• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Boira
    - Charlotte Suavez Roane
    - Mary Elizabeth Santiago Colfer
    - Kyle Noah Morgan. KellyBelly
    - William Irial Smelting Roane
    - Arion O'Leary Roane
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Boira
    - André Sean Stenvers KellyBelly
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -

    Jongeren/Kinderen;
    -Diederik Jared Morgan - Mengelmoes
    -Nathan Connor Finley - quin98
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 15:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle

    Irial haalt diep adem en ik grinnik even. Hij zag het dus niet aankomen.
    "Unf. Wanneer doe je dat niet dan?" zegt Irial na een aantal seconde en op nieuw grinnik ik. Ik laat mijn lippen afdwalen naar zijn onderbuik.
    "Ja, wanneer niet?" mompel ik zacht en ik grijns tegen zijn huid aan. Vervolgens zak ik verder naar beneden en pak ik zijn penis vast. Ik breng mijn lippen er naartoe en neem hem in mijn mond. Ik laat mijn tong even over de top gaan, dan laat ik mijn hoofd op een geleidelijk tempo op en neer gaan. Af en toe stop ik even om te zuigen op de top. Ik laat mijn tong er weer even overheen gaan en ik kreun even om Irial meer op te winden. Ik ga weer in een tempo met mijn hoofd en streel over zijn onderbuik heen met mijn vingertoppen. Eén van mijn handen laat ik naar zijn penis glijden en streel ik eromheen. Mijn ogen zoeken de zijne maar ik kan ze maar moeilijk op de zijne gericht houden. Ik sluit mijn ogen vervolgens en ga verder met wat ik aan het doen was.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Ik kom zelf haast niet bij van het lachen als Mary de slappe lach krijgt en begint te hikken. De tranen stromen over mijn wangen waardoor ik me even niet kan concentreren op het kietelen.
    "Ik zou zeggen dat ik het ben, maar ik ben niet gek," zegt Mary ondertussen.
    Als ik haar handen om mijn polsen voel, hou ik prompt op met kietelen en word beloond met een kusje.
    "Maar ik hou ook van, Arion."
    De blik waarmee ze me aankijkt is volgens mij zo'n beetje de reden waarom ik leef. Ik glimlach zachtjes en geniet van haar warme vingers tussen de mijne. Toch maak ik één hand weer los. Ik breng die tussen ons gezichten in en maak een kleine afstand tussen mijn duim en wijsvinger.
    "Klein beetje gek," zeg ik met getuite lippen, op een betuttelende toon.
    Ik lach even en druk zelf mijn lippen nog een keer op die van haar. Mijn vrije arm leg ik om haar heen zodat ik haar nog wat dichter tegen me aan kan trekken. Pas wanneer ik haar naakte huid tegen de mijne voel ben ik tevreden. Liefdevol lig ik haar aan te kijken. Ik zou hier uren kunnen blijven liggen.
    "Waarom bel je morgenochtend niet naar Charlotte? Ik kan s avonds wel even op Evangelynn letten en dan kunnen jullie samen eens de bloemetjes buiten zetten, verloren tijd inhalen," stel ik zachtjes voor.
    Ik vertrouw haar, heb er geen probleem mee als ze een keertje zonder mij weg wil ook al valt dat zelden voor. Nu Charlotte er is kan dat misschien anders liggen. Het enige dat ik wil is dat ze plezier heeft.

