• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Met groten ogen keek ik naar beneden, naar het meisje waar ik zo net tegen was aangeknald, die minstens een kop kleiner dan ik was en in een vreemde taal begon te praten. Mijn mond zakte toen nog net niet open toen haar bh duidelijk zichbaar werd door het water wat ze er net overheen had gegooid door mijn onhandigheid. Snel wende ik mijn blik af naar haar ogen. "Ook hallo" zei ze met een scheef glimlachje en even keek ik haar met een schuin hoofd aan. het eerste wat in me opkwam was dat ze zekker niet lelijk was, maar besefte me al snel dat ik net water over haar heen had laten komen. 'omg, sorry, ik. dat was niet echt de bedoeling.' zei ik snel terwijl ik haar blouse prbeerde droog te deppen met het uiteinde van mijn eigen shirt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Blair Hadley McFly.

    Ik hoorde dat iemand naast me met een stoel schoof en zich naast me plantte. "Ja, ben je je in je eentje aan het bezatten?" hoorde ik naast me.
    Deze stem kon maar van één iemand zijn, Sonny. Ik draaide me met een licht glimlachje naar haar toe. "Ik heb nog geen druppel alcohol binnengekregen." zei ik grijnzend, waarna ik mijn stoel naar haar toedraaide en haar aankeek. Zie je? Ik kon best aardig zijn hoor. Voor vrienden dan... Ik wierp nog snel een gefrustreerde blik naar de barbiepop die lekker overdreven doorging met haar sigaretje te roken.
    "En jij? Was je van plan om lam te worden of wat is je bedoeling?" vroeg ik aan Sonny, die me nog niet eens had begroet. Ach ja, ik kende haar langer als vandaag.

    Louis William Tomlinson.

    "Euh. Ik weet niet." hoorde ik Niall twijfelend zeggen. Ik kon voelen dat zijn temperatuur steeg, waardoor ik het ook warmer kreeg. God, wat was hier aan de hand?!
    "Zou ik koorts hebben?" vroeg Niall gepanikeerd, waardoor ik zachtjes grinnikte en mijn hoofd optilde om Niall vervolgens aan te kijken. "Ik mag niet ziek worden. Het mag wel, maar niet als het mijn eetlust wegneemt." vervolgde hij zijn verhaal, mompelend.
    Ik kroop weg van Niall en plantte mezelf voor zijn neus neer en plaatste mijn hand bezorgd op zijn voorhoofd. Ja, ik kon ook bezorgd zijn, hoor... Hij bleef mijn vriend! Ik kon voelen dat zijn temperatuur hoger was als normaal, maar of het nu koorts was...
    "Misschien ben je zenuwachtig voor straks!" opperde ik, waarna ik mijn hand weghaalde en Niall in zijn ijsblauw ogen aankeek, glimlachend. "Het zal wel goed komen, Nialler."


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Ik begon te lachen en keek naar zijn poging om mijn borsten droog te krijgen met zijn eigen pull. Oh god, hij was echt niet wat hij aan het doen was huh ? "Uh, ik apprecieer dat je me probeert te helpen, maar voor de mensen rondom ons ziet het eruit als 2 vreemden waarvan de 1e vreemde de andere haar borsten is aan het droogdeppen". Tijdens mijn uitleg had ik naar zijn handeling gekeken die hij deed om mijn blouse droog te kijken, en toen ik de woorden die ik wou zeggen gezegd had keek ik terug op in zijn ogen. Ik had mijn tanden in mijn lip gezet om niet in lachen te moeten uitbarsten. Ik kende hem niet, hij kende mij niet en hij zat aan mijn borsten, met een goede bedoeling natuurlijk. Dit was te hilarisch voor woorden, serieus.

