verlegen, grappig, slim, koppig, naíf.
    Iets over je passie: Muziek, het enig wat me echt tot rust brengt of over een vervelende gebeurtenis kan helpen. Muziek is mijn grote liefde mijn steun en toe verlaat en niemand kan het van me af nemen!
    Studie/werk: Ze zit op het concefatorium.
    Hobby's: Piano spele, componeren, zingen, voetbal, tekenen, afspreken met vrienden en muziek luisteren
    Extra: Ze heeft een goede band emt haar oudere broer maar met haar vader heeft ze niet zoveel. Haar moeder overleed toen ze 9 jaar was.

    meld je als je begint/mijn persoon gebruikt???


    FERNANDO TORRES (kan dat?)
    xoxo

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 21:15 ]

    Rol: meisje met de slechte jeugd
    Naam: Kesha
    Tweede naam: annys
    Achternaam: Gigandet
    Uiterlijk - Foto: Kesha heeft blonde haren. Ze heeft blauwe ogen waar vele twinkeltjes inzitten. Voor de rest heeft ze een uitdagende kledingstijl, maar dat hoort bij het dansen, zegt ze. Foto.
    Karakter: koppig, eigenwijs, brutaal, onzeker
    Iets over je passie: Ze kan goed dansen. Ze is dan één van de beste maar niemand weet het.
    Studie/werk: Ze doet geen studie of werk, ze heeft nooit haar diploma gehaald.
    Hobby's: Dansen
    Extra: Ze is enigskind.
    voetballer: David Villa. En als dat niet kan mag jij kiezen

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 21:23 ]

    Zet er wel bij welke voetballer!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ah,toch Ibiza. Dat vond ik ook al een leuke titel voor je verhaal


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Meisje 1: Die niet graag vuil wilt worden

    Invullen:
    Rol: zie bovenin
    Naam: Mutya
    Tweede naam: Linn
    Achternaam: Jackson
    Uiterlijk - Zwart haar, bruine ogen, zachte huid, Foto: Klik Komt bij de inleiding, geen grote foto!
    Karakter: Lief, Rustig, goede vriendin, vroeger hoorde ze bij het stelletje populaire; ze was gemeen; maar dat wilde ze niet meer. Steekwoorden omdat niet iedereen dit leuk vind
    Iets over je passie: Ze houdt niet van vuil worden maar voor voetbal heeft ze alles over.
    Studie/werk: Ze studeert voor pscygoloog(fzo)
    Hobby's: Voetbal, Chatten, Zingen
    Extra: Haar ouders zijn en tijdje gescheiden geweest, toen was ze heel ongelukkig maar door en verjaardag zijn ze weer bij elkaar. Ze heeft en tattoo en vlinder op haar rug.

    Rol: Meisje 3, toekomstige vriendin Gerard Piqué
    Naam: Elizabeth
    Tweede naam: Roxy
    Achternaam: Morreel
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk - Foto: Elizabeth Morreel
    Karakter: Positief ingesteld, altijd vrolijk, maakt constant grapjes tussendoor en ook soms een beetje zo koppig als een ezel..
    Iets over je passie: Sinds de dag dat Elizabeth de definitie van muziek begreep sprak het haar aan. Op jonge leeftijd ging ze naar de muziekschool en leerde daar piano spelen. De enigste in haar familie die ook muziek speelde was haar grootvader. Hij leerde Elizabeth de harp spelen. Elizabeth was direct verliefd op het instrument en nadat ze haar lessen harp en piano goed onder de knie had nam zo ook nog les in akoestische en elektrische gitaar. Muziek is Elizabeths leven en passie. Daarbij zingt ze ook de hele dag door, is ze op feestjes altijd als eerste op de dansvloer te vinden en schrijft ze haar eigen songteksten en muziekpartituren.
    Studie/werk: Elizabeth studeert aan Juilliard. Ze studeert er muziek en drama.
    Hobby's: Piano, gitaar en harp. Maar Elizabeth gaat ook graag feesten. Elizabeth is zeer nuchter in haar feestgedrag.
    Extra: Elizabeth heeft een Amerikaans-Belgische nationaliteit en heeft heel haar leven in België gewoond tot ze naar Amerika verhuisde om daar in New York City aan Juilliard te gaan studeren.


