• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Sonny Mabel Puckerman
    ik keek hoe Luna bij ons kwam zitten maar zweeg toen ze ons begroeten. Ik vond het stom om hoi te zeggen, ze zag toch dat ik er was, waarom zou ik dat moeten benadrukken met worden.
    Zweigend bleef ik slokjes van mijn drinken nemen en keek ongeintresseert naar het bladgoud dat er in dwarelde. ''Nou, ik ben hier net als jullie en ik zat al die tijd die ik hier ben bij de bar. Ik had juist niet door dat jullie hier waren. Alleen Rhoda had ik gezien.'' ik keek op en keek even rond of ik RHoda ergens zag, maar al snel werd me duidelijk dat ze nergens te bekennen was. ''Ehm... Al een leuke naam bedacht voor onze band?'' Vroeg Luna vervolgens en ik schudden mijn hoofd. ''Ik heb vanacht gedroomd dat me moeder een buiksnor had.'' Zei ik plots zonder dat het ook maar iets met het onderwerp te maken had. Ik vond het gewoon even leuk om te melden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Sorry!! Ik was eten. :3)

    Blair Hadley McFly.

    ''Nou, ik ben hier net als jullie en ik zat al die tijd die ik hier ben bij de bar. Ik had juist niet door dat jullie hier waren. Alleen Rhoda had ik gezien.'' zei Luna, waardoor ik lichtjes mijn wenkbrauwen optrok. Aha, de bloedmooie Rhoda was hier dus ook ergens.
    Ik vond het vrij leuk om bij iedereen een bijvoeglijk naamwoord voor de naam te plaatsen. Het klonk leuker in mijn oren. Maar waar de zachtaardige Dessy was, dat was een raadsel... Ach ja, ik zag Dessy ook niet echt in een café hangen.
    ''Ehm... Al een leuke naam bedacht voor onze band?'' vroeg Luna nu.
    Ik legde een vinger op mijn lippen en blikte om me heen. Niet iedereen hoefde nu al van ons te weten. Er liep hier genoeg concurrentie rond... Niet dat ze ons iets konden maken, want onze groep had een mengeling van mensen. En wie mij of mijn vriendinnen lastig viel of probeerde te raken kreeg met mij te maken, maak je daar maar niet druk om.
    "Nee... Ik heb nog niks bedacht. Jij wel? Of Rhoda toevallig?" vroeg ik.
    ''Ik heb vanacht gedroomd dat me moeder een buiksnor had.'' zei Sonny opeens, waardoor ik haar eventjes een verwonderde blik gaf.
    Ja, typisch Sonny. Zo gek als een deur, maar wel een geweldig meisje om als vriendin te hebben.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 12:54 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Luna June River

    ''Ik heb vannacht gedroomd dat me moeder een buiksnor had.'' zei Sonny opeens. Ik lachte zachtjes. Snel maakte ik een 'o' van mijn mond toen Blair haar vinger voor haar lippen hield. ''Nee... Ik heb nog niks bedacht. Jij wel? Of Rhoda toevallig?'' antwoordde Blair.
    Ik schudde mijn hoofd. ''Nee, ik niet. Rhoda had wel iets met Imperal Life of zo iets.''
    Ik zette mijn lippen weer op het rietje en zoog eraan hoewel het glas allang leeg was.

    {en ik ga nu eten (; }


    Do what people say you can't.

    Harry Edward Styles
    De jaloerse blik in Louis zijn ogen liet me stoppen met lachen en verward keek ik van hem naar Rhoda en weer terug en zag hoe hij vertrok naar de bar. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik Rhoda aan. ''Kennen jullie elkaar?'' Vroeg ik haar, terwijl ik mijn hand weer door mijn haar heen haalde. Het was een tik van me en dat ik het moest afleren, maar ik deed het vooral als ik me ongemakkelijk voelde. Iets wat nu dus wel het geval was.
    Ik keek even naar de deur waar Louis net uit verdwenen was en vroeg me af of ik er achter aan moest gaan. Het was immers me beste vriend, maar Liam was me voor. Ik beet even op mijn lip en keek van Rhoda, naar Niall en weer terug. ''Heb ik wat verkeerd gedaan?''


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ga Niall even laten reageren op het geen toen Louis nog bij Niall was. :p]

    Niall James Horan

    "Ik maak helemaal niets goed, maar ik zal je heus wel trakteren op nando's." zegt hij grinnikend. "Zolang ik mijn nando's heb, ben ik tevreden," maak ik duidelijk.
    "Acteer de volgende keer ietsjes beter en ik trakteer je op een vijfgangenmenu." hoor ik hem dan zeggen waarop mijn mond open zakte. "Ik kan heus wel acteren!" roch ontsnapte er weer een kleine glimlach.
    ''He, Niall, zoek eens een eigen knuffel, Lou is wel van mij he!' kwam opeens een andere vertrouwde stem van achter me. Wanneer Louis zag wie het was, sprong hij van me op en schreeuwde "Harry!!". Ik gromde van het contactverlies. "Ik moet geen andere knuffel," gromde ik bijna onhoorbaar voor de andere. Harry was een hele goede vriend, maar ik had er een hekel aan als hij Louis van me wegnam. Je bent jaloers Niall, doe er iets aan.