    Irial

    "Ja, wanneer niet?"
    Ik kan het niet goed zien, en de littekens verhinderen me ervan alles te voelen maar ik zou zweren dat Kyle gewoon aan het grijnzen is. Ik hou even mijn adem in als hij plots mijn penis vast heeft en hem in zijn mond neemt. Ik sluit mijn ogen en laat mijn hoofd achterover vallen terwijl een diepe kreun mijn lichaam verlaat. Terwijl ik op mijn piercing zuig, laat ik mijn handen door Kyle's haar gaan.
    Hij doet exact wat ik zou willen dat hij doet, alsof hij mijn gedachten kan lezen
    Als ik één van zijn handen op mijn onderbuik voel, leg ik de mijne er overheen en laat vervolgens mijn vingers tussen de zijne glijden.
    "Kyle," breng ik hees uit. "Ik wil - Ik wil-" Het enige dat die zin afmaakt is een luide kreun.
    Liefst van al zou ik me nu gewoon omdraaien en hem smeken voor meer, maar mijn bewegingsvermogen lijkt tot mijn handen beperkt te blijven.
    "S-stop," weet ik met heel wat moeite te zeggen.
    Gezien Kyle na het eerste ritje aangaf dat hij de volgende keer onder wilde, en ik vermoed dat die volgende keer er wel zit aan te komen, lijkt het me niet handig dat ik nu al klaar zou komen. Net als hij net bij mij deed -alleen met wat minder moeite- trek ik hem omhoog.
    Ik druk mijn lippen ietwat ruw op de zijne terwijl ik één hand door zijn haren laat gaan en met de andere zachtjes in zijn kontje knijp.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Klein beetje gek."
    Lachend kus ik hem terug en kijk hem dolverliefd aan.
    "Stapelgek op jou."
    Ik geef hem nog een klein kusje op zijn neus en vlei me weer onverstoord tegen hem aan, mijn armen om zijn middel.
    "Waarom bel je morgenochtend niet naar Charlotte? Ik kan s avonds wel even op Evangelynn letten en dan kunnen jullie samen eens de bloemetjes buiten zetten, verloren tijd inhalen."
    Ik denk even na. Het is inderdaad een mogelijkheid.
    "Maar morgenochtend," zucht ik. "Dan heb ik nog wel andere dingen te doen."
    Grinnikend kijk ik hem aan. Stiekem doel ik erop dat het morgen een vrije dag is, en dan luier ik al eens graag of verwen ik hem met ontbijt op bed, of in bed. Ik lach stilletjes in mezelf.
    "Maar het is wel een leuk idee om eens met haar af te spreken."
    Ik druk een kusje op zijn lippen en laat mijn hoofd op zijn schouder rusten. Ik denk even na over iets wat we zouden kunnen doen. Misschien dat Charlie wel wil uitgaan ofzo, maar sinds ik samenwoon met Arion, ben ik meer een huismus geworden, en zegt het nacht- of uitgaansleven me niet zoveel. Al heb ik het er voor haar wel een keertje over om ergens heen te gaan, al voel ik me wel meer op mijn gemak als Arion erbij is. Als ik hem op het ijs bezig zie soms, is het vreemd om te beseffen dat hij zo liefdevol en teder kan zijn. Die lieve kant heb ik uiteraard het liefste, maar gewoon wetende dat er ook een iets ruigere kant is, geeft me een veilig gevoel en stiekem ben ik ook wel trots op hem wanneer hij wat blauwe plekken heeft. Dat maakt hem stoer, mannelijk, en mijn Arion.
    Glimlachend druk ik nog een kusje op zijn lippen.
    "Ik bel haar morgen wel," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial legt zijn hand op de mijne en verstrengelt onze vingers.
    "Kyle. Ik wil - Ik wil-" Het enige wat daarop volgt is een luide kreun. Ik weet niet wat hij wil zeggen en twijfel een beetje.
    "S-stop," zegt Irial en ik voel hoe hij mij omhoog trekt. Beteuterd kijk ik hem aan. Maar wanneer hij zijn lippen ruw op de mijne drukt is het hem vergeven. De hand die hij door mijn haar haalt bezorgd me rillingen, net als de hand op mijn kont.
    Ik haal mijn lippen even van de zijne. "Irial, deed ik iets niet goed?" vraag ik onzeker. Ik kijk hem recht in zijn ogen met een wat onzekere houding. Ik streel zacht met mijn handen over Irial zijn borstkas heen. Wacht, Irial kuste me toch? Dan deed ik niets fout... Maar waarom moest ik stoppen? Ik blijf Irial aankijken met en onzekere blik, maar langzaam word hij wel wat zekerder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Maar morgenochtend. Dan heb ik nog wel andere dingen te doen."
    Ik moet lachen om de blik in haar ogen. Dat Mary het liefst s ochtends seks heeft is geen geheim voor me. Mij maakt het niet uit wanneer, zolang het er maar van komt en het met haar is.
    "Maar het is wel een leuk idee om eens met haar af te spreken. Ik bel haar morgen wel."
    Ik knik even terwijl ze een kusje op mijn lippen drukt en geef haar dan zelf ook nog een lange smakkerd. Met een ondeugende fonkeling in mijn ogen kijk ik haar aan.
    "Om elf uur is ook nog s ochtens," grinnik ik. "Dan heb je eerst nog tijd om die andere dingen te doen."
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen. Dan leg ik een hand op haar heup en kruip nog wat dichter tegen haar aan. Mijn meisje. Mijn verloofde. Hopelijk snel mijn vrouw. Ik sluit mijn ogen even en geniet van haar warmte, van het dicht bij haar zijn.
    "Moet je studeren morgenmiddag?" vraag ik kalmpjes. "Ik heb anders wel zin om een wandeling te maken en dan kunnen we opwarmen bij Starbucks. Oh en ik heb nieuwe sokken nodig voor in mijn schaatsen."
    Ik verberg mijn gezicht in haar hals terwijl ik praat waardoor mijn laatste zin er een beetje vervormd uit komt.

