• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - Joanna Valerie Davis Brennan
    - Sofia Rose Hadley Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 22:00 ]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "M-Maar wat?" vroeg Liam aarzelend en ik durfde hem even niet aan te kijken.
    Hij begon met mijn haar te spelen waardoor ik automatisch een glimlach op mijn gezicht kreeg. "Ik denk niet eens dat je aandacht zoekt..."
    "Dankje," zei ik zachtjes en keek weer weg. Ik beet op de binnenkant van mijn wang, denkend aan wat ik zou zeggen.
    "Maar," ik probeerde mijn adem weer regelmatige te krijgen. "Ik denk dat ik op iemand anders verlierfd ben," besloot ik uiteindelijk.Nu maar hopen dat Liam niet door zou hebben dat ik het over hem had, ik wilde niet weten dat ik goed genoeg was, ook al wist ik dat. Ik wilde gewoon niet nog eens de bevestiging. x'D

    b]Het is nog niet af! Ik schrijf verder als ik thuis ben. ^^[/b

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 11:33 ]


    Take me to wonderland

    [Af :p]


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Ik keek Niall eventjes aan en keek toen weg. Verliefd? Op wie dan? Zou het Louis zijn? Ik had het kunnen weten... Die jongen was gewoon een en al perfectie. Net zoals Zayn trouwens, op zijn agressieprobleem na.
    "Kun je ook vertellen op wie?" vroeg ik met een heldere, maar trillende stem. Ik was echt bang voor de waarheid.
    Ik wist dat ik Niall niet waard was, dat ik hem niet kon bieden wat hij werkelijk verdiende. Ik mocht al blij zijn dat hij mijn vriend was, toch?
    (Whaha, Niall en Liam denken allebei dat ze niet goed genoeg zijn. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Wtf? Louis? Niall heeft amper met Louis gepraat. x'D]

    Niall james Horan

    "Kun je ook vertellen op wie?" Liams stemde trilde een beetje. Ik begon met mijn vingers te spelen, niet wetend orf ik het zou zeggen of niet.
    "Ik weet niet," mompelde ik.
    "Ik ben bang dat hij me gata afwijzen. Ik weet niet of ik dat nu wel aankan," ging ik zachtjes verder.
    Ik reikte naar een hand van Liam en begon met zijn vingers te spelen. Zelfs zijn handen waren cute. Opeens had ik de drang om het Liam te vertellen, ik wilde zijn vriendje zijn, maar ik wist dat dat toch nooit ging gebeuren, dus ik hield mijn mond.


    Take me to wonderland

    (Liam denkt gewoon altijd negatief. ;p)

    Liam James Payne.

    Ik keek Niall eventjes smekend aan. “Waarom zou hij je afwijzen? Daar is helemaal geen reden voor.”
    Ik zuchtte zachtjes en beet op mijn lip. Ik wist het gewoon… Het was iemand anders. Ik zou hem nooit afwijzen, dat kon ik niet. Ik vond Niall gewoonweg leuk! Zelfs Zayn zou er niet tussenin kunnen komen. Hij zou me weliswaar kunnen slaan, trappen, pijnigen of misschien vermoorden… Maar liefde is toch grenzeloos.
    Ik glimlachte toen Niall met mijn vingers begon te spelen en keek hem aan. “Alsjeblieft? Ik kan je misschien helpen…”
    Ja, helpen. Helpen met mezelf omlaag halen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    “Waarom zou hij je afwijzen? Daar is helemaal geen reden voor.” zei Liam, maar ik lachte alleen maar schamper.
    "Kom op, Liam," zei ik. "Ik ben dik, ik ben te bleek, mijn haar is dood, mijn tanden staan schots en scheef, ik zie mensen die er niet zijn, ik schreeuw gewoon uit het niets omdat ik mensen zie, ik maak mensen bang door die rare bewegingen waar ik geen controle over heb, ik heb teveel zorg nodig. Mensen zullen meteen zien wat voor een last ik ben," zei ik stilletjes terwijl ik met Liams vingers bleef spelen.
    “Alsjeblieft? Ik kan je misschien helpen…” zei Liam. Ik keek hem aan en ik wist niks meer te zeggen. Wat moest ik daar op antwoorden? Sorry, maar jij bent waar ik op verliefd ben. Surprise! Dan heeft Liam me uit zijn kamer gegooid nog voor ik nando's kan zeggen.
    "Ik weet niet of je me met dit kan helpen," zeg ik heel stilletjes uiteindelijk.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Ik keek Niall ongeloofwaardig aan en zuchtte eventjes. “Je bent niet dik, je bent niet te bleek, je haar is niet dood, je tanden zijn schattig en van de rest kun je afgeholpen worden. En je bent lief, schattig en hartstikke aardig…”
    Wauw, dat klonk best wel smekend… Maar het was waar. Alles was waar.
    Ik merkte dat Niall verschrikkelijk stil begon te worden en het maakte me nog angstiger dan ik al was. Wat als hij me puur als vriend ziet?
    “Waarom niet? Ik ben weliswaar geen casanova, maar ik weet er wel iets over.” mompelde ik zachtjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    “Je bent niet dik, je bent niet te bleek, je haar is niet dood, je tanden zijn schattig en van de rest kun je afgeholpen worden. En je bent lief, schattig en hartstikke aardig…” Zei Liam. Ik keek hem ongelovig aan. Dacht echt dat allemaal over mij? Is hij blind?
    "Schizofrenie is niet te genezen. Eenmaal je het hebt, zit je ermee voor de rest van je leven. Je moet ermee leren leven. Er is medicatie die ervoor zorgt dat het niet erger wordt en misschien dat de hallucinaties wat verminderen, maar dan moet ik de medicatie blijven nemen en die medicatie. Dus nee, ik kan er niet van afgeholpen worden,"
    “Waarom niet? Ik ben weliswaar geen casanova, maar ik weet er wel iets over.” mompelde Liam.
    "Ik kan niet zeggen waarom," zei ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    CxStylinson schreef:
    Leila Sofia McFall.

