• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Boira
    - Charlotte Suavez Roane
    - Mary Elizabeth Santiago Colfer
    - Kyle Noah Morgan. KellyBelly
    - William Irial Smelting Roane
    - Arion O'Leary Roane
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Boira
    - André Sean Stenvers KellyBelly
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -

    Jongeren/Kinderen;
    -Diederik Jared Morgan - Mengelmoes
    -Nathan Connor Finley - quin98
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 15:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle

    Er verschijnt een brede glimlach op Irial zijn gezicht en ik weerspiegel deze.
    "Niet vaak genoeg," Fluistert Irial dan en ik glimlach nog altijd breed. "Nooit vaak genoeg," verbeterd hij zich dan waardoor ik even lach. Ik krijg een kusje en daarna kijkt Irial me liefdevol aan. "Ik hou van je," zegt Irial en ik voel zijn handen over mijn rug strelen. Hij slaakt een zucht en ik weet dat dit van genot is.
    "Wil je echt met me trouwen? vraagt hij dan en ik hoor wat in zijn stem maar plaatsen lukt niet. Ik kijk Irial aan en glimlach.
    "Natuurlijk wil ik met je trouwen, maar al te graag," zeg ik en ga naast Irial liggen. Nu begin ik echt wat in te kakken.
    "Ik zou niemand anders willen trouwen," zeg ik terwijl ik tegen hem aan kruip. Ik geeuw een keer. Ik verlang naar slaap maar ook naar de douche.. Dat doe ik morgenochtend wel. Of nu? Mijn hoofd gaat door de war. Ik druk een kusje op Irial zijn wang en glimlach dan.
    "Ik ga even en douche nemen," besluit ik dan toch en rol naar de rand van het bed waarna ik opsta en richting de deur loopt. Bij de deur kijk ik nog even naar Irial en knipoog naar hem. Vervolgens loop ik richting de douche toe en ga de badkamer in.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Als we het net geen twee keer gedaan hadden, had je me nu wel in de stemming gekregen hoor, lieverd."
    Ik grinnik even als ze een kusje op mijn lippen drukt. Het was helemaal niet de bedoeling om haar nu in de stemming te krijgen want om eerlijk te zijn ben ik zelf uitgeput.
    "En je moet niet zo zielig gaan doen, liefje. Ik zal het doen, voor jou. Als jij er voor mijn verjaardag een strikje ronddoet."
    Met een enorm brede glimlach kijk ik haar aan terwijl ze me wat meer tegen zich aantrekt. Er loopt een rilling over mijn rug als ik het me begin in te beelden. Liefdevol druk ik mijn lippen op die van Mary.
    "Mocht je dat willen doe ik er elke dag een strikje om," fluister ik.
    Ik meen het, hoe gek ik het zelf ook zou vinden, mocht het haar een plezier doen dan wil ik het zeker doen. Al zou ze me vragen om in een string rond een paal te gaan staan dansen, als haar dat een kick zou geven dan zou ik het serieus in overweging nemen.
    "Maar wat wil je dan uitpakken als je afgestudeerd bent?" vraag ik meet een kleine grijns op mijn lippen.

    Irial

    "Natuurlijk wil ik met je trouwen, maar al te graag. Ik zou niemand anders willen trouwen."
    Compleet sprakeloos lig ik met een schandalig brede grijns naar het plafond te staren. Ik kan haast niet beschrijven hoe ik me nu voel. Mijn hele lijf voelt warm, zowel vanbuiten als vanbinnen. Ik sla mijn arm om Kyle's schouder als ik voel hoe hij dichter tegen me aankruipt. Wat mij betreft kan hij niet dicht genoeg liggen. Hoewel ik het al heet heb, voel ik toch mijn wangen gloeien als Kyle er een kusje op drukt.
    "Ik ga even en douche nemen."
    Opeens ben ik hem kwijt en zie ik hem naar de badkamer lopen. Ik bijt even op mijn onderlip terwijl ik ongegeneerd naar zijn kontje lig te staren. Daar zou ik uren naar kunnen kijken. Ik grinnik even als hij zich omdraait en naar me knipoogt.
    Wanneer hij de badkamer is besef ik dat ik zijn buurt helemaal niet de nuchtere jongen ben die ik vroeger was, voor ik verliefd op hem werd. Tenminste, niet als ik alleen ben met hem. Hij maakt het me zo makkelijk alles zo rooskleurig in te zien, met zijn aanstekelijke enthousiasme. Vermoeid sluit ik mijn ogen terwijl ik het onderwerp nog wat aandacht geef in gedachten tot ik plots besef dat Kyle in de badkamer is, in de douche, naakt. Water dat over zijn lichaam stroomt en zijn haren nat maakt waardoor ze wat aan zijn gezicht kleven. Schuim van de zeep waarmee hij zich ingesmeerd heeft dat sommige plekjes van zijn lijf onzichtbaar maakt. Plots ben ik weer klaarwakker en in mijn haast uit bed te raken, val ik met een plof op de grond. Ik krabbel overeind en wandel een tikkeltje rustiger naar de badkamer. Daar leg ik een handdoek klaar en stap ik in de douche, waar het beeld van Kyle minstens zo adembenemend is als ik me net lag in te beelden.
    "Zou niet willen dat je je alleen voelt," zeg ik zachtjes, terwijl ik hem een kleine grijns schenk. Met fonkelende ogen stap ik dichterbij en geef hem een klein kusje. Ik hoop maar dat hij die bonk niet gehoord heeft net. "Zal ik je haar wassen?" bied ik aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi
    Mijn 'prooi' had zijn glas op, hij begon te hoesten en stond toen op en liep naar de wc. Die zien we nooit meer terug~
    Ik neem een slok van mijn glas, het belletje van de deur rinnkelde, deze keer keken de mensen niet op, een bekende dus? De vrouw, of het meisje, had een lange mantel om zodat je haar gezicht niet kon zien, ze deed deze ook niet af. Helaas herkende ik haar wel, wat deed ze hier! Die agenten liepen nog steeds rond en dit was nou niet bepaald een gezellige plek. Ze loopt langs me heen naar een van de achterste plekken, ik pak mijn glas en loop achter haar aan, als ze gaat zitten ga ik naast haar zitten. "Wat de hell doe jij hier?" Sis ik fluisterend naar haar toe, ze kijkt me geschrokken aan, omdat ze mij hier niet verwacht had.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle

    Ik pak een handdoek en zet de douche aan. Een vermoeide zucht verlaat mijn mond en ik staar naar mijn rode kop in de spiegel. Ik lach even.
    "Rooie," zeg ik droogjes tegen mijzelf en ik lach even. Vervolgens stap ik onder de douche en geniet ik van de warme stralen over mij heen, de omhelzing van de warmte. Heerlijk...
    Ik sluit mijn ogen en leun tegen de muur aan met mijn rug, terwijl de waterstralen mijn lichaam doorweken. Een bonk doet me mijn ogen even openen en ik kijk verward op, waar kwam dat vandaan? Ik denk na en schud dan niet wetend mijn hoofd. Ik sluit mijn ogen weer en ontspan.
    "Zou niet willen dat je je alleen voelt," Hoor ik ineens zacht en ik kijk glimlachend naar Irial die voor me staat met een kleine grijns. Ik schud lachend mijn hoofd en geniet van het kleine kusje dat ik krijg. "Zal ik je haren wassen?" vraagt Irial en ik hoef niet na te denken.
    "Lekker, maar, alleen als ik je rug mag doen," Ik grinnik zacht en kijk Irial recht in de ogen. Ik kijk naar de flessen zeep en lach even. "Welke geur?" vraag ik dan en ik kijk Irial met pret lichtjes aan. Ik houd graag van zeep en dat valt ook wel te zien met de hoeveelheid verschillende geuren en flessen er staan. Van shampoo staan er ook veel. Irial zegt me wel eens een paar weg te doen omdat ik die toch haast niet gebruik of dat ze al leeg zijn. Maar ik onthoud de geur dan niet. Ik wil ze gewoon niet weg doen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Lekker, maar, alleen als ik je rug mag doen." Ik moet zachtjes lachen omdat het antwoord er zo snel komt, zo spontaan maar zonder enige twijfeling. "Welke geur?"
    Ik laat mijn ogen over onze eindeloze voorraad shampoos en douchegels gaan. Ligt het aan mij of zijn er alweer een paar bij gekomen? Volgens mij is Kyle verslaafd aan die dingen. Snuift hij ze stiekem op ofzo? Ik neem een onbekende shampoofles en ruik er even aan. Met een zuur gezicht zet ik het ding weer op zijn plaats en vervolgens neem ik het geurtje dat ik het liefst bij hem ruik en giet wat van de shampoo op mijn handen. Nadat ik nog een stapje dichterbij gezet heb begin ik zachtjes Kyle's haren in te zepen.
    "Kies maar een geur die jij lekker vindt," zeg ik met een glimlach. "En als je mijn rug wil doen, vergeet dan mijn schouders niet," grinnik ik.
    Kyle heeft zulke fijne vingers, een massage van die jongen is als de hemel op aarde. Alle stress die je voelt glijdt zo van je af wanneer hij je onder handen neemt.
    Ik laat mijn eigen vingers zachtjes rondjes maken over zijn hoofd zodat de shampoo goed begint te schuimen.
    "Wit is echt jouw kleur niet," grinnik ik als het schuim zo dik wordt dat het net een pruik lijkt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial pakt een van de nieuwere flessen en ruikt eraan. Als hij een zuur gezicht trekt lach ik even. Hij pakt een van de flessen waar er drie van staan omdat Irial en ik die allebei erg lekker vinden. Hij doet de shampoo op zijn handen en zet een stapje dichterbij, ik sluit mijn ogen van genot wanneer hij mijn haren begint in de zepen.
    "Kies maar een geur die jij lekker vindt. En als je mijn rug wil doen, vergeet dan mijn schouders niet," grinnikt Irial en ik lach even. Hij vindt het zo lekker wanneer ik hem masseer. Ik vind het ook leuk om te doen. Ik maak Irial maar al te graag blij. Ik geniet van Irial zijn vingers die over mijn hoofd glijden.
    "Wit is echt jouw kleur niet," grinnikt hij en ik open mijn ogen.
    "Maar waarom niet?" Ik kijk langs Irial en langs het muurtje in de spiegel en ik lach. "Oké, het is mijn kleur niet. Je hebt gelijk." lach ik en even doet dit me denken aan de eerste keer dat we samen in bad zaten. Een brede glimlach komt op mijn gezicht. Toen zaten we te klooien met zeepsop en shampoo en uiteindelijk hadden we beiden een soort snor en baard van zeep. Ik lach even en pak onderweg terug de lekkere zoete shampoo en doe het op mijn handen. Ik ga voor Irial staan en grinnik. Vervolgens leg ik mijn handen met de koude vloeistof tegen zijn buik aan. "Oeps, verkeerde kant," zeg ik met mijn meest onschuldige gezicht en kijk Irial aan. Ik laat mijn handen via zijn heupen naar zijn onderrug glijden en trek hem naar me toe om hem vervolgens een kus te geven.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 23:25 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Mocht je dat willen doe ik er elke dag een strikje om," fluistert hij.
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Ehm, dat hoeft net niet, liefje," zeg ik zachtjes.
    Lachend schud ik mijn hoofd even.
    "Veel te veel werk telkens, en ik ben niet altijd zo geduldig."
    "Maar wat wil je dan uitpakken als je afgestudeerd bent?"
    Eventjes denk ik na over de dingen die ik zou willen, op dit moment.
    "Een bruidsboeket," zeg ik zachtjes.
    "Of babykleertjes. Of het gehele pakketje," som ik verder op.
    Bij het laatste voorstel laat ik mijn handen even over zijn borstkas strelen en kijk hem grijnzend aan.
    "Nee, ik hoef helemaal geen cadeau wanneer ik afstudeer. Elke dag met jou is al geweldig genoeg."
    Glimlachend laat ik mijn vingers door zijn haren glijden en druk een kusje op zijn lippen. Wanneer ik even moet geeuwen, kijk ik hem verontschuldigend aan en druk nog een klein kusje op zijn lippen.
    "Sorry," zeg ik zacht. "Maar dit vuur maakt me loom, en de warmte, en de inspanning van daarnet."
    Met een lichte grijns kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Maar waarom niet?" Ik wil net antwoorden wanneer Kyle besluit het zelfs eens te bekijken en vervolgens in de lach schiet. "Oké, het is mijn kleur niet. Je hebt gelijk." Terwijl Kyle een fles staat te kiezen, begin ik rustig zijn haar uit te spoelen. Ik geniet ervan zo ongestoord zijn haar te mogen aanraken. Wanneer het droog is en we ergens heen moeten heb zelfs ík dat privilege niet. En hoewel ik me er soms kan aan ergeren dat hij zo ijdel is, ben ik wel altijd trots om met hem gezien te mogen worden, dat hij de moeite wil er doen er zo schandalig goed uit te zien. Ik schrik even op uit gedachten als ik iets kouds op mijn buik voel.
    "Oeps, verkeerde kant," zegt Kyle liefjes, alsof het niet met opzet was. Ik grinnik even en kijk hem verliefd aan terwijl zijn handen naar mijn rug glijden. Ik sluit mijn ogen en geniet van de kriebels die zijn zachte lippen met zich meebrengen wanneer hij me kust.
    "Dat is maar hoe je het bekijk," mompel ik met een kleine grijns tegen zijn lippen aan.
    Ik laat op mijn beurt mijn handen om zijn lichaam glijden zodat hij me niet plots kan ontsnappen, al denk ik niet dat dat zijn bedoeling is.
    "Je kunt me ook helemaal wassen," grinnik ik. Waarom zou ik er niet van profiteren?

    Arion

    "Een bruidsboeket. Of babykleertjes. Of het gehele pakketje. Nee, ik hoef helemaal geen cadeau wanneer ik afstudeer. Elke dag met jou is al geweldig genoeg."
    Ik zucht genietend als ze me een kusje geeft en kijk vertederd toe wanneer ze geeuwt.
    "Sorry. Maar dit vuur maakt me loom, en de warmte, en de inspanning van daarnet."
    Ik grinnik even en voel een gevoel van trots toenemen in mijn borstkas. Blijkbaar heb ik mijn werk goed gedaan als zij net zo moe is als ik ben. Ik druk mijn lippen nog een keertje zacht op de hare en kijk haar met fonkelende ogen aan.
    "Je weet toch wel dat je niet zou moeten afstuderen om die dingen van me te krijgen?" vraag ik zachtjes. "Die komen er sowieso wel, maar je moet een beetje geduld hebben, MaryMarySantiago," plaag ik. Ik streel met mijn neus langs die van haar en kijk haar met een brede glimlach aan. Geduld is niet een van haar sterkste kantjes, maar het is net dat enthousiasme waardoor ze die trek heeft dat ik bewonder. Als Mary iets wil dan gaat ze er ook voor.
    Ik trek het deken nog wat verder over ons heen en probeer ons een beetje in te stoppen.
    "Wil je hier blijven liggen of nog in bed kruipen om te slapen?" vraag ik rustig.
    Ondertussen kan ik nog steeds mijn ogen niet van haar afhouden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Je weet toch wel dat je niet zou moeten afstuderen om die dingen van me te krijgen? Die komen er sowieso wel, maar je moet een beetje geduld hebben, MaryMarySantiago."
    Dolverliefd kijk ik hem aan en glimlach breed.
    "Dat weet ik, maar we weten allebei wel dat mijn studies het een beetje onmogelijk te maken om echt aan onze toekomst te beginnen," zeg ik zachtjes.
    Ik kruip dichter tegen hem aan wanneer hij ons een beetje instopt en sluit genietend mijn ogen.
    "Wil je hier blijven liggen of nog in bed kruipen om te slapen?"
    Ik haal mijn schouders op en denk even na. Ik open mijn ogen weer om hem aan te kijken en bijt op mijn lip wanneer ik besef hoe gelukkig ik met hem ben.
    "Misschien beter in bed kruipen, anders ben ik morgen zo stijf als een plank," zeg ik met een korte giechel.
    Toch blijf ik nog steeds liggen en neem zijn hand in de mijne. Ik speel wat met zijn vingers en neurie zachtjes een liedje terwijl ik liefdevol mijn lippen op de zijne druk. Geen enkel woord op deze planeet, in welke taal dan ook, kan vertellen hoeveel ik voor hem voel, hoe gelukkig ik met hem ben. Alles lijkt te mooi om waar te zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [wake up slap André]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [idd]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle

    "Dat is maar hoe je het bekijk," mompelt Irial met een kleine grijns op zijn lippen. Ik streel over zijn onderrug heen. Irial laat zijn handen om mijn lichaam glijden en ik kan niet weg. Al was ik dat niet van plan ook, ik sta wel lekker.
    "Je kunt me ook helemaal wassen," grinnikt Irial en ik lach zacht. Dan schud ik mijn hoofd droogjes en streel door over zijn onderrug.
    "Jij denkt, ik profiteer even van dit moment?" Ontkennen zou hij niet kunnen want hij doet dit vaker. Telkens doe ik het ook, ik vind het niet erg. Ik vind het juist leuk om te doen. Irial verwend mij vaak genoeg met dingen dus doe ik ook graag dingen voor het terug.
    "Maar dat doe je goed, want het helpt" zeg ik dan met een lachje en ik laat mijn handen naar voor glijden naar zijn borstkas waar nog net genoeg ruimte is voor mijn handen. Ik draai rondjes over zijn borstkas heen en kijk Irial met een brede glimlach aan. Ik plant mijn lippen op die van Irial en kus hem liefdevol.
    Mijn handen strelen over zijn buik heen en dan ga ik naar boven naar zijn schouders, via de voorkant. Ondertussen kus ik Irial nog altijd liefdevol.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Misschien beter in bed kruipen, anders ben ik morgen zo stijf als een plank," zegt ze na even gedacht te hebben. Ik blijf, net als zij, nog even liggen en kijk vertederd toe hoe ze met mijn vingers begint te spelen. Terwijl ze me zachtjes kust, luister ik aandachtig naar het liedje dat ze ondertussen neuriet. Hoewel ik weet dat het dat niet is, doet het me denken aan een liedje uit Aladdin. Wanneer het kusje voorbij is, kijk ik haar dolverliefd in de ogen en begin zachtjes te zingen.
    "Onze wereld is mooi
    Spannend, schitterend, stralend
    't is een wereld waarin je al je zorgen snel vergeet
    Ik maak je horizon breed, toon je wonder na wonder
    Alles even bijzonder op een perzisch toverkleed
    Vlieg met me mee."
    Voor ik de volgende regel in kan zetten, voel ik de onweerstaanbare neiging haar te kussen opkomen. Heel liefdevol druk ik mijn lippen op die van haar. Ik laat mijn vrije hand zachtjes door haar haren glijden en glimlach tegen haar lippen aan uit puur geluk. Langzaam breek ik de kus af en kijk ik haar weer in de ogen.
    "Nog een paar maanden studeren en dan kunnen we samen aan ons eigen nieuw begin starten," fluister ik met een brede glimlach.

    Irial

    "Jij denkt, ik profiteer even van dit moment?"
    Ik zet mijn meest onschuldige gezicht op en knik even. Ontkennen heeft geen zin, ik weet zelf ook heel goed dat ik van de situatie gebruik aan het maken ben, maar ik zou gek moeten zijn mocht ik het op z'n minst niet proberen. "Maar dat doe je goed, want het helpt."
    Ik glimlach breed en grinnik even terwijl ik helemaal verloren raak in zijn ogen. Soms voelt het aan alsof het niet de zwaartekracht is die me op aarde houdt, maar Kyle. Ik ben een marionet en hij heeft mijn touwtjes in handen. Nog net op tijd haal ik adem want Kyle drukt zijn lippen op de mijne. Ik sluit mijn ogen en geniet van alles; van het warme water dat over mijn rug loopt, van zijn zachte handen die me strelen en van de heerlijke kus waar de liefde gewoon van af spat.
    Onbewust trek ik hem nog wat dichter tegen me aan. Zelfs het water is koud vergeleken bij de warmte van zijn lichaam. Ik kan me niet inbeelden wat ik ooit zonder hem zou doen. Zonder zijn warmte, zowel fysiek als de warmte die ik vanbinnen voel als ik naar hem kijk. Mijn vreugde wordt nog drie keer zo intens als ik besef dat ik hem nog voor een hele lange tijd niet moet afgeven, nu ik hem sinds vanavond mijn verloofde mag noemen.
    Ik laat mijn handen zachtjes langs zijn ruggengraat omhoog glijden om ze vervolgens door zijn natte haren te halen.
    "Houvanje," mompel ik tegen zijn lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [happy new year topicgenoten ;) ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »