• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Boira
    - Charlotte Suavez Roane
    - Mary Elizabeth Santiago Colfer
    - Kyle Noah Morgan. KellyBelly
    - William Irial Smelting Roane
    - Arion O'Leary Roane
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Boira
    - André Sean Stenvers KellyBelly
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -

    Jongeren/Kinderen;
    -Diederik Jared Morgan - Mengelmoes
    -Nathan Connor Finley - quin98
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 15:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle

    Irial kust me terug en probeert nóg dichter tegen mij aan te kruipen wat ik heerlijk vind. Een genietende zucht rolt over mijn lippen wanneer Irial zacht op mijn onderlip bijt. "Jij bent ook leuk," zegt hij tegen mijn lippen aan en ik glimlach daardoor. Ik weet dat er veel meer achter die zin schuilt maar dit is al genoeg voor mij. Genoeg om te weten dat hij meer bedoeld. Irial kust me verder en ik kreun wanneer hij het tempo wat aanpast. Er komt een protesterend geluid uit mijn mond als Irial stopt met kussen -nadat hij een ruwere beet in mijn onderlip gaf-, maar het geluidje word al snel een kreun als hij zijn lippen op mijn sleutelbeen zet en een weg naar beneden kust. Bij mijn navel stopt hij en zuigt er even. "Zal ik naar boven..." Hij laat zijn wijs- en middelvinger als benen over mijn buik naar boven lopen. "of naar onder gaan?" hij laat ze naar beneden lopen. "Ooh, doe wat je niet laten kan," kreun ik opgewonden en sluit mijn ogen even, Irial vind het gewoon leuk mij te plagen en hij weet ook donders goed dat ik niet goed na kan denken als ik zo opgewonden ben. Hij doet het erom, ik grinnik even en leg mijn hoofd op het bed te rusten terwijl ik nauwlettend volg wat Irial doet. Ik voel iedere aanraking die hij doet. "Onder..." zeg ik dan zacht kreunend, maar ik weet dat hij het zelf wel uitmaakt wat hij doet. En dat vind ik zo leuk aan hem, het eigenwijze stukje Irial.... Heerlijk.

    André

    Maya rent weg en ik blijf haar nastaren. Niet veel later komt Dimitri en kijk ik hem verrast aan.
    "Dimitri, waar had Johnny het over?" vraag ik terwijl ik de protesterende Johnny tegen de wagen gedrukt houd. "Is Maya in gevaar?" Ik geef Johnny een trap in zijn knieholten zodat hij naar de grond zakt. Ik kijk om me heen en hoor de politiewagen arriveren. Lino stapt de wagen uit en neemt Johnny van me over. Ik leg uit wat er is gebeurd et cetera. Lino neemt Johnny mee naar de wagen en rijd met zwaailichten aan weg, zonder geluid.
    "Dimitri, vertel me waar is Maya.," er is ies mis, het voelt niet goed. Maar wat? Een onbehagelijk gevoel overspoelt me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Ben je al bekomen, liefje?"
    Het enige dat ik voorlopig kan doen is mijn hoofd schudden. Maar ik betwijfel dat Mary het gezien heeft. Ik lik over mijn lippen nadat ze me een kusje gegeven heeft. Heel even ben ik haar kwijt maar ik voel me te loom om mijn ogen op te doen en blijf geduldig wachten tot ze terug komt.
    Lang duurt het niet voor ze weer tegen me aan komt liggen, en als ik een deken over me heen voel dan weet ik waarom ze net recht gaan zitten was. Ik puf even en duw het deken wat van me af, leg het iets meer over haar.
    "Warm," mompel ik tussen een van haar vele kusjes door.
    "Moe." Kus.
    "Dorst." Kus.
    "Kusje." Kus.
    Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht en ik lach even. Gelukkig probeer ik geen verhaal te vertellen, want volgens mij zou het uren duren om het af te krijgen op deze manier. Met kleine oogjes kijk ik Mary even aan, mijn beeldschone verloofde. Ze ziet er heerlijk uit, met haar haren langs alle kanten, het genot dat nog nazindert in haar ogen. Op dit moment durf ik mezelf de gelukkigste man op de wereld noemen.

    Charlotte

    “Tot zover had ik het nog wel begrepen."
    Ik glimlach onschuldig en knipper even overdreven met mijn wimpers voor ik er ook om moet lachen. Ik kan de blik op zijn gezicht niet echt plaatsen maar besluit braafjes mijn mond te houden terwijl hij steeds dieper in gedachten lijkt te verzinken. Als er één ding is waar je bij Michael zeker van kunt zijn, dan is het dat je hem ruimte moet geven.
    Om mezelf wat te doen te geven neem ik het flesje water van tafel en schenk nog wat bij in het glas dat hij zojuist leeg gedronken heeft. Ik heb net de dop er terug op gedraaid wanneer Michael de stilte doorbreekt.
    “Wat had je gedaan als ik nooit naar die reünie was gekomen? Had ik dan nooit van Evangelynn geweten? En zij van mij?”
    Ik trek mijn benen weer op en leg er mijn armen om heen. Langzaam leg ik mijn kin op mijn knieën. Ik neem een paar minuten om er over na te denken, bang dat elk antwoord het verkeerde zal zijn.
    "Ik denk dat ik dan nog wat heel wat meer verkeerd M.Brows zou gebeld hebben, telkens als Evangelynn naar je vroeg. Ik heb haar vaak over je verteld. Eén keer noemde ik je in het midden van een verhaal per ongeluk Hercules, waarop ze prompt de kat met die naam herdoopte," zeg ik met een klein lachje.
    Terwijl ik spreek komt er een gedachte in me op, over iets waar ik niet eens voorstander van ben. Het lot.
    "Misschien moest het gewoon zo lopen?"

