• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - Joanna Valerie Davis Brennan
    - Sofia Rose Hadley Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 22:00 ]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Kunnen we niet opnieuw beginnen?" Vroeg Zayn.
    "Euhm." mijn blik dwaalde naar Liam. "Euhm, ik weet niet Zayn," ik twijfelde. Als Zayn echt zoveel van me hield, had hij dan in bed gedoken met Louis? Ik beet op mijn lip. Weer keek ik naar Liam. Ik vond het zo fijn om in zijn armen te liggen. Niall, je hebt geen crush op Liam. Zei ik streng. Zuchtend keek ik naar beneden.

    [Zit op mobiel, dus het kan wat trager gaan. ^^]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik werp hem nog even een dreigende blik toe en keer me dan weer naar Niall.
    'Niall, het is minder erg dan het lijkt.' zeg ik zacht en kijk hem aan. 'Ik heb geen seks met hem gehad, alleen wat gezoend. En daarom haat ik mezelf al' zeg ik zachter...

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 19:50 ]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Mijn hart deed pijn toen ik Liam ineen zag krimpen even, maar toch ging vet verder.
    'Niall, het is minder erg dan het lijkt," zei Zayn.
    Ik bleef op mijn lip bijten, af en toe wierp ik een blik op Liam. Mijn hart hield me tegen om Liam, maar ik wist niet waarom.
    "Euhm," zei ik weer terwijl ik naar Liam keek. Hij had zo'n mooie ogen.
    "Hoe weet ik dat je het niet weer gaat doen?" Vroeg stilletjes, mijn blik nog steeds op Liam gevestigd.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Ik wierp Niall een smekende blik toe en keek Zayn daarna heel snel aan, waarna ik weer wegkeek en langzaam mijn hoofd schudde. Als hij nu weer de mist in ging lopen begreep ik er helemaal niks meer van.
    "Niall, alsjeblieft..." fluisterde ik, waarna ik hem nog eens een blik toewierp met grote ogen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik zag dat Niall naar Liam keek en een jaloerse steek gaat door me heen.
    Negeren Zayn, Liam krijg je nog wel..
    'Omdat ik nu weet wat ik echt wil, jou. Jij bent de enige, dat weet ik nu. Niemand hier is beter dan jou, Louis niet, ik al helemaal niet' fluister ik.
    Ik kijk hem aan en glimlach even zwakjes..


    El Diablo.

    [Omg, ik heb het gevoel of ik zelf in dit dilemma zit. En ik heb hier helemaal geen ervaring mee. x'D]

    Niall James Horan

    "Niall, alsjeblieft..." fluisterde Liam en ik keek hem aan.
    'Omdat ik nu weet wat ik echt wil, jou. Jij bent de enige, dat weet ik nu. Niemand hier is beter dan jou, Louis niet, ik al helemaal niet' fluisterde Zayn toen.
    Mijn blik ging naar Zayn. Ugh, ik was niet van plan om dit vandaag al te bespreken. Ik zuchtte. Ik wilde Zayn niet kwetsen, maar als ik terug met Zayn zou gaan, kwetste ik blijkbaar Liam.
    Ik keel even weg van de twee. Liam heeft me nog niet gekwetst en hij was zo lief voor me. Ik keek naar Zayn. "Zayn," ik stopte even. "Misschien is het beter als we even wachten, ok?" mijn hand ging dolr mijn haar. "je bent echt een geweldige kerel, maar ik moet eerst mijn gedachten op een rij zetten,"


