• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Boira
    - Charlotte Suavez Roane
    - Mary Elizabeth Santiago Colfer
    - Kyle Noah Morgan. KellyBelly
    - William Irial Smelting Roane
    - Arion O'Leary Roane
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Boira
    - André Sean Stenvers KellyBelly
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -

    Jongeren/Kinderen;
    -Diederik Jared Morgan - Mengelmoes
    -Nathan Connor Finley - quin98
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 15:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik kreun zacht wanneer hij plots bij me naar binnen komt. Mijn ademhaling versnelt wat wanneer ook zijn tempo omhoog gaat.
    Mijn armen liggen om zijn lichaam, en ook mijn benen slaan zich om zijn middel.
    "Is dit oké?"
    Ik knik zacht, niet in staat om te spreken, en haal enkel zijn hand weg.
    "Ik wil gewoon, genieten," weet ik uit te brengen.
    Kreunend verstrengel ik onze vingers en druk mijn lippen opgewonden op de zijne. Mijn zuchten en kreunen worden hierdoor gesmoord en de opwinding in mijn lichaam neemt alleen maar toe.
    "Ik hou van je," kreun ik zacht wanneer hij langs mijn gevoelige plekje streelt.
    Als automatisch breng ik mijn lichaam nog dichter tegen het zijne aan en geniet van de verwikkeling van onze lichamen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ik wil gewoon, genieten," knikt ze terwijl ze mijn hand weg haalt.
    Het lijkt wel alsof ik me hyperbewust ben van elke aanraking. Elke vinger die tussen de mijne glijdt, lijkt mijn huid wat meer in brand te zetten.
    Ik kreun opgewonden tegen Mary's lippen aan als ze die op de mijne drukt. Als ze haar lichaam tegen het mijne aandrukt, laat ik een arm onder haar rug glijden om haar daar te houden.
    Mijn hele lijf krijgt kippenvel.
    "Ik hou van je."
    De manier waarop ze dat zegt doet me rillen. Ik heb even geen adem genoeg om te antwoorden en haal mijn lippen voorzichtig van de hare.
    "Ik hou van je," antwoord ik, met een eerder hese stem.
    Ik ben zo opgewonden dat mijn rug en borstkas heel langzaamaan bedekt rakenmet pareltjes zweet, al kunnen het vuur en het tempo daar ook wel iets mee te maken hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik hou van je."
    Ik giechel zachtjes door mijn zuchten heen en zoek met mijn blik de zijne. Verliefd kijk ik hem aan.
    Zachtjes druk ik mijn lippen op zijn borstkas en kus enkele zweetdruppeltjes weg. Mijn hand glijdt over zijn huid en vervolgens druk ik mijn lippen weer op de zijne. Ik leg mijn benen iets steviger om zijn middel en trek hem zo dichter tegen me aan, en dus dieper in me. Een kreun rolt over mijn lippen en ik leun tegen zijn borst aan. De opwinding raast door mijn lichaam en met veel moeite open ik mijn ogen om in de zijne te kijken.
    Ik ril even bij het zien van de opwinding in zijn ogen, de passie die hij voelt en ik kan niet ontkennen dat ik die ook voel.
    "Dit is hemels," weet ik met veel moeite uit te brengen.
    Ik belaad zijn lippen weer onder de kusjes en beweeg mijn heupen iets sneller tegen de zijne aan. Telkens voel ik zijn penis langs mijn gevoelige plekje, en kan het dus niet laten af en toe te kreunen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Charlotte klopt uitnodigend naast haar op de zetel.
    “Nee hoor,” stelt ze mij gerust terwijl ik haar kom zitten. “Je bent gewoon het nieuwe glimmende speeltje.”
    Ik schiet in de lach en kijk naar de deur waarachter het meisje ligt te slapen.
    "Ze mag je. Anders had ze je er nooit bij betrokken. Sorry voor dat gekietel trouwens, soms ga ik er ook zo in op.”
    Ik glimlach en knik zachtjes. Ik hoop dat ze gelijk heeft en ik bijt zachtjes op mijn onderllip.
    “Ik weet niet of iemand het je al gezegd heeft, maar je bent best geweldig met kinderen.”
    Ik schud met mijn hoofd.
    “Dat is me nog nooit gezegd,” grinnik ik. “Zoveel kinderen heb ik ook niet.”
    In Vancouver gingen Thiara en ik wel elke zaterdag met Thiara’s nichtje uit. Het meisje was zes en gek op het bos. Omdat ze er zelf nooit met haar ouders heen ging, gingen Thiara en ik altijd met haar. Soms, als ze vakantie had, namen we haar mee naar Quebec waar ze het geweldig vond. In de bossen is een kind ook weer echt een kind. Met zijn drieën ravotten we altijd door de blaadjes of hielden we een sneeuwballen gevecht in de winters. We bouwden grote iglo’s en boomhutten waarin we dan gingen picknicken. Het was prachtig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Ik ben geen god," zegt Irial wat hees, "Ik ben een miezerig mensje dat aan al jouw wensen moet voldoen," zegt hij dan en ik moet even zachtjes lachen. Dat hoeft hij toch helemaal niet. En hoe hij dat zegt 'miezerig mensje' waarom Irial, waarom?
    Ik voel Irial zijn hand tussen ons in glijden en niet veel later voel ik dat hij mij aftrekt en een kreun verlaat mijn mond. Irial drukt zijn lippen telkens op de mijne en kijkt me aan, hij wisselt het af.
    "Ik hou van je," fluistert hij tegen mijn lippen aan. Ik glimlach en druk mijn lippen kort maar passioneel op de zijne.
    "En ik van jou," kort daarna verlaat een zachte kreun mijn mond. Dat is namelijk ook het moment dat ik merk dat hij mij nog altijd aan het aftrekken is. Ik laat mijn hand van zijn rug naar zijn zij, naar zijn wang glijden en leg hem daar licht tegen aan. "Leuk- Je bent leuk," zeg ik dan en druk mijn lippen op de zijne. Meteen geef ik een likje over zijn onderlip.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Ik zucht tegen haar lippen aan als ze me dichter tegen zich aan en ook dieper in zich trekt. Mijn adem stokt even en dan pas besef ik dat het haast weer zou vergeten.
    "Dit is hemels."
    Omdat het me even niet lukt om woorden uit mijn keel te persen, knik ik ter instemming. In mijn hoofd komt even een flauw grapje op maar zo snel als het er is, is het weer verdwenen. Veel kans om iets te zeggen krijg ik uiteindelijk ook niet, gezien Mary haar lippen alweer op de mijne drukt. Gretig zoen ik haar terug.
    Ik vertraag mijn tempo een beetje als ik merk dat zij ook haar heupen begint te bewegen. Ik maak van het moment gebruik om mijn ogen over haar heen te laten dwalen tot ze haar gezicht bereiken en zich in de hare vasthaken.
    Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht en voor ik mezelf kan tegen houden druk ik mijn lippen passioneel weer op die van haar. Heel zachtjes bijt ik even op haar onderlip om dan mijn ogen weer een stukje te openen en haar uitdagend aan te kijken.
    Telkens weet ze iets in me los te maken dat anders alleen sport teweegbracht bij mij, alleen is het bij haar zoveel meer en zoveel intenser. Alsof ik dan pas echt in mijn lichaam woon, mag zijn wie ik volledig ben.