    Irial

    "Ooh, doe wat je niet laten kan."
    De grijns op mijn gezicht wordt nog breder. Dat is wel een heel gevaarlijke zin om tegen mij te gaan zeggen, en al helemaal als we in bed liggen. Voor ik echter kan antwoorden, lijkt Kyle zich bedacht te hebben.
    "Onder..."
    Ik grinnik even.
    "Boven zeg je? Doen we," plaag ik nogmaals.
    Ik zet mijn lippen terug op zijn buik en begin me langzaam een weg naar boven te kussen. Wanneer ik terug bij zijn gezicht ben, bijt ik even in zijn kin en veeg mijn lippen luchtig over de zijne. Een kus kan je het absoluut niet noemen. Met een stoute grijns op mijn lippen kijk ik hem in de ogen. Ik duw mezelf weer een beetje naar onder en druk mijn lippen op het midden van zijn borstkas. In plaats van verder te kussen, laat ik het puntje van mijn tong over zijn huid naar beneden glijden. Helemaal naar beneden.
    "Hallo, grote jongen," groet ik zijn penis lachend voor ik er een likje over geef. Zo langzaam dat Kyle er waarschijnlijk gek van wordt neem ik hem in mijn mond. Om zijn opwinding nog groter te maken, kreun ik er even bij. Ik kan het niet laten mijn ogen naar zijn gezicht te richten terwijl ik hem rustig begin te pijpen.
    Na een tijdje kus ik me weer een weg naar boven toe.
    "Ik wil je," fluister ik opgewonden in Kyle's oor. Ik bijt zachtjes even op zijn oorlel Liefst van al zou ik hebben dat ik zoals net weer onderaan kom te liggen, maar eerlijk gezegd zou ik alles doen waar hij om vraagt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Warm. Moe. Dorst. Kusje."
    Lachend kijk ik hem aan en druk een liefdevolle kus op zijn lippen. Met mijn hand ga ik even door zijn haren en kijk hem glimlachend aan. Van deze momenten geniet ik het meest, denk ik. Oké, ik zeg dit van alle momenten met hem samen, maar deze momenten horen bij mijn favorieten. Het samen knuffelen, kusjes geven, nadat we heerlijk van elkaar genoten hebben. Ik kruip iets dichter tegen hem aan.
    "Wat wil je drinken?" vraag ik zachtjes.
    Met mijn vingers teken ik onherkenbare figuurtjes op zijn borstkas en kijk hem met een verliefde blik aan. Als ik zodra drinken ga halen, kan ik vervolgens zo nog wel enkele dagen blijven liggen. De restjes van het eten liggen binnen handbereik en mijn Arion ligt naast me. Heel even dwaalt mijn blik af naar de ring om mijn vinger, waarmee ik nog steeds op zijn borst teken. Een warm gevoel trekt door me heen en ik druk nog een kusje op zijn lippen.
    Mijn gedachten dwalen even af, naar het begin van onze relatie. Hoe ik hem eerst niet wilde hebben en hoe hij me vervolgens helemaal voor zich won door me mee te nemen op het ijs. En dan het zingen. Ik giechel even zachtjes wanneer ik eraan terugdenk, en merk dat diezelfde liefdeskriebels er nog steeds zijn, maar dan intenser. Ik had nooit gedacht, zeker niet na mijn miserabele thuissituatie, dat ik ooit zoveel van iemand kon gaan houden, totdat hij in mijn leven kwam. En ik heb nog steeds geen seconde spijt gehad dat ik toen ingestemd heb toen hij me koppig bleef uitvragen.
    Alsof ik hem wil belonen voor die koppigheid van toen, druk ik nog een kusje op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik hoor Irial even grinniken en ik voel het al aankomen.
    "Boven zeg je? Doen we," Ik voel zijn lippen terug op mijn buik en hij kust een weg naar boven, hij bijt even in mijn kin wat een tinteling door mijn lijf geeft. Dan veegt hij zijn lippen langs de mijne. Irial kijkt me aan met een stoute grijns op zijn lippen en ik weet waar dit naartoe gaat. Hij zakt naar beneden en zet zijn lippen op het midden van mijn borstkas. Ik voet iets nattigs en voor ik doorheb dat het zijn tong is voel ik hem al naar beneden glijden. Ik trek mijn buik even in van het kriebelige gevoel en geniet er ook aardig van.
    "Hallo, grote jongen," hoor ik Irial zeggen en ik moet even lachen als ik merk dat hij het tegen mijn penis heeft. Oh wat is hij toch leuk, en grappig. Hij weet me altijd wel aan het lachen te maken. Hij geeft er een likje overheen en een spontane kreun verlaat mond. Wow, die zag ik aan de ene kant wel, en aan de andere kant niet aankomen. Maar hey, I like it! Irial neemt hem, zo langzaam dat ik er haast gek van word en grom, in zijn mond en kreunt er ook nog bij wat mij schokjes doet geven in mijn onderbuik. Ik voel zijn ogen op mijn gezicht en ik kijk hem even kort aan. Wanneer hij mij begint te pijpen gooi ik mijn hoofd naar achter. Ik vind het veel te lekker, en ook zo opwindend. Er komt ook een protesterend geluid uit mijn mond als Irial stopt. Irial kust zich een weg naar boven kust.
    "Ik wil je," fluistert hij in mijn oor en bijt even in mijn oorlel. Ik kreun zacht en laat mijn handen over Irial zijn rug gaan.
    "Meer Irial, ik wil meer," zeg ik opgewonden en hees. Ik wíl meer, Irial geeft mij dan wel wat ik wil maar weet ook op de 'verkeerde' momenten te stoppen. Hij plaagt en dat weet ik. Ik weet dat hij mij uit de tent wil lokken. Misschien nu niet, maar anders wel. Ik kan het echt niet meer uit elkaar houden hoor, wat ik niet heel erg vind ik hou er wel van. "En ik wil jou ook," grijns ik daarna en blaas zacht in zijn oor, aangezien die vlak bij mijn gezicht is. Ik streel over zijn rug en kras er soms even zacht met mijn nagels in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Wat wil je drinken?"
    Ik moet zachtjes lachen als ze met haar vingers op mijn borstkas tekent, het kietelt. Normaal ben ik absoluut niet kietelgevoelig maar na een vrijpartij lijkt mijn hele lichaam veel gevoeliger.
    "Wa-" Voor ik mijn kan afmaken drukt Mary een kusje op mijn lippen.
    Ik zou me afvragen waar ik dat aan verdiend heb, maar het valt gewoon niet te ontkennen dat ik een schatje ben. Ik grinnik even om mijn eigen inwendige grapje. Wat ik wel kan zeggen zonder te overdrijven is dat ik voor en door Mary de beste ik ben die maar kan zijn. Ik kijk haar aan en bedenk me dan dat ik nog niet op haar vraag geantwoord heb en dat ik nog steeds dorst heb.
    "WATER!" roep ik met opzet hees uit. "Geef me water!"
    Ik leg mijn hand met de rug ervan tegen mijn voorhoofd om het wat dramatischer te maken. Ik open een oog en kijk Mary aan om te zien of ze er om kan lachen en niet te hard geschrokken is.
    Voor de zekerheid zet ik mijn liefste glimlachje op. Normaal zou ik zeggen dat ik er zelf wel achter ga, maar ik ben eerlijk gezegd gewoon doodop.