    Irial

    "Irial, deed ik iets niet goed?"
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem met een blik vol verbazing aan. De onzekere blik in zijn ogen brengt me nog meer in verwarring.
    "Niet goed? Kyle, hoe kom je daar nou bij?"
    Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht en ik zet mijn wijs- en middelvinger op zijn borstkas om ze vervolgens heel traag als beentjes naar zijn hals te laten lopen.
    "Ik dacht alleen dat we misschien..." Ik maak mijn zin niet af. In plaats daarvan zuig ik met een uitdagende blik op mijn piercing terwijl ik mijn lichaam een beetje tegen dat van Kyle aan druk. De lust en ondeugd staan ongetwijfeld in mijn ogen af te lezen. "En het leek me handiger als kleine William dan nog recht zou staan," voeg ik er grinnikend aan toe.
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen terwijl ik zachtjes zijn kont begin te strelen. Om hem nog wat meer uit te dagen, lik ik langzaam over mijn lippen terwijl ik mijn blik over zijn lichaam laat glijden voor zover dat mogelijk is. Ik maak een vuist in zijn haren en trek er zachtjes aan zodat hij zijn hoofd wat achterover moet tillen.
    "Of wil je niet?" fluister ik hees in zijn oor nadat ik mijn gezicht er naartoe gebracht heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Om elf uur is ook nog s ochtens," grinnik ik. "Dan heb je eerst nog tijd om die andere dingen te doen."
    Ik grinnik even.
    "Met veel plezier," zeg ik zacht en geef hem nog een klein kusje.
    "Moet je studeren morgenmiddag? Ik heb anders wel zin om een wandeling te maken en dan kunnen we opwarmen bij Starbucks. Oh en ik heb nieuwe sokken nodig voor in mijn schaatsen."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Voor een keer kan het denk ik geen kwaad als ik niet studeer. Ik ben een voorbeeldige leerling."
    Lachend kijk ik hem aan. Inderdaad, ik zet me in voor mijn studies, maar af en toe eens een dagje ontspannen kan deugd doen. Ik druk nog een kusje op zijn zachte lippen, en hou ze even daar. Genietend sluit ik mijn ogen en kruip lekker tegen hem aan. Ik speel met de ring om mijn vinger en droom even weg. Ik zie zo voor me hoe hij me ten huwelijk vroeg, en ik kon het gewoon niet geloven. Mijn hart gaat sneller slaan als ik er nog maar aan denk. Stiekem kan ik niet wachten tot ik dit jaar eindelijk heb afgerond en we eindelijk aan onze toekomst kunnen beginnen, aangezien mijn studies het enige waren dat ons nog echt in de weg stond.
    Ik open mijn ogen weer en zoek de zijne. Glimlachend druk ik nog een kusje op zijn lippen. Ik heb het al even hard nodig als ademen.
    "Wat wil jij doen, nadat ik ben afgestudeerd?" vraag ik zachtjes.
    Met mijn vingers teken ik onzichtbare figuurtjes op zijn borstkas.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dimitry

    Ik zucht en kijk André aan.
    Ik rol met mijn ogen en ga tegen de auto aan staan.
    'Johnny, heefd een moeder, Amanda, dat is een vriendin van Maya.
    Johnny, word door Dave gedwongen geld te verdienen met drugs anders gaat mijn moeder eraan, zijn ouders zijn gescheiden.
    Maya kent Johnny, als vroeger oppasjongentje, en is nunet weggerend naar de gevaarlijke Dave bij Amanda, en kan nu zelfs dood zijn.'
    Ik pruts wat met mijn horloge, en kijk André droog aan.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kyle

