• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

Wil je meedoen? Klik dan hier.

===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Boira
    - Charlotte Suavez Roane
    - Mary Elizabeth Santiago Colfer
    - Kyle Noah Morgan. KellyBelly
    - William Irial Smelting Roane
    - Arion O'Leary Roane
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Boira
    - André Sean Stenvers KellyBelly
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -

Jongeren/Kinderen;
    -Diederik Jared Morgan - Mengelmoes
    -Nathan Connor Finley - quin98
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

[ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 15:39 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Onze wereld is mooi
    Spannend, schitterend, stralend
    't is een wereld waarin je al je zorgen snel vergeet
    Ik maak je horizon breed, toon je wonder na wonder
    Alles even bijzonder op een perzisch toverkleed
    Vlieg met me mee."
    Wanneer ik zijn lippen op de mijne voel, leg ik mijn armen om zijn hals om hem liefdevol terug te kussen. Wanneer hij de kus afbreekt, streel ik met mijn neus langs de zijne.
    "Nog een paar maanden studeren en dan kunnen we samen aan ons eigen nieuw begin starten."
    Ik zucht even en knik.
    "Het lijkt nog zo lang," zeg ik zachtjes.
    Ik verstrengel onze vingers weer en kijk hem verliefd aan.
    "Maar ik zou zelfs nog meer dan honderd jaar op je wachten, als het moet."
    Teder druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Hoewel ik dan wel helemaal gek zou geworden zijn, en wanhopig. Maar ik zou nog steeds wachten," zeg ik kort grinnikend.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Kyle

Irial trekt me nog wat dichter tegen zich aan en aan zijn gedrag te merken geniet hij met volle teugen.
    Irial is mijn alles, hij is praktisch alles wat ik nog heb, als je Diederik dan nog mee telt. Maar ik bedoel het anders, Irial is de enige waar ik mijn hart nog aan toe vertrouw. Waar ik alles aan vertel, nou alles wat noodzakelijk is. Nou.. dat is bijna alles eigenlijk, haha. Ik ben echt nog steeds superblij over het feit dat hij mij ten huwelijk heeft gevraagd. Mijn hart maakt weer een sprongetje als ik eraan terug denk.
    Er lopen rillingen over mijn lichaam heen als ik Irial zijn handen langs mijn ruggengraat voel glijden en hij ze door mijn haar haalt. Ik kan wel uren zo staan met hem. Alleen maar zo staan, want dat is lekker. Het is ontspannen en ik geniet er gewoon heel erg van.
    "Houvanje," mompelt hij tegen mijn lippen aan. Ik haal mijn lippen iets verder bij de zijne vandaan en ik kijk hem aan. Zo, dat ik hem niet scheel aankijk. Er staat een glimlach om mijn lippen en ik kijk Irial verlieft in de ogen.
    "En ik houd zoooooooo veel van jou," zeg ik dan en ik laat mijn handen naar zijn nek glijden en geef daar een beetje druk. Dan ga ik naar zijn schouders en geef op een aantal plekjes ook druk. "Draai je om, dan kan ik je rug doen," zeg ik en met een glimlachje.

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

"Het lijkt nog zo lang. Maar ik zou zelfs nog meer dan honderd jaar op je wachten, als het moet. Hoewel ik dan wel helemaal gek zou geworden zijn, en wanhopig. Maar ik zou nog steeds wachten."
    Ik lach zachtjes terwijl ik even verloren raak in haar ogen. Vroeger deden ze me denken aan een kat, maar ondertussen ben ik ze helemaal als Mary gaan beschouwen. Ze passen perfect bij hoe ze is; apart, stralend, uniek en een beetje mysterieus.
    "Honderd jaar? Dat is een ander sprookje, babe," grinnik ik.
    Ik druk mijn lippen zachtjes op de hare en besluit dan toch maar eens recht te staan, anders raken we in geen honderd jaar in ons bed. Ik doe mijn boxershort aan en strek dan mijn hand uit naar Mary.
    "Maar dat maakt niet uit want met jou is mijn leven sowieso magisch," vervolg ik mijn zin van net nog met een lachje. Ik wacht geduldig tot ze mijn hand neemt zodat ik haar recht kan trekken. Ik sla mijn vrije hand voor mijn mond als ik luid moet geeuwen en besluit dan het heft in eigen handen te nemen. Voorzichtig til ik Mary op om haar in mijn armen de trap op te dragen. Die troep ruim ik morgenochtend wel op.
    "Kijk, ik oefen voor na de bruiloft," zeg ik trots.