    Irial

    "Meer Irial, ik wil meer. En ik wil jou ook."
    Een rilling loopt over mijn hele rug als Kyle even in mijn oor blaast. Een luide kreun verlaat mijn lippen als ik zijn nagels in mijn rug voel. Ik moet mijn uiterste best doen om me te concentreren.
    "Je vergat het magisch toverwoord," fluister ik hees. "Maar voor één keer is het goed."
    Ik slik en ril nog een keer. Dit keer heb ik het geduld niet om weer de hele weg naar beneden kussen. Wel laat ik mijn handen van zijn borstkas naar zijn onderbuik glijden. Met een kleine grijns uit pure opwinding op mijn lippen, neem ik braafjes zijn penis weer in mijn mond. Bij het pijpen wissel ik tussen zuigen en likken Af en toe laat ik mijn nagels een stukje in zijn onderbuik zinken.
    Ondertussen raak ik zelf ook behoorlijk op gewonden. Ik haal mijn lippen even om Kyle's penis vandaan.
    "Ben ik zo flink?" fluister ik met een zwoele stem.
    Ik laat één van mijn handen om zijn penis glijden en trek hem rustig af terwijl ik deze keer enkel het puntje van mijn tong er overheen laat gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "WATER! Geef me water!"
    Lachend kijk ik hem aan wanneer hij er nog een beetje drama bijdoet en schud even mijn hoofd.
    "Oke, hint begrepen," zeg ik grinnikend.
    Ik druk nog een kusje op zijn voorhoofd en sta op om in de keuken twee glazen en de fles water te halen. Lichtjes neuriend loop ik de woonkamer weer binnen.
    "Kijk eens, hier is het al," zeg ik betuttelend.
    Ik schenk de twee glazen vol, en geef er eentje aan hem. Geduldig wacht ik tot hij ervan gedronken heeft om nog een kusje op zijn lippen te plaatsen. Vervolgens neem ik ook een slokje of twee en zet het glas ergens naast ons neer. Ik vlei me weer tegen hem aan en kijk hem grijnzend aan.
    "Heb ik je zo afgemat dat je niet eens meer levend naar de keuken en terug kan gaan?"
    Niet dat ik ermee inzit om hem te bedienen, uiteraard niet. Wanneer hij ziek is, komt mijn moederlijke instinct boven en behandel ik hem met nog meer zorg en liefde dan gewoonlijk. Ik betwijfel of hij het erg vindt, dat ik zowat alles voor hem zou doen. Verliefd kijk ik hem in de ogen en laat mijn hand op zijn middenrif rusten. Ontspannen kijk ik toe hoe het omhoog en omlaag gaat, op het ritme van zijn ademhaling.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Dimitri had alles al uitgelegd??)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (Hoorde André. niet)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (okay)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kyle