    "Niet goed? Kyle, hoe kom je daar nou bij?" Er verschijnt een kleine grijns op zijn gezicht en hij laat zijn vingers als beentjes naar mijn hals lopen.
    "Ik dacht alleen dat we misschien..." Hij stopt midden in zijn zin en zuigt uitdagend op zijn piercing, er komt een zekerdere glimlach op mijn gezicht. Ik voel hoe Irial zijn lichaam tegen het mijne laat gaan en ik sluit mijn ogen even. "En het leek me handiger als kleine William dan nog recht zou staan," grinnikt hij en ik moet er ook even van grinniken. Irial wiebelt met zijn wenkbrauwen en streelt mijn kont, hij likt over zijn lippen en laat zijn blik over mijn lichaam dwalen. Ik voel hoe hij aan mijn haren trekt waardoor ik mijn hoofd naar achter moet doen, wat ik niet erg vind.
    "Of wil je niet?" vraagt Irial hees als hij zijn lippen bij mijn oor heeft gebracht. Er gaat een rilling door mijn lijf.
    "Oh jawel, laat kleine William me maar temmen," zeg ik met een kleine grijns en ik beweeg mijn heupen wat, waardoor mijn onderlichaam tegen zijn erectie aan komt. Ik kreun een keer zachtjes als uitdaging. Ik houd mijn hoofd zelf ook een beetje naar achter. "Tem me," zeg ik met een zachte grom wat meer gewoon een 'Prr' leek. Ik lach even zacht en zet mijn nagels lichtjes in Irial zijn buik.

    André

    "Ze kan wat?- Dimitri! Het is je zus!" Ik kijk hem geïrriteerd aan.
    "Stap in die fucking wagen en wijs mij de weg naar het huis van Amanda!" zeg ik met een dwingende toon in mijn stem. Ik wijs zelfs naar de wagen toe. Zelf stap ik in de wagen en start hem al. Ik graai mijn walkietalkie uit het handschoenenkastje.
    "Agent 2265 André Stenvers, oproep aan het hoofdkantoor. Mogelijk vrouw in gevaar, extra informatie volgt. Ik houd jullie op de hoogte, plek nog niet achterhaalt maar ik wil wel versterking indien nodig," Ik plant de walkietalkie op de houden en kijk naar buiten. Met veel ongeduld wacht ik tot Dimitri een beslissing maakt. Instappen of blijven staan. "Als je hier blijft geef me dan het adres door," zeg ik zakelijk en ik kijk Dimitri strak aan door het opengeschoven raampje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    Voor ik het wist was ik alweer buiten op straat met de informatie in mijn hoofd. Ik wist precies wie ik moest hebben, waar ik heen moest, en waar ik hem kon vinden. Ik liep naar het oudere gedeelte van de stad, waar een oude maar gezellige bar stond, daar zou ik hem vinden, de oudere man, waarvan zijn vrouw zichzelf dood had gedronken, en hij deed een soort van hetzelfde maar kon zichzelf niet dood krijgen. Ze hebben geen kinderen, en famillie leeft allemaal in een andere stad. Gelukkig was het niet echt ver weg, en ik zou er al snel zijn. 5 minuten lopen is niks. Het zou 1 of 2 minuten rennen of free runnen zijn maar dan zou ik misschien minder energie over hebben in geval van nood.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arion

    "Voor een keer kan het denk ik geen kwaad als ik niet studeer. Ik ben een voorbeeldige leerling."
    Ik moet even lachen en zucht tevreden als ik haar lippen op die van mij voel. Ze heeft wel gelijk, ze is een goede student. Ze gaat naar elke les, zet zich in voor haar projecten en overloopt vrijwel elke avond haar lessen. Ik heb er alleen maar bewondering voor want ik zou het niet kunnen.
    "Wat wil jij doen, nadat ik ben afgestudeerd?"
    Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht wanneer er me meteen een antwoord te binnen schiet.
    "Trouwen," zeg ik zacht. "En op huwelijksreis naar Ierland."
    Wat ze niet weet is dat ik al eeuwen aan het sparen ben om haar de huwelijksreis cadeau te doen voor haar afstuderen. Wat ze ook niet weet is dat ik al bijna genoeg heb om er nog een ticket naar een zonnig land bij te kopen en er ook een hotel te boeken. Het kost me zoveel moeite het te verzwijgen voor haar, maar ik weet zeker dat het elke inspanning waard is.
    "En langzaamaan ons gezinnetje uitbreiden," voeg ik er met een liefdevolle blik aan toe.
    Ik haal mijn hand door haar haren en kijk haar in de ogen. Zeker weten, met haar wil ik kinderen, kleine wondertjes van ons beiden.

