• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 10:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Hij vraagt wat ik moet maken. 'Paragraaf 3 en 4, 1 en 2 heb ik gisteren al gemaakt,' zeg ik dan tegen Daniël. Morgen is het kerstavond en mijn ouders verwachten me dan om zogenaamd gezellig te doen. Ik heb het Daniël nog niet verteld, maar hij is niet niet uitgenodigd in ieder geval. Maar mijn ouders kennende zal hij wel niet mee mogen. Maar ik ga er niet heen want morgen is het kerstbal.

    Leslie Day
    Ik zie dat Jake even met samengeknepen ogen naar me kijkt. Maar daarna schudt hij zijn hoofd. Mooi, hij heeft niets door. Ik ga lekker door zo. Ik glimlach naar Jake. 'Dat is lief, maar niet waar. Ik ben alleen maar naakt.'

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:56 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [morgen is het het bal... het bal is op kerstavond xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [O... Hm... Dan gaat Sky haar ouders afzeggen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Welke moet je nog maken dan? Of verder niets meer?' Vraag ik haar en trek mijn voeten op mijn bed om daar vervolgens met mijn armen op te leunen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Het is nog altijd Sky's bed >.<]

    Sky
    'Na die twee niets meer,' zeg ik dan. 'Anders had ik wel gezegd meer dan die twee paragrafen.' Ik heb mijn spullen erbij gepakt en ga op het bed zitten en sla mijn boeken open. Ik heb een hekel aan de Renaissance. Het is gewoon zo saaaaai.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hmmm...
    Daniël
    Ik pak haar werkboek er tussenweg en laat een pen verschijnen om vervolgens naar de vragen te kijken na even nadenken vul ik de paragraaf 3 en 4 voor haar in met mijn handschrift.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 21:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jake? :3]

    Sky
    Hij pakt dan mijn werkboek en ik ben even verbaasd. Dat was eigenlijk niet mijn bedoeling, maar hij begint het al te maken en is in rap tempo klaar. 'Dank je,' zeg ik dan glimlachend. 'Dat had niet gehoeven, maar toch bedankt.' En ik buig me voorover en druk een kusje op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Dat is de reden dat ik niet naar school ga, omdat ik slim genoeg ben' Zeg ik met een grijns en leg haar werkboek weer terug. 'Al heb je wel plots een heel mooi handschrift gekregen.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    'Ik kijk niet naar je borsten of zo, ik kijk enkel naar je gezicht en ogen.' grinnik ik 'Dus het is het feit dat je mooi bent en niet dat je naakt bent.' Ik strijk zachtjes mijn mijn vinger over haar lippen.

    [ff douchen, binnen 10 min terug.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    'Nee, jij bent te lui voor school,'zeg ik naar waarheid en kijk hem aan. 'En heee! Alsof ik geen mooi handschrift had? Ik ben tenminste niet bejaard.' En ik ga liggen op het bed, mijn laptop ligt naast me bed en ik kijk naar Daniël.

    Les
    Het is wel lief wat hij zegt, maar ik ben in de ik-pest-Jake-fase. 'Dus mijn lichaam is niet mooi genoeg om naar te kijken?' Vraag ik dan aan hem en kijk hem aan. Ik maak het weer warmer rondom zijn lid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Je lichaam is te mooi om naar te kijken.' lach ik en druk een kusje op haar mond terwijl ik het opgewonden gevoel voel terug komen. 'Oke ik heb genoeg gedoucht. Ik ben proper.' zeg ik dan iets vluchtig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat klinkt alsnog.. Beledigend,' zeg ik dan en kijk hem aan. Ik laat het nu echt warm worden, en al helemaal als hij zegt dat hij nu wel schoon is. 'Oké, dan zetten we de douche uit,' zeg ik. In 1 keer zet ik die douche uit en stap bij Jake heupwiegend vandaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik voel hoe mijn kleine vriend weer stijf wil worden maar denk snel aan iets anders dan haar wiegende heupen. Maar juist omdat ik daar niet aan wil denken denk ik er wel aan en kan een klein kreuntje niet onderdrukken. Wat doet ze me aan?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor een klein kreuntje achter me en een triomfantelijke glimlach verschijnt op mijn lippen. Ik zet weer een neutraal gezicht op en draai me om naar Jake. 'Wat is er?' Vraag ik hem. Ik leun tegen de wasbak aan met mijn borsten naar voren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Mijn blik glijd even naar haar borsten en ik kijk haar vlug weer aan. 'Teen gestoten.' lieg ik mompelend en pak vlug een handdoek om rond mijn middel te slaan zodat ze mijn harde niet ziet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'