    Charlotte

    “Dat is me nog nooit gezegd. Zoveel kinderen heb ik ook niet.”
    Ondanks dat ik die opmerking best ernstig vind, moet ik even lachen. Er springt me een beeld voor de ogen van Michael, omgeven door kleine kinderen. Nee, volgens mij zou dat inderdaad niks voor hem zijn. Ik ben er vrij zeker van dat hij het best met ze kan omgaan als hij zijn aandacht maar op eentje of twee tegelijk moet richten.
    "Nou dan werd het wel eens tijd," antwoord ik met een zacht glimlachje.
    Mijn gedachten dwalen even af naar mijn -ons- dochtertje dat vredig in haar bedje ligt te slapen. Ik bewonder Michael nog steeds dat hij haar spelletje zo mooi meespeelde en zonder aarzelen een liedje begon te rappen toen ze er om vroeg. Ik kan met heel mijn moederhart zeggen dat hij een geweldige vader zou zijn mocht hij zich er op toeleggen, zonder enige moeite.
    "Dat iemand het je zei, bedoel ik, niet dat je nog een paar kinderen gaat maken," voeg ik er na een tijdje aan toe als ik besef dat hij het waarschijnlijk wel zo zou kunnen opgevat hebben. Ik grinnik even en kijk hem aan, benieuwd naar zijn reactie.

