• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 10:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nieuw RPG genaamd Sint Trinians xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie zijn blik even afglijden, plannetje gelukt. En dat wordt bevestigd als Jake toevallig ineens heel snel een handdoek voor houdt bij zichzelf. Ik trek mezelf op de wasbak en sla mijn been over de ander. Mijn borsten nog steeds naar voren en mijn armen gestrekt geleund op de wasbak. 'Dat moet pijnlijk zijn, je teen stoten,' zeg ik dan gemeend. Met een vingerknip maak ik mezelf droog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik doe al aan teveel rpg's mee dus sorry, dat wordt m niet. Ik ga slapen btw. Baayy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [bye]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik zucht zachtjes. 'Ja inderdaad.' mompel ik alsof het echt zo is. Hoe komt het in godsnaam dat ik een harde heb? Gewoon door haar naakt te zien? Dan zou ik al heel vaak een boner gehad hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij mompelt ja inderdaad en ik grinnik. 'Is er soms nog meer iets Jake? Je blijft zo moeilijk kijken.' Ik zit nog steeds naakt op de wasbak en ik houd het gewoon warm rond zijn lid, of eigenlijk nu zijn boner. Dit is echt wraak. 'Heb je soms last van... Een stijve?' Een geamuseerd lachje zit op mijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kijk haar aan en moet op mijn lip bijten om niet te zeggen. 'Jij hebt er iets mee te maken he?' zeg ik en knijp mijn ogen even dicht. Ik sluit mijn ogen zodat ik haar niet meer naakt zie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik lach en kijk naar hem. Ik spring van de wasbak en loop naar hem toe. Ik druk een kusje op zijn wang en streel dan kort over zijn gedeelte en voel inderdaad dat hij een stijve heeft. 'Wat lullig voor je dat je spontaan een stijve krijgt. Dat is niet erg beleefd. Ik ga maar even mijn nonnenjurk aantrekken denk ik.' En ik kijk naar hem. Mijn hand heb ik allang weer weggehaald en ik loop dan richting de kamer. Natuurlijk heb ik er iets mee te maken. Ik heb er voor gezorgd dat het warm was daar beneden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kreun even als ik haar hand voel. 'Leuke woordenschat Les.' zeg ik dan mompelend en rol met mijn ogen. Ik volg haar met mijn ogen de kamer uit. 'Geen nonnenkleed!' roep ik haar na.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake roept me na 'Geen nonnenkleed' en ik lach. 'Maar ik moet nog beleefder zijn? Ik vind nonnen altijd wel beleefd. Hoewel.. Nonnen doen niet aan seks.. Laat maar zitten!' Ik ben in de kamer en trek alleen ondergoed aan, sexy ondergoed. Ik wil Jake gewoon gek maken. 'Jake? Kom eens?' Ik blijf ervoor zorgen dat hij een stijve heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik loop de badkamer uit en zie haar daar staan... Ik slik en loop snel naar een bed waar ik me op mijn buik laat vallen zodat ik haar niet kan zien. Ik bijt weer op mijn lip. Wat doet ze me aan?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik loop naar zijn bed toe en ga dan naast hem liggen met mijn borsten zachtjes tegen zijn arm aan gedrukt en ik streel met mijn nagels over zijn rug. 'Wist je dat, wanneer je een stijve hebt, je lid kan breken? Niet zo handig als je dan op je buik ligt,' fluister ik in zijn oor. Ik bijt zachtjes op zijn oorlelletje daarna.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kreun weer zachtjes. 'Les, stop alsjeblief.' zeg ik met een hese stem van opwinding. Ik schaam me rot en denk er niet aan om me om te draaien. Niet zo. Niet met een harde.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij vraagt of ik wil stoppen. 'Maar het is net zo leuk,' zeg ik zacht en beteuterd. Ik sta op. 'Maar oké, als je wilt dat ik stop.' Ik laat de warmte weg gaan bij zijn lid en loop naar mijn kast waar ik een lichte jeans uit pak en een trui die ik beiden aantrek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik sta zuchtend op. 'Alweer een douche.' zeg ik hees en loop naar de badkamer. Ik slik zachtjes en zet de douche aan. Ik doe mijn handdoek af en bijt op mijn lip. O My... Ik wil niet nog een koude douche.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'