• Je ouders hebben besloten om je naar een kostschool in Engeland te sturen. Het is op zichzelf een redelijk luxe kostschool, maar de meisjes en jongens zijn wel gescheiden. De school beschikt een bibliotheek, een sauna, luxe zwembad en fitnessruimte

    Groepen:
    Bitches:
    -Destiny Alexis Montoya, Malino
    -Gilbert Dastan Martix 0o7
    Gothics
    - Aura Melanie Jonns, eenhoornpoep
    -LouLou Veldenborgh, nachtkat

    Nerds
    -Bare rose lucas, agentp
    -Katharina Maya Jones
    Sporters
    -Sam Thomas 0o7
    Badboy's
    -Drew thomas Adams, supahbaby
    -tAiden Samual Brigh, hurtedharts
    Overig
    -Asami Mizuki Tokyo-James.
    - Kate Adler, Nerdieme
    Leiding:
    -Daman Nathan Hiddes, malino
    -Thom Hendrik Jonassen, Nerdieme

    Dit is de kamerindeling:
    Drew-Sam
    Kate-LouLou
    Katharina-Asami
    Daman-Thom
    Aiden-Gilbert
    Destiny-Aura

    We beginnen met dat je binnekomt, voor je eerste dag in het internaat. Of je ouders mee zijn moet je zelf bepalen

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:23 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Sam Thomas

    Ik kijk naar de kat die onder de struiken vandaan komt. "Leuke kat" Zeg ik vriendelijk, want stoer doen is niks voor mij. Aaien probeer ik maar niet want ik heb verder niks met katten. Het zij beesten die op de bank liggen en niks doen, daarom geef ik de voorkeur aan honden, die in tegendeel wel heel erg van spelen houden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Thom
    Ik loop naar de tuin, om mensen te roepen. ''AVONDETEN!'' schreeuw ik. Dan valt mijn oog op een kat. Ik kijk naar LouLou, die met verschrikte ogen naar mij kijkt. Ik knipoog en loop weer verder


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Loulou Lynsi || Gothic

    "Leuke kat" Hoor ik hem zeggen. Dit past veel beter mij hem, ook al was het wel grappig hoe hij net reageerde.
    `Bedankt. Heb je zelf ook dieren?´ Vraag ik om het gesprek op stand te houden. Terwijl ik op het antwoord wacht, roep ik Macafity, en laat hem een pootje geven. Zoals ik al verwachtte, deed hij dat meteen. We hadden in de tijd dat mijn ouders er nooit waren heel veel geoefend, en nu kon hij net zo veel als een hond. (wat ook wel normaal was voor een Siamese kat.)
    Verschrikt kijk ik op als ik iemand hoor roepen. Thom staat in de deuropening. Ik zie hoe hij knipoogt. Wat bedoeld -ie daar toch mee? Snel pak ik Macafity op, en doe hem in zijn tas.


    [ik heb zelf ook een siamees, en die gaat nu ook zitten op het commando zit, echt zo gaaf!]

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:39 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    (Het was Thom. Een van de leiding ;))


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    NerdieMe schreef:
    (ja omgg zullen wij dan maar weer meeten? Bij hwt avond eten fso)


    |Is goed, kom jij naast mij zitten, of ik naast jou??|

    |OMG, ik loop nu gewoon achter:(|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    (Hmm... Jij naast mij? Thom, de leiding dus, die riep voor het avondeten enzo)


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    NerdieMe schreef:
    (Het was Thom. Een van de leiding ;))


    oww, sorry, ga ik meteen veranderen;)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    (oke)


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    NerdieMe schreef:
    (Hmm... Jij naast mij? Thom, de leiding dus, die riep voor het avondeten enzo)


    ok, ben ook leistes voor iedereen aan het makern voor kerst, dus reageer wat klaat, en heb nu 20 mailtjes van allemaal topics:(


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    ( aw..)


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    NerdieMe schreef:
    ( aw..)


    hahaha, lukt alleen niet om alles te gelijk te doen;)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    |klaar!

    ok, ik kom;) make you ready for jamie eeh, loulou|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Sam Thomas

    Ik loop achter LouLou aan naar binnen en daarna naar de eetzaal. Goed bezig, ik heb nu al een vriend en iemand waarmee het wel klikt. ik kijk naar die leider, Thom. Hij lijkt me aardig, hoewel ik het nooit goed met leidingen kan vinden. Zuchtend stop ik even bij mijn kamer, waar ik Drew nog even kort groet, en mijn basketbal dump. Daarna ren ik zo hard als ik kan naar de eetzaal om mijn conditie hoog te houden. Ik moet iedere dag minstens drie kilometer gerend hebben, en vandaag ben ik daar dus klaar mee. Morgen ga ik de fitnessapparatuur uitproberen. Met het vooruitzicht op morgen ga ik aan tafel zitten en merk dat ze hier beter eten serveren dan bij mij thuis, waar een dagje biefstuk al een feestmaal is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik liep nog even snel naar mijn kamer om Macafity daar te doen, en liep toen weer terug. In de zaal aangekomen keek ik rond. Bijna iedere tafel was al bezet. Gelukkig zag ik al snel een plaats vrij. Ik liep er zwijgend naar toe, en ging zitten. Zonder op of om te kijken schepte ik wat eten op mijn bord, en begon te eten.
    |ik ga nu ff me broertje in bed leggen, en daarna mijn mailbox uitmesten, dus ik kan wat later reagerenxD|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    |@NerdieMe Je zei me trouwens niet dat die Thom 42 wasxD|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.