Irial

Ik kan Kyle alleen maar aanstaren wanneer hij me aankijkt. De blik in zijn ogen laat me helemaal smelten.
    "En ik houd zoooooooo veel van jou." Ik schiet in de lach terwijl hij mijn schouders bepotelt. Kyle kan het absoluut niet verstoppen dat zijn vrouwelijke kant een beetje de bovenhand heeft. Maar dat zou ik niet willen ook. "Draai je om, dan kan ik je rug doen."
    Ik knik met een glimlachje en druk nog snel een kusje op zijn lippen voor ik braaf gehoorzaam. Ik voel de vlinders in mijn buik hevig fladderen, alsof het de eerste keer zou zijn dat hij me aan raakt.
    Ik kan me niet inbeelden dat ik hem ooit zat zou raken.
    "Als ik wat moet zakken, dan zeg je het maar, ukkie," zeg ik plagerig terwijl ik even over mijn schouder kijk.
    Soms kan ik het gewoon niet laten het er even in te wrijven dat ik groter ben dan Kyle, al scheelt het zoveel niet als vijf jaar geleden. Hij heeft gewoon nog een heel late groeispurt gehad. Nu heeft hij een gemiddelte hoogte, ik ben gewoon altijd een beetje aan de lange kant geweest. Hoewel ik moet zeggen dat die jonge kerels tegenwoordig steeds langer lijken te worden. Neem nou Diederik, die jongen is nog zo jong en al zo gigantisch. Zelfs ik voel me klein naast hem.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Honderd jaar? Dat is een ander sprookje, babe."
    Lachend kijk ik hem aan en kus hem zachtjes terug. Ik ril even wanneer hij opstaat en ik zijn warme lichaam niet meer naast me voel. Ongegeneerd kijk ik toe hoe hij zijn boxershort aantrekt en ik besef nog maar eens hoe knap mijn verloofde is.
    "Maar dat maakt niet uit want met jou is mijn leven sowieso magisch."
    Verliefd kijk ik hem aan terwijl ik zijn hand aanneem en met mijn andere hand het deken om me heen geklemd houd. Behendig sta ik recht, met Arions hulp, en kijk hem glimlachend aan wanneer hij moet geeuwen. Ik leg nog even het deken op de sofa voordat ik aanstalte maak naar boven te gaan. Ik gil zachtjes wanneer hij me optilt en leg mijn armen om zijn hals heen om me stevig vast te houden. Giechelend kijk ik hem aan.
    "Kijk, ik oefen voor na de bruiloft."
    Grinnikend wiebel ik even met mijn benen wanneer we bovenaan de trap staan en kijk hem geamuseerd aan.
    "Je bent zo sterk," zeg ik zachtjes.
    En ik meen het. Ik bewonder zijn kracht en sportiviteit. Soms doe ik niets liever dan mijn vingers over zijn spieren te laten strelen, zijn lichaam bewonderend. Door het vele sporten is hij niet overdreven 'bodybuilder'-ish, maar hij mag er absoluut zijn. En het is allemaal voor mij, ik mag hem bewonderen en aanraken en liefhebben. Ik giechel in mezelf en druk een kusje op zijn wang.
    "Arion lief," zeg ik met een lachje.
    Wanneer ik het zachte bed onder me voel, klop ik op het plekje naast me en steek mijn handen met grijphandjes naar hem uit. Het liefst van al val ik in slaap met hem naast me, helemaal tegen hem aangevleid.