    Take me to wonderland

    Blair Hadley McFly.

    "Nee, ik niet. Rhoda had wel iets met Imperal Life of zo iets." zei Luna, waarna ze aan het rietje in haar glas begon te zuigen, wat trouwens al hartstikke leeg was.
    Ik zuchtte. "Imperial Life zul je zeker bedoelen." zei ik, waarna ik zwakjes glimlachte. "Het klinkt wel leuk, wat denk jij Sonny?"
    Op de een of andere manier vroeg ik Sonny altijd om haar mening. Geen idee waarom... Misschien omdat ik wel een voorbeeld aan haar nam? Al nam ik soms meer het voorbeeld aan Dessy of Rhoda... Niet aan Luna. Niet verkeerd bedoeld naar haar toe, maar ze was gewoon jonger als mij en daar nam ik dus geen voorbeeld aan. Maar af en toe konden de meiden me ook heel erg irriteren met hun poeslieve gedrag naar vreemden. Niet elk meisje deed dat, maar Dessy sowieso wel... Ze was gewoon te beleefd.
    Ik tikte met mijn nagels tegen het inmiddels lege glas aan en bekeek de kleur even. Zwart, zoals vaker. Ik had vele kleurtjes en gebruikte heel veel stijlen en patronen. Nailart was gewoon een bezigheid die ik vaak gebruikte.
    "Wilt nog iemand iets drinken?" vroeg ik willekeurig, niet wetend wat ik verder moest zeggen.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:28 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Oh, lekker. Louis vind een meisje leuk en krijgt de aandacht van jongens. :3 Hier klopt iets niet... xd
    Je kan trouwens met Niall wel dadelijk naar Blair gaan of zo... Als die zich toch lam gaat drinken bij de bar. ;p Waarom raken mijn beide personages in godsnaam aangeschoten?! :\)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:28 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Omg, dat was ik ook al aan het denken. x'D Maar Niall is niet zomaar een jongen. :p
    Ok, is goed. Kan ik Niall ook een beetje dronken voeren om zijn jaloerie. x'D]


    Take me to wonderland

    Sonny Mabel Puckerman
    "Het klinkt wel leuk, wat denk jij Sonny?" vroeg Blair om mijn mening en ik beet even bedenkelijk op mijn lip waarna ik knikte. Eigenlijk intresseerde het me weinig hoe onse band zou gaan heten, al was de naam, je moeder met een buiksnor. Ik giegelde om mijn eigen grapje en ik keek op naar blair die vroeg of we wat wilde drinken. meteen knikte ik en wees naar het lege glas voor me, om aan te geven dat ik hetzelfde wilde. ''En anders een zoete witte wijn.'' grinnikte ik, voor als ze het niet mee zou krijgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Blair Hadley McFly.

    Sonny knikte op mijn vraag en weest vervolgens op het lege glas voor haar neus. Wetend dat ze een goldstrike wilde. En ik wist ook dat ik verschrikkelijk hard mijn best zou gaan moeten doen om die mee te krijgen...
    "En anders een zoete, witte wijn." zei ze vervolgens.
    Volgens mij had ze wel door dat ik niet het type was om stiekem drank mee te krijgen met mijn leeftijd en karakter. Ik knikte en liep naar de bar met mijn eerste glas, waar ik vervolgens met mijn ogen rolde. Ik had geen zin om te smeken voor wat drankjes...
    Ik zette het glas voor de barman zijn neus neer en beet op mijn lip. "Twee keer, hetzelfde." zei ik, waarna ik op mijn glas wees en mijn wenkbrauwen optrok. Alsof ik geen tegenspraak duldde. Eigenlijk deed ik dat ook niet...
    Gelukkig voor hem maakte hij er geen problemen van en gaf hij me de drankjes. Misschien omdat ik net met een glas aan kwam lopen waar het bladgoud nog in zat en hij waarschijnlijk dacht dat ik het gewoon mocht hebben...
    Ik betaalde maar voor één drankje, aangezien die jongen die tegen me aan was gelopen zich netjes aan de afspraak had gehouden en ik er maar eentje hoefde te betalen. Handig eigenlijk... Ik moest vaker tegen mensen aanlopen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Goed, waar kan ik inspringen met Dessy en Zayn en kan iemand me een kleine samenvatting geven van wat er allemaal gebeurt is?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Goed, waar kan ik inspringen met Dessy en Zayn en kan iemand me een kleine samenvatting geven van wat er allemaal gebeurt is?]


