• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic


    Happy Birthday my Potter!

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik zag Harry grijnzen. 'Je lacht schattig als je zo verlegen doet. Je bent een schat, Belle!' Zijn hand omsloot de mijne weer en ik draaide mijn hoofd richting de box waar Nox instond, zodat hij mij niet kon zien blozen. Ik trok hem zachtjes mee, naar mijn paard en liep de box in. Harry had ik net buiten de box achtergelaten, omdat hij zelf moest bepalen wanneer hij verder wilde lopen.
    'Hey lekkerding,' zei ik lachend tegen de prachtige zwarte hengst, die zijn snoet tegen mijn wang duwde en zachtjes bries. Zoals altijd kietelde het en ik grinnikte zachtjes. 'Wil je Harry ontmoeten,' vroeg ik, terwijl ik mijn hand langs de zwarte vacht liet glijden.


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    Ik schudde mijn hoofd en lachde. 'Zei ik toch,' vrolijk keek ik haar aan. 'Hm, dat is inderdaad ook wel lekker. Eigenlijk is alles gewoon lekker,' zachtjes grinnikte ik. 'Erm, heb je al een vriendje gehad?' Ondeugend keek ik haar aan. Typisch een vraag die ik zou vragen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:33 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik lachte zachtjes en knikte. "Dat is waar, maar ik hou absoluut NIET van asperges, die dingen laten me echt kosten." mompelde ik. 'Erm, heb je al een vriendje gehad?' ik grinnikte zachtjes om Zayn zijn ondeugende blik terwijl ik even nadacht. "Nou...eentje, een vakantie vriendje. Jij?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Hm, ligt eraan wat voor saus eroverheen zit, anders zijn die dingen best lekker.' Rose grinnikte zachtjes waarna ze zei dat ze maar een vakantie vriendje had gehad. Met grote ogen keek ik haar aan. 'Serieus? Nou, ik heb geen vriendje gehad, natuurlijk,' grinnikte ik. 'Maar ik heb wel wat relaties gehad, ja.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik lachte zachtjes waarna ik even een hand door mijn haar haalden en hem weer aankeek. "Ja, ik ben serieus, maar dat was ook maar voor 4 weken.Nee dat begrijp ik ja, tenzij je homo zou zijn. Want dan zou het allemaal wel logisch zijn geweest." ik grinnikte en knikte langzaam. "Dat begrijp ik wel." zei ik met kleine blosjes.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Curlies schreef:
    Mary Carter
    "Een man als putjesschepper of een beroemde zingende coole gast , like me?" Vroeg hij. "Je moet niet zo zelfverzekerd zijn van je zelf." Ik stootte hem aan met mijn schouder.
    "Maar kan ik ook jou niet kiezen?" Ik pruilde mijn lippen en keek hem met grote ogen aan.


    Niall James Horan
    'Je moet niet zo zelfverzekerd zijn van je zelf.' Ik kreeg een klein stootje van haar schouder.
    'Maar het is toch zo,' grijnsde ik. Eigenlijk was ik helemaal niet zo zelfverzekerd over mezelf, maar zo probeerde ik nou eenmaal over te komen op andere mensen. Maar goed.
    'Maar kan ik ook jou niet kiezen?' Ze keek me met grote ogen aan en een pruillipje. Ik drukte een kusje op haar lippen.
    'Dan ga je dus voor die coole gast,' knipoogde ik.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Malik.
    En ik ben ook nog steeds in een relatie, maar dat hoefde Rose niet te weten, nog niet. 'Hm, en verder heb je serieus nog nooit een vriendje gehad? Wat raar, je bent echt een mooi meisje...' Eigenlijk moest ik niet flirten met haar, maar ik kon het niet inhouden. Ik glimlachte naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik schudde mijn hoofd. "Never, nog nooit." ik grinnikte zachtjes, en kreeg het gevoel dat ik nu eigenlijk wel gewoon forever alone was. Ik voelde hoe de blosjes op mijn wangen iets roder werden, iets waar ik een verschrikkelijke hekel aan had. Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik mijn hoofd even schuin hield en hem aankeek. "Dankje...denk ik." ik grinnikte zachtjes en haalde mijn schouders even op. "Blijkbaar ben ik niet leuk genoeg, dus dat verklaard eigenlijk ook wel waarom ik maar een vriendje had. En dan nog wel een vakantie vriendje." zei ik grinnikend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Het verbaasde me eigenlijk wel, maar zoveel mensen woonden er dan ook weer niet op het platteland. Ik glimlachte nog een keertje. 'Het is inderdaad bedoeld als een compliment,' grinnikte ik. Ik schudde mijn hoofd. 'Je bent heus leuk genoeg, ooit komt er een jongen die je helemaal fantastisch vind, dat zweer ik je. Maar er wonen hier sowieso niet veel jongens, toch?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    'Je bent heus leuk genoeg, ooit komt er een jongen die je helemaal fantastisch vind, dat zweer ik je. Maar er wonen hier sowieso niet veel jongens, toch?' ik grinnikte zachtjes terwijl er even een frons op mijn voorhoofd verscheen en ik nadacht. Nuchter haalde ik mijn schouders op. "Niet heel veel...De meeste mensen van mijn leeftijd die hier wonen zijn meisjes. Dus nee, er wonen hier niet veel jongens." ik grinnikte zachtjes waarna ik twee cakejes pakten en ik er eentje aan Zayn gaf.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Kijk, dat bedoel ik. Dan is het toch logisch dat je nog nooit een vriendje hebt gehad, of wel soms?' Ik schudde even zachtjes met mijn hoofd, waarna Rose me een cakeje aan gaf. 'Oh ja,' mompelde ik zachtjes, waarna ik grinnikte. 'Die hebben we ook nog.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes en knikte langzaam. "Dat is ergens wel logisch ja, ik moet er gewoon niet zo veel over nadenken." dat laatste mompelde ik zachtjes en haalde het cake papiertje eraf en keek Zayn even aan. "Jij mag eerst proeven."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik haalde mijn wenkbrauwen op. 'Denk je er dan echt zo vaak over na dat je nog geen vriendje hebt? Moet je echt niet doen, daar ga je jezelf nog mee kwellen...' Mompelde ik zachtjes. Ik knikte langzaam, en haalde het papiertje eraf, om vervolgens een klein hapje te nemen. Ik kouwde even en slikte het door. 'Hm, het smaakt best lekker...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes en haalde even mijn schouders op. "Nee, eigenlijk niet...Oke soms dan, alleen als iedereen heel kleffig bezig is en ik er als tony de lonely tussen zit." ik grinnikte zachtjes en haalde het papiertje wat naar beneden en nam een hap waarna ik knikte. "Smaakt goed." Ik zakte wat onderuit in de bank en keek Zayn aan. "Vertel nog eens iets over jezelf."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Mary Carter
    Ik stak mijn tong naar hem uit. "Alsof jij zo cool bent." Grinnik ik. Ik liet mezelf weer achterover vallen. "Ik geniet van dit moment." Mompelde ik zacht. O


    I don't want you to die, I want you to suffer.