• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 10:54 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake
    Ik knik glimlachend en rijd verder. Ik laat spaghetti, gerookte spek, Parmezaanse kaas, olijfolie, boter, peper en zout op de tafel verschijnen. De ingredienten voor Spaghetti carbonada.

Leslie Day
    Ik maak me er geen zorgen over dat Jake de ingrediënten wel of niet thuis heeft, hem kennende zal hij ze wel laten verschijnen. Morgen is het kerstavond al. Het gaat echt snel. En ik vraag me af of ik niet een avond met Luna door moet brengen, ze is en blijft mijn tweeling zus. Jake en ik komen thuis aan en ik stap dan uit de auto en wacht totdat Jake ook komt en ik doe alvast de voordeur van het slot af en open.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Daniël
    'En ik ben verlieft geworden op jouw, niet op een ander meisje. Op jouw Sky, en voor jouw zou ik alles willen doen. Zo gaat dat nou eenmaal, en in mijn ogen is het niet onmogelijk' Zeg ik en word enigsins wanhoopig, en waarschijnlijk was er ook een deel van die wanhoop te horen in mijn stem.

Don't be like the rest of them, darling

Jake S.
    Ik stap uit en sluit de auto. Ik loop naar haar en druk een kus op haar lippen. 'Ga maar slapen lief, ik kook ondertussen en maak je wel wakker straks.' Ik duw haar zachtjes naar de trap.

Sky
    Ik hoor gewoon wanhoop in zijn stem, al is het maar heel licht te horen. 'Waarom die wanhoop?' Vraag ik dan zachtjes. 'Als ik er niet meer ben kan je best iemand anders vinden. Er zijn er zat die jouw lief willen zijn.' Ik snik een keer en veeg wat tranen weg bij mezelf. Daniël is beter af zonder me, zie me hier dan liggen janken.

Les
    Hij zegt dat hij me straks wel wakker maakt en ik knik. 'Ik zie je straks,' zeg ik tegen hem en druk nog een laatste kus op zijn lippen voordat ik naar boven loop. Daar trek ik al mijn kleren uit en doe een simpel slaapkleedje aan. Ik ga in bed liggen onder de warme dekens en val al gelijk in diepe slaap.

Daniël
    'Omdat ik niet weet wat ik moet doen Sky, en daarbij zou ik nooit iemand anders willen dan jouw. Er is niemand zoals jouw' zeg ik vervolgens, ik heb meer dan 100 jaar geleeft en dat is lang genoeg om dat te weten.

Sky Leslie White
    Ik voel ineens het verdrietige gevoel wegebben en ik veeg mijn tranen weg en sta dan op. 'Zullen we gaan eten?' Vraag ik met een glimlach. Ik geloof Daniël wel, hij zal bij me blijven, heus wel. Ik kijk Daniël vragend aan in de afwachting of hij mee gaat of niet.

Daniël
    Ze staat op na haar tranen weggeveegt te hebben, ze geloofde me.. In iedergeval volgensmij wel.. Ik was al blij om de glimlach op haar gezicht terug was. 'Ja, is goed' Andwoord ik vervolgens en loop met haar mee naar de kantine

Sky
    Hij antwoordt dat het goed is. Ik glimlach en pak zijn hand beet. Ik trek hem mee naar de kantine. 'Ik heb trek in pizza, o en in chocola. Of bonbons. Misschien wel ook snoep? Of soep.' Ik ben hongerig en loop nog steeds richting de kantine.

Daniël
    'Volgensmij heb jij best wel honger' Zeg ik met een korte grijns terwijl we de kantine in lopen, volgensmij hoorde honger hebben bij zwanger zijn.. Omdat je dan voor twee moest eten.

Alexi
    Mayra is terug in slaap gevallen en ik open het raam. Ik ga op de vensterbank zitten met mijn beide benen uit het raam en kijk naar buiten. Best mooi uitzicht. Ik zing terug, gewoon tegen de stilte nu. One More Night van Maroon 5. 'Ooh, oh oh oh, ooh ooh ooh ooh
    Ooh, oh oh oh, ooh ooh ooh ooh You and I go hot at each other like we’re going to war You and I go rough, we keep throwing things and slamming the door You and I get so damn dysfunctional, we start keeping score You and I get sick, yeah I know that we can’t do this no more Eh, but baby, there you go again, there you go again, making me love you Yeah, I stop using my head, using my head, let it all go Now you’re stuck on my body, on my body, like a tattoo And now I’m feeling stupid, feeling stupid, coming back to you So I cross my heart and I hope to die That I’ll only stay with you one more night And I know I said it a million times But I’ll only stay with you one more night...
    ' Ik laat mijn ogen over de mensen die beneden lopen glijden.

Jake S.
    Ik zet de spaghetti en haal een kookboek over. ik laat mijn ogen over het recept glijden en volg het tot de letter op. Het moet perfect zijn. Ik wil weer een romantische avond met haar hebben... zonder seks, gewoon ik en Leslie. Als ik even niet kan doen laat ik een pak kaarsen verschijnen en zet ze overal neer. In de eetkamer op de zijkant van de trap, de gang en begin de tafel te dekken. Volledig met roos op tafel.

Sky
    Hij zegt met een grijns dat ik volgens hem best wel hongerig heb en ik glimlach verontschuldigend. We lopen de kantine in en ik ga gelijk op het eten af. Ze hebben pizza! Ik pak wat pizza en zie dan even verderop ook spaghetti staan. Oe lekker! Daniël is Italiaans en ik ben echt dol op Italiaans eten.

Leslie Day
    Ik ben in een diepe slaap, en slaap ook echt lekker. Geen nare dromen, alleen dat heerlijk warme gevoel van fijne dromen en goede rust.

Daniël
    Ik pak zelf ook wat pizza en wat te drinken om vervolgens te zien wat zij pakt, aangezien ze al honger leek te hebben ben ik benieuwt hoeveel ze op ging eten.

Jake S.
    Een uur later
    Ik schep de spaghetti op en zet ze al klaar in de kijken samen met 2 glazen wijn. Ik pak de borden en leg ze mooi op de versierde tafel en zet dan de glazen erbij. Ik loop terug naar de keuken en laat ijs verschijnen en rode vruchten. Voor desert. Ik zet het ijs in de vriezer en was de rode vruchten. Ik loop dan naar boven en glimlach als ik haar vredig zie slapen. Ik druk een kus op haar lippen. 'Opstaan lieverd.' zeg ik.

{Eten :3}