• Je ouders hebben besloten om je naar een kostschool in Engeland te sturen. Het is op zichzelf een redelijk luxe kostschool, maar de meisjes en jongens zijn wel gescheiden. De school beschikt een bibliotheek, een sauna, luxe zwembad en fitnessruimte

    Groepen:
    Bitches:
    -Destiny Alexis Montoya, Malino
    -Gilbert Dastan Martix 0o7
    Gothics
    - Aura Melanie Jonns, eenhoornpoep
    -LouLou Veldenborgh, nachtkat

    Nerds
    -Bare rose lucas, agentp
    -Katharina Maya Jones
    Sporters
    -Sam Thomas 0o7
    Badboy's
    -Drew thomas Adams, supahbaby
    -tAiden Samual Brigh, hurtedharts
    Overig
    -Asami Mizuki Tokyo-James.
    - Kate Adler, Nerdieme
    Leiding:
    -Daman Nathan Hiddes, malino
    -Thom Hendrik Jonassen, Nerdieme

    Dit is de kamerindeling:
    Drew-Sam
    Kate-LouLou
    Katharina-Asami
    Daman-Thom
    Aiden-Gilbert
    Destiny-Aura

    We beginnen met dat je binnekomt, voor je eerste dag in het internaat. Of je ouders mee zijn moet je zelf bepalen

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:23 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    (oepsie)
    (Sorry.. Ik zal het er volgende keer boven zetten xd)
    Kate Adler
    Ik kijk even op als een meisje naast mij gaat zitten. Het is Loulou. Ik zucht even, en ga weer verder met Kick The Buddy. Als het eten word 'geserveerd' kijk ik in de pan. Rijst. Hmm.. In ieder geval beter dan een bak yoghurt. Ik pleur een schep op mijn bord en neem een grote hap.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 20:02 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    [hahaha, maanieuit:P]

    Loulou Lynsi || Gothic
    Ik zag in mijn ooghoek hoe Kate naar me keek, maar bestedde er geen aandacht aan: Ze deed maar wat ze niet later kon. Rustig at ik alles op. Niet dat dit echt te eten was, het leek net kattenvoer, maar ja. Ik moet het maar nemen zoals het was. Eén ding was wel zeker: Ik was nog niet klaar met mijn ouders als ik hier weg was...

    |Jeej! ik weet nu eindelijk waar dit teken: | op een nederlands toetsenbord zt!!!(yeah) (ja, daar heb ik dus echt 14 jaar over gedaan:S)|

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 20:19 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    |aangepastxD|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    (Thnx)

    Kate
    Ik zucht even, en neem nog een jap. ''Dit kan je net zo goed aan Macavity geven'' zeg ik nors. Ik neem nog een hap, sjeezus, dat spul klont als de gekte. Ik neem een sok water, en spoel mijn mond even, ik wil opstaan, maar wordt tegengehouden door een boze stem. ''Blijf zitten! We eten gezamelijk'' Met een grote zucht laat ik mij weer op de stoel ploffen


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Loulou Lynsi || Gothic

    ''Dit kan je net zo goed aan Macavity geven'' Hoor ik haar nors zeggen.
    `Vertel mij wat, volgens mij is dit gewoon kattenvoer uit een blikje van de supermarkt.´ Ik zie Kate een slok water nemen waarna ze opstond. Een boze stem riep: ''Blijf zitten! We eten gezamelijk''
    Fijn Dacht ik sarcastisch. `We mogen hier echt niets... Vanavond ben ik hier weg!´ Mompelde ik naar Kate.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Kate
    ''Ik glimlach even als ze zegt dat ze weggaat. ''Samen?'' vraag ik. Daarna schrik ik even van mezelf. Heb ik wel zin om samen met iemadn weg te gaan. Ja denk ik. Diep van binnen wel. Diepvanbinnen vind ik dit geweldig


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Loulou Lynsi || Gothic

    ''Samen?'' vroeg ze.
    `Natuurlijk!´ Ik ging niet vaak met vreemde op stap, maar aangezien ik met haar moet overleven als kamergenoot, was het niet zo handig om vijanden te maken. Al was dat niet zo moeilijk met die soort kinderen die hier zitten. Ik grinnikte door de gedachten dat we hier eigenlijk allemaal wel iets gemeen hadden met elkaar.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ik glimlach voorzichtig en debk aan Anna, die ik ook al heel snel aardig vomd. Ze lijken niet echt op elkaar, Loulou is gothic, zo ziet ze er tenminste uit, en Anna droeg juist hele vrolijke kleren. Ook zijn ze anders van karakter. Het enige wat ze gemeen hebben, is dat ze alle bij oets bijzonders hebbeb, waardoor ik een klik voel.


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Loulou Lynsi || Gothic

    Ik zie hoe Kate afwezig glimlacht.
    `Wat is er?´ Vroeg ik terwijl ik onderzoekend naar de leraren keek om er achter te komen of we al weer mochten gaan.
    `Weet jij wanneer we moeten slapen?´ Ik keek naar mijn horloge, en daarna naar Kate.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    "niks"mompel ik. Als ze vraagt hoelaat we gaan slapen antwoord ik: "Ik dacht iets van 10 uur, echt een kut tijd". Ik zie dat de toetjes worden geserveerd, en kijk verwachtingsvol naar de bakken met... Griesmeel. Ik zucht diep. Gadver


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    |gatverdamme, griesmeel. Als ik iets haar is dat het wel!:S|

    Loulou Lynsi || Gothic

    Ik hoor hoe Kate zucht, maar kan haar geen ongelijk geven: Griesmeel was net losse tarwe met water.
    `Jij hoeft ook niet?´ Vraag ik voor de grap terwijl ik naar de bakjes knik. Natuurlijk weet ik wel dat ze daar ook niet van houd, -dat heb ik wel gezien aan haar gezicht- maar toch vraag ik het.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    "Nee, ik hoef ook niet" Zeg ik als antwoord op haar vraag. Ik steun met mijn handen op mijn kin, afwachtend dat we weg mogen. Ik grinnik als ik zie dat de jongen die op de gang aan het roken was zinn griesmeel naar binnen slubbert. "Even aandacht alsjeblieft" schreeuwt de boze stem weer. Ik kijk op. "Jullie krijgen nu allemaal, per kamer een corvee taak, als je die voltoood heb meld je je en dan mag je naar je kamer. Om 10 uur gaat het licht uit"


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Loulou Lynsi || Gothic

    "Even aandacht alsjeblieft. Jullie krijgen nu allemaal, per kamer een corvee taak, als je die voltoood heb meld je je en dan mag je naar je kamer. Om 10 uur gaat het licht uit" Hoof ik de stem die Kate net op haar kop had gegeven zeggen.
    `Fijn, corvee...´ Mompel ik sarcastisch terwijl ik opsta.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    "Ja, corvee os wel echt het leukste vam alles" zeg ik. Ik loop naar de lijst, en zie dat wij de tafel moet afnemem. Ik loop naar de keuken, maak eem doekje nat en gooi hem naar Loulou


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Loulou Lynsi || Gothic

    Behendig vang ik het doekje op, en begin met de eerste tafel. Al snel was ik klaar, en liep naar m'n kamer. Macafity lag zoals gewoonlijk achter mijn kussen zodat hij niet te zien was. `Macafity, wil je ruilen, jij hier en ik als kat?´ Ik grinnik als ik zie hoe Macafity neusjeneusje geeft.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.