    Irial

    "Oh jawel, laat kleine William me maar temmen."
    Ik hou mijn adem in als Kyle zijn lichaam tegen mijn penis aan beweegt en kreunt. Nou die heb ik wel verdient, ik was hem namelijk ook heel erg opzettelijk aan het uitdagen.
    "Tem me," spint hij dan.
    Ik knik even en laat mijn beide handen naar zijn heupen glijden. Heel zachtjes trek ik hem naar beneden zodat hij over mijn stijve heen glijdt. Mijn ogen vallen dicht van genot als ik hem om me heen voel. Op een rustig tempo begin ik mijn heupen te bewegen. Mijn handen laat ik weer omhoog glijden, tot ze om zijn hals liggen en dan trek ik hem niet al te voorzichtig naar me toe. Ik kreun even tegen zijn lippen aan en druk er dan snel die van mij op.
    Terwijl ik hem kan kussen, laat ik mijn handen weer over zijn zachte lichaam glijden.
    "Mmmh," zucht ik genietend tegen mijn lippen aan. "Volgens mij krijg ik jou nooit getemd," fluister ik met een grijnsje als ik mezelf even de kans geef om op adem te komen.
    "Ben er niet zeker van dat ik dat wel wil," voeg ik er nog aan toe.
    Een luide kreun rolt over mijn lippen als ik overspoeld word door een golf van genot.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Trouwen. En op huwelijksreis naar Ierland."
    Glimlachend kijk ik hem aan. Zodra ik afgestudeerd ben, wil ik meteen op zoek naar werk zodat we het financieel makkelijker aankunnen.
    "En langzaamaan ons gezinnetje uitbreiden."
    Ik bijt even op mijn lip en kijk hem in de ogen aan. Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Dat klinkt als een heel mooi plan," beaam ik breed glimlachend.
    Ik leg mijn armen om hem heen en kijk hem dolverliefd aan. Ik belaad zijn lippen met kleine kusjes en kijk hem enkele seconden aan voordat ik hem iets langer zoen. Ik lik even over mijn lippen en kijk hem ietwat enthousiast aan.
    "Nu we het er toch over hebben," begin ik zacht. Even zoek ik de juiste woorden, voordat ik me eraan waag het hem mee te delen.
    Zachtjes kriebel ik met mijn vingers over zijn borstkas, en voel de zenuwen in mijn buik, omdat ik het zelf zo spannend vind.
    "Ik ben eergisteren naar de dokter geweest," zeg ik zacht, en kijk hem verwachtingsvol aan.
    "Om te kijken of we iets moeten doen om... Nu ja, kinderen te krijgen."
    Met een klein glimlachje kijk ik hem aan, nieuwsgierig naar zijn reactie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial knikt en ik voel zijn handen op mijn heupen, een luide kreun verlaat mijn mond als ik Irial in me voel komen. Hij begint te stoten en ik sluit mijn ogen van het heerlijke gevoel dat me overspoelt. Ik voel zijn handen over mijn lichaam glijden, en als hij bij mijn hals is trekt hij me naar zich toe. Hij kreunt tegen mijn lippen aan en drukt ze er dan tegen. Zijn handen strelen over mijn lichaam wat mij kippenvel bezorgd.
    "Mmmh. Volgens mij krijg ik jou nooit getemd," grijnst Irial fluisterend. "Ben er niet zeker van dat ik dat wel wil," voegt hij eraan toe. Irial kreunt luid en al snel volgt er een kreun van mij.
    "Ik val sowieso niet te temmen," fluister ik met een grijns die de zijne weerspiegeld. Ik beweeg mijn lichaam mee met het stoten van Irial. Ik kreun van genot wanneer hij het plekje bij de prostaat raakt. Ik voel hoe ik de tintelingen door mijn lichaam krijg en opnieuw word ik stijf. "Oh, Irial... Opwindende prins," kreun ik en ik beweeg mijn lichaam wat meer mee. Ik bijt zacht op Irial zijn lip en ik kus hem hebberig. Mijn! Van binnen lach ik even maar van buiten straal ik pure opwinding uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dimitry

    Ik haal mn schouders op en buig me naar het raampje, en kijk André scherp aan.
    'Zonnelandslaan 155, wees stil, hij merkt dingen snel op.'
    Ik draai me om en snuif de lucht om me heen op, even pruts ik aan mijn horloge en kijk weer om.
    'Ik ga lopend, das sneller' knipoog ik, en loopt meteen met een stevige pas richting Amanda en Maya.

