• Je ouders hebben besloten om je naar een kostschool in Engeland te sturen. Het is op zichzelf een redelijk luxe kostschool, maar de meisjes en jongens zijn wel gescheiden. De school beschikt een bibliotheek, een sauna, luxe zwembad en fitnessruimte

    Groepen:
    Bitches:
    -Destiny Alexis Montoya, Malino
    -Gilbert Dastan Martix 0o7
    Gothics
    - Aura Melanie Jonns, eenhoornpoep
    -LouLou Veldenborgh, nachtkat

    Nerds
    -Bare rose lucas, agentp
    -Katharina Maya Jones
    Sporters
    -Sam Thomas 0o7
    Badboy's
    -Drew thomas Adams, supahbaby
    -tAiden Samual Brigh, hurtedharts
    Overig
    -Asami Mizuki Tokyo-James.
    - Kate Adler, Nerdieme
    Leiding:
    -Daman Nathan Hiddes, malino
    -Thom Hendrik Jonassen, Nerdieme

    Dit is de kamerindeling:
    Drew-Sam
    Kate-LouLou
    Katharina-Asami
    Daman-Thom
    Aiden-Gilbert
    Destiny-Aura

    We beginnen met dat je binnekomt, voor je eerste dag in het internaat. Of je ouders mee zijn moet je zelf bepalen

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:23 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    [Shure.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ok, je zat in de aula, toch?]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [Lezen, heet dat. En ja]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lou Lou || gothic

    Nadat ik Macaffity weer terug in de tas had gedaan, liep ik met koffer en al naar binnen. Zoekend keek ik om me heen, geen leiders. Fijn, dat heb ik weer. Met een grote zucht liep ik maar een richting op, en kwam uit op een grote kamer wat waarschijnlijk de aula was. Terwijl ik om me heen keek, zag ik iemand staat die niet bij de "Bichies" hoorde. Eindelijk iemand waarmee ik hopelijk we kon opschieten. Met de hoop dat Macaffiti nu niet ging mauwen liep ik naar het meisje toe. `Weet jij misschien waar ze hier de kamers hebben verstopt?´


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Eenhoornpoep schreef:
    [Lezen, heet dat. En ja]


    [Heb ik gedaan;)]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    SupahBaby schreef:
    [Iemand die Drew wil meeten?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    SupahBaby schreef:
    (...)


    srry, ben al bezet;)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [srry eenhoornpoep, was er gisteren opeens niet omdat ik weg moest.]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    (Ik ben er waarschijnlijk niet veel dit weekend, ik moet aan mijn surprises werken, en dat word nog heel veel gedoe)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik reageer pas vanavond, moet naar mijn zusje d'r Ierse dans]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Thom
    Tevreden kijk ik hoe iedereen binnenloopt. Ik praat even met wat ouders, en merk dat een groot gedeelte hun kind weg wil hebben. Ik snap dat niet. Dan 'maak' je een kind, voed je het op en gooi je het daarna weg als oud vuilnis. Ik zou dat nooit doen. Maar ach, ik ben hun niet. Als ik zie dat een meisje naar de aula loopt, loop ik haar achterna.


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    [Mmmhh, nu kan ik ff reageren]

    Aura Melania Jonns

    'Waarom ben je donker maar toch licht?' Vroeg ik. Even nadenkend over mijn opmerking, zuchtte ik. 'Sorry, ik zie aura's' mompelde ik en ik onderzocht haar geest. Het was fel en stormachtig, maar toch zacht en rustig. Het was geen lelijk meisje, maar naar mijn smaak niet knap. Ik vond mezelf dan ook niet knap, maar ik moest toegeven dat wel veel kleuren me stonden. Ugh, nu was ik over uiterlijk aan het nadenken. Snel begon ik weer met onderzoeken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Supahbaby, Drew en Sam kunnen wel meeten, ze zijn kamergenoten]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Waar slaapt Aura?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [0o7, is goed, Drew is ondertussen al op hun kamer aangekomen, of toch bijna]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe