• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Boira
    - Charlotte Suavez Roane
    - Mary Elizabeth Santiago Colfer
    - Kyle Noah Morgan. KellyBelly
    - William Irial Smelting Roane
    - Arion O'Leary Roane
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Boira
    - André Sean Stenvers KellyBelly
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -

    Jongeren/Kinderen;
    -Diederik Jared Morgan - Mengelmoes
    -Nathan Connor Finley - quin98
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 15:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diederik

    Ik hoorde zijn vraag wel met wat ik wilde zeggen maar ik negeerde hem. Ik heb geen zin om uit te leggen dat hij zich zo anders gedraagt de laatste tijd. Dat het wel lijkt of hij ergens mee zit maar het niet wil zeggen.
    "Nathan, het komt morgen wel. Ik ben moe," zeg ik dan en ik ga op mijn buik liggen. Een zucht van vermoeidheid rolt over mijn lippen en ik leg mijn handen langs het kussen. Soms denk ik echt dat ik de volwassene van ons twee ben. Terwijl ik nog maar veertien ben! Ik vind het gewoon niet leuk. Bij Kyle en Irial kan ik lekker kinds zijn, daar hoef ik geen verantwoordelijkheden te hebben of zo. Daar ben ik mezelf, me eigen ik. Vroeger ben ik gepest geworden net als Kyle. Ik was een onzeker jochie die niets durfde en nooit met iemand sprak. Ik rende altijd weg voor alles dat ik maar een beetje eng vond. Ik ben blij dat ik niet meer dat jochie ben. Maar soms, heel soms zou ik willen dat ik mijn kindertijd over kon doen, gewoon alles anders laten gaan. Niet gepest worden omdat je broer homo is en dst er gezegd word dat je dat zelf ook bent. Nee ik zou mijn kindertijd helemaal anders laten lopen. Ik zou van me afbijten!
    Er zijn maar een paar mensen die dit weten van mij: Kyle, Irial, Lara en Nathan. Al weet Nathan niet alles van dit verhaal.
    "Slaap lekker," weet ik nog net te mompelen voor ik in een.diepe slaap val

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 1:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nathan

    'Nathan, het komt morgen wel. Ik ben moe,' zegt hij en ik zie hoe hij op zijn buik gaat liggen. Fijn! oh wat had ik nu al zin in morgen. Ik zucht onhoorbaar en trek de dekens maar wat veder over me heen. 'Slaap lekker' Hoor ik Diederik nog mompelen en weet gewoon dat die daarna in een diepe slaap is gevallen. Kon ik dat ook maar zomaar gewoon binnen 3 seconden inslaap vallen. Pff waarom moest dit nou weer gebeuren? Het was toch maar gewoon om iets stoms? Had ik het maar nooit gedaan, had ik maar gewoon in mijn bed gaan liggen en proberen te slapen. 'Sorry' fluister ik zachtjes naar Diederik al weet ik dat hij het niet hoort omdat die slaapt. Ik voel hoe moe ik eigenlijk ben en hoop dat het nu toch wel gaat lukken. Ik sluit mijn ogen en gaap een keer. Een paar seconden later voel ik hoe ik wegzak in een diepe slaap en een geweldige droom heb.
    [Beetje kort maar ik weet niet wat ik er nog bij had moeten doen:P]