    Sonny Mabel Puckerman
    Blair draaide zich iets naar me toe. "Ik heb nog geen druppel alcohol binnengekregen." Zei ze grijnzend. ik snapte niet waarom iedereen altijd riep dat ze een bitch was. ik kon het juist goed met haar vinden.
    ze draaide haar stoel nu om en keek me aan. "En jij? Was je van plan om lam te worden of wat is je bedoeling?" vroeg ze en ik haalde mijn schouders op. ''Ik weet niet eens wat ik hier doe. maar alcohol lijkt me een goed plan.'' en ik stond op om wat te gaan bestellen. ''Jij ook, of word het hellemaal geen alcohol voor jou?'' vroeg ik grijnsend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    Louis zijn hand op mijn voorhoofd zorgde er alleen meer voor dat mijn hart no sneller ging slaan, dan het al deed. "Misschien ben je zenuwachtig voor straks!" Hij haalde zijn hand weg, maar ik bleef hem aankijken. Zijn mooie blauwe ogen. Wait a sec! Mooi? Hij moet gelijk hebben, het is vast de de stress voor straks.
    "Het zal wel goed komen, Nialler." Verkzekerde hij me glimlachend. Ik voelde mezelf als iets kalmer worden. Dat is nu eenmaal Louis. Hij kan ongelofelijk hyper zijn, maar hij slaagde er altijd in om me rustig te maken. "Je hebt waarschijnlijk gelijk. het zal de stress zijn," glimlachte ik. Ik kijk even van louis weg en dan terug. Ik moet het gewoon vragen, er is niks ergs aan om het te vragen. "Hey euh, mag ik je wat vragen?" ik slik even voor ik verder ga. "Zou je dichtbij me willen staan wanneer we optreden? Ik bedoel, met mijn Irish Charm en jij met jouw... Whatever jij gebruikt om anderen rustiger te maken, kan het niet ander dan goedkomen," glimlach ik naar hem.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    Toen ze begon te lagen keek ik op van mijn handelingen en stopte even.'' Uh, ik apprecieer dat je me probeert te helpen, maar voor de mensen rondom ons ziet het eruit als 2 vreemden waarvan de 1e vreemde de andere haar borsten is aan het droogdeppen" NU keek ik ook naar mijn vuist die ik om mijn shirt gevouwen had en even beet ik op mijn lip. ''Dat is toch ook zo.'' Grijnsde ik uiteindelijk waarna ik nog even doorging om mijn worden kracht bij te zetten, maar snel stopte ik toen ik op mijn lip moest bijten om niet te gaan lachen. ''Maar, als ik dus mijn naam zeg en je weet wie ik ben, mag ik dan doorgaan?'' Vroeg ik onschuldig maar haalde daarna toch mijn hand weg om haar vervolgens met een opgetrokken wenkbrauw, uitdagend aankeek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    "Dat is toch ook zo" grijnsde hij, waarna hij gewoon vrolijk doorging. Ik kreeg een ontblote lach om mijn lippen terwijl ik keek naar de krullenbol voor me. Oeh, krullen, ik hield van krullen. Daarom dat ik er ook zelf had. Nee grapje, dat was van nature zo, ik was er gewoon heel blij mee. Hij stopte toen hij op zijn lip moest bijten, waarschijnlijk om niet te moeten lachen. "Maar, als ik dus mijn naam zeg en jij weet wie ik ben, mag ik dan doorgaan ?" vroeg hij op een onschuldig toontje. Toch haalde hij zijn hand weg maar hij verwisselde dat voor een uitdagende blik. Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek hem geamuseerd aan met mijn onderlip geklemd tussen mijn voortanden, "Dat zou je wel willen huh ? De borsten van een vreemde aanraken ? Want dan weet ik jouw naam wel, maar jij nog altijd niet de mijne" zei ik met een speelse blik in mijn lichtbruine ogen. Ik hield ervan om mee te spelen met de spelletjes van anderen.

    Harry Edward Styles
    "Dat zou je wel willen huh ? De borsten van een vreemde aanraken ? Want dan weet ik jouw naam wel, maar jij nog altijd niet de mijne" zei ze met een speelse blik. Ik hield wel van meisjes die mijn spelletje meespeelde. mijn blik veranderde ik van uitdagend naar onschuldig en zetten ik grote ogen open. ''Dat probleem is anders heel makkelijk te verhelpen hoor.'' zei ik overtuigend en ik pakte met mijn rechterhand een gekrulde lok van haar vast. ''Want als jij nou ook gewoon je naam zegt, ben jij ook geen vreemde meer voor mij.'' ik probeerde het zo sirieus mogelijk over te laten komen maar al snel schoot ik in de lach en liet ik haar, haar weer los. ''Nee oke, ik ben Harry. en ik hoop dat ik je op een nieuwe water mag trakteren?'' grijnsde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Blair Hadley McFly.

    Sonny haalde haar schouders op. 'Ik weet niet eens wat ik hier doe. maar alcohol lijkt me een goed plan.'' zei ze, voordat ze opstond.
    Ik schudde lachend mijn hoofd, typisch Sonny. Maar ze bleef een hartstikke lief meisje.
    ''Jij ook, of word het helemaal geen alcohol voor jou?" vroeg ze nu, waarop ik mijn hoofd schudde en grinnikte.
    "Ik zit hier nu toch, dus doe maar een goldstrike." zei ik, waarna ik Sonny twijfelend aankeek.
    Er zat vijftig procent alcohol in en ik wist dat ik die niet mee zou krijgen... Sonny was net als ik zeventien, maar zij kreeg sneller iets mee dan ik. Waarom? Omdat ik nou eenmaal klein en irritant was en Sonny was lief en spontaan.
    "En anders een simpel glas wijn, rood." zei ik grinnikend, waarna ik mijn ogen weer op het tafelblad richtte.

