• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - Joanna Valerie Davis Brennan
    - Sofia Rose Hadley Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 22:00 ]


    El Diablo.

    Liam James Payne.

    Ik keek eventjes naar de grond en beet zachtjes op mijn lip. "Dat snap ik."
    Toen Niall zijn armen om me heen sloeg kon ik niets anders doen dan zuchten en hem dichter tegen me aantrekken. Hij was net een zacht knuffelbeertje...
    Ik grinnikte heel zacht om zijn woorden. "Dan moet je bij de verwarming gaan zitten met hete thee, een deken om je heengeslagen en een film."
    Ja, een ideaal avondje voor mij zou dat zijn. Maar dan met hete chocolade... En bonbons! Ik had gewoon iets met chocola.

    Leila Sofia McFall.

    "Niet schelden, Zaynie." zei ik plagend, waarna ik opzij stapte bij het voelen van zijn elleboog die in mijn maag porde. Per ongeluk weliswaar, maar ik had geen zin in een mep in mijn gezicht als ongelukje.
    "Vertel het maar eens aan tante Leila." zei ik grijnzend, waarna ik zijn arm wilde vastpakken maar een warme vloeistof me hiervoor behoedde.
    "Je bloedt."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    'Nee, je meent het' lach ik, ik trek een kastje open waar van alles uit valt en ik lach even.
    'Dat ruim ik niet op hoor' grijns ik en vis het verband ertussen vandaan. Ik wikkel het snel om mijn arm en kijk naar Leila.
    'Mijn leven is een drama' zeg ik simpel...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Dan moet je bij de verwarming gaan zitten met hete thee, een deken om je heengeslagen en een film."
    Ik grinnikte. "Ik gebruik jouw wel als verwarming en deken," Geen idee wat me opeens bezielde, maar ik wilde dicht bij Liam zijn en liefst voor altijd.
    Ik zuchtte. "Ik hoop dat Zayn niet boos op je is,"
    Ik begroef mijn gezicht in zijn shirt en mompelde: "Kunnen we terug naar de kamer gaan, Lili?"


    Take me to wonderland

    [En toen was iedereen dood. Einde! x'D]


    Take me to wonderland

    (Holy... Ik had de reacties niet gezien. Mijn inbox is me aan het irriteren hier. ;s)

    Leila Sofia McFall.

    "Ja sorry, ik zag het even over het hoofd." zei ik op een sarcastische toon, waarna ik van alles hoorde vallen en eventjes zuchtte. Nee, natuurlijk deed hij dat niet...
    Ik trok mijn wenkbrauwen op bij zijn woorden. "Nou... uitgebreid zeg. En hoe zou ik je daarbij kunnen helpen? Of, misschien moet je eens uitleggen waarom het een drama is..."

    Liam James Payne.

    Ik voelde mijn wangen rood worden en keek eventjes weg. "Dat kan altijd..."
    Bij zijn woorden over Zayn piepte ik zachtjes en probeerde het kruipende, beangstigende gevoel te negeren, waarna ik snel mijn hoofd schudde en vervolgens knikte. Wauw, dat zou er vast heel vreemd uit hebben gezien... Ik hield Niall beschermend tegen me aangedrukt alsof het een knuffel was die je vasthield na een horrorfilm als klein jongetje. Schattig, of niet?
    "We gaan terug naar de kamer." fluisterde ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Nou... uitgebreid zeg. En hoe zou ik je daarbij kunnen helpen? Of, misschien moet je eens uitleggen waarom het een drama is..." zegt ze.
    Ik zucht even en plof op een stoel.
    'Niall moet nadenken, Liam gaat op hem inpraten zodat Niall voor hem kiest. Dat weet ik bijna zeker' mompel ik.
    'En ik heb telkens de neiging Liam's keel door te snijden' eindig ik...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Liam piepte zachtjes wanneer ik over Zayn begon en ik begon over zijn rug te strelen. Ik vond zijn piepjes altijd schattig.
    Liam drukte me beschermend tegen zich aan, iets waar ik al jaren naar snakte. Iemand die me zou beschermen, iemand die me gewoon in zijn armen zou nemen.
    "We gaan terug naar de kamer," fluisterde hij.
    Ik held hem stevig vast om niet zijn warmte te verliezen en vooral niet om Liam te verliezen. We stapten naar de kamer van Liam, de kamer waar ik liever was dan op mijn eigen kamer.


    Take me to wonderland

    Leila Sofia McFall.