    Mary

    Ik verberg mijn gezicht in het kussen wanneer het winterzonnetje door de gordijnen komt piepen en recht in mijn ogen schijnt. Wanneer ik iets meer wakker ben, open ik mijn ogen weer en kijk recht in het slapende gezicht van Arion, wat me een brede glimlach bezorgt. Zo licht mogelijk, in een poging hem niet wakker te maken, druk ik een kusje op zijn lippen en probeer mezelf uit zijn armen te wringen. Ze liggen nog steeds om mijn middel, zoals gisteravond en het bezorgt me een warm gevoel dat hij me nog steeds niet heeft losgelaten. Zo stil mogelijk kruip ik het bed uit, en trek Arion's badjas aan, die op de een of andere manier zachter en warmer is dan de mijne. Ach, hij vindt het vast niet erg.
    Op mijn tenen loop ik de kamer uit en sluit zacht de deur achter me. Wanneer ik beneden ben, verschaf ik me naar de keuken en neurie zo stil mogelijk een liedje, niet dat hij het zou kunnen horen. Als automatisch, neem ik een pannetje en twee eitjes. Ik zet het kookvuur op en laat alvast het water te koken. In afwachting totdat dat klaar is, neem ik alvast twee glazen fruitsap en stop enkele boterhammen in de toaster. Ik laat de eieren wat koken, smeer wat boter en confituur op de toast en leg alles mooi op een dienblad. Ik vloek even wanneer ik haast de koffie vergeet te zetten, en zet die dan maar ook gauw aan. Snel haal ik nog wat fruit uit de fruitschaal en leg alles bij de rest. Wanneer ik denk dat ik alles heb, zet ik zowel de koffiezet als het kookvuur uit en baan me een weg naar boven, met het dienblad in mijn handen.
    Een beetje onhandig duw ik met mijn elleboog de deur van de slaapkamer open en kom tot de ontdekking dat mijn mooie verloofde nog steeds slaapt. Een gevoel van liefde overvalt me wanneer ik hem vredig zie liggen. Ik zet het dienblad neer op het bankje aan het voeteinde van het bed en sluit de slaapkamerdeur weer. Ik laat de badjas weer van mijn schouders glijden en ril even bij het missen van de zachte stof op mijn huid, maar kruip algauw weer naast Arion, en nestel me in zijn armen. Ik druk een klein kusje op zijn neus en kijk hem glimlachend aan.
    "Goedemorgen, mijn mooie prins," fluister ik zo zacht mogelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Btw, Demi. Niet denken dat we jou vergeten zijn. Ik dacht, Micharlie komt gewoon wel achter. Dan hoeven we ons niet te haasten enzo :3]

    Arion

    "Goedemorgen, mijn mooie prins."
    Slaperig haal ik diep adem. Mijn ogen openen zal me de eerste vijf minuten nog niet lukken. Ik wiebel met mijn neus en druk mijn gezicht fronsend nog even in het kussen. Ik heb nog helemaal geen zin om op te staan.
    Ik sluit Mary wat steviger in mijn armen en trek haar volledig tegen me aan om vervolgens mijn gezicht van het kussen naar haar warme hals te verplaatsen. Het temperatuurverschil doet me even rillen.
    "Mmh," mompel ik, nog niet in staat tot meervoudige lettergrepen, laat staan woorden.
    Heel zachtjes tuit ik mijn lippen even zodat ze tegen haar zachte huid aan komen. Langzaam maar zeker kruipt er een zachte glimlach op mijn gezicht.
    Ik haal nog een keer diep adem. Een beetje verbaasd frons ik opnieuw mijn wenkbrauwen wanneer een wel heel bekende geur mijn neusgaten binnendringt. Ik knipper een paar keer tot het me lukt wel mijn ogen open te houden en leg mijn hoofd terug op mijn kussen zodat ik mijn mooie verloofde kan zien. Ik druk een klein kusje op haar lippen.
    "Koffie?" vraag ik, om er zeker van te zijn dat ik me niet vergist heb.

    Irial

    Een flinke geeuw doet mijn lippen opengaan nog voor mijn ogen dat doen. Het zonlicht van een nieuwe dag valt ongehinderd de kamer binnen. We moeten echt eens gordijnen kopen. Te moe om nu al op te staan, stop ik mijn hoofd onder mijn kussen zodat het licht mijn ogen niet kan deren en ik nog even kan wegdommelen.
    Ik mompel iets onverstaanbaars dat volgens mij niet eens een woord was wanneer ik Kyle's knie in mijn zij voel. Omdat het geen nut heeft hem wakker te maken en ik blij ben dat hij zo vredig ligt te slapen besluit ik gewoon een eindje op te schuiven. Met een flinke draai, wentel ik me naar de andere kant om dan helaas te laat tot de conclusie te komen dat daar zich niet nog meer bed bevindt.
    "Godver!" breng ik uit nog voor ik de grond raak. "Oempf!" is het enige dat klinkt wanneer mijn borstkas en de vloer niet al te zacht botsen.
    Gelukkig maar dat ik mijn kussen zo stevig vast had, anders had ik nu een flinke buil op mijn voorhoofd. Ik zucht even en vloek nog een keer onder mijn adem. Vervolgens laat ik mijn hand op zoek gaan naar het extra deken dat op het voeteinde van ons bed ligt en wanneer ik het gevonden heb trek ik het over me heen. Stom bed. Ik blijf wel op de vloer liggen, daar kan je niet uit vallen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Wanneer ik merk dat hij wakker is, grinnik even en haal mijn hand door zijn haren terwijl hij langzaam wakker wordt. Giechelend laat ik hem me dichter tegen zich aan trekken en leg ook mijn armen om hem heen.
    "Mmh."
    Zijn gemompel doet me breed glimlachen, en ik merk dat er vandaag niet echt sprake zal zijn van een ochtendhumeur. Hoe kan het ook anders als je wakker wordt met zo'n droom naast je? Er trekt een rilling door mijn lichaam wanneer ik zijn lippen in mijn hals voel en sluit genietend mijn ogen. Ik voel hoe hij zich anders legt, en open mijn ogen om recht in de zijne te kijken. Ik bijt zachtjes op mijn lip terwijl de vlinders in mijn lichaam weer toenemen. Zachtjes kus ik hem terug bij het voelen van zijn lippen op de mijne.
    "Koffie?"
    Ik knik zachtjes en wijs naar het voeteinde van het bed, waar nog steeds het dienblad staat.
    "Ontbijt op bed," fluister ik zacht.
    Ik druk een kusje op zijn lippen en haal mijn vingers door zijn haren die helemaal in de war liggen door het slapen. Volgens mij is er geen moment dat ik hem knapper vind dan wanneer hij net wakker is. Of misschien toch. Wanneer Arion in een pak rondparadeert, weet ik zeker dat het een straf van God is om me te testen. Ja, dat is misschien wel mijn zwak. Arion in een net pak. Al vind ik dat hij met alles enorm knap staat, zijn dat wel mijn twee favorieten. 's Ochtends in bed, en voor sjiekere gelegenheden, mooi opgekleed. Ik bof maar met zo'n knappe verloofde.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik lig te lekker maar toch draai ik me om. Ik kom tegen iets aan en niet lang daarna hoor ik gemompel. Daarna een luide bonk.
    Ik vraag nog half in slaap of het iets zachter kan en open mijn ogen een beetje.
    Tot mijn verbazing zie ik de deken weggetrokken worden door een hand en ik ben nog verbaasder als Irial niet naast me ligt.
    "Irial?" vraag ik dan met mijn ochtend stem. Ik kruip richting de rand van het bed en geeuw een keer. Dan kijk ik over de rand en zie Irial op de grond liggen.
    "Waarom lig je op de grond?" vraag ik dan en lach even zacht. Vervolgens haal ik mijn hand door mijn haar en laat mijn hand dan over de bedrand hangen en trek de deken iets opzij. Mijn ogen zijn nog half gesloten omdat ik nog best moe ben. Ach, niemand is in de ochtend meteen wakker.
    Opnieuw geeuw ik even en kijk weer naar Irial. Hij ziet er wel leuk uit als hij zo op de grond ligt.

    Diederik

    Ik schrik ineens overeind maar waarom weet ik niet. Ik laat mijn blik even door de kamer gaan en knijp wat met mijn ogen door het zonlicht dat via de muur word weerkaatst. Ik laat mijn blik nu naar Nathan gaan en ik gaap een keer. Volgens mij slaapt hij nog wel diep.
    "Nate?" vraag ik dan toch om te weten of hij echt slaapt of dat hij wachtte tot ik ook wakker zou zijn. Dat doe ik wel altijd, als ik als eerste wakker ben dan blijf ik gewoon liggen tot mijn naam geroepen word en dan word ik zogezegd ook wakker. Dat doet Nathan ook wel eens, maar soms weet ik gewoon echt niet of hij nog echt slaapt of niet. Ach, ik merk het zo wel.
    Ik ga rustig weer liggen en rek me uit. Mijn hand komt tegen het kastje naast zijn bed aan wat bed zeer deed. Ik ben er nu wel wakker door. Ik trek mijn hand rustig terug en kijk ernaar. Mijn knokkels zijn een beetje rood nu.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nathan

    Ik was al een tijdje wakker maar bleef gewoon liggen. Vooral omdat ik Diederik niet wou wakker maken maar ook omdat mijn bed gewoon te lekker lag. Ik kijk even naar Diederik en zie hem ineens overeind schieten. Rustig sluit ik mijn ogen om weer een beetje te doen of ik slaap. Dat deed ik wel vaker en Diederik ook, dat wist ik. 'Nate?' hoor ik Diederik vragen en op open langzaam mijn ogen. 'Hmm?' vraag ik en kijk hem aan. Ik zie hoe hij zich uitrekt en daardoor tegen het kasje naast mijn bed stoot. Lekker slim, hij sliep hier zo vaak en wist dat dat kastje daar stond. 'Doet het veel pijn?' vraag ik dan toch maar en kijk hem aan. Ik gaap een keer en wrijf even door mijn ogen. Ik moet zeggen dat ik nog steeds best wel moe was, dat komt ook omdat ik best slecht heb geslapen vannacht. Ik besluit maar uit bed te gaan en gooi de dekens van me af. Gelijk krijg ik een koude rilling over me heen en trek de dekens terug. 'Laat maar' mompel ik zachtjes en ga weer goed liggen.Ik hoor mijn maag knorren en ik zucht even, nu moest ik zo wel mijn bed uit!

    Arion

    Moeizaam laat ik mijn ogen de richting van haar wijzende vinger volgen.
    "Ontbijt op bed."
    Met een kleine glimlach kijk ik weer naar Mary. Waar in godsnaam heb ik dat nu aan verdiend? Het ruikt ook zo heerlijk dat ik er stukje bij beetje wat meer wakker van word. Ik geeuw nog een keer terwijl ze haar hand door mijn haren haalt en sluit mijn ogen nog even.
    "Waarom?" vraag ik nieuwsgierig terwijl ik nog wat dichter tegen haar aan kruip en iets dieper onder de dekens zak.
    Ik verberg mijn gezicht nogmaals in haar hals en geniet van haar warme huid tegen mijn voorhoofd en hoe haar haren me er zachtjes kietelen. Ik zucht zachtjes, uit puur geluk en druk mijn lippen even tegen haar schouder aan. Ik laat ze er even rusten terwijl ik mezelf wat tijd geef om goed wakker te worden. Langzaam voel ik mijn lippen vervormen tot er een grijns op staat.
    "Misschien begin ik eerst met het dessert," fluister ik tegen haar huid aan.
    Wanneer ik weer moet geeuwen grinnik ik even.
    "Of toch maar eerst koffie."