    Louis William Tomlinson.

    "Je hebt waarschijnlijk gelijk. het zal de stress zijn." zei Niall glimlachend.
    Ik knikte en het werd weer stil in de kamer. Of ja, backstage...
    "Hey euh, mag ik je wat vragen?" hoorde ik Niall opeens zeggen, of eigenlijk vragen. Ik hoorde hem slikken.
    "Je vraagt nu al iets, maar ga je gang." zei ik grinnikend.
    "Zou je dichtbij me willen staan wanneer we optreden? Ik bedoel, met mijn Irish Charm en jij met jouw... Whatever jij gebruikt om anderen rustiger te maken, kan het niet ander dan goed komen." zei Niall glimlachend, waarna ik eventjes mijn wenkbrauwen ophaalde.
    Normaal stond ik tussen Harry en Liam in, gewoon om mij rustig te houden. Ik begreep niet waarom ik nu ineens bij Niall zou gaan staan, dat deden we anders nooit... Dus waarom nu wel?
    Toch kon ik de blonde Ier niet tegenspreken, dat kon ik gewoon niet. "Oké dan... Al ben ik toch ietsjes drukker op het podium, hoor." zei ik grijnzend, waarna ik opsprong en zuchtte. "Zolang jij je zenuwen niet aan me doorgeeft vind ik het best!"


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Le me is going to sleep. C ya tomorrow. ^^]

    [Oh wacht, zal nog snel op louis antwoorden. :p]

    Niall James Horan

    "Oké dan... Al ben ik toch ietsjes drukker op het podium, hoor." Antwoord Louis op mijn vraag. "Omdat je zo druk bent, denk ik namelijk niet aan de mensen die voor me naar me staan te gapen," lach ik.
    "Zolang jij je zenuwen niet aan me doorgeeft vind ik het best!"
    Ik kijk hem een paar seconde gespeeld beledigd aan. "Ik zou zoiets nooit doen! Hoe durf je zoiets van me te denken?!" Ik zorg ervoor dat ik belachelijk dramatisch klink. "Ik ben diep, diep, diep, heel diep gekwetst," mijn hand heb ik op de plaats van mijn hart gelegd. "Ik vrees dat je het goed zult moeten maken met nando's. Er zit niets anders op," mijn poging tot nep boos zijn, faalt doorn het feit dat ik heel tijd zit te grinniken. Maar ik meen wel het nando's gedeelte.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 2:50 ]


    Take me to wonderland


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Zijn blik veranderde van uitdagend naar speels. Hij nam een lok vast van mijn haren en speelde er wat mee, "Dat probleem is anders makkelijk te verhelpen hoor" zei hij op een ietwat overtuigende manier. Ik keek hem afwachtend aan, benieuwd naar wat er zou komen. Al zou dat niet zo spectaculair zijn. "Want als jij nou ook gewoon je naam zegt, ben jij ook geen vreemde meer voor mij" zei hij. Hij deed heel erg zijn best om serieus te blijven, ik trapte er zelf in. Voor eventjes dan. Hij begon uiteindelijk toch te lachen en liet mijn haren los. Schattige lach, bedacht ik me. "Nee oke, ik ben Harry en ik hoop dat ik je op een nieuwe water mag trakteren ?" grijnsde hij. Ik lachte mijn tanden bloot en knikte, "Tuurlijk, zolang je er maar geen wodka bijgooit of whiskey ofzo" zei ik grijnzend, "Ohja, Rhoda" stelde ik mezelf uiteindelijk ook voor. Ik nam mijn tas vanop de grond, het was grappig dat die hier nog stond, en haalde mijn iPhone eruit om te kijken hoelaat het was en of niemand me nodig had. Maar blijkbaar was ik niet interessant genoeg. Ik stak hem terug weg en keek of ik toevallig extra kledij in mijn tas had zitten. Vrolijk merkte ik op dat het nog echt zo was ook. "Bestel maar alvast mijn watertje, dan ga ik iets anders aandoen" glimlachte ik, "En ik vertrouw erop dat je er niets in doet, Harry" zei ik grijnzend toen ik naar achteren liep. Ik schonk hem een kleine knipoog en liep naar de keuken van dit cafeetje. Ja, ik kende de mensen die hier werkten, niemand die het erg vond.