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    'Met Liam dus' mompel ik en kijk weer voor me uit. Ik sla mijn armen over elkaar en zucht.
    Ik kijk naar Liam en voel mijn vuist tintelen. Inhouden Zayn, anders neemt Niall mee helemaal niet terug..
    Ik kijk dreigend naar Liam, als hij ook maar iets doet waardoor Niall me helemaal niet meer terug wil. Echt waar, dan zorg ik er hoogstpersoonlijk voor dat hij niet levend hieruit komt...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Met Liam dus..." mompelde Zayn.
    Ik zei niets, want ik wilde heel graag bij Liam zijn. Bij Zayn wou ik ook zijn, maar ik weet niet of ik hem nu zie als vriendje of als vriend.
    "Ik zal er wel atijd voor je zijn. Ik meende wat ik eerder zei," in wreef lichtjes over zijn arm, niet te hard zodat ik hem geen pijn deed. "Ik moet alleen eerst wat nadenken," zei ik zachter.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Ik zal er wel atijd voor je zijn. Ik meende wat ik eerder zei," zei hij en wreef licht over mijn arm.
    "Ik moet alleen eerst wat nadenken," zei hij wat zachter. Ik knik en kijk naar mijn arm.
    'Ik ga denk ik mijn wonden even schoonmaken, ik zie je straks wel' zeg ik en sta op. Ugh, niet te geloven dat hij hier nog over moest nadenken... Ik weet gewoon zeker dat ik beter ben dan Liam... Ik loop de keuken in en hou mijn wonden onder de kraan....


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Ik ga denk ik mijn wonden even schoonmaken, ik zie je straks wel' Zei Zayn waarop hij opstond en vertrok.
    Ik liet mijn armen langs mijn zij vallen en keek naar Liam
    "Dat ging ook niet zo heel goed," mompelde ik.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Ik wierp Niall een verwonderde, maar opgeluchte blik toe. Dit voelde beter, maar aan de andere kant deed ik Niall nu pijn. Hij zat in een dilemma, ik niet. Best oneerlijk eigenlijk...
    Nog voordat Zayn wegliep voelde ik een dreigende blik op me branden en ik slikte eventjes. Mijn dood was nabij, maar ik stierf met Niall naast mij zij. Dat klonk best sentimenteel eigenlijk...
    "Sorry, Ni." mompelde ik. "Ik wilde je ook niet laten kiezen. Maar ik had gewoon het gevoel dat... dat Zayn je niet goed gaat doen."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik zit nu al een paar minuten met mijn arm onder de kraan en dacht na. Ik zucht.
    Het enige waar ik aan kan denken is hoe ik Liam het beste kan verwonden zonder dat Niall weet dat ik het was...
    Opeens schiet me iets te binnen en ik grijns breed. Natuurlijk, dat was het! Het is perfect.....

    [ Misschien kan je Leila op hem afsturen? ^^ ]


    El Diablo.

    (Oké. ^^)

    Leila Sofia McFall.

    Na een tijdje kreeg ik genoeg van het rondlopen zonder een doel en besloot ik om naar de keuken te gaan. Ik moest toch nog mijn excuses aanbieden aan de kok voor mijn actie met zijn eten. Dat zou hij echt waarderen zeg, een meisje dat elke dag zijn eten op de grond gooide... Net toen ik daar was met moeite hoorde ik een kraan lopen. Alweer?
    "Zayn." zei ik met zekerheid, waarna ik aarzelend verder stapte en zijn rug voorzichtig aanraakte. Ja, het was Zayn. Ik herkende zijn jack uit duizenden...
    "Wat heb je nu weer uitgespookt?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Ik wilde je ook niet laten kiezen. Maar ik had gewoon het gevoel dat... dat Zayn je niet goed gaat doen."
    Ik glimlachte naar hem. "Ik kon Zayn niet kiezen voor een bepaalde persoon," zei ik zachtjes. "Maar ik moet nu echt mijn gedachten op een rij zetten,"
    Ik ging weer rechtstaan en liep naar Liam toe om mijn armen rond hem te slaan.
    "Ik heb het koud," mompelde ik.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    'Wat niet' zeg ik en lach even. Ik haal mijn arm onder de kraan vandaan en droog het af.
    Hierdoor scheuren de wonden weer open en ik zucht. 'Fuck' mompel ik.
    Ik negeer het bloed dat weer over mijn arm loopt en een beetje op de vloer druipt. Ik zucht en zoek het verband op..


    El Diablo.