• Je ouders hebben besloten om je naar een kostschool in Engeland te sturen. Het is op zichzelf een redelijk luxe kostschool, maar de meisjes en jongens zijn wel gescheiden. De school beschikt een bibliotheek, een sauna, luxe zwembad en fitnessruimte

    Groepen:
    Bitches:
    -Destiny Alexis Montoya, Malino
    -Gilbert Dastan Martix 0o7
    Gothics
    - Aura Melanie Jonns, eenhoornpoep
    -LouLou Veldenborgh, nachtkat

    Nerds
    -Bare rose lucas, agentp
    -Katharina Maya Jones
    Sporters
    -Sam Thomas 0o7
    Badboy's
    -Drew thomas Adams, supahbaby
    -tAiden Samual Brigh, hurtedharts
    Overig
    -Asami Mizuki Tokyo-James.
    - Kate Adler, Nerdieme
    Leiding:
    -Daman Nathan Hiddes, malino
    -Thom Hendrik Jonassen, Nerdieme

    Dit is de kamerindeling:
    Drew-Sam
    Kate-LouLou
    Katharina-Asami
    Daman-Thom
    Aiden-Gilbert
    Destiny-Aura

    We beginnen met dat je binnekomt, voor je eerste dag in het internaat. Of je ouders mee zijn moet je zelf bepalen

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:23 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Kate
    Ik doe de deur open. Dit zou mijn kamer moeten zijn. Ik zoe een meisje zitten, met een dier. Ik kijk haar aan. ''Haal dat stink beest weg'' zeg ik boos, en loop binnen. Ik haat dieren

    (ben echt inspiloos)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:27 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    [srry dat ik zo laat reageer,maar de pc van m'n moeder vond het nodig om ut te vallen omdat hij geen batterij meer had, en ik heb net nieuws gekregen. En tot slot: ik sta ook nog te koken:)
    Jap, ik ben een echte vrouw;)]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    (ik moet ook nog gaan..)


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Loulou Lynsi !! Gothic

    ''Haal dat stink beest weg'' Zegt ze.
    'Hallo, doe ff normaal!' Roep ik boos waarna ik Macavity weer in mijn tas doe. Morrend sta ik op, en loop naar de spiegels om mijn haar te borstelen. Via de spiegel zie ik hoe Macavity zijn kop door de tas doet, en me aankijkt.
    'Macavity is heus niet zo vervelend, hoor. Juist een schatje.' Zeg ik maar om de stilte te verbreken.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:36 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    {okay;)}


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Sam Thomas

    'Nou, ik heb een stelletje jongens in elkaar gemept toen me zaten te pesten,' Leg ik uit, en ik merk dat ik bloos. Ik schaam me echt voor het ongeval, maar ze hadden het echt verdient. Drew valt nog mee, toen ik hem voor het eerst zag dacht ik dat ik natuurlijk weer de sigaar zou zijn, maar tot nu toe heeft hij nog niks van mijn kant opgeëist. 'Wat is je talent? Je moest toch een talent hebben om op deze school te komen?' Vraag ik, en ik ruim mijn kleren in de kast. Als ik dat gedaan heb laat ik mezelf op de bank vallen. We hebben zelfs een tv! Niet dat ik daar ooit iets mee doe. Ik ben waarschijnlijk toch de hele tijd in de fitnessruimte, kan ik toch nog trainen.

    Gilbert
    Ik besluit ze te negeren en ik loop naar mijn kamer. Yes! Ik ben als eerste en ga lekker alle ruimte inpikken. Snel begin ik mijn spullen te verspreiden en alleen mijn tekenspullen liggen netjes onder mijn kussen zodat mijn kamergenoot -die Aiden heet ofzo- niet kan zien wat mijn ware talent is. Tegen iedereen zeg ik gewoon dat mijn vader me naar binnen heeft weten kopen. Niemand hoeft te weten wat ik het allerliefst doe. Als ik klaar ben begin ik te tekenen. Ik teken mijn woede gemengd met verdriet. Het lukt niet echt goed, en het wordt echt helemaal niks.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 17:18 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Drew Thomas Adams
    Sam vertelde waarom hij hier zat en ik luisterde naar zijn korte verhaal terwijl ik verder ging met koffers uitpakken. Bijna helemaal oneraan in mijn koffers vond ik mijn pianopartituren, net op het moment dat Sam vroeg wat mijn talent was. Ik moest snel iets verzinnen, niemand wist dat ik piano speelde. "Skateboarden," zei ik snel en zonder hem aan te kijken, "en het jouwe?" Ik hoopte maar dat hij niets doorhad. Gelukkig was ik nog een redelijk goede skater, dus het kon nog redelijk geloofwaardig overkomen als hij om een demonstratie vroeg, wat hij hopelijk niet deed. Ik borg snel mijn partituren op en haalde mijn skateboard tevoorschijn. Deze borg ik op onder mijn bed, zodat ik er snel bij kon als het nodig was.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sam Thomas

    'Je liegt,' Zeg ik een beetje boos. Op de een of andere manier kan ik dat aanvoelen, maar soms heb ik het mis. Drew kan sowieso niet zo goed liegen, want hij is ontzettend zenuwachtig, en ik laat een glimlach mijn gezicht op kruipen om hem niet af te schrikken. 'Sorry, maar je liegt best slecht,' Ze ik grijnzend om de sfeer erin te houden.