    Irial

    "En ik van jou," antwoordt Kyle na me een flinke smakkerd gegeven te hebben. Ik ril even van de kreun de over zijn lippen rolt. Ik vind het zo heerlijk als ik hem kan doen genieten zoals nu, soms nog heerlijker dan mijn eigen genot op dit soort momenten.
    "Leuk- Je bent leuk."
    Ik wil hem verontschuldigend aan kijken als ik merk dat ik luidop in zijn mond lig te lachen, maar het likje dat hij over mijn lippen geeft leidt me daar weer van af. Ik vergeet even helemaal waarmee ik bezig was en druk mijn lippen in een vlaag van opwinding weer stevig tegen de zijne.
    Een elektrisch gevoel schiet in mijn buik omhoog en zorgt ervoor dat mijn hele lichaam het gloeiend heet krijgt. Ik begin te blozen alsof het onze eerste kus zou zijn. Na al die jaren heb ik dat soms nog steeds, het gevoel alsof we pas samen zijn gewoon omdat we elkaar telkens opnieuw weten te verrassen.
    Wanneer mijn verstand tot me terug komt, beweeg ik mijn hand weer zachtjes op en neer.
    Plagerig druk ik kleine kusjes op Kyle's lippen. Ik vind het zo leuk om hem uit zijn tent te lokken, hij kan namelijk van die heerlijk opwindende reacties hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Hij bijt even op mijn onderlip en ik kan het niet laten te kreunen. Wanneer ik mijn ogen open, zie ik de uitdaging in zijn blik staan en grijnzend kijk ik hem aan.
    Ik hoef hem niet te vragen om te weten dat hij hiervan geniet, en dan niet enkel de seks. Zachtjes kras ik met mijn nagels over zijn huid en onderdruk een kreun door mijn lippen liefdevol op de zijne te plaatsen. Het lijkt wel of hij mijn lichaam beter kent dan ikzelf, bedenk ik me wanneer ik me helemaal verlies in een nieuwe kus. Niet dat ik te klagen heb, ik geniet er evenveel van.
    In een golf van opwinding verbreek ik de kus even en kijk hem een liefdevolle blik aan. Ik draai ons een kwartslag om, zodat ik boven hem kom te liggen en zorg er zo voor dat ik even de touwtjes in handen heb. Opgewonden breng ik mijn heupen tegen de zijne aan, en voel hem zo helemaal in me, dat ik het weer niet kan laten even te kreunen. Ik boor mijn blik in de zijne en haal liefdevol strelend mijn hand door zijn haren.
    Zelfverzekerd plaats ik mijn lippen in zijn hals en ook op zijn borstkas druk ik enkele kusjes. Ik maak een spoor van kusjes, terug naar zijn hals en bijt even speels in zijn huid. Ik houd me nog net in om even zachtjes te grommen. Langzaam beweeg ik mijn heupen weer op en neer terwijl ik nog even op zijn huid zuig, totdat er een klein plekje te staan komt. Ik druk er nog een kusje op, en plaats vervolgens mijn lippen weer op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik kreun uit protest als Mary plots de kus afbreekt. Ik kijk haar fronsend aan maar mijn humeurtje verdwijnt als snel weer als ze duidelijk maakt dat zij nu de touwtjes in handen wil nemen. Voor ik het goed en wel besef ben ik degene die onderaan ligt. Ik grijp haar heupen vast om haar wat steun te bieden, al heb ik niet de indruk dat ze die nodig heeft. Dat betekent natuurlijk niet dat ik van plan ben mijn handen weg te halen.
    Ik haal diep adem als ik haar lippen op mijn huid voel. Als ze me bijt kan ik een lach niet onderdrukken. Ik laat één van mijn handen langs haar omhoog glijden en haal mijn vingers zachtjes door haar haren.
    Een luide kreun verlaat mijn lichaam als ik merk dat Mary me ondertussen een zuigplek aan het bezorgen is.
    Wanneer ik haar lippen eindelijk weer op de mijne voel, bijt ik zachtjes op haar onderlip. Ik duw mijn heupen stevig omhoog zodat ik -als dat zelfs mogelijk is- nog dieper in haar kom.
    Mijn hele lijf lijkt in brand te vliegen en ik moet moeite doen om nog gewoon adem te blijven halen. Zonder erbij na te denken trek ik haar wat dichter tegen me aan.
    "M-Mmmary," probeer ik haar te waarschuwen.
    Ik ben er zeker van dat het niet lang meer kan duren gezien het zweet me nu volop uitbreekt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Een kreun rolt over mijn lippen wanneer ik zijn heupen nog dichter tegen de mijne voel. Mijn hele lichaam tintelt en ik hap even naar adem. Uit opwinding zou ik het haast vergeten.
    "M-Mmmary."
    Ik kreun tegen zijn lippen aan en druk liefdevol mijn lippen op de zijne. Op de tast ga ik op zoek naar zijn hand en verstrengel onze vingers. Met een zucht versnel ik nog enkele seconden mijn tempo, en merk dat ik ook bijna zover ben. Voorzichtig kras ik met mijn nagels over zijn borstkas.
    "Arion," zucht ik zacht.
    Ik open mijn ogen even en boor mijn blik in de zijne.
    "Ik hou van je," kreun ik opgewonden.
    Niet veel later voel ik een golf van opwinding mijn lichaam overspoelen en met een kreun geef ik me over aan een hemels orgasme.
    Met gesloten ogen blijf ik even op hem liggen, zijn hand nog steeds in de mijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nadal -> Boira