    Irial

    "Irial?"Ik ril even als ik Kyle's rauwe stem hoor. Hij klinkt altijd zo vreselijk sexy als hij net wakker is.
    Het duurt niet lang voor ik zijn zwartharige hoofdje over de rand van het bed zie verschijnen. Het enige dat ik even kan doen is staren. Soms, zoals nu vind ik hem het leukst als hij nog niet volledig wakker is, zo rustig en knuffelig.
    "Waarom lig je op de grond?" lacht hij. Oké. Schrap wat ik net zei.
    Wanneer hij zijn hand door zijn haren haalt en vervolgens zijn hand over de rand van het bed laat hangen zie ik mijn kans schoon.
    "Nou dan val ik er niet uit," mompel ik terwijl ik mijn vingers over de rug van zijn hand laat glijden. "Zoals dit."
    Ik neem zijn hand razendsnel vast en ruk hem het bed uit zodat hij op me terecht komt. Ik doe het alleen omdat ik weet dat ik niet zo hard ben als de vloer waar ik zelf op gevallen ben.
    "Alleen kwam ik niet zo zacht terecht," grinnik ik.
    Ik laat mijn armen om hem heen glijden en kijk hem verliefd in de ogen.
    "Hey," groet ik hem vervolgens glimlachend.
    Ik druk een klein kusje op zijn lippen om hem een goeiemorgen te wensen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Waarom?"
    Ik voel zijn lippen op mijn huid en vergeet even te antwoorden. Ik vergeet hoelaat het is, ik vergeet waar ik ben, ik vergeet hoe ik heet. Met een idiote glimlach op mijn gezicht sluit ik mijn ogen en laat mijn armen om zijn middel rusten terwijl ik zachtjes over zijn onderrug streel.
    "Misschien begin ik eerst met het dessert."
    Zijn stem brengt me terug naar de realiteit en ik besef dat ik hem nog geen antwoord gegeven heb. Wanneer zijn woorden tot me doordringen, moet ik zachtjes giechelen en kruip dichter tegen hem aan.
    "Of toch maar eerst koffie."
    Lachend kijk ik hem aan en druk een kusje op zijn lippen voor ik het dienblad naar ons toetrek.
    "Gewoon, omdat dit gezellig is," zeg ik zachtjes en kijk hem glimlachend aan.
    Even laat ik mijn vingers over zijn arm strelen en druk liefdevol, maar teder mijn lippen op de zijne. Glimlachend kijk ik hem aan.
    "En omdat ik daar zin in had."
    Ik druk nog een kusje op zijn wang en geef hem een van de twee glazen fruitsap. Ik tik het mijne even tegen het zijne en steel nog gauw een kusje. En nog een.
    "Op mijn knappe verloofde die er 's ochtends enorm onweerstaanbaar uitziet," zeg ik giechelend.
    Ik neem een slokje en kijk hem geamuseerd aan.
    "En misschien heb ik dit ook wel gedaan om je een beetje energie te bieden voor je dessert, seffens."
    Lipbijtend kijk ik hem aan in zijn ogen, en kan het niet helpen wanneer er een kleine grijns op mijn gezicht verschijnt.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 22:54 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Diederik

    "Hmm?" Hoor ik bij Nathan vandaan komen. Eh... Hij was dus al wakker, dat merk je gewoon. "Doet het veel pijn?" Vraagt hij dan, hij merkte dus dat ik mijn hand stootte. Ik kijk naar mijn knokkels die alweer wat minder rood zijn. "Nee, het jeukt," zeg ik dan droogjes en ik kijk naar Nathan. Ik zie hem zijn dekens van zich af gooien maar hij pakt ze gelijk weer terug. "Laat maar," mompelt hij en ik moet lachen.
    "Ook geen zin om op te staan?" Vraag ik dan terwijl ik weer overeind kom en me weer even uitrek. Ik rek me zo wel tien keer achter elkaar uit, omdat dat gevoel gewoon zo lekker is. "Je bent niet de enige," grinnik ik dan en ik kijk Nathan aan. Toch sla ik de dekens van me af en ga van het matras af. Ik loop naar mijn koffer en open die, dan pak ik er een lekkere ruime hoodie uit en een goed zittende broek uit.
    "Ik ga me aankleden," zeg ik onder een gaap door en ik loop de kamer van Nathan uit naar de badkamer. Daar zet ik de kraan in de wasbak aan en spetter wat koud water in mijn gezicht wat me nog wakkerder maakt dan die klap tegen dat kastje. Ik kijk in de spiegel en trek even een aantal gekke bekken waarna ik me om begin te kleden.

