• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 10:54 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Daniël
    'Ik ga wel alleen wat halen' Andwoord ze zacht waarna ze opstaat en naar de deur loopt, ze was niet snel genoeg om de traan die er over haar wang rolde te verbergen en ik liep naar haar toe om vervolgens eerst de traan zwacht van haar wang te vegen. 'Wat is er? Doe ik iets verkeerd?' Vroeg ik haar vervolgens en kijk haar aan terwijl mijn hand op haar wang blijft rusten.

[ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 16:23 ]

Don't be like the rest of them, darling

Jake S.
    'Is goed dan kan jij je schoonheidsslaapje doen voor het bal van morgen.' grijns ik en druk mijn lippen op de hare. Ik moet nog nadenken voor cadeautjes maar ik laat ze wel verschijnen.

Sky
    Daniël staat bij me en ik wil mijn hoofd wegdraaien maar hij wrijft de traan zacht weg en zijn hand blijft liggen op mijn wang. Ik sla mijn ogen neer en er komen meer tranen. 'Ik word ouder en jij niet,' zeg ik dan en mijn stem breekt aan het eind. Ik ben gewoon een wrak en ik slik een keertje.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Leslie Day
    'Oke, ik ga wel slapen,' zeg ik met een lachje. Ik ben moe genoeg om ook echt te kunnen slapen, als een blok. En dan waarschijnlijk zo erg dat ik niets zal merken. Dat heb ik weleens, dan merk ik gewoon niet. Morgen is het bal al. Ik druk ook nog eens kusjes op zijn lippen.

jaimyhoi schreef:
    Sky
    Daniël staat bij me en ik wil mijn hoofd wegdraaien maar hij wrijft de traan zacht weg en zijn hand blijft liggen op mijn wang. Ik sla mijn ogen neer en er komen meer tranen. 'Ik word ouder en jij niet,' zeg ik dan en mijn stem breekt aan het eind. Ik ben gewoon een wrak en ik slik een keertje.

Daniël
    Ik til haar op en draag haar vervolgens weer terug naar haar bed waarna ik haar daarop leg. 'Wat wil je liever Sky, dat ik mens ben of dat jij engel bent?' Vraag ik vervolgens.. Ik wist niet of er ook maar een mogelijkheid zou zijn voor.. Mij om mens te worden.. Al zou ik het zelfs wel willen zoeken als zij dat wilde. En zou het er voor opgeven..

{Is het al avond?}

Jake
    Ik leid haar terug mee naar buiten, naar de auto en laat haar instappen. 'Kom lief, we gaan naar huis, ik kook wel vanavond en Nick komt ook nog maar je kan wel een uurtje of 4 slapen daartussen.'

[Als jij dat wilt kan het bij Sky en Daniël al avond zijn >.< want dat loopt toch nooit helemaal gelijk :3]

Sky
    Ik word ineens opgetild door Daniël en ik laat het gewoon gebeuren. Er komen nog meer tranen en ik krul me op tot een bolletje op mijn zij en luister naar zijn woorden. 'N-nee je hoeft niets voor mij op te geven,' mijn stem klinkt trillerig. 'Ik sterf wel oud en alleen in een hoekje met een kind. Tenzij dat ook meer engel is dan mens dan zal ze wel bij jou willen blijven. Want wie wil dat nou niet?'

Leslie Day
    Ik vergeet serieus de hele tijd dat Nick komt vanavond. 'Dat moet wel lukken hoor,' zeg ik dan tegen Jake met een glimlach. 'En wat ga je koken?' Vraag ik nieuwsgierig. Ik wacht tot Jake gaat rijden en leg mijn hoofd tegen het raam aan.

Jake S.
    'Wat is je lievelingseten?' vraag ik haar met een glimlach en start de wagen. Ik rijd terug de baan op die ons terug naar huis brengt. Ik denk dat ik de ingredienten ga moeten laten verschijnen.

Daniël
    'Sky..' Begin ik.. Maar kan mijn zin niet afmaken, wat zou ik moeten zeggen? 'Als jij het lieftst oud wilt worden met iemand die ook oud word zou ik met alle liefde opzoek gaan naar iets om dat voor elkaar te krijgen. En als jij engel wil worden.. Zou ik dat goed vinden, als je maar zeker weet dat je het wilt.' Zeg ik vervolgens. 'En daarbij zou ik jouw nooit alleen laten, net zomin zal ons kind, omdat het ook bij jou hoort. Net als mij'

[ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 16:47 ]

WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Leslie..' Begin ik.. Maar kan mijn zin niet afmaken, wat zou ik moeten zeggen? 'Als jij het lieftst oud wilt worden met iemand die ook oud word zou ik met alle liefde opzoek gaan naar iets om dat voor elkaar te krijgen. En als jij engel wil worden.. Zou ik dat goed vinden, als je maar zeker weet dat je het wilt.' Zeg ik vervolgens. 'En daarbij zou ik jouw nooit alleen laten, net zomin zal ons kind, omdat het ook bij jou hoort. Net als mij'

[Leslie?]

Leslie Day
    Jake vraagt wat mijn lievelingseten is. 'Hm, mijn lievelingseten is pasta, en dan vooral pasta carbonade,' zeg ik met een glimlach terug. Ik knipper een paar keer met mijn ogen, ik begin echt slaperig te worden. Ach ja, wat wil je ook anders? Jake en ik samen is gewoon iets energieks... En dan op een bepaalde manier.

Nheeee.. Oeps.. XD

Sorry, de naam Leslie zat in mijn hooft aangezien ik daarvoor de post van Jake aan het lezen was

*Headdesk*

[Goed bezig Ellie :Y)]

Sky
    Hij zegt iets over ouder worden, en dat hij met alle liefde op zoek wil gaan naar iets -als ik dat wil- zodat hij ook ouder wordt. Er komen weer meer tranen op en ik krijg een loopneus. Ik draai me op mijn andere zij met mijn rug naar Daniël toe. 'Ga maar met alle liefde op zoek naar een nieuwe liefde, dat zal beter voor je zijn. En ik wil wel ouder worden, maar jij hoort niet ouder te worden. Jij en ik dat is gewoon onmogelijk.