    Er komt een luide kreun uit Irial's mond en ik lach even zacht. Dan lijkt hij zich te herpakken.
    "Je vergat het magisch toverwoord," fluistert hij hees. "Maar voor één keer is het goed." Irial zakt weer naar beneden en de rillingen lopen over mijn lijf wanneer zijn handen over mijn borstkas strelen en richting mijn onderbuik gaan. Irial neemt hem opnieuw in zijn mond en ik kreun van het heerlijke gevoel dat door mijn lichaam gaat. Het gevoel vaan puur genot en echte liefde. het voelt zo goed, hoe hij afwisselt en hoe ik zijn nagels af en toe in mijn onderbuik voel zinken. Echt zo lekker.
    "Ben ik zo flink?" vraagt Irial als hij zijn lippen om mijn penis vandaan heeft. Ik voel zijn hand eromheen gaan en kreun van genot als hij me aftrekt. Het elektrische gevoel schiet door mijn onderbuik wanneer hij met zijn tong eroverheen gaat.
    "J-ja, h-heel f-flink," kreun ik en lach daarna even tussen kreunen door. Oh als ik Irial niet tegen was gekomen was ik nu een lonely guy die alleen maar aan dit soort dingen kon denken en niet meemaken. "Ah~ Irial..." zeg ik hees als ik door de flinke stimulatie mijn hoogtepunt al voel naderen. Ik wil het uitstellen, ik gá het uitstellen. Nou, ik ga het proberen, ik wil nog even genieten. Nog even, heel eventjes.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 22:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Zonder enige gêne kijk ik Mary na als ze poedelnaakt de keuken in loopt. Van mij mag ze vaker naakt rondlopen. Ik wil ook best vaker naakt rondlopen. Als het aan mij lag hadden we elke week een "Naakte Donderdag" of gelijk welke andere dag, ik ben niet kieskeurig.
    "Kijk eens, hier is het al."
    Ik grinnik even en geniet terwijl overeind ga zitten net zoveel van het zicht vooraan als het achteraanzicht van daarnet. Gretig neem ik het glas dat ze voor me uitgeschonken heeft aan en drink het zonder stoppen leeg. Voor ik echt adem kan halen, drukt Mary een kusje op mijn lippen. Dat heeft als gevolg dat ik even piep als ik weer lucht in mijn longen krijg.
    "Heb ik je zo afgemat dat je niet eens meer levend naar de keuken en terug kan gaan?" hoor ik Mary zeggen terwijl ik naar de fles grijp. Ik kijk haar met een guitig gezicht aan terwijl ik de dop open draai.
    "Arme Ari se beentjes werk niemeer," zeg ik met een hoog stemmetje en een pruillip.
    Voor ik verder ga, zet ik de fles aan mijn lippen en drink daar ook nog eens een goeie driekwart van op. Wanneer de fles weer dicht is, en aan de kant staat, laat ik me tevreden achterover vallen, naast Mary. Ik ga op mijn zij liggen en kijk haar liefdevol in de ogen.
    "Jij mag me altijd afmatten," zeg ik met een lachje. Ik druk een kusje op haar lippen en haal zachtjes mijn hand door haar haren. "Als je me daarna maar telkens net zo lief vertroetelt als nu," voeg ik er wat stiller aan toe.