    Kyle

    "Nou dan val ik er niet uit," mompelt Irial en hij streelt zijn vingers over de rug van mijn hand. "Zoals dit." Ik kijk verbaasd en voor ik echt door heb wat hij bedoelde trekt hij me al uit het bed. "Whoah!" roep ik uit en ik beland op hem. Hopelijk deed ik hem geen pijn.
    "Alleen kwam ik niet zo zacht terecht," grinnikt hij en ik moet even lachen. Oh heerlijk zo een vriend, binnenkort man, hij weet me altijd zo vrolijk te maken in de morgen dat ik geen tijd heb om een ochtendhumeur te hebben. Irial laat zijn armen om mij heen glijden en kijkt me verlieft in de ogen.
    "Hey," zegt hij vervolgens glimlachend en hij drukt een klein kusje op mijn lippen waar ik even van geniet. Lekker zo een klein kusje in de morgen.
    "Goede morgen altijd liefdevolle schat," zeg ik en ik druk ook een kusje op zijn lippen terug. Dan kijk ik hem aan en grijp naar mijn eigen deken op het bed, dan trek ik hem eraf en beland hij op onze hoofden. Ik begin te lachen. "Dat was niet de bedoeling," zeg ik met een lachje en ik duw de deken van onze hoofden af ergens op de grond. Die moeten toch straks verschoont worden, na de boodschappen. Dan komt de rest van het appartement, stofzuigen, de afwas, afstoffen, de badkamer en meer. Lekker zo een vrije dag. Ook moet ik nog een mooi plantje kopen voor op het graf van Vincent.
    "Nog plannen voor vandaag?" vraag ik met een glimlachje en ik streel over zijn bovenarm met mijn vingertoppen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nathan

    'nee het jeukt' zegt hij droogjes waardoor ik even grinnik.'ook geen zin om op te staan?' vraagt Diederik nadat hij eerst gelachen had en ik schud gelijk mijn hoofd. 'Nee! Het is zo koud uit bed en me bed licht zo lekker' zeg ik en kijk hoe Diederik zich nog een keer uitrekt waardoor ik even lachend mijn hoofd schud. 'pas maar op dat je je hand niet weer stoot' zeg ik waarna ik even grinnik en hem aankijk.' je bent niet de enige' zegt hij dan waardoor ik even grinnik. Toch gaat hij uit zijn bed en hoor hem niet veel later zeggen dat hij zich gaat omkleden. Ik knik even en stap zelf ook uit bed. Ik kijk even naar de kleren in mijn kast. Ik trek een licht bruine broek aan met een wit shirt en daarover een spijkerkleurig blousje. Ik kijk even om me heen en pak dan de pot gel die op mijn kamer ligt. Ik doe mijn haar in model en loop dan mijn kamer in. ' ik ben beneden!' roep ik naar Diederik en loop naar benden. Ik loop de keuken in en besluit eitjes te bakken. Ik pak twee eieren en een pan die ik op het vuur zet die ik net aangezet heb. Ik doe wat boter in de pan en daarna maak ik de twee eiren kapot. Ik gooi de schilletjes weg. Hopelijk wou Diederik ook wel en anders at ik het zelf wel op, vindt ik ook niet zo'n probleem. Ik pak ondertussen twee broodjes neer op een dienblad en beleg die met ham. Als het ei klaar is leg ik die erop en loop het dienblad en zet die op het tafel. ' ik heb eten gemaakt!' roep ik naar boven als ik even naar de gang ben gelopen en loop dan weer terug om zelf alvast te gaan eten.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 10:44 ]

