• Je ouders hebben besloten om je naar een kostschool in Engeland te sturen. Het is op zichzelf een redelijk luxe kostschool, maar de meisjes en jongens zijn wel gescheiden. De school beschikt een bibliotheek, een sauna, luxe zwembad en fitnessruimte

    Groepen:
    Bitches:
    -Destiny Alexis Montoya, Malino
    -Gilbert Dastan Martix 0o7
    Gothics
    - Aura Melanie Jonns, eenhoornpoep
    -LouLou Veldenborgh, nachtkat

    Nerds
    -Bare rose lucas, agentp
    -Katharina Maya Jones
    Sporters
    -Sam Thomas 0o7
    Badboy's
    -Drew thomas Adams, supahbaby
    -tAiden Samual Brigh, hurtedharts
    Overig
    -Asami Mizuki Tokyo-James.
    - Kate Adler, Nerdieme
    Leiding:
    -Daman Nathan Hiddes, malino
    -Thom Hendrik Jonassen, Nerdieme

    Dit is de kamerindeling:
    Drew-Sam
    Kate-LouLou
    Katharina-Asami
    Daman-Thom
    Aiden-Gilbert
    Destiny-Aura

    We beginnen met dat je binnekomt, voor je eerste dag in het internaat. Of je ouders mee zijn moet je zelf bepalen

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:23 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Lou Lou Veldenborgh || gothic

    'Waarom ben je donker maar toch licht?' Vroeg ze.
    `Weet ik niet, wat bedoel je?´
    'Sorry, ik zie aura's' Mompelde Aura
    `Gaaf.´ Antwoordde ik. `Dan denk ik dat dat te maken heeft met dat ik hier naar toe gestuurd ben zonder dat ik het leuk vind, maar aan de andere kant is het ook fijn om weer onder de mensen te zijn dan alleen met Mac...´ Snel hield ik mijn mond. Echt waar, nog nooit had ik mijn mond voorbij gepraat of me veilig gevoeld bij wie dan ook, en nu stond ik tegen één of ander persoon bijna mijn grootste geheim te vertellen.
    `En ik denk ook dat dat komt doordat ik de rust die hier heerst niet gewend ben...´ Ik moest echt wat doen aan mijn mond. Zelfs al was het met tape dichtplakken. `Waarom ben jij hier?´ Vroeg ik toen maar. Waarom zou een aura hier moeten zitten?


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Sam Thomas

    Als er meer scholieren zijn aangekomen besluit ik naar mijn kamer te gaan. Misschien is Drew wel een aardige jongen. Na het hele gebouw zo'n drie keer zijn doorgelopen heb ik mijn kamer gevonden. Ik hoor geluiden dus hij is er al. Zachtjes doe ik de deur open en hoop dat hij aardig is. Als ik binnenkom zie ik een soort badboy. Typisch. 'Hey, ik ben Sam,' Stel ik mezelf voor, en ik glimlach vriendelijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Iemand voor Gilbert?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Aura Melania Jonns

    'Ze denken dat ik een soort heks ben. Ja ik weet het, mijn vader en moeder zijn oudzinnig. Maar ze houden van me, en ik van hun, ze waren gewoon de hele tijd weg en konden me niet in de gaten houden. Als je aura's kan zien, dan kan je een soort van de toekomst voorspellen. Ik heb bijvoorbeeld tarotkaarten en dat soort dingen' mompelde ik. 'Alleen een glazen bol ontbreekt er' zei ik sarcastisch. Ik haalde mijn tarotkaarten tevoorschijn en legde ze met de rug bovenop naar Lou Lou neer. 'Kies er drie. Dat gaat dan over je verleden, het heden en de toekomst' legde ik uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep --> Purrfect


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Drew Thomas Adams
    Ik zat op mijn kamer toen opeens de deur open ging. Ik keek wie er binnen kwam en kwam even later tot de conclusie dat het mijn kamergenoot moest zijn. Ik was het helemaal zeker toen hij "Hey, ik ben Sam", zei. "Drew", zei ik kort en knikte nog even ter begroeting. Ik zag dat hij een basketbal in zijn handen had en had dan ook meteen door dat het een van die sporter typetjes was. Gezellig ...