Kyle

Irial knikt en drukt een kusje op mijn lippen waarna hij zich omdraait. Met een glimlach begin ik hem in te zepen. Ik vind het zo heerlijk om te zien hoe Irial ontspant onder mijn aanrakingen. Het doet me echt goed.
    "Als ik wat moet zakken, dan zeg je het maar, ukkie," zegt Irial met een plagende toon in zijn stem. Ik steek mijn tong even naar hem uit als hij over zijn schouder kijkt. Ik schud lachend mijn hoofd. Hij vindt het gewoon leuk om te doen. Erg vind ik het niet, ik vind het wel een leuke lengte dat ik heb. Irial is gewoon lang, op dit moment. Als Diederik erbij is trek ik dat in, want dan lijkt Irial nog een dwerg. En ik een kabouter.
    "Hey, pas op hé. Ik kan zo stoppen," plaag ik terug met een grinnik en ik zet mijn handen op zijn schouders en zacht begin ik rondjes boven zijn schouderbladen te maken met mijn duimen, terwijl ik met mijn andere vingers de voorkant wat 'kneed'.
    Ik druk een kusje tussen de schouderbladen van Irial en grijns tegen zijn huid aan, ik druk er nog een kusje en ga dan door met masseren.
    "Hmm, je ruikt zoet," zeg ik met een zwoele stem die misschien ook wat uitdagend klinkt. Ik kon het gewoon niet laten.

[Hierbij meld ik even dat de rol van 'Diederik' weer naar mij toe behoord. Het karakter zal iets veranderen omdat ik het een beetje overdreven vond. ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

"Je bent zo sterk." Ik grinnik even en merk dat ik begin te blozen. Na vijf jaar ben ik nog steeds niet altijd immuun voor haar complimentjes. Was ik een meisje geweest, dan had ik gechield. En al helemaal als ze een kusje op mijn wang drukt.
    "Arion lief," lacht ze, net op het moment dat ik haar in bed leg.
    Gehooraam ga ik naast haar liggen wanneer ze op het bed klopt en allerschattigst haar handen naar me uitsteekt en een grijpgebaartje maakt. Ik vlei me tegen haar aan en trek het deken over ons heen.
    "Ja, ik ben je lief," antwoord ik nog met een kleine grijns.
    Ik leg mijn armen om haar heen en trek haar zo mogelijk nog wat dichter tegen me aan. Ik druk mijn lippen zachtjes tegen haar voorhoofd, op haar schattige neusje en vervolgens op haar lippen.
    "Ik." Ik geef haar nog een klein kusje. "Hou." Nog eentje. "Van jou." Dit keer hou ik mijn lippen wat langer tegen de hare aan terwijl ik zacht mijn vingertoppen door haar haren laat gaan.
    Wanneer ik haar voorzichtig los laat, kijk ik haar stapelverliefd in de ogen. Ik kan niet wachten tot ze afgestudeerd is.