    Arion

    Ik smak even met mijn lippen nadat ze er een kusje op gedrukt heeft en kijk benieuwd naar wat er allemaal op het dienblad, dat ze dichter naar ons toe trekt, ligt.
    "Gewoon, omdat dit gezellig is. En omdat ik daar zin in had. Op mijn knappe verloofde die er 's ochtends enorm onweerstaanbaar uitziet."
    Ik schiet in de lach terwijl ik het glas fruitsap dat ze me geeft aanneem en even tegen haar glas klink. Ik neem een slokje en kijk naar Mary, die er ook behoorlijk onweerstaanbaar uit ziet.
    "En misschien heb ik dit ook wel gedaan om je een beetje energie te bieden voor je dessert, seffens."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar even verbaasd aan. Er kruipt langzaam een kleine grijns op mijn gezicht. Ze is echt ongelofelijk.
    Ik zet het glas weer op het dienblad en druk een kusje op haar wang. Vervolgens kijk ik even wat ze klaargemaakt heeft. Ik neem een toast met jam en neem er een smakelijke hap van. Netjes kauw ik mijn mond leeg.
    "Mijn keukenprinsesje," zeg ik met een glimlach. Met veel smaak eet ik de rest van de toast op. Ik lik even over mijn lippen omdat er wat confituur aan blijven hangen is. Rabarber, mijn favoriet. Ik kijk even naar de toast die er nog ligt en de eitjes.
    "Hoeveel energie moet ik precies op doen?" vraag ik met een kleine grijns.

    Irial

    "Goede morgen altijd liefdevolle schat." Ik grinnik even. Normaal zou ik vragen of hij iets van me nodig heeft, dat hij me bestookt met zo'n complimentje maar ik besluit nu de grapjes even achterwege te laten en gewoon te genieten van het moment zoals het is. Omdat ik hem zo lig aan te staren, heb ik even niet door wat er gebeurd is wanneer ik plots niks meer zie.
    "Dat was niet de bedoeling."
    Pas wanneer Kyle heet deken van ons af trekt besef ik dat het daardoor komt. Ik moet zachtjes lachen en zuig even op mijn piercing terwijl Kyle ergens over lijkt na te denken.
    "Nog plannen voor vandaag?" vraagt hij na een tijdje. Ik krijg kippenvel als ik voel hoe zijn vingertoppen mijn arm strelen. Omdat ik het niet kan helpen, druk ik mijn lippen even op de zijne voor ik een antwoord geef.
    "Vier uurtjes werken straks. Dan zou ik Diedje's fiets ophalen bij je moeder en daarna zouden we naar Vincent gaan, toch?" zeg ik zachtjes.
    Ik laat mijn hand onbewust zachtjes op en neer gaan over zijn rug. Eerlijk gezegd zou ik hier ook nog wel een paar uren willen blijven liggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Glimlachend kijk ik toe hoe hij smakelijk van een van de toasts eet en neem zelf een van de twee eitjes dat ik geduldig begin te pellen.
    "Mijn keukenprinsesje."
    Giechelend kijk ik hem aan en wiebel even met mijn wenkbrauwen terwijl ik een hap neem van het eitje. Net niet hard gekookt, heerlijk.
    'Hoeveel energie moet ik precies op doen?"
    Lachend haal ik mijn schouders op en neem even een slokje fruitsap wanneer ik me haast verslik in het eten.
    "Dat hangt ervan af wat jij allemaal wil als dessert," antwoord ik zo droogjes mogelijk.
    Grinnikend neem ik nog een hap en kijk hem vanuit mijn ooghoeken aan. Zijn haren staan naar alle kanten en ik moet mezelf inhouden mijn vingers er niet constant door te laten strelen. Zijn naakte bovenlichaam trekt ook al gauw mijn aandacht weer en ik bijt zacht op mijn lip wanneer ik hem even ongegeneerd aanstaar. Arion is gewoon perfect, op alle vlakken dat een persoon perfect kan zijn.
    Wanneer ik het laatste beetje uit mijn eitje heb weggelepeld, druk ik een kort kusje op zijn lippen en schenk in een van de twee tassen wat koffie.
    "Jij ook koffie, liefje?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Diederik