    (Iemand voor Gilbert?)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 18:13 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Drew Thomas Adams
    "Ok, busted, ik geef het toe", zei ik. "En jij moet gewoon een of andere gave hebben want je bent de eerste die zegt dat ik een slechte leugenaar ben." Ik grinnikte. "Maar om eerlijk te zijn, mijn talent is piano spelen, je bent zowat de enige die het weet nu. Maar vertel nu eens, wat is het jouwe?" Sam leek me eigenlijk nog best een aardige jongen. Ik moest natuurlijk nog steed mijn reputatie hoog houden, maar ik denk wel dat ik tegen hem wat vriendelijker kan doen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 18:47 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sam Thomas

    'Mijn talent is sport, en daarin vooral Honk en basketbal.' Zeg ik, en als bevestiging gooi ik een basketbal door de ring die ik net heb opgehangen. 'Ik geef toe dat ik bij bijna iedereen kan zie of ie liegt. Ik ben raar ja.' Zeg ik, en ik kijk weer naar Drew. Ik besef dat ik aan het staren ben en richt mijn blik ergens anders op. Ik wil het niet, ik wil het gewoon niet. Punt uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Drew Thomas Adams
    Sam vertelde wat zijn talent was en gooide een basketbal door de blijkbaar net opgehangen bastekbalring. Daarna vertelde hij dat hij bij iedereen wel door had of ze logen of niet. Ik kreeg het gevoel dat hij naar me staarde en keek terug, maar net op dat moment keek hij naar iets anders. Ik haalde mijn schouders op en haalde de laatste dingen uit mijn koffers, mijn sigaretten. Ik glimlachte even en legde deze toen in mijn nachtkastje.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    kerstkat schreef:
    Loulou Lynsi !! Gothic

    ''Haal dat stink beest weg'' Zegt ze.
    'Hallo, doe ff normaal!' Roep ik boos waarna ik Macavity weer in mijn tas doe. Morrend sta ik op, en loop naar de spiegels om mijn haar te borstelen. Via de spiegel zie ik hoe Macavity zijn kop door de tas doet, en me aankijkt.
    'Macavity is heus niet zo vervelend, hoor. Juist een schatje.' Zeg ik maar om de stilte te verbreken.



    Kate
    ''Ja, dat zal wel. Wees blij. Ik had ook meteen nar de leiding kunnen gaan'' zeg ik boos. Ik kijk haar aan. ''Ik slaap hier.'' zeg ik kortaf. ''En ik wil NIET dat beest in de kamer. Je zoekt maar een andere plek. de tuin ofzo'' Ik drop mijn koffers op het tapelbed. ''Oja, ik slaap bovenb als je het niet erg vind'' Ik inspecteer de kamer. Hmm... Een kein tafeltje, en een bureau met computer, een klerenkast en dus de bedden. ''lekker groot'' mompel ik


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    [Ik kap]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    NerdieMe schreef:

    Kate
    ''Ja, dat zal wel. Wees blij. Ik had ook meteen nar de leiding kunnen gaan'' zeg ik boos. Ik kijk haar aan. ''Ik slaap hier.'' zeg ik kortaf. ''En ik wil NIET dat beest in de kamer. Je zoekt maar een andere plek. de tuin ofzo'' Ik drop mijn koffers op het tapelbed. ''Oja, ik slaap bovenb als je het niet erg vind'' Ik inspecteer de kamer. Hmm... Een kein tafeltje, en een bureau met computer, een klerenkast en dus de bedden. ''lekker groot'' mompel ik


    Loulou Lynsi

    `Je doet maar, ik slaap toch liever niet op een stapelbed.´ Antwoord ik geïrriteerd. `En van dat beest zal je echt geen last hebben.´ Ik liep naar wat blijkbaar mijn bed was toe, en legde daar mijn koffer op. Langzaam begon ik alles uit te pakken.
    `Waarom zit jij hier?´ Vroeg ik uiteindelijk toch wel nieuwsgierig. Ik had gehoord dat zij bij de groep "overige" zat, dus verwachtte niet echt dat ze zo zou doen. Zo op het eerst ogenblik leek ze meer op een bitch of een gothic. Al zou dat laatste niet zo goed uitkomen als ze met mij in de groep zat.

    ||
    Purrfect schreef:
    [Ik kap]


    |Hoezo?|||

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 17:38 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [Ik vind 't saai]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."