Arion
Ik zucht tegen haar lippen aan als ze me dichter tegen zich aan en ook dieper in zich trekt. Mijn adem stokt even en dan pas besef ik dat het haast weer zou vergeten.
"Dit is hemels."
Omdat het me even niet lukt om woorden uit mijn keel te persen, knik ik ter instemming. In mijn hoofd komt even een flauw grapje op maar zo snel als het er is, is het weer verdwenen. Veel kans om iets te zeggen krijg ik uiteindelijk ook niet, gezien Mary haar lippen alweer op de mijne drukt. Gretig zoen ik haar terug.
Ik vertraag mijn tempo een beetje als ik merk dat zij ook haar heupen begint te bewegen. Ik maak van het moment gebruik om mijn ogen over haar heen te laten dwalen tot ze haar gezicht bereiken en zich in de hare vasthaken.
Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht en voor ik mezelf kan tegen houden druk ik mijn lippen passioneel weer op die van haar. Heel zachtjes bijt ik even op haar onderlip om dan mijn ogen weer een stukje te openen en haar uitdagend aan te kijken.
Telkens weet ze iets in me los te maken dat anders alleen sport teweegbracht bij mij, alleen is het bij haar zoveel meer en zoveel intenser. Alsof ik dan pas echt in mijn lichaam woon, mag zijn wie ik volledig ben.
Charlotte
“Dat is me nog nooit gezegd. Zoveel kinderen heb ik ook niet.”
Ondanks dat ik die opmerking best ernstig vind, moet ik even lachen. Er springt me een beeld voor de ogen van Michael, omgeven door kleine kinderen. Nee, volgens mij zou dat inderdaad niks voor hem zijn. Ik ben er vrij zeker van dat hij het best met ze kan omgaan als hij zijn aandacht maar op eentje of twee tegelijk moet richten.
"Nou dan werd het wel eens tijd," antwoord ik met een zacht glimlachje.
Mijn gedachten dwalen even af naar mijn -ons- dochtertje dat vredig in haar bedje ligt te slapen. Ik bewonder Michael nog steeds dat hij haar spelletje zo mooi meespeelde en zonder aarzelen een liedje begon te rappen toen ze er om vroeg. Ik kan met heel mijn moederhart zeggen dat hij een geweldige vader zou zijn mocht hij zich er op toeleggen, zonder enige moeite.
"Dat iemand het je zei, bedoel ik, niet dat je nog een paar kinderen gaat maken," voeg ik er na een tijdje aan toe als ik besef dat hij het waarschijnlijk wel zo zou kunnen opgevat hebben. Ik grinnik even en kijk hem aan, benieuwd naar zijn reactie.
Irial
"En ik van jou," antwoordt Kyle na me een flinke smakkerd gegeven te hebben. Ik ril even van de kreun de over zijn lippen rolt. Ik vind het zo heerlijk als ik hem kan doen genieten zoals nu, soms nog heerlijker dan mijn eigen genot op dit soort momenten.
"Leuk- Je bent leuk."
Ik wil hem verontschuldigend aan kijken als ik merk dat ik luidop in zijn mond lig te lachen, maar het likje dat hij over mijn lippen geeft leidt me daar weer van af. Ik vergeet even helemaal waarmee ik bezig was en druk mijn lippen in een vlaag van opwinding weer stevig tegen de zijne.
Een elektrisch gevoel schiet in mijn buik omhoog en zorgt ervoor dat mijn hele lichaam het gloeiend heet krijgt. Ik begin te blozen alsof het onze eerste kus zou zijn. Na al die jaren heb ik dat soms nog steeds, het gevoel alsof we pas samen zijn gewoon omdat we elkaar telkens opnieuw weten te verrassen.
Wanneer mijn verstand tot me terug komt, beweeg ik mijn hand weer zachtjes op en neer.
Plagerig druk ik kleine kusjes op Kyle's lippen. Ik vind het zo leuk om hem uit zijn tent te lokken, hij kan namelijk van die heerlijk opwindende reacties hebben.
I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.