Arion
"Aaawh. Arme Arion auwtje gedaan?" zegt Mary terwijl ze haar armen om me heen laat glijden en me een kusje op de lippen geeft.
Ik ril zachtjes als ik voel hoe ze haar lichaam steviger tegen het mijne aandrukt. Automatisch zucht ik tegen haar lippen aan en net wanneer ik de kus wat passioneler wil maken, zijn haar lippen van de mijne verwijderd. Ik krijg nog een klein zoentje, waar ik eerlijk gezegd niet zat op te wachten -ik heb een grotere prijs in gedachten- en moet vervolgens toekijken hoe Mary achterwaarts de badkamer in wandelt.
Ik lach even, ondeugend en rol een keer met mijn ogen. Vervolgens kijk ik Mary recht in de ogen en bijt op mijn onderlip. Als een kat die haar prooi besluipt, wandel ik langzaam naar haar toe, zonder mijn ogen van haar af te halen.
"Oh, we gaan zeker wel douchen. Want jij bent een dirty meisje, MaryMarySantiago," zeg ik met een schuine grijns op mijn lippen.
Wanneer ik vlak voor haar sta, veeg ik mijn lippen plagerig even over de hare en vervolgens til ik haar zonder enige waarschuwing op. Ik leg haar over mijn schouder en geef haar een klapje op de kont terwijl ik met haar de badkamer in stap. Ik fluit een vrolijk deuntje terwijl ik de kraan open zet en de knop omdraai zodat de douche aangaat. Ik heb met opzet de koude kraan opengedraaid. Ik zet Mary als eerste onder de douche en hou haar stevig vast zodat ze er niet uit kan.
"Liefje moet een beetje afkoelen," grinnik ik.
Vervolgens stap ik zelf ook onder de douche. Door het koude water verdwijnen alle restjes slaap die nog n mijn lichaam hingen. Toch draai ik nu ook de warme kraan open terwijl ik een kusje op Mary's lippen druk.
Irial
"Irial. Open je ogen maar," fluistert Kyle. Zijn stem klinkt zo aangenaam als hij fluistert. Het is zo geruststellend dat de woorden bijna aan me voorbijgaan. Ik bijt even op mijn tanden als Kyle in mijn hand knijpt, hoe zacht het dan ook mag zijn. Het lijkt alsof mijn hele lichaam veel gevoeliger is dan anders. Waarschijnlijk is dat ook zo, volgens mij sta ik vol met blauwe plekken. Ik doe mijn best hem niet te laten merken, maar als hij nog harder knijpt, kan ik het niet meer onderdrukken.
"Gn- Kyle," breng ik zo zacht mogelijk uit terwijl ik even met mijn hand schud. Voorzichtig laat ik mijn hand uit de zijne glijden, om vervolgens die van hem vast te nemen. Op die manier heb ik hem nog altijd bij me, maar kan hij niet meer zo gaan knijpen.
"Ik durf niet," geef ik dan uiteindelijk toe. Ik ben te bang dat Kyle gelijk zal hebben en dat ik niet meer zal kunnen zien. Wat moet ik doen, als Kyle nooit meer kan zien lachen? Als ik zijn haar nooit meer kan zien dansen, tot zijn ongenoegen? Ik kijk zo graag naar Kyle. Ik kijk elke dag naar Kyle, soms zit ik gewoon ronduit te staren. Dat kan ik echt uren doen, Kyle bekijken. Als hij slaapt, en ik weer wakker ben geworden door de nachtmerries, dan kan ik niet anders dan toekijken hoe hij zo schattig ligt te wezen.
Nu is het mijn beurt om in Kyle's hand te knijpen. Langzaam open ik dan toch mijn ogen. Dan maar beter de korte pijn. Het lijkt alsof er iemand een vuil gordijn voor mijn ogen houdt. Ik knijp mijn ogen even tot spleetjes, maar het helpt geen moer. Het enige dat ik kan zien is een bleke vorm, met iets zwarts bovenop.
"Kyle? Beloof me dat je nooit grijs zal worden," fluister ik, terwijl ik mijn handen naar zijn zwarte haren breng. Ik zit er even naast, maar al snel kan ik er dan toch over aaien.
I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.