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sam Thomas

    Aan zijn korte reactie te zie is het waarschijnlijk een pestkop ofzo, ik kan hem dus maar beter de vriend houden. Ik gooi mijn spullen op het bed dat nog leeg was en probeer de sfeer er een beetje in te houden. 'Waarom moest jij naar deze school?' Vraag ik als ik mijn dekbed op mijn bed aan het doen ben. Als ik daarmee klaar ben kijk ik even naar de plattegrond, yes, ze hebben een fitnessruimte! Oke, ik weet nu al dat dat echt slecht is voor mijn cijfers, maar sport vind ik nou eenmaal veel belangrijker. Ik ga even liggen op het bed en kijk of hier internet is. Ja.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Gilbert

    Ik loop een beetje rond in het gebouw en zie twee meisjes die bezig zijn met tarotkaarten. Ik lach. 'Er zitten dus nerdies op deze school die geloven dat je met die troep de toekomst kan voorspellen,' spot ik, en ik schop tegen de kaarten aan. Het voelt fijn om de baas te zijn, en ik denk niet echt dat deze meiden tegen me op kunnen. Sowieso durven ze neit. Ze zijn gothic. 'Ook nog gothic? Joh, jullie komen niet levend van dit schooljaar af...' Grijns ik, en ik moet lachen om mijn eigen bedreiging. Hopelijk zitten op deze school ook nog wat meelopertjes, die zijn altijd handig. Ik pak het rooster van de gene die de kaarten neerlegde. 'Hmmm, je hebt vier vakken met me, leuk,' Grijns ik, en ik gooi het rooster achterlijk op de grond.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lou Lou Veldenborgh || Gothic

    Even uit het veld geslagen keek ik naar het meisje dat nu weg liep. Zonder me te bedenken liep ik naar haar toe, en pakte mijn zakmes terwijl ik siste: `Moet je goed luisteren, ik ben niet van plan om me ook maar door iemand op me kop te laten zitten, en zeker niet door jou!´ Nadat ik dat had gezegd, liep ik naar het rooster, en pakte hem op. Terwijl ik die naar haar toe gooide zei ik: `En deze is niet van ons.´ Waarna ik weer terug liep. `Bitches, het enige wat je er aan eb is een goede vechtpartij, en zelfs dat nog niet.´


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Aura Melania Jonns

    'JIJ!' gilde ik en ik pakte mijn kaarten op. Soepel in een beweging stopte ik ze in mijn zak en liep naar het meisje die ik aan haar arm vastpakte. Gelijk draaide ik haar arm om, trapte tegen haar rug zodat ze omviel en siste een paar woorden. 'Je hebt een ongelukkig verleden. Alstjeblieft zeg. Je toekomst wordt er niet beter op. God straft meteen' lachte ik en ik duwde mijn voet verder in haar rug. 'Blijf voortaan van mijn spullen af. Je zult dan wel rijk worden, maar niet gelukkig. Meer zeg ik niet' zei ik en ik liep naar mijn tas, tilde hem op en liep naar mijn kamer. Normaal was ik niet gewelddadig, maar niemand mocht aan mijn kaarten komen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nog steeds niet helemaal gekalmeerd liep -met behulp van een leider- naar mijn kamer, en zette mijn koffer daar neer. Met mijn tas met daarin Maccaffiti liep ik naar beneden naar de gymzaal. Daar besloot ik zonder verder om te kijken naar een muur, en zette Maccaffiti daar neer. Nadat ik dit gedaan had, liep ik naar een boxzak, en begon erop te rammen. Inderdaad, zonder handschoenen.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Drew Thomas Adams
    "Waarom moest jij naar deze school?" vroeg hij. "Mijn ouders vonden dat ik onhandelbaar was en dus hebben ze mùe hier maar gedropt", zei ik simpel. Ikzelf vond het een van de domste redens ooit, maar ja, niets aan te doen zeker. "En jij?" vroeg ik dan maar. Ondertussen was ik mijn koffers aan het uitpakken. Ik legde alles op zijn plaats en wachtte op het antwoord van Sam.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    |nachtkat --> kerstkat|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [Serieus? Kerstkat? Orgineel, hoor. Ik ben perfect, orgineel etc. Daarvan mijn naam (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Na ongeveer een grote twintig minuten keek ik naar mijn handen. Shit, ze bloedde. Eigenlijk was dat helemaal niet zo heel raar aangezien ik een groot deel van mijn woede in het boxen had gegooid. Zwijgend liep ik naar de tas met Maccaffiti. Tot nu toe had die nog helemaal geen geluid gemaakt. Zonder op of om te kijken, liep ik naar mijn kamer om vervolgens een klein doosje met zout te pakken. Bij de wc's liet ik een kraantje vol lopen, en gooide er vervolgens zout in. Met een beetje veel pijn deed ik mijn handen in het water. Fijn...


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.