• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 10:54 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ik lach vermakend. 'Je kan altijd nog de hand aan jezelf leggen,' roep ik naar hem in de badkamer. Ik ga op mijn bed liggen en bedenk me nu pas dat we keiharde seks hebben gehad op Lily haar bed.. Oeps. Ach ja, wat niet weet, wat niet deert.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[ugh, ik heb zo'n geen zin in school :\ en in vanavond ook niet >.< want dan hebben we optredens met school. Maar goed :3 ik ga naar school. Chillazz]

jaimyhoi schreef:
    Sky
    'Nee, jij bent te lui voor school,'zeg ik naar waarheid en kijk hem aan. 'En heee! Alsof ik geen mooi handschrift had? Ik ben tenminste niet bejaard.' En ik ga liggen op het bed, mijn laptop ligt naast me bed en ik kijk naar Daniël.

Les
    Het is wel lief wat hij zegt, maar ik ben in de ik-pest-Jake-fase. 'Dus mijn lichaam is niet mooi genoeg om naar te kijken?' Vraag ik dan aan hem en kijk hem aan. Ik maak het weer warmer rondom zijn lid.

Daniël
    'Ik ook niet, lijk ik bejaard?" Breng ik er tegenin met een een grijns, 'Bejaarde mensen zijn oud en dat kun je zien aan mijn uiterlijk dus ik ben niet bejaard' Zei ik simpelweg. 'Je hebt een prachtig handschrift' Zeg ik vervolgens en druk een kusje op haar lippen.

Don't be like the rest of them, darling

Sky
    'Nee maar dat is niet eerlijk, als ik 190 jaar ben, ben ik allang dood,' zeg ik met een lachje en kijk naar hem. 'Ik ga wel rimpels krijgen. Ugh, ik moet er niet aan denken.' Als ik al oud word.. Ik heb dingen gelezen op internet. Niet prettige dingen. En de minst prettige was dat een mens dat zwanger is van een engel, hoogstwaarschijnlijk zal sterven. Hij zegt dan dat ik een prachtig handschrift heb en ik glimlach. 'Dank je lief,' zeg ik.

Daniël
    'Hmm.. Rimpels zijn zo erg nog niet toch?' Vraag ik met een plagende grijns, 'Wat wil je doen? Heb je honger of iets degelijks?' Vraag ik haar vervolgens.. Ik zou toch een beetje voor haar moeten zorgen, ookal zal ze het zelf ook best goed kan.

Jake S.
    Ik slik en sluit de deur. Ik kijk naar mezelf in de spiegel en ga op de wcpot zitten met het deksel naar beneden. Ik pak mijn stijve en trek me af. Ik bijt op mijn lip zodat ik niet kreun.

Sky
    De plagende grijns op zijn gezicht is zo lief en schattig. En zo knap. 'En bedankt, je wilt mij niet met rimpels zien,' grinnik ik. Ik wil zelf niet rimpels krijgen als Daniël die niet ook krijgt. Ik voel mezelf emotioneel worden dus sta ik op. Zodat hij het niet ziet. Ik sla mijn armen over elkaar. 'Ik eh heb wel jonger ja,' mompel ik met een brok in mijn keel.

[Zwangerschapshormonen :Y)]

Leslie Day
    Hij sluit de deur en ik luister heel goed of ik de douche hoor aan gaan. En dat gebeurt niet. Volgens mij doet hij het zelf en een lichte grijns is op mijn gezicht. Dat was wel leuke wraak.

Jake S.
    IK doe het zo snel mogelijk en als ik klaargekomen ben zucht ik zachtjes. Ik douch me snel nog eens voor het sperma weg te spoelen en droog me weer af. Ik loop de kamer in.

Leslie Day
    Ik kijk onschuldig als Jake weer de kamer in gelopen komt. Ik zit op bed, gewoon met kleren aan. 'Lekker gedoucht?' Vraag ik dan aan hem met een iets te lieve glimlach. Daarna moet ik lachen en kijk naar Jake. Dit was leuk, voor mij.

Jake S.
    Ik rol met mijn ogen en doe mijn kleren terug aan. 'Geen commentaar, straks mag jij me even uitleggen wat je gedaan hebt. Je bent iets te onschuldig bezig.' Ik ga op een bed zitten.

Leslie Day
    Ik grinnik en ga op bed liggen met gesloten ogen. 'Waarom zou ik zeggen wat ik gedaan heb? Dan kan ik het niet nog een keer doen,' zeg ik lachend. 'Dus nee, ik ga het je niet vertellen.' Tenzij hij me op de een of andere manier weet te dwingen. Hij moet ook nog zogenaamd iets doen aan mijn onbeleefd zijn.

jaimyhoi schreef:
    Sky
    De plagende grijns op zijn gezicht is zo lief en schattig. En zo knap. 'En bedankt, je wilt mij niet met rimpels zien,' grinnik ik. Ik wil zelf niet rimpels krijgen als Daniël die niet ook krijgt. Ik voel mezelf emotioneel worden dus sta ik op. Zodat hij het niet ziet. Ik sla mijn armen over elkaar. 'Ik eh heb wel jonger ja,' mompel ik met een brok in mijn keel.

{Is Jonger lekker? XD}

Daniël
    'Moet ik eten voor je halen of ga je mee naar de kantine?' Vraag ik vervolgens, en keek haar aan. Ze had haar andwoord gemompelt en haar armen over el klaar geslagen.

Jake S.
    Ik rol met mijn ogen en pak haar hand vast. 'Les wat gaan we nu doen?' Ik kom het wel nog te weten.
    Ik kijk haar aan en druk mijn lippen zachtjes op haar lippen.

Sky Leslie White
    Ik kijk niet naar Daniël, naar zijn jonge, knappe, nooit ouder wordende gezicht. Dan voel ik me oud, lelijk en stervende. De tranen staan me hoog en ik voel me rot. 'Ik ga wel alleen wat halen,' zeg ik zachtjes, bang dat mijn stem anders breekt. En ik loop naar de deur. Een traan rolt over mijn wang.

Leslie Day
    Jake laat het er zowaar bij zitten, en ik glimlach. Hij kust me zachtjes en ik open mijn ogen en kus hem terug. Ik verstrengel onze vingers. 'We kunnen Vans wel even gaan zoeken en als we die niet snel vinden naar huis gaan?' Ik kijk hem aan. Jake krijgt het niet te weten, terwijl het eigenlijk heel simpel is.