Irial

"Hey, pas op hé. Ik kan zo stoppen."
    Ik kreun even goedkeurend als Kyle mijn schouders voorziet van een heerlijke massage. In geen vijf minuten tijd voel ik me helemaal ontspannen. Er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht als ik zijn zachte lippen tussen mijn schouderbladen voel. Ik kan me vergissen, maar volgens mij staat hij te grijnzen. Het tweede kusje bezorgt me koude rillingen, ondanks het warme water.
    "Hmm, je ruikt zoet."
    Ik kijk nog een keer over mijn schouder met een brede grijns wanneer zijn zwoele stem me kippenvel bezorgt.
    "Hey, pas op hé. Ik kan zo stoppen," aap ik hem een octaaf hoger na. Ik grinnik even. "Je zit veel te graag aan me om te stoppen. Geef het maar toe, a ghrá." Ik trek een knipoog en laat een van mijn handen over mijn borstkas naar zijn hand glijden om deze vervolgens een stukje omlaag te trekken. Ik doe een stap achteruit zodat ik helemaal met mijn rug tegen hem aansta.
    "Is het niet?" fluister ik met een uitdagende toon in mijn stem.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Ja, ik ben je lief."
    Giechelend kijk ik hem aan.
    "Gelukkig maar," zucht ik zacht. Verliefd kijk ik hem in de ogen en glimlach wanneer ik zijn lippen op mijn voorhoofd en neus voel.
    "Ik. Hou. Van jou."
    Genietend sluit ik mijn ogen terwijl ik hem terugkus. Deze kus mag wel eeuwen duren. De vlinders in mijn buik gaan hevig tekeer en ik voel me licht worden in mijn hoofd. Ik hou ervan hoe hij dat nog altijd bij me teweeg brengt, na al die jaren, en alle jaren die nog komen.
    "En ik hou van jou, Arion O'Leary," fluister ik zacht. Ik beantwoord zijn verliefde blik met eenzelfde. "En elke dag wordt dat meer en meer."
    Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne en kruip helemaal tegen hem aan. Zijn huid voelt lekker warm tegen de mijne, en soms lijkt het wel alsof mijn lichaam het automatisch koud krijgt als ik niet tegen hem aan lig, wat ergens een geweldig excuus is. Ik verstrengel onze vingers en geef een klein kneepje in zijn hand. Mijn gedachten dwalen even weer af naar vroeger en ik esef hoe gelukkig ik nu ben, dat ik ooit heb gedacht dat dit onmogelijk was. Wanneer ik de tranen haast voel opkomen bijt ik op mijn lip en verberg mijn gezicht in zijn hals. Ik klamp me haast aan hem vast, uit angst dat ik ooit wakker word en het allemaal gedroomd was, dat niets werkelijkheid is. Maar dan besef ik weer dat Arion naast me ligt, en wel degelijk van me houdt, net als ik van hem. Als er ooit een God zou bestaan, ben ik hem hier dankbaar voor.
    Ik druk zachtjes een kusje in Arion's hals en veeg een enkele traan weg, die toch is ontsnapt.

Kyle

Irial kijkt over zijn schouder en ik zie hem breed grijnzen.
    "Hey, pas op hé. Ik kan zo stoppen," zegt hij me hoog na en ik trek een quasi-zuur gezicht. "Je zit veel te graag aan me om te stoppen. Geef het maar toe, a ghrá." Hij knipoogt en pakt een van mijn handen vast waarna hij hem iets naar beneden trekt. Ik slik luid wanneer Irial een stap achteruit zet en met zijn rug tegen mij aankomt. De rillingen schieten even over mijn lichaam.
    "Is het niet? " fluistert hij uitdagend.
    "Eh..." breng ik met moeite uit en ik ril even. "Daar heb- heb je een- een punt," stotter ik met moeite en ik laat mijn andere hand naar beneden zakken en ga richting zijn buik, waar ik hem te rusten leg. Oh wat een moeilijke situatie, vooral omdat mijn hersenen nu volledig shut down zijn. Irial kan af en toe zulke heerlijke momenten hebben waardoor mijn hersens het begeven. Stomme hersens! Ik wiebel wat met mijn vingers van de hand die hij vast heeft

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

"En ik hou van jou, Arion O'Leary. En elke dag wordt dat meer en meer."
    Ik sluit mijn ogen en geniet van haar zachte stem en van haar nabijheid. Pas wanneer haar greep net iets te stevig wordt voor haar doen besef ik dat er iets aan de hand is. Ik open mijn ogen weer en hou mijn hoofd wat achteruit zodat ik haar gezicht kan zien. Ik ril even als ik haar zachte lippen in mijn hals voel maar frons mijn wenkbrauwen als ik zie hoe ze tranen weg veegt.
    "Hé," zeg ik zachtjes. "Wat krijgen we nou? Waarom huil je?" vraag ik bezorgd.
    Ik til haar kin een beetje op zodat ik haar aan kan kijken en leg vervolgens mijn hand op haar wang om die zachtjes met mijn duim te strelen. Ik kijk haar vragend aan want ik heb even helemaal geen idee wat er aan de hand is. Naar mijn weten heb ik niks verkeerds gezegd of gedaan, en tot twee minuten geleden was ze nog aan het lachen.
    Ik schuif nog wat dichter naar haar toe en trek met mijn vrije hand het deken nog wat meer over ons heen om er zeker van te zijn dat ze het niet koud kan krijgen. Ik probeer niet te laten merken hoe mijn hart sneller gaat slaan en een lichte paniek zich meester van me probeert te maken.