    Ik ga op zoek naar een uiterlijk en vul dan ook het karakter in (:

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 21:34 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hier boven. Zoals ik al zei, jullie moeten ook een voetballer erbij zetten!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    O kijk, Lynn begrijpt het :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    SofieShan schreef:
    Rol: Meisje gevoel voor muziek :D
    Naam: Charlotte
    Tweede naam: Abbygail
    Achternaam: Gryfter
    Uiterlijk - Foto: Ze heeft blond haar en blauwe ogen. Een goede huid en heeft dus bijna nooit last van puistjes. Ze heeft rechte witte tanden want op haar 11e had ze een beugel voor 1 jaar. foto.
    Karakter: Lief, musicaal, verlegen, grappig, slim, koppig, naíf.
    Iets over je passie: Muziek, het enig wat me echt tot rust brengt of over een vervelende gebeurtenis kan helpen. Muziek is mijn grote liefde mijn steun en toe verlaat en niemand kan het van me af nemen!
    Studie/werk: Ze zit op het concefatorium.
    Hobby's: Piano spele, componeren, zingen, voetbal, tekenen, afspreken met vrienden en muziek luisteren
    Extra: Ze heeft een goede band emt haar oudere broer maar met haar vader heeft ze niet zoveel. Haar moeder overleed toen ze 9 jaar was.

    meld je als je begint/mijn persoon gebruikt???


    FERNANDO TORRES (kan dat?)
    xoxo


    Eh, nee. Logisch? Hij speelt bij Chelsea


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ______________________________________________________________
    Rol: Meisje 5
    Naam: Alex
    Tweede naam: Bella
    Achternaam: McLain
    Uiterlijk: Alex
    Karakter: Stoer, Hyperactief, Druk, Eigenlijk ook wel lief, maar heeft een brutaal randje.
    Iets over je passie: Toen ik al klein was stond ik op de tafel met een gitaar in mijn handen. Ik kan dan ook heel goed elek. gitaar spelen. Ik ga dan ook graag naar concerten en zit zelf ook in een bandje en treden iedere maand op in het cafe in het centrum.
    Studie/werk: Ik zit in 5 Havo en doe eindexamen, verder werk ik achter de schermen bij De Heineken Musical Hallen en de mensen weten dat ze zeker wil werken al er een rockband optreed.
    Hobby's: Chatten, Rocken, Gitaar spelen, flirten met boys.
    Extra: Heeft een grote zus die altijd voor haar klaar staat. Heeft een vriendje en hij heet Kobus. Haar vader woont in China voor zijn werk en haar moeder is model.

    Ibrahim Afellay
    _____________________________________________________________

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 21:29 ]


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    TubbieToast schreef:
    ______________________________________________________________
    Rol: Meisje 5
    Naam: Alex
    Tweede naam: Bella
    Achternaam: McLain
    Uiterlijk: Alex
    Karakter: Stoer, Hyperactief, Druk, Eigenlijk ook wel lief, maar heeft een brutaal randje.
    Iets over je passie: Toen ik al klein was stond ik op de tafel met een gitaar in mijn handen. Ik kan dan ook heel goed elek. gitaar spelen. Ik ga dan ook graag naar concerten en zit zelf ook in een bandje en treden iedere maand op in het cafe in het centrum.
    Studie/werk: Ik zit in 5 Havo en doe eindexamen, verder werk ik achter de schermen bij De Heineken Musical Hallen en de mensen weten dat ze zeker wil werken al er een rockband optreed.
    Hobby's: Chatten, Rocken, Gitaar spelen, flirten met boys.
    Extra: Heeft een grote zus die altijd voor haar klaar staat. Heeft een vriendje en hij heet Kobus. Haar vader woont in China voor zijn werk en haar moeder is model.

    Ibrahim Afellay
    _____________________________________________________________


    Die rol is al bezet.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Francesc schreef:
    (...)

    Eh, nee. Logisch? Hij speelt bij Chelsea


    I know maar ik hoopte toch dat het kon.. Het maakt me niet zoveel uit kies jij maar een voetballer :D

    xoxo