    Sonny Mabel Puckerman
    "Ik zit hier nu toch, dus doe maar een goldstrike." zei Blair en ik knikte. ik stond op het punt weg te lopen toen ze nog snel zei dat ze anders rode wijn wilde. Grijnsend draaide ik me terug om. ''Ik, ga met allerliefste glimlach, gewoon twee Goldstrike regelen.'' Ik wiebelde even met mijn wankbrauwen en zwaaide mijn rode haar achter op mijn rug terwijl ik naar de bar liep. Ik was dan mischien wel klein en zach er niet al te oud uit. met mijn charmes kwam ik altijd ver als het op barmannen aankwam. Ik ging tegen de bar aanstaan en glimlachde lief naar de jongen die mijn drank voor me zou gaan pakken. ''Wat mag het zijn?'' vroeg hij me meteen terwijl hij me even snel bekeek. ''Twee Goldstrike graag.'' Glimlachte ik terwijl ik hem vrolijk aankeek. Ik zach aan zijn blik dat hij twijfelde maar uiteindelijk toegaf. Hij overhandigde me twee glazen in ruil voor geld en snel liep ik terug naar het tafeltje, waar Blair nogsteeds aan zat. ''En, wat zei ik je. Sonny hier, krijgt alles voor elkaar.'' grijnsde ik terwijl ik het glas voor haar neus zetten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    ik keek haar even achterna en liep toen naar de bar. waar ik zoals beloofd een water voor Rhoda haalde en voor mezelf een bier bestelde.
    Ik bedacht me dat ik de jongens nog niet gezien had en dat deze wel backstage zouden zitten. ik twijfelde of ik naar ze toe moest gaan om te melden dat ik er was, maar besloot te blijven zitten. Ik nam Rhoda straks wel mee naar achter als ze klaar was met zich verkleden.
    Ongeduldig wiebelde ik wat heen en weer, wachtend tot ze terug zou komen, terwijl ik langzaam mijn bier op dronk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Blijkbaar vonden mensen het niet echt leuk dat ik me omkleedde in hun keuken. Het feit was dat ik in BH stond voor alle mannelijke werknemers omdat er geen vrouwelijke waren. Fantastisch was ik toch. Ik had het topje aangedaan die ik nog in mijn tas had zitten en had mijn Blazer in mijn tas gestoken. Het topje paste op zich wel nog op de blauwe broek die ik droeg, maar het zou niet iets zijn dat ik zomaar uitkoos, het was een noodgeval. Ik legde mijn haren nog even goed door simpelweg mijn beide handen er door te halen en liep terug naar Harry waar ik mijn watertje aannam en er alvast van dronk omdat ik echt warm had. Het topje dat ik nu droeg hielp daar wel bij moest ik zeggen. "Moet je nog ergens naartoe ?" vroeg ik toen ik zag dat hij redelijk ongeduldig was.

    Louis William Tomlinson.

    "Ik zou zoiets nooit doen! Hoe durf je zoiets van me te denken?!" riep Niall beledigd, maar ik kon horen dat het gespeeld was. "Ik ben diep, diep, diep, heel diep gekwetst." zei hij dramatisch, waarna hij zijn hand op zijn hart plaatste. Zijn kleine, gouden hartje...
    "Ik vrees dat je het goed zult moeten maken met nando's. Er zit niets anders op,"
    Ik lachte zachtjes. "Ik maak helemaal niets goed, maar ik zal je heus wel trakteren op nando's." zei ik grinnikend, waarna ik hem meelevend aankeek omdat hij de hele tijd grinnikte. "Acteer de volgende keer ietsjes beter en ik trakteer je op een vijfgangenmenu."

    Blair Hadley McFly.

    'Ik, ga met allerliefste glimlach, gewoon twee Goldstrike regelen.'' zei Sonny, waarna ze met haar wenkbrauwen wiebelden en naar de bar liep. Ik lachte eventjes. Sonny wist wel wat ze deed, de schat. Ze was gewoon een schat van een meid, leuk om te zien... Ja, ik was misschien een beetje jaloers. Ik was op elk meisje van de band wel een beetje jaloers... Sonny had haar perfecte lach, Rhoda het perfecte lichaam... En dan sprak ik nog niet eens over de anderen. En ik? Ik had weinig te bieden...
    ''En, wat zei ik je. Sonny hier, krijgt alles voor elkaar.'' hoorde ik Sonny opeens grijnzend zeggen, waarna ik het glas bekeek wat ze voor me neerzette. Ik bekeek het bladgoud wat in het drankje rondzwierf en knikte afwezig.
    "Natuurlijk. Je bent niet voor niks Sonny." zei ik zacht, waarna ik mijn hoofd schudde en mezelf uit mijn gedachten hielp. "Ik betaal je nog wel terug."

    (Reageer morgen weer, slaaptijd. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.