    Maya

    Amanda kijkt schichtig rond en pakt dan de strijktang strakker beet.
    'Laat Maya gaan, ik ben gewapend....!' roept ze angstig.
    En lachje vormt zich om mijn lippen, maar verdwijnt weer als Dave het mes weg haalt en me omdraait.
    'Maya..? May! May grote vriendin!!' roept hij luid, en ik krimp inmekaar.
    Toen ik klein was, ongeveer 11, ben ik op straat meegenomen door Dave... hij betastte me, en meer tegen mijn wil.
    Ik spuug in zij gezicht en ruk me los, waarop ik Amanda naar achteren duw,en voor haar ga staan.
    'Owh? May niet blij me te zien?' zegt hij zogenaamd zielig en haalt een geweer uit zijn jaszak.
    'Zal ik je helpen herrinneren wat ik met je deed?! gore slet!!' roept hij luid, en loopt dichter naar me toe.
    Ik duw Amanda door het raam, waarop ze 2 meter lager neerkomt en meteen wegrent.
    'Die komt niet ver' grijnst hij, en pakt me bij mijn kraag.
    Ik kijk hem fel aan, geef hem een knietje, en pak het mes af.
    'May Lessen genomen?' zegt hij zogenaamd verbaast, en loopt op me af terwijl hij het geweer schietklaar maakt.
    'Loslaten!' roept hij boos, en ik laat het Mes vallen, als hij meteen op me af schiet om me ruig te zoenen.
    Hij zoent me zoals hij deed toen André niet aan mijn zijde was, toen ik alleen was zonder famillie, en hij me gevonden had.
    Tranen prikken in mijn ogen als hij me ruig begint te betasten, en mijn vest kapot scheurt, waarna hij steeds lustiger begint te zoenen als hij zijn tong in mijn mond heefd gewurmt.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 19:30 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 dec 2012 - 19:30 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Arion

    "Dat klinkt als een heel mooi plan. Nu we het er toch over hebben. Ik ben eergisteren naar de dokter geweest. Om te kijken of we iets moeten doen om... Nu ja, kinderen te krijgen."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar verbaasd aan. Hoewel ik niet snap hoe ze er opeens bij gekomen is dat te doen, is dat niet mijn grootste zorg.
    "Alleen? Babe, waarom zei je niks? Ik had toch kunnen meegaan?" zeg ik een beetje van mijn melk af. Straks hebben ze naalden in haar gestoken of weet ik veel wat en zat ze het daar maar alleen te ondergaan.
    Ik haal even een hand door mijn haren en zucht zachtjes. Mijn ogen gaan wijdopen wanneer ik besef dat dat eigenlijk niet de belangrijkste vraag is die nu door mijn hoofd spookt.
    "Wat zei de dokter dan?"
    Een beetje bezorgd kijk ik haar aan. Ik begrijp niet welke redenen ze precies heeft om voor zoiets naar de dokter te gaan, en waarom ze het nu pas durft te vertellen is me ook een raadsel. Was ze bang dat ik kwaad zou zijn? Mocht Mary het vragen wil ik mijn kwakje ook wel eens laten controleren. Als haar dat gerust kan stellen, waarom niet?

    Irial

    "Ik val sowieso niet te temmen."
    Mijn nagels zinken even in zijn rug als hij me een beetje begint te berijden. Ik open mijn mond en mompel iets hees uit pure opwinding. Met een grijns kijk ik toe hoe Kyle's "kleine vriend" ook weer trots overeind komt te staan.
    "Oh, Irial... Opwindende prins."
    Ik kus hem gretig terug als hij in mijn onderlip bijt. Ik hou ervan als hij dat doet, hoe harder hoe liever. Misschien ben ik wel een beetje massochistisch aangelegd, maar ik zou hem nooit echt pijn doen. Net zoals ik niet van hem zou vragen om me echt pijn te doen. Mijn ogen schieten open wanneer ik besef wat Kyle net zei en voor ik het kan tegen houden barst ik in lachen uit.
    "Hoe noemde je me nou net?" vraag ik hees.
    Met een grijns op mijn gezicht kijk ik hem in de ogen. Een kleine kreun rolt over mijn lippen omdat ik resoluut weiger mijn heupen stil te houden. Het is gewoon veel te lekker.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Jah joh ar, halfnaakte jongen xD En bijna mijn adres xD Whahaha]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.