• Je ouders hebben besloten om je naar een kostschool in Engeland te sturen. Het is op zichzelf een redelijk luxe kostschool, maar de meisjes en jongens zijn wel gescheiden. De school beschikt een bibliotheek, een sauna, luxe zwembad en fitnessruimte

    Groepen:
    Bitches:
    -Destiny Alexis Montoya, Malino
    -Gilbert Dastan Martix 0o7
    Gothics
    - Aura Melanie Jonns, eenhoornpoep
    -LouLou Veldenborgh, nachtkat

    Nerds
    -Bare rose lucas, agentp
    -Katharina Maya Jones
    Sporters
    -Sam Thomas 0o7
    Badboy's
    -Drew thomas Adams, supahbaby
    -tAiden Samual Brigh, hurtedharts
    Overig
    -Asami Mizuki Tokyo-James.
    - Kate Adler, Nerdieme
    Leiding:
    -Daman Nathan Hiddes, malino
    -Thom Hendrik Jonassen, Nerdieme

    Dit is de kamerindeling:
    Drew-Sam
    Kate-LouLou
    Katharina-Asami
    Daman-Thom
    Aiden-Gilbert
    Destiny-Aura

    We beginnen met dat je binnekomt, voor je eerste dag in het internaat. Of je ouders mee zijn moet je zelf bepalen

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:23 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Kate
    Voorzichtig stap ik de deur door. Ik sta nu in de grote hal, de grote hal van mijn nieuwe huis. Met een blik vol afschuw kijk ik rond. Hoe kunnen ze me dit aandoen?Ik draai me om naar mijn moeder en zie dat ze met een grote nep glimlach met een man staat te praten. Dan loopt hij naar me toe, en stelt zich voor. ''Hallo'' zegt hij, hij heeft een vriendelijke stem. ''Ik ben Thom, en ik ben een van je leiding. Jij moet Kate zijn'' Glimlachend kijkt hij me aan. Nee, ik ben een aap ''Hallo'' zeg ik nors terug. Ik pak me koffers, en loop hem achterna, naar mijn kamer.


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics
    het is by the way SupahBaby en niet sugahbaby]

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 18:29 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [mon topics]


    Do what people say you can't.

    Destiny

    Met een chagrijnige blik stap ik uit de Lamborghini. Ik trek mijn jas nog dichter tegen me aan en voel het bont tegen mijn nek aan. Ik grom even, het is akelig koud voor november. Al snel geeft mijn vader mijn koffers aan, en ik knip mijn vinger. Hij gromt even, 'alles om jouw weg te hebben' mompelt hij. Ik rol mijn ogen, ik hou ook van jou hoor.. Ik loop naar de leiding en zucht..


    El Diablo.

    (Waar moet die lieve, lieve Gilbert slapen? Btw, mijn topics, en ik ga nu mijn beginpost plaatsen, en ps. Ik wil wel een rollenstory maken, maar dan moeten jullie wel nog wachten, mijn broer houdt de PC bezet)

    Sam

    'Moet dit echt?' Zeur ik aan mijn vaders hoofd. Hij knikt, en ik slaak een geïrriteerde zucht. Mijn vader doet serieus alles voor mijn moeder. Mijn basketbalring ga ik echt missen. Net als mijn honkbalteam. Ik stap chagrijnig in de trek bol weg naar mijn persoonlijke hel op aarde.

    Twee uur later sta ik op de stoep bij mijn nieuwe school. Fijn, ik ben de eerste. Ik pak mijn basketbal en begin zoveel mogelijk rondjes te dribbelen. Als ik na een tijdje moe ben kijk ik even op mijn rooster. Ik slaap met ene Drew. Lekker, geen foto of uitleg wie hij is. Ik krijg natuurlijk weer de allervervelendste jongen van de hele school.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Waar slaapt Destiny o.o ]


    El Diablo.

    Aura Melania Jonns

    Met grote ogen liep ik naar de Aula. Kleuren sierden zich voor mijn ogen. De een met een rode rand, de ander een gele. Ik rilde toen ik langs een bitch liep. Ze was ijzigblauw. Snuivend trok ik het jurkje van mijn outfit goed. Mijn donkere ogen schoten fel heen en weer en uiteindelijk ging ik zitten aan een leeg tafeltje. Daar ademde ik met mijn ogen in en uit. Opeens schoten mijn ogen open door een bepaalde kleur. Violet. Ik zag een vrolijk meisje die met een ander aan de tafel wilde zitten. Toen ze mij zag, liep ze snel weer weg. Mijn mondhoeken krulden omhoog.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 18:42 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Drew Thomas Adams
    Na wat wel een eeuwigheid leek in de auto te hebben gezeten, kwamen we eindelijk aan bij mijn nieuwe school. Met een zucht stapte ik de zwarte porsche uit en liet de deur met een harde klap terug dichtvallen. Mijn vader haalde met een zuur gezicht mijn koffers uit de kofferbak en mijn moeder bleef maar zeggen dat het voor mijn eigen bestwil was. Ik negeerde ze allebei en stak een sigaret op. Ik nam een trekje en nam met alle plezier afscheid van mijn ouders. Ze stapten eindelijk terug da wagen in en scheurden vrijwel meteen weg. Ik zocht nog even alle informatie op die ik nodig had en ging toen, nog steeds rokend, op weg naar mijn kamer.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Lou Lou || Gothic

    Met een luide klap sloot ik de deur, dat een morrend antwoord opleverde vanuit de auto. Lekker voor ze. Snel pakte ik mijn koffer uit de kofferbak, en hees mijn laptoptas en mijn schoudertas waar Macaffity in zat wat beter op mijn schouder. Zonder nog verder op of om te kijken liep ik het plein op, waar iemand met een basketbal aan het spelen was. Nog steeds kwaad op mijn ouders liep ik naar een wat afgelegen hoekje van de voortuin, en deed mijn tas een beetje open om vervolgens mijn katje een beetje te aaien. Terwijl ik dat deed, keek ik rond en fluisterde: Dit word een heel lang jaar als ik niet nog een gothic vind.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [met wie slaapt Lou Lou???]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    (Iemand voor Sam of Hort/ Gilbert?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Iemand die Drew wil meeten?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Misschien kan iemand naar Aura komen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    [Misschien kan iemand naar Aura komen?]


    me??


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.