• Je ouders hebben besloten om je naar een kostschool in Engeland te sturen. Het is op zichzelf een redelijk luxe kostschool, maar de meisjes en jongens zijn wel gescheiden. De school beschikt een bibliotheek, een sauna, luxe zwembad en fitnessruimte

    Groepen:
    Bitches:
    -Destiny Alexis Montoya, Malino
    -Gilbert Dastan Martix 0o7
    Gothics
    - Aura Melanie Jonns, eenhoornpoep
    -LouLou Veldenborgh, nachtkat

    Nerds
    -Bare rose lucas, agentp
    -Katharina Maya Jones
    Sporters
    -Sam Thomas 0o7
    Badboy's
    -Drew thomas Adams, supahbaby
    -tAiden Samual Brigh, hurtedharts
    Overig
    -Asami Mizuki Tokyo-James.
    - Kate Adler, Nerdieme
    Leiding:
    -Daman Nathan Hiddes, malino
    -Thom Hendrik Jonassen, Nerdieme

    Dit is de kamerindeling:
    Drew-Sam
    Kate-LouLou
    Katharina-Asami
    Daman-Thom
    Aiden-Gilbert
    Destiny-Aura

    We beginnen met dat je binnekomt, voor je eerste dag in het internaat. Of je ouders mee zijn moet je zelf bepalen

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:23 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    |aww... nu is Lou de enigste Gothic, arme Loulou:(
    We gonna fight!:P|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Purrfect schreef:
    [Ik vind 't saai]



    (Jammer)


    Kate
    ''Gaat je niks aan'' sis ik boos. Zij hoeft niet te weten dat mijn ouders me zat zijn. Ik moet aan Martinus denken. Ik mis hem zo, zijn blaf, zijn kwispelende staartje. Waarom heb ik hem nmiet meegenomen? Ik weet zeker dat mijn moeder hem naar het asiel brengt. En dan heb ik nog geluk. Het zal me niks verbazen als ze hem vermoord


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Loulou Lynsi

    ''Gaat je niks aan'' Sis ze boos.
    `Er is wel iets aan de hand.´ Antwoord ik zonder op te kijken. `Ik voel dat, schat.´ Ik pakte een stapeltje met kleren, en legde ze in mijn deel van de kast. `You always can talk with me.´ Dit meende ik oprecht.
    Toen ik klaar met het stapeltje, draaide ik me om, en keek haar diep in de ogen.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Kate Catharina Adler
    ''Als ik dat wil'' zeg i. ''En dat wil ik niet. Niet iedereen hoeft te weten wat voor kloteleven ik heb'' zeg ik. Ik begin mijn koffer uit te pakken. Ik heb niks bijzonders meegenomen, gewoon heel veel t-shirts en heel veel spijkerbroeken. Ik zucht.


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    ''Als ik dat wil'' zegt ze. ''En dat wil ik niet. Niet iedereen hoeft te weten wat voor kloteleven ik heb''
    `Maar je bent niet de enigste´ Kaats ik terug. Ik heb het ook niet zo makkelijk, en ik heb geleerd dat het makkelijker word als je er over praat... Maar als jij niet wil, dan niet. Weet wel dat ik er altijd voor je ben.´ Ik staarde naar het niets, en vroeg me af hoe mijn ouders het nu zouden hebben. Waarschijnlijk zouden ze me niet eens missen. Een pijnlijke steek ging mijn hart door.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    ''O, wat een geslijm. 'Weet dat ik er altijd voor je ben' '' doe ik haar na met een hoog stemmetje. ''Fuck toch op'' zeg ik boos en ik loop de kamer uit, het gebouw verkennen. Ik voel het schetsboek onder mijn jas. Miscchien vind ik een goede plek waar niemadn mij ziet. Dan kan ik tekenen


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    [Reactie van Sam graag]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sam

    'Rook je?' Vraag ik, en ik probeer niet te laten merken dat ik daar echt een afkeer van heb. 'Er wordt niet gerookt in deze kamer!' Zeg ik streng, en ik grijns. Eigenlijk zou ik weg willen rennen, zodat ik hem nooit meer hoefde te zien. Dat zou ik alleen niet aankunnen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Sorry voor de late reactie, ik had straf =()


    Spoiler alert: you will save yourself

    ''O, wat een geslijm. 'Weet dat ik er altijd voor je ben' '' doet ze me na met een hoog stemmetje. ''Fuck toch op'' zeg ze er boos achter na.
    `Je doet maar, maar je loopt toch niet zomaar over me heen!´ Roep ik haar nog na. Ik zal haar nog wel breken, let maar op. Het enige wat daar nodig voor is, is een heel slim spel. Vannacht zou ze het gebouw eens gaan verkennen.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    |sorry voor de late reactie, moets eten|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    (Maakt niet uit.. LOL ik verwacht een bitchfight..)

    Kate
    Het dak. Geweldige plek. Ik loop de trap op, hopend dat het naar een dak rijkt. En ja hoor, een groot plat dak, met een prachtig uitzicht van bergen. Ik ga zitten en haal mijn schetsboek tevoorschijn. Ik begin te tekeken, eerst de lijnen.. Zachtjes neurie ik en teken verder


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Drew Thomas Adams
    "Ja ik rook", zei ik droog, "en nee ik zal niet in de kamer roken als je dat liever hebt", zei ik er nog achter. Ik zou dan wel op de gang of buiten gaan roken of zo. Ik zou wel een oplossing vinden zoals ik altijd deed. Ook had ik het rare gevoel dat er iets mis wat met Sam, maar ik liet het maar voor wat het was, ik zou er wel eens achter komen als hij het niet zelf vertelde.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Terwijl ik een plan voor vanavond bedenk om door het huis heen te sluipen, pak ik mijn gitaar, en begin "Nothing Else Matters" te spelen. Zachtjes zing ik mee met de tekst terwijl ik kijk moe Macafity de kamer weer begint te ontdekken.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Na een tijdje stop ik, ik vond de tekeing af. Ik loop weer terug naar mijn kamer, maar voo dat ik de deur open doe hoor ik LouLou zingen. Ik blijf luisteren, dat klonk niet slecht!


    And who am I? That's the secret I'll never tell