    "Ik ben beneden!" Hoor ik Nathan roepen en ik roep een simpele "Oké" terug. Ik trek mijn Hoodie aan en maak mijn handen wat nat waarna ik die door mijn haar haal zodat het een beetje rommelig zit. Ik rek me weer even uit en kijk weer even in de spiegel. Ik doe de capuchon even goed.
    "Ik heb eten gemaakt!" hoor ik Nathan van beneden roepen. Ik open de badkamerdeur en de geur van gebakken ei komt mijn neus binnen. Hmm, nu krijg ik wel een beetje trek hoor. Ik loop met de spullen waar ik in sliep naar mijn koffer en leg ze erin. Dan sluit ik de koffer goed en til hem op. Vervolgens loop ik ermee naar beneden. Ik zet hem in de gang en loop dan naar waar Nathan zich bevind.
    "Ik heb er trek van," zeg ik met een glimlach en ik neem plaats aan de tafel waarna ik een broodje met ei pak. Meteen neem ik er een hap van. "Dat heb je lekker gemaakt," grinnik ik met volle mond. Broodje ei, dat is echt een specialiteit van Nathan. Op een of andere manier maakt hij ze lekkerder dan wie dan ook. Daarom zeg ik er ook bijna nooit nee tegen. Ik neem rustig nog een hap. Ik blik even naar de klok. "Ga je vanmiddag mee naar Kyle?" vraag ik dan en ik kijk weer naar Nathan. We hadden een korte dag, over een half uur beginnen en dan om twaalf uur al weer klaar. Lekker kort dagje zo.
    "Volgens mij had hij wel plannen om naar het graf van Vincent te gaan, denk je dat je dan wel even alleen kunt zijn? Als Kyle het goed vind," grinnik ik.

    Kyle

    Irial drukt zijn lippen even op de mijne.
    "Vier uurtjes werken straks. Dan zou ik Diedje's fiets ophalen bij je moeder en daarna zouden we naar Vincent gaan, toch?" vraagt hij zacht en ik knik.
    Ik voel zijn hand over mijn rug gaan en ik glimlach. Dit ligt zo lekker, ik zou niet op willen staan. Ik zou hier de hele dag kunnen liggen, al denk ik dat Irial dan een beetje stijfjes word van de harde grond.
    "Als jij naar je werk bent dan maak ik ondertussen het huis een beetje aan kant zodat het weer netjes is voor als we ineens onverwacht bezoek krijgen of zo," zeg ik in een adem en ik kom iets overeind. "Ik ga een ontbijtje maken, nog voorkeuren?" vraag ik als ik overeind ga staan en mijn hand even door mijn haar haal. Vragend kijk ik naar Irial terwijl ik op de rand van het bed ga zitten. Ik kijk liefjes naar Irial die nog op de grond ligt en ik leun op mijn handen naar achter.
    "Of zal ik je verassen?" vraag ik dan met een speels glimlachje. Eigenlijk bedoelde ik niets met dat speelse glimlachje maar ik vind het gewoon leuk om te doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nathan

    Diederik komt naar beneden en ik glimlach even naar hem om vervolgens weer veder te eten. Ik vindt broodje ei echt altijd zo lekker! 'Ik heb er trek van,' Zegt Diederik waardoor ik even grinnik. 'Dat is mooi want anders had ik hem voor niks gemaakt' zeg ik lachend als ik mijn mond weer leeg gegeten heb. Ik neem nog een hapje en kijk Diederik even aan. 'Dat heb je lekker gemaakt' Zegt Diederik met volle mond. 'Dankje' zeg ik lachend en kijk hem daarna zogenaamd streng aan. 'Met volle mond praten?! Dat is heel onbeschoft jonge man' zeg ik waarna ik mijn lach probeer in te houden maar al snel in de lach schiet. 'Ga je vanmiddag mee naar Kyle?' vraagt Diederik waarna ik even twijfel maar uiteindelijk knik. 'Is goed' zeg ik met een glimlach en prop het laatste stukje in mijn mond. 'Volgens mij had hij wel plannen om naar het graf van Vincent te gaan, denk je dat je dan wel even alleen kunt zijn? Als Kyle het goed vind,' zegt hij en ik knik even. 'Ja ik kan wel alleen zijn als hij dat goed vindt en anders ga ik gewoon terug naar huis' zeg ik simpel en glimlach even. Ik kijk even op de klok, over een half uurtje moesten we beginnen. Gelukkig woonde ik maar vijf minuten van school af dus hoefde we niet ineens te gaan haasten of zo.