• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - Joanna Valerie Davis Brennan
    - Sofia Rose Hadley Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 22:00 ]


    El Diablo.

    Malino schreef:
    [Haha, XD. Niall kom Zayn troosten! XD ]


    [Puh nee x'D Zayn liet Niall achter in zijn fragile state. x'D]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    'Door aan leuke dingen te denken? Niall, bijvoorbeeld?' zegt hij, en ik kijk meteen naar de grond. 'Echt, Zayn, dat ben je niet. Je bent een geweldige jongen. Geloof me.' zegt hij. Ik knik niet, schud mijn hoofd niet. Ik doe niks. Ik kan het zelf niet meer geloven. Ik ben vreselijk...
    Wanneer Louis me in een knuffel trekt voel ik dat er steeds meer tranen langs mijn wang glijden. Ja, nu ben ik even niet meer de agressieve jongen waar iedereen bang voor is...


    El Diablo.

    IrishCharm schreef:
    (...)

    [Puh nee x'D Zayn liet Niall achter in zijn fragile state. x'D]


    [ Liam zou niet toestaan dat Zayn bij hem in de buurt kwam ): ]


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Ik trek me langzaam weer terug, maar houd mijn ene arm wel om zijn schouder. 'Alsjeblieft, Zayn, geloof me...' Heel even twijfel ik, maar uiteindelijk doe ik het toch, Zayn ziet er zo gebroken uit, ik druk heel zachtjes mijn lippen tegen die van hem. 'Je bent echt een hele lieve jongen, dat weet ik zeker.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malino schreef:
    (...)

    [ Liam zou niet toestaan dat Zayn bij hem in de buurt kwam ): ]


    [Hmm... Meer drama dan? x'D]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik doe niks, en kijk niet op of om. 'Ik wil Niall' mompel ik.
    Niemand was beter dan dat, dat ik dat nu pas besef. Dat soort dingen besef ik altijd pas als het te laat is..
    Ik trek mijn knieën op en staar met een lege blik voor me uit...


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Ik beet heel even op mijn lip, waarna ik het niet kon laten om aan mijn wondjes te krabben, en steeds en steeds harder totdat er eentje weer opensprong. 'Ga dan naar hem toe... Het is echt nog niet te laat.' Ik glimlachte even naar Zayn, waarna ik mijn ogen weer richtte op mijn wondjes, die verrekte dingen ook. Ik zuchtte en haalde het bloed met mijn vinger weg, en likte het weeral op.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik schud mijn hoofd, en slik even. 'Kan niet, hij zou niet gaan door Liam' zeg ik.
    Ik blijf met een lege blik voor me uit staren en blijf een paar minuten zo zitten.
    Ik draai mijn hoofd naar Louis toe, 'haal hem?' zeg ik met een gebroken blik..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Met mijn vinger in mijn mond kijk ik Zayn aan, wat er vast heel raar uit ziet, ik haal hem er maar uit en knik dan. 'Natuurlijk. Weet je waar ze zijn?' Ik bijt even op mijn lip en negeer de pijn aan mijn wondjes en blijf Zayn aankijken. Zolang ik hem die nare gedachtes weg kon laten krijgen, ging ik natuurlijk altijd Niall halen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik haal mijn schouders op en kijk voor me uit. Waar zou hij zitten, het was niet heel moeilijk..
    'Vast bij Liam' zeg ik, zijn naam spuug ik bijna uit..
    Ik staar met een lege blik voor me uit en pulk aan het verband. Ik haal het er al snel af, en krab aan de sneeën...


    El Diablo.

    {mijn topics}


    Do what people say you can't.

    Louis Tomlinson.
    Ik knikte langzaam, en glimlachte naar Zayn. 'Is goed. Ik zal wel even kijken bij Liam,' ik kneep heel even zacht in zijn schouder, stond op en liep richting de kamer van Liam, die gelukkig niet zo ver weg was van die van mij. Hopelijk waren ze daar, want de kamer van Niall wist ik niet te vinden. Ik schudde even snel mijn hoofd voordat ik zonder te kloppen de deur open deed, en inderdaad op Liam's bed lagen Niall en Liam. 'Niall?' Vroeg ik aarzelend. 'Zou je met me mee willen gaan? Zayn heeft je nodig.' Ik blikte vluchtig op Liam, om daarna weer naar Niall te kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    'Niall?' Hoorde ik opeens een andere stem dan Liam. Ik keek op en zag dat Louis in de kamer stond.
    "Louis?" mijn stem was schor omdat ik heel de tijd had zitten fluisteren tegen Liam.
    'Zou je met me mee willen gaan? Zayn heeft je nodig.' zei Louis.
    Bezorgdheid spoelde door mijn lichaam. "Waarom? Is er wat?" vroeg ik meteen en ik greep meteen Liams hand beet.


    Take me to wonderland

    [NOI -> Slade.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Ik knikte langzaam, en beet op mijn lip. 'Hij -hij voelt zich niet zo lekker, en is bang dat er wat tussen jou en Liam gaat gebeuren.' Ik wist niet precies of ik dat laatste had mogen zeggen, maar zo lang ik Niall maar mee kreeg naar Zayn, dan kwam alles wel goed, volgens mij. 'Ga je alsjeblieft even mee? Hij is er echt niet goed aan toe.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you