    Ik zuchtte even en beet op mijn lip. "Ik denk inderdaad dat dat niet gaat werken, aangezien Niall gesteld lijkt te zijn op Liam." zei ik zachtjes, waarna ik eventjes zuchtte en nadacht. "Wat als je met Liam gaat praten?"
    Het zou kunnen werken, maar ik verwachtte wel dat er klappen zouden gaan vallen. Ik kon er wel bij blijven, maar dan wist ik vrij zeker dat ik nog eens het slachtoffer werd en dat wilde ik ook weer niet...


    Zayn Malik

    "Ik denk inderdaad dat dat niet gaat werken, aangezien Niall gesteld lijkt te zijn op Liam." zegt ze zachtjes en ik knik zuchtend.
    "Wat als je met Liam gaat praten?" zegt ze. Ik kijk haar even aan en lach even spottend.
    'Zonder dat er klappen vallen? Gaat niet lukken Leils' zeg ik grommend en sla mijn armen over elkaar...


    El Diablo.

    Liam James Payne.

    Ik zuchtte zachtjes, maar niet geïrriteerd. "Ik bedoel dat je ermee kunt leren leven en dat het minder kan worden... En ik weet zeker dat er mensen zijn die hartstikke gelukkig met je zijn, echt waar."
    Ik keek Niall onbegrijpend aan en schudde langzaam mijn hoofd. "Waarom niet? Ik verraad je heus niet..."

    Leila Sofia McFall.

    Ik hoorde Zayn spottend lachen en mijn gezicht vertrok even. Nou ja zeg... Je probeert eens iemand te helpen en dan is het weer niet goed.
    "Nee, maar... wat wil je anders doen? Afwachten? Niall lijkt me het type wat makkelijk om te praten is..." mompelde ik zachtjes. "Liam krijgt hem volgens mij makkelijker omgepraat dan jij."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Nee, maar... wat wil je anders doen? Afwachten? Niall lijkt me het type wat makkelijk om te praten is... Liam krijgt hem volgens mij makkelijker omgepraat dan jij." mompelt ze. Ik haal mijn schouders weer op en vloek even.
    'Weetje wat het is? Niall zegt "ik moet nadenken". En dan komt hij aan het eind toch weer met "Nee, Liam dit Liam dat" ' grom ik...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Ik bedoel dat je ermee kunt leren leven en dat het minder kan worden... En ik weet zeker dat er mensen zijn die hartstikke gelukkig met je zijn, echt waar." zei Liam.
    "Oh ja, noem er eens één?" zei ik.
    "Waarom niet? Ik verraad je heus niet..."
    Hij denkt dat ik het niet durf zeggen omdat ik zoud enken dat hij het zou doorvertellen. Fijn, hoe zeg ik, zonder te zeggen dat ik wat voel voor hem, dat dat niet het geval is. Ik zucht, ik haat verliefd zijn.
    "het is niet omdat ik bang ben dat je je me gaat verraden," zeg ik uiteindelijk.

    [Ik wil huilen in een hoekje. Ik snap niks van software meer. :c
    =ALS(ISGETAL(A36);ALS(A36+E$18<=E$17;A36+E$18;" ");" ")
    What the hell moet ik daar uit opmaken?]


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    "Ik." zei ik meteen, waarna ik eventjes nadacht. "En Leila ook."
    Goed, Leila verzon ik er even bij, want die had gewoon iedereen als vriend als het haar uitkwam. Ze kon heel aardig zijn met haar goede adviezen, maar gemeen was ze soms ook.
    "Waarom zeg je het dan niet gewoon? Ik doe toch helemaal niets als ik het zo zie... Vertrouw je me niet?" vroeg ik zacht, bijtend op mijn lip.

    Leila Sofia McFall.

    "Dan moet je tegen Liam zeggen dat Niall zelf de beslissingen moet nemen zonder zijn of jouw invloed." zei ik simpelweg, waarna ik met mijn handen naar het aanrecht zocht en er uiteindelijk tegenaan leunde. "Laat het nou even los Zayn... Je kan Niall toch niks wijsmaken. Waarom is er eigenlijk een ruzie begonnen? Ik dacht dat jij en Niall net zo klef waren..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Dan moet je tegen Liam zeggen dat Niall zelf de beslissingen moet nemen zonder zijn of jouw invloed." zegt ze en ik rol mijn ogen even. 'Alsof die kleuter luistert' zeg ik.
    "Laat het nou even los Zayn... Je kan Niall toch niks wijsmaken. Waarom is er eigenlijk een ruzie begonnen? Ik dacht dat jij en Niall net zo klef waren..."
    Ik slik even en schud mijn hoofd. 'Gewoon' mompel ik. Ze hoeft niet alles te weten...


    El Diablo.

    [Niall James Horan/b]

    "Ik," azi Liam en ik keek hem even hoopvol aan. "En Leila ook." Voegde hij er aan toe. Weg hoop. Ow, hij bedoelde als vriend. Natuurlijk als vriend. Liam zou niet zo gek zijn dat hij met mij wat wil. Zelfs Zayn was zo slim geweest om met Louis te gaan.
    "Waarom zeg je het dan niet gewoon? Ik doe toch helemaal niets als ik het zo zie... Vertrouw je me niet?" Hij beet op zijn lip terwijl hij dat zei. "Nee Liam, ik vertrouw je wel. Maar ik ben gewoon bang, ok? Ik zadel jou alleen maar met dingen op,"


    Take me to wonderland