Irial

"Eh... Daar heb- heb je een- een punt." Ik grinnik even als ik merk hoe Kyle stuntelt met zijn woorden.
    Ik lik langzaam een aantal keer over mijn piercing terwijl ik hem blijf aankijken wanneer hij een hand over mijn lichaam laat glijden om deze vervolgens op mijn buik te laten rusten. Ik laat de hand die nog op mijn schouder ligt los en draai me om zodat ik weer met mijn gezicht naar Kyle toe sta.
    Met mijn buik en borstkas, die hij eerder van wat schuim voorzien had, schuur ik wat tegen die van hem.
    "Zo, nu ben jij ook ingezeept," grinnik ik.
    Ik laat mijn armen opnieuw om zijn middel glijden en kijk hem met een glimlach aan. Ik breng mijn lippen langzaam naar zijn oor toe en bijt heel zachtjes even op zijn oorlel.
    "Ben je al proper, a ghrá?" fluister ik dan met een zwoele stem.
    Hoewel ik om eerlijk te zijn geen zin heb in nog een rondje, vind ik het af en toe heerlijk om hem zo te verleiden, hem te laten zien waarom hij bij me moet blijven, wat ik hem te bieden heb, dat ik moeite voor hem wil doen. Al ben ik er zeker van dat hij dat zelf ook wel beseft.

Kyle

Irial laat de hand die hij vast heeft los en draait zich om. Ik kijk hem met een grote glimlach aan. Hij gaat met zijn buik en borstkas langs mij heen waardoor ik ook zeep op mijn lichaam krijg.
    "Zo, nu ben jij ook ingezeept," grinnikt hij waardoor ik ook even grinnik, altijd weet hij me wel aan het lachen te maken. Irial slaat zijn armen om mijn middel en kijkt me glimlachend aan. Dan brengt hij zijn lippen naar mijn oor en hij bijt zachtjes op mijn oorlel wat me even laat rillen.
    "Ben je al proper, a ghrá?" fluistert hij zwoel. Ik sluit mijn ogen en probeer de rillingen tegen te gaan. Ik ben moe en wakker gelijk. Maar een ding weet ik wel; Irial wil me laten weten dat hij me niet kwijt wil en dat hij alles voor me zou doen. Er komt een glimlach op mijn gezicht.
    "Proper? Misschien nog niet helemaal," zeg ik dan zacht, met zo een zelfde zwoele stem terug. En moe... denk ik er achteraan. Dat zeg ik natuurlijk niet. Al weet ik dat als ik het zeg, ik het moment toch niet zal verpesten. Irial begrijpt het dan juist, zo lief is hij. Soms denk ik nog wel eens; Waar heb ik hem aan verdiend? Maar wanneer ik hem zie, denk ik dat niet meer en dan ben ik juist super blij dat ik hem heb. Een korte zucht van genot rolt over mijn lippen en ik trek Irial dicht tegen me aan om vervolgens mijn hoofd rustig op zijn schouder te leggen. Ik wil hem nooit kwijt... Nooit.

Ich liebe dich 27.12.23

[ey mengelmoes, word baby its cold outside gezongen door blaine&kurt???]

« The "earth" without "art" is just "eh." »

[Eh.... Volgens mij wel... Ja! (: Kan je ook in m'n GB vragen Ar ^^ ]

[ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:25 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[nou en! ik hoorde hem net en ik dacht het al xD ]

[Ar.... xD On-topic trut hahah]

Ich liebe dich 27.12.23

[waaaat??? ik kan niks omdat André dood is! (lol) ]