• Je ouders hebben besloten om je naar een kostschool in Engeland te sturen. Het is op zichzelf een redelijk luxe kostschool, maar de meisjes en jongens zijn wel gescheiden. De school beschikt een bibliotheek, een sauna, luxe zwembad en fitnessruimte

    Groepen:
    Bitches:
    -Destiny Alexis Montoya, Malino
    -Gilbert Dastan Martix 0o7
    Gothics
    - Aura Melanie Jonns, eenhoornpoep
    -LouLou Veldenborgh, nachtkat

    Nerds
    -Bare rose lucas, agentp
    -Katharina Maya Jones
    Sporters
    -Sam Thomas 0o7
    Badboy's
    -Drew thomas Adams, supahbaby
    -tAiden Samual Brigh, hurtedharts
    Overig
    -Asami Mizuki Tokyo-James.
    - Kate Adler, Nerdieme
    Leiding:
    -Daman Nathan Hiddes, malino
    -Thom Hendrik Jonassen, Nerdieme

    Dit is de kamerindeling:
    Drew-Sam
    Kate-LouLou
    Katharina-Asami
    Daman-Thom
    Aiden-Gilbert
    Destiny-Aura

    We beginnen met dat je binnekomt, voor je eerste dag in het internaat. Of je ouders mee zijn moet je zelf bepalen

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:23 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Drew Thomas Adams
    "Waarom zou IK moeten weg gaan terwijl JIJ het bent die hier is komen staan voor MIJN kamerdeur", verdedigde ik mezelf. Ze moest maar niet denken dat ze meteen de baas over me kon spelen. Niemand is de baas over mij, maar dan ook echt niemand.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    ''Yeah right.'' antwoord ik. ''JIJ bemoeit me met MIJ terwijl iets wat JIJ zegt over MIJ niet een waar is'' doe ik hem na. Ik blaas nog een wolkje uit. Wat denkt hij wel niet? Met mij valt niet te spotten.


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    |is sam nog voor Loulou??|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [Ja, komt Lou Lou naar buiten of Sam naar waar Lou Lou is?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    |jij mag kiezen;)|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [Dan moet Lou Lou naar buiten :P]


    Spoiler alert: you will save yourself

    |ok, ik begin meteen. is het erg als Macafity mee gaat? dan gaat ze naar buiten om hem uit te laten (nee, niet met een touwtje -.-)|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [Oke]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Loulou Lynsi

    Ik stond op, en pakte Macafity om naar buiten te gaan. Ik zette hem bij een paar planten, en zag een jongen. Ergens leek ik hem te herkennen, maar wist zijn naam niet meer. Ik zag hem mijn kant opkijken, en keek weg.

    |ik weet het, zijn geen 2 zinnen, maar ik moet nu gaan. Over anderhalf tot 2 uur ben ik terug.|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Sam

    Terwijl ik mijn duizendtweehonderdzevenendertigste stuit maak zie ik een meisje. Als ze merkt dat ik haar kant op kijkt ze ergens anders naar. Maar een gedachte schiet door mijn hoofd. Ik pak mijn bal en loop met een stoer loopje naar haar toe. 'Hey, ik ben Sam,' Stel ik mezelf voor, en ik probeer stoer te kijken. Ik weet nu al dat ik echt ga falen. Ik ben hier gewoon niet stoer genoeg voor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Loulou Lynsi.

    Ik zag in mijn ooghoek hoe de jongen naar me toe liep. Even grinnikte in gedachten doordat hij probeerde stoer te lopen. Iets dat niet echt lukte. 'Hey, ik ben Sam,' Stel hij zich voor. Hij probeerde er stoer bij te kijken. Ik kon nog net een lachbui onderdrukken, en glimlachte: `Hay, ik ben Loulou.´ Op dat zelfde moment kwam Macafity onder de planten weg. Shit! Dacht ik.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [wat voor beest is Macafity?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    |Een hele grote draak!:D nee sorry, moest ff. Een kat:)
    was nix persoonlijks hoor|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    En toen was het stil...


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    (ja omgg zullen wij dan maar weer meeten? Bij hwt avond eten fso)


    And who am I? That's the secret I'll never tell