    (Blair zocht ruzie met Liam in de stad en zit nu in het café bij de bar.
    Niall gaat zichzelf lam drinken. ;p
    Louis is jaloers op Harry omdat hij Rhoda versiert en is zichzelf ook aan het bezatten. :')
    Liam zit bij Louis, te praten.
    Sonny en Luna zijn samen aan het wachten op Blair die drankjes was gaan halen.
    Dessy kan misschien naar Sonny en Luna gaan en Zayn kan naar Niall en Blair gaan? Niall ging naar Blair bij de bar. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Zuchtend stond ik op. Als iedereen toch weggaat, waarom ik dan ook niet? Met mijn haart dat opnieuw naar beneden was gevallen, liep ik naar de bar. Wat is er in odsneem aan de hand met me? Geïrriteerd door mezelf, nam ik plaats aan de bar naast een ander meisje dat ik niet kende. "Een biertje, alsjeblieft," zei ik tegen de jongen achter de bar. Even later zette hij het flesje bier voor me neer waarvan ik meteen een grote teug nam.
    Doelloos keek ik voor me uit, niets drong tot me door. Het enige dat door mijn hoofdspookte is: Waarom voel ik mij zo slecht vandaag? Ik heb no nooit zoveel zenuwen gehad. Zijn het wel zenuwen?

    [Ik zit dus naast Blair, als Blair daar zit tenminste. xD]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:47 ]


    Take me to wonderland

    (Jep, Blair zit daar. ;p)

    Blair Hadley McFly.

    Ik gromde zachtjes toen er een jongen naast me ging zitten. Zolang hij me maar lekker met rust liet vond ik het best... Ik was niet echt spraakzaam met nieuwe types.
    Ik pakte de goldstrike en goot die in één keer achterover, waarna ik snel naar mijn hoofd greep om duizeligheid tegen te gaan. Ik mocht niet eens een goldstrike hebben, laat staan twee van die glaasjes. Ik liet mezelf wat achterover hangen en merkte dat de barman me een vreemde blik toewierp, waarop ik hem met grote ogen terug aanstaarde en kuchte.
    "Doe je werk nou maar en kijk me niet zo aan. Als ik hier op de grond lig zien we wel weer verder." beet ik hem toe, waarna ik zuchtte en besloot om heel eventjes van de alcohol af te blijven.
    Ik draaide me even naar de jongen naast me toe en merkte dat hijzelf ook niet zo blij keek. "En? Waarom zo depressief?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dessy Tamara Jones
    Ik schrok wakker van de wekker en sprong op uit mijn bed. Ik had afgesproken met de meiden in het café, en ik hield echt niet van te laat komen. Mijn benen vlogen over de rand en ik haalde mijn handen even door mijn volle lichtbruine krullen voordat mijn voeten de koude vloer onder me raakte.
    Ik pakte een simpele zwarte broek en een wit blousje uit de kast en trok de dingen snel aan. Aan mijn voeten schoten mijn hoge huidskleurige hakken en ik snelde naar de badkamer om me op te maken. Ik besteedde daar nooit zo veel aandacht aan, dus ik hield het bij wat mascara en eyeliner.
    Daarna rende ik de trap af van mijn appartement en viel daarbij nog bijna ook. Slim Dessy, slim om haast te hebben. De koude buitenlucht klapte in mijn gezicht en ik trok mijn leren jasje iets dichter tegen me aan. Ik had het net meegegrist in plaats van aangetrokken, wat ook niet zo slim was. Gelukkig was het café niet ver weg, en liep ik er na 5 minuten naar binnen. Ik liep naar Sonny en Luna die samen ergens zaten en glimlachte vriendelijk naar hun.
    'Hey, sorry dat ik zo laat ben!' verontschuldigde ik me voordat ik naast Luna ging zitten.

    Zayn Malik
    Ik zuchtte toen ik een tijdje door de stad had gelopen, en nog steeds geen goede schoenen had gevonden. Ja, ik had nieuwe schoenen nodig, want die ik nu aan had, waren al zo afgetrapt en mislukt geworden dat ik echt toe was aan een nieuw paar. Ik besloot het maar op te geven en wat te gaan drinken in het café een paar straatjes verder. Ik slenterde door de smalle straatjes heen en bekeek stiekem de meisjes die voorbij liepen. Stiekem ja, Harry was zo'n jongen die dat zonder schaamte deed, maar ik deed het liever stiekem.
    Het café kwam al snel in zicht en toen ik binnen stapte zag ik Niall aan de bar zitten langs een meisje dat ik nog niet kende.
    'Hey.' zei ik toen ik naast hem ging zitten en mijn ellebogen liet steunen op de bar. Ik keek naar het meisje naast Niall en glimlachte even. 'Zayn' zei ik glimlachend toen ik mijn hand naar haar uitstak en wachtte tot zij hem aan zou nemen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.