• Je ouders hebben besloten om je naar een kostschool in Engeland te sturen. Het is op zichzelf een redelijk luxe kostschool, maar de meisjes en jongens zijn wel gescheiden. De school beschikt een bibliotheek, een sauna, luxe zwembad en fitnessruimte

    Groepen:
    Bitches:
    -Destiny Alexis Montoya, Malino
    -Gilbert Dastan Martix 0o7
    Gothics
    - Aura Melanie Jonns, eenhoornpoep
    -LouLou Veldenborgh, nachtkat

    Nerds
    -Bare rose lucas, agentp
    -Katharina Maya Jones
    Sporters
    -Sam Thomas 0o7
    Badboy's
    -Drew thomas Adams, supahbaby
    -tAiden Samual Brigh, hurtedharts
    Overig
    -Asami Mizuki Tokyo-James.
    - Kate Adler, Nerdieme
    Leiding:
    -Daman Nathan Hiddes, malino
    -Thom Hendrik Jonassen, Nerdieme

    Dit is de kamerindeling:
    Drew-Sam
    Kate-LouLou
    Katharina-Asami
    Daman-Thom
    Aiden-Gilbert
    Destiny-Aura

    We beginnen met dat je binnekomt, voor je eerste dag in het internaat. Of je ouders mee zijn moet je zelf bepalen

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:23 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Loulou Veldenborgh

    Na een tijdje zie ik hoe Macafity op mijn bed kruipt,en half onder de dekens gaat liggen. Uiteindelijk stop ik ook met zingen, en keek om me heen. Voor de deur hoorde ik iemand, maar daar reageerde ik niet op. Ik stond op om mijn gitaar weg te zetten, en werkte mijn make-up wat bij in de spiegel. Tenslotte ging ik weer op bed zitten, en neuriede weer een liedje terwijl ik naast Macafity ging liggen en hem aaide.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Sam

    Ik probeer niet te laten merken dat er iets is, maar hij komt er binnen de kortste keren toch wel achter. Zuchtend laat ik mezelf op de bank zakken en zet de tv aan op een honkbalwedstrijd van de tigers. Onopgemerkt laat ik mijn blik soms naar Drew glijden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    wachtend op reactie van Drew...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Drew Thomas Adams
    Sam ging in de zetel zitten en keek naar een of andere baseballwedstrijd op tv. Ik negeerde maar wat er net was gebeurd en besloot om nog een sigaret te gaan roken. Ik nam er een uit het pakje en greep mijn aansteker van het nachtkastje. Zonder nog iets te zeggen deed ik de deur open en ging op de gang staan om te roken.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Kate
    Ik zucht en ga naar beneden. Daar op de gang staat een jongen. Ik bekijk hem even, hij staat te roken.

    (sorry hoor, heb geen inspiratie -_-)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 16:18 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Drew Thomas Adams
    Ik nam rustig een trekje en zag dan een meisje in de gang staan, ze had van dat witblond haar. Ik knikte even ter begroeting, ik zou wel zien of ze naar me toe kwam of niet. Ik nam nog een trekje en blies de rookwolk daarna terug uit.

    [Sorry, was bezig met iets.]

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 17:04 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Kate
    Ik loop naar hem toe. ''Geef er mij ook maar een'' zeg ik nors. Ik had wel even zin in een trekje. Thuis 'mocht' het nooit. En als ik het stiekem deed, ach, dat kon niet eens. Ik had nooit tijd voor mijzelf, dus ja.


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Sam Thomas

    Als hij wegloopt richt ik me op de tv. Ik verveel me al snel en besluit naar buiten te gaan. Snel schiet ik in mijn schoenen en pak mijn basketbal. Ik weet dat Drew op de gang aan het roken. Ik zie een meisje bij hem staan en voel paniek. Ik probeer niks te laten merken en ren naar buiten.

    (Is het herfst, zomer, winter of lente?
    Iemand voor Gilbert of Sam?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Drew Thomas Adams
    Het meisje kwam naar me toe en zei nors: "Geef mij er ook maar een." Ik haalde het pakje sigaretten boven en bood er haar een aan. Ook nam ik mijn aansteker en liet het vlammetje branden. "Alsjeblieft, en wat vriendelijker gaat ook", zei ik en nam nog een trekje. Ik blies de rook in cirkeltjes terug uit, velen vonden het moeilijk om dat te doen, maar ik vond het zo simpel als maar kon zijn.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    |iemand voor Loulou??|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    "Dat bepaal ik zelf wel" snauw ik. Als ik zie hoe hij de kringetjes blaast, doe ik hetzelde. "Kijk niet zo ingenomen, je bent heus niet de enige die het kan" zeg ik en ik neem nog een trekje


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Drew Thomas Adams
    "Kijk niet zo ingenomen, je bent heus niet de enige die het kan", snauwde ze me af. Ik deed niet eens iets verkeerd. "Periode van de maand zeker", zei ik lichtelijk geïrriteerd. Wat dacht ze wel niet, dat ze alles kon maken en gewoon kon doen en zeggen waar ze zin in had. Dan kende ze me nog niet.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    (Gilbert of Sam voor Lou Lou?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [sammie voor loulie??(A)]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    "Ach man flijker toch op" zeg ik en neem nog een trekje. Ik bekijk hem even kort en kijk naar buiten. Ik zucht evrn diep


    And who am I? That's the secret I'll never tell