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial kust me stevig terug en ik geniet van zijn hand die hij weer begint te bewegen. Heerlijk deze momenten, gewoon rustig liggen en elkaar even gek maken. Ik hou hiervan. Irial zet plagend kleine kusjes op mijn lippen en ik trek mijn hoofd terug.
    "Je bent dan wel leuk, maar ook gemeen," zeg ik met een speelse grom. Ik laat mijn tong even over mijn lippen gaan en kijk Irial dan uitdagend aan. Er ontsnapt een kreuntje wanneer ik een warme vlaag door mijn onderbuik voel gaan. Ik denk dat het niet heel erg lang meer gaat duren voor ik kom. Daarna zal ik Irial ook wel even verwennen. Ik kan geen genoeg van hem krijgen en ik vind het leuk om hem zo opgewonden te zien.
    Ik breng mijn gezicht weer naar het zijne en druk mijn lippen weer op die van hem. Hmm heerlijk dit. Dit kan ik uren, maar dan acht uren achter elkaar doen. Gewoon knuffelen, of soms iets meer, met Irial. Heerlijk. Ik geniet er gewoon zo erg van. Ik denk dat daarom onze relatie ook zo goed blijft, tijd voor elkaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Mijn ademhaling verliest alle regelmatigheid wanneer ze over mijn borstkas krabt. Ik hou er zo erg van als ze dat doet, mijn wilde katje.
    "Arion.Ik hou van je."
    Ik zou dolgraag willen antwoorden dat ik evenveel van haar hou, ik zou het willen schreeuwen maar op dit moment ben ik gewoon niet in staat tot dat soort geluiden. Ik dwing mezelf mijn ogen open te houden en toe te kijken hoe Mary een orgasme krijgt. Het is werkelijk een betoverend beeld.
    Terwijl zij stilletjes op me blijft liggen, stoot ik heel zacht en voorzichtig nog wat verder. Ik hoef het maar een stuk of drie keer te doen voor ik ook mijn hoogtepunt bereik.
    Ik trek Mary helemaal tegen me aan en verberg mijn gezicht in haar hals om het gekreun te smoren. Het voelt alsof mijn onderbuik ontploft en hoewel ik al zo vaak klaargekomen ben, is het een gevoel dat je telkens weer verrast en beter voelt dan je je herinnerde.
    Ik sluit mijn ogen en los mijn greep een beetje terwijl ik hijgend lig te bekomen. Een derde rondje komt er niet meer als het aan mij ligt, want ik voel me compleet uitgedrukt en mocht je nue en kan van vijf liter voor me zetten zou ik die in één teug leeg drinken.
    "Wo-hoow," breng ik buiten adem uit.
    Wow. Nog steeds, telkens weer.