    Als ik nu een kopje, bordje of iets anders in mijn handen had gehad was dat zeker weten kapot gevallen op de vloer van verbazing en shock.
    "Je wilt wat doen?!" riep ik uit, waarna ik mijn mond open liet vallen en mijn kaken weer snel op mekaar klemde.
    "Zayn, doe dat nou maar niet... Weet je niet iets wat ik voor je zou kunnen doen? Of iets waarmee iemand je kan helpen?"

    Liam James Payne.

    Ik merkte dat Niall ergens aan dacht en liet hem maar even in die waan hangen, waarna ik naar de kamer liep en de deur netjes achter me sloot. Ik liet Niall even los om hem vervolgens op het bed te plaatsen, naast hem te gaan zitten en hem vervolgens weer tegen me aan te trekken.
    "Gaat het wel?" vroeg ik zachtjes, waarna ik zijn haren streelde en eventjes zuchtte. "Ik heb zo'n gevoel dat ik je verschrikkelijk heb lopen te verwarren."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Je wilt wat doen?!" riep ze. Ik haal mijn schouders op, 'je hoorde me wel' zeg ik.
    "Zayn, doe dat nou maar niet... Weet je niet iets wat ik voor je zou kunnen doen? Of iets waarmee iemand je kan helpen?" zegt ze.
    Ik kijk voor me uit, 'zorgen dat Liam niet in Nialls buurt komt, mission impossible' mompel ik...


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik zuchtte even en beet op mijn lip. "Ik denk inderdaad dat dat niet gaat werken, aangezien Niall gesteld lijkt te zijn op Liam." zei ik zachtjes, waarna ik eventjes zuchtte en nadacht. "Wat als je met Liam gaat praten?"
    Het zou kunnen werken, maar ik verwachtte wel dat er klappen zouden gaan vallen. Ik kon er wel bij blijven, maar dan wist ik vrij zeker dat ik nog eens het slachtoffer werd en dat wilde ik ook weer niet...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Gaat het wel?" Vroeg Liam zachtjes als hij naast me kwam zitten op bed en me tegen hem aantrok. Ik keek hem vragend aan. Ik wist niet wat er mis zou kunnen zijn.
    Ik heb zo'n gevoel dat ik je verschrikkelijk heb lopen te verwarren."
    Oh dat. Ik zuchtte. "Ik weet niet, ik voel me zo raar," ik keek voor me uit. "Ik hou van Zayn, maar," ik stopte eventjes. "Ik weet niet of ik verliefd op hem be," ging ik verder. "Je denkt vast dat ik aandacht ofzo zoek, maar," Oh God, waarom kon ik niet alles meteen zeggen? "Sinds mijn 7de heb ik nooit meer iemand gehad die me in een knuffel nam en zei dat alles goed ging komen en zei dat ik het wel waard was," ik liet mijn blik vallen op mijn schoot. "Toen Zayn dit opeens allemaal wel deed, dacht ik meteen dat ik verliefd op hem was, maar," ik stopte. Moest ik nu gaan zeggen dat ik door Liam ben gaan denken dat ik misschien helemaal niet verliefd ben op Zayn? Ik weet niet meer wat er met me gebeurd. Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik verliefd werd op Liam. Maar dat kan niet. Liam verdient iemand die hem gelukkig kan maken, iemand die ervoor zorgt dat hij nooit meer bang hoeft te zijn. Iemand die knap is, voegde ik er verbitterd aan toe.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Ik luisterde netjes en geduldig naar wat Niall me vertelde en keek hem verbaasd aan toen hij ineens zijn zin afkapte.
    "M-Maar wat?" vroeg ik aarzelend, waarna ik hem met grote ogen aankeek en met Niall's haren speelde. "Ik denk niet eens dat je aandacht zoekt..."
    Mijn hart begon sneller te kloppen en ik voelde mezelf misselijk worden. Waarom? Omdat Niall misschien iets ging vertellen en ik wist niet eens of het wel zo'n goed nieuws was... Wat als mijn gedachten juist waren en dat Zayn me letterlijk een ravijn in zou werpen? Je wist niet tot wat Zayn in staat kon zijn als iemand zijn hart brak... Vooral niet de persoon die dit alles had veroorzaakt. En die persoon was niemand minder dan ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Waar kan Louis heen? (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Slade schreef:
    [Waar kan Louis heen? (:]


    (Um... Zayn en Leila zijn in de keuken? Maar ik ben er nog maar tien minuten. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik zal wel even kijken, hehe. Ik ben er tot half tien. UGH. Ik ben kwaad.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you