• Dag beste fellow-music addicts!

    Zoals jullie misschien al wel wisten, stond Roger Waters op 20 juli op de wei van Werchter om daar zijn monsterspektakel dat The Wall heet, in zijn geheel op te voeren. Ik ben heel erg benieuwd te horen van mede-Quizletters die er ook bij waren.

    Dus indien je er bij was, wil je dan misschien dit lijstje invullen? Dan weet ik ten volle wat jullie er van vonden :3 :

    1. Waar stond je?
    2. Wat vond je van het geheel?
    3. Hoe vond je Waters zelf?
    4. Welk nummer kon je het meest van al bekoren?

    Groetjes en stay (sic),

    (Sic)


    Na regen komt zonneschijn.

    Als kleine teaser: mijn reflectie :3

    1. Ik stond zo'n 40 meter van het podium, er letterlijk recht tegenover.
    2. Door mijn goede plek, had ik natuurlijk een magnifiek beeld op de hele muur, zodat ik relatief goede fotos heb kunnen nemen met mijn GSM. Aangezien ik praktisch ben opgegroeid met Pink Floyd (want mijn vader is echt een monsterfan ervan), was ik wel wat bekend met het spektakel, maar niks of niemand had me kunnen voorbereiden op dit spektakel, dit meesterwerk. De projecties, Waters' verbluffend goede act, de muziek, ... WAUW!
    3. Roger Waters mag dan al wel 70 zijn, net als Bruce Dickinson van Iron Maiden, is hij als een goede wijn: hij wordt gewoon beter met de leeftijd. Wat een stem, wat een conditie, wat een présence, wat een complex talent! Petje af!
    4. Ik vond Mother auditief een van de beste nummers, net als natuurlijk het monsterduo The Happiest Days Of Our Lives/Another Brick In The Wall Part II, maar audiovisueel waren Hey You, The Trial en voornamelijk Empty Spaces/What Shall We Do Now? steengoed. Ook One Of My Turns en Nobody Home wisten me echt uit het lood te slaan!

    Nogmaals, petje af voor het beste concert OOIT!!!


    Na regen komt zonneschijn.