    Irial

    "Je bent dan wel leuk, maar ook gemeen," gromt Kyle. Wanneer zijn tong over mijn lippen gaat beantwoord ik zijn uitdagende blik met een onschuldige glimlach. Nou ja, hij hoort er tenminste onschuldig uit te zien. Ik doe alsof ik een keer naar zijn tong knap, ookal heeft hij die terug in zijn mond.
    We liggen elkaar gewoon even aan te kijken terwijl ik blijf doorgaan met rukken. Ik geniet er met volle teugen van als Kyle dan weer zijn lippen op de mijne drukt. Met meer dan een beetje plezier kus ik hem terug terwijl ik wat dichter tegen hem aan probeer te kruipen.
    Ik bijt zachtjes even op zijn onderlip, niet om uit te dagen maar gewoon omdat ik weet dat hij dat wel opwindend vind.
    Ik huiver als mijn borstkas bij het inademen steeds weer tegen de zijne komt. Kyle voelt altijd zo heerlijk warm aan. Als ik koud heb dan raak ik altijd best opgewarmd door tegen hem aan te kruipen, mijn persoonlijke haardvuurtje.
    "Jij bent ook leuk," fluister ik tegen zijn lippen aan tussen het zoenen door.
    Het is een beetje loos dat te zeggen, omdat het gewoon overduidelijk is hoe ik over hem denk. Mocht ik hem niet leuk vinden, dan had ik hem niet gevraagd met me te trouwen, ookal was het een beetje een spontane reactie. Ik glimlach even tegen zijn lippen aan en zoen hem dan verder terwijl ik mijn tempo wat aanpas.
    Dan komt mijn ondeugende kantje weer naar boven en ik bijt ietwat ruwer dan anders ietwat op zijn onderlip om vervolgens abrupt de kus af te breken. Ik zet mijn lippen op zijn sleutelbeen en kus me een weg naar zijn navel. Ik zuig er zachtjes even op en kijk hem dan met een opgewonden blik aan.
    "Zal ik naar boven..." Ik laat mijn wijs- en middelvinger als beentjes een eindje over zijn buik naar boven lopen. "of naar onder gaan?" Ik laat de "beentjes" heel langzaam een stukje naar beneden glijden terwijl ik tegen Kyle's warme huid aan glimlach.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 23:16 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wo-hoow."
    Zacht grinnikend kijk ik hem aan. Ik druk een klein kusje op zijn lippen en kijk glimlachend toe hoe hij bekomt. Wanneer ik zijn greep voel verlossen, houd ik hem net steviger vast. Liefdevol kijk ik hem in de ogen en streel zachtjes door zijn haren.
    Mijn gedachten dwalen even af, en ik beeld me in hoe het zou zijn wanneer ik afgestudeerd ben. Eindelijk ons eigen gezinnetje, eventueel een huwelijk ergens in een van de komende jaren. Ik zucht even dromerig en besef dat ik hem aan het aanstaren ben.
    "Sorry," zeg ik zachtjes.
    Glimlachend druk ik een kusje op zijn lippen.
    "Ben je al bekomen, liefje?" vraag ik fluisterend.
    Lichtjes laat ik mijn vingers over zijn borstkas dwalen, en kleine figuurtjes tekenen. Ik druk nog een klein kusje op zijn lippen voordat ik even rechtkrabbel en een dekentje uit de sofa neem om het om ons heen te slaan. Ik ga weer liggen zoals net, en kruip lekker dicht tegen hem aan. Ik leg mijn armen om zijn middel en druk kleine kusjes op zijn lippen. Ik kan er maar geen genoeg van krijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maya

    Zo snel ik kan ren in de straten door opweg naar het huis van mijn vriendin, er mag haar niets overkomen zijn, dat vergeef ik mezelf nooit!!
    Als ik net de hoek omsla en haar huis in zicht krijg zie ik dat de deur van Amanda haar huis op een kier staat.
    Ik vertraag mijn pas en loop naar het huis toe, als ik bij de voordeur ben wacht ik even om bij te komen, als Dave me hoort is alles voor niks geweest.
    Als ik rustig adem loop ik zachtjes naar binnen, sluipen kan ik als de beste.
    Als ik binnen sta hoor ik geluiden van boven komen, en sluip de trap op.
    Opeens raast er een angstige stilte door het huis heen.
    ''Amanda!?'' roep ik angstig en ren de trap op.
    Als ik boven aankom zie ik Amanda rustig strijken, en geschrokken kijkt ze naar me op.
    ''Maya? wat een verrassing! maar wat is er mis?'' veaagt ze, en kijkt me glimlachend aan.
    ''Amanda, ik kwam net Johnny tegen, Dave-'' maar ik kan mijn zin niet afmaken omdat ik vanachter een mes tegen mijn keel krijg gedrukt.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Michael

    “Nou dan werd het wel eens tijd. Dat iemand het je zei, bedoel ik, niet dat je nog een paar kinderen gaat maken.”
    Ik schiet in de lach en knik zachtjes.
    “Tot zover had ik het nog wel begrepen,” grinnik ik.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk haar niet begrijpend aan. Voorlopig, de komende tien jaar, is één kind genoeg. Geen denken aan dat ik nog een kind zou willen en met wie? Ik buig me naar voren om mijn glas van tafel te pakken. Langzaam drink ik het laatste bodempje water eruit. Mijn vingers volgen de ronding van de kelk van het glas. Heel even leiden mijn gedachten me naar Thiara. Wat als zij was blijven leven. Dan had ik Charlotte nooit weer ontmoet, laat staan dat ik ooit van Evangelynn had gehoord. Wat dan? Had ik dan kinderen met Thiara? Iets mooiers kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Iets lievers zou ik ook niet willen alhoewel ik het idee altijd heb verafschuwd.
    Even zucht ik en kijk dan naar Charlotte.
    “Wat had je gedaan als ik nooit naar die reünie was gekomen?” vraag ik zachtjes. “Had ik dan nooit van Evangelynn geweten? En zij van mij?”


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."