    Irial

    "J-ja, h-heel f-flink."Het is eigenlijk meer kreunen dan spreken. Ik moet even heel erg mijn best doen me te concentreren en niet te lachen om Kyle's gelach. "Ah~ Irial..."
    Ik ril met mijn hele lichaam van dat geluid en voel dat het mijn kleine vriend ook niet onberoerd laat. De manier waarop hij mijn naam kan uitspreken als we in bed liggen, dit doen, ik krijg er kippenvel van. Het geeft me het gevoel alsof ik de enige ben op de wereld en ik hem mijn koninkrijk schenk.
    "Kyle," kreun ik zelf even, om hem het plezier dat ik nu voel terug te schenken.
    Ik neem enkel het topje van zijn eikel in mijn mond en zuig er heel langzaam op terwijl ik het tempo waarop ik hem aftrek steeds weer wat opvoer. Ondertussen ben ik zelf ook zo opgewonden dat ik het niet kan laten een hand tussen mijn eigen benen te laten glijden. Met hetzelfde tempo als dat van mijn andere hand, begin ik mezelf af te trekken.
    Hoewel ik weet dat het onbeleefd is te praten met je mond vol, kan ik enkele kreunen die toch een beetje op Kyle's naam zouden moeten lijken niet tegenhouden.
    En hoewel we net al een rondje gehad hebben, sta ik op ontploffen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Arme Ari se beentjes werk niemeer."
    Ik giechel zachtjes.
    "Arme Arion toch," zeg ik stil. Ik druk een kusje op zijn zielige snoet. Grinnikend kijk ik toe hoe hij bijna de ganse fles water naar binnen speelt.
    "Jij mag me altijd afmatten. Als je me daarna maar telkens net zo lief vertroetelt als nu."
    Lachend kijk hem aan.
    "Nou, meneer O'Leary. Me dunkt dat je nou niet echt te klagen hebt, toch?"
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Je weet dat ik altijd klaar sta voor je," zeg ik zacht.
    Ik nestel me dichter tegen hem aan en druk nog een kusje op zijn lippen voordat ik heel even naar het vuur kijk. Ik zie de vlammen dansen en merk dat ik het wel heel warm heb. Maar het stoort me niet, plus ik lig hier comfortabel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Kyle," hoor ik Irial kreunen. Zelf kreun ik ook als Irial begint te zuigen. Als hij het tempo opvoert met aftrekken voel ik de tintelingen in mijn onderbuik flink aannemen.
    Irial doet iets en ik merk dat hij zijn eigen hand tussen zijn benen brengt. Ik hoor Irial mijn naam een aantal keer kreunen. Daar leek het op in ieder geval.
    Ik voel hoe mijn buikspieren zich alsmaar meer beginnen aan te spannen. "Hn... Irial, ik ga komen," kreun ik en ik grijp de dekens stevig vast wanneer een heerlijk gevoel mij overspoelt. Ik kreun luid en bol mijn rug. Ik hijg wanneer alle inspanning zo plots over is als dat het kwam. Er komt een kleine grijns op mijn gezicht en ik laat mijn hoofd even op het bed rusten. Dan trek ik Irial met best wat moeite omhoog en sla mijn armen om hem heen om ons vervolgens om te draaien. Ik ga over hem heen hangen. "Zal ik jou eens lekker verwennen?" vraag ik met een kleine grijns en ik streel over zijn borstkas. Ik zet mijn lippen er ook op en ik zuig op een aantal plekken zachtjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Nou, meneer O'Leary. Me dunkt dat je nou niet echt te klagen hebt, toch? Je weet dat ik altijd klaar sta voor je."
    Ik lach zachtjes en ontvang met veel plezier en liefde haar kusjes. Ik hou haar wat steviger in mijn armen als ik merk dat ze zelf wat dichter komt gekropen. Terwijl zij naar het vuur kijkt, hou ik haar gezicht in de gaten. De vlammen geven haar blonde lokken een gouden gloed. Mijn gouden meisje. Ik neem een plukje tussen mijn vingers en speel er zachtjes mee.
    "Dat weet ik," fluister ik met een glimlach.
    Ik laat haar haar los en draai haar gezicht zachtjes naar me toe. Liefdevol druk ik mijn lippen op de hare. Ik kan het glimlachen niet laten. Ik ben doodop, uitgeput maar zielsgelukkig.
    "En jij weet dat je altijd bij mij terecht kan, toch?"
    Terwijl ik haar in de ogen kijk, streel ik haar zachte wang. Ze voelt warm aan, maar ik waarschijnlijk net zo erg. Ik kan niet wachten tot ze Mevrouw O'Leary is en we aan kindjes kunnen beginnen. Mevrouw Mary O'Leary. Ierser kan het niet klinken. Maar ik zou het begrijpen mocht ze haar eigen naam ook willen houden. Ik vind alles prima, zolang ze maar met me trouwt.
    Plots word ik overvallen door een gekke bui en zet ik mijn lippen in haar hals waar ik ze laat trillen en je dat grappige "pfffrrrt" geluidje hoort. Ik zet mijn handen in haar zij en begin haar te kietelen.
    "Wie is Arion's gekke meisje waar hij zo van houdt? Wie?"

    Irial

    "Hn... Irial, ik ga komen," laat Kyle me na een tijdje weten.
    Voor mij is het alleen maar een motivatie om door te gaan en nog wat meer mijn best te doen. Het duurt niet lang voor Kyle's voorspelling uit komt en zijn hele lichaam opspant. Plotseling wordt het warm en nat in mijn mond. Ik slik alles netjes door en lik nog even over mijn lippen. Ik moet even lachen als Kyle me omhoog trekt, als een kleuter die met de labrador gaat proberen zeulen. Wanneer hij ons omdraait vergaat het lachen me en kijk ik hem vol spanning aan. Kyle mag echt meer de leiding nemen, daar krijg ik namelijk echt zo'n kick van. Al kan dat natuurlijk ook komen omdat ik doorgaans de leiding heb, en daar hou ik ook wel van. Het voelt vertrouwder aan en ik kan gewoon lekker mijn zin doordrijven dan.
    "Zal ik jou eens lekker verwennen?" vraagt Kyle dan, waardoor ik uit mijn gedachtengang gehaald word.
    Op mijn lippen wordt zijn grijns weerspiegeld. Ik haal diep adem als hij plots mijn borstkas kust, omdat ik het niet aan zag komen. Ik sluit mijn ogen en zucht genietend als ik merk dat hij op sommige plekjes zuigt. Op dit moment zou het me helemaal niet schelen dat hij me een zuigplek geeft, dat hij me claimt als zijn bezit. Ik ben maar al te graag van hem en dat mag iedereen weten. Daarbij loop ik ook ook maar heel weinig in bloot bovenlijf vanwege de littekens. Maar bij Kyle vergeet ik soms dat ik ze heb.
    "Unf," breng ik opgewonden uit. "Wanneer doe je dat niet dan?" Mijn stem klinkt hees en zwakjes.
    Ik kan me niet inbeelden dat er ook maar al één keer geweest is dat Kyle het me niet naar mijn zin probeerde maken. Die jongen weet exact wat ik lekker vind, waar en wanneer. Ik haal mijn handen zachtjes door zijn haren terwijl ik moeite doe hem aan te blijven kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Dat weet ik."
    Zijn glimlach doet me helemaal smelten en ik kan niet anders dan ook te lachen. Ik haal mijn blik van het vuur en kijk in zijn prachtige ogen. Genietend sla ik mijn ogen neer wanneer ik zijn lippen op de mijne voel. Liefdevol en teder kus ik hem terug.
    "En jij weet dat je altijd bij mij terecht kan, toch?"
    "Altijd," zeg ik zachtjes en kijk hem liefdevol aan.
    Zijn blik haakt zich in de mijne en ik zie de gedachten haast voorbijflitsen in zijn ogen. Even vraag ik me af waaraan hij denkt. Mijn gedachengang wordt verbroken wanneer hij zijn lippen in mijn hals zet en me begint te kietelen en kriebelen.
    "Wie is Arion's gekke meisje waar hij zo van houdt? Wie?"
    Lachend doe ik een poging zijn handen weg te duwen, maar het is tevergeefs. Arion is sterker dan ik ben, niet dat dat een verrassing is, dus zit er niets anders op dan me over te geven en hem me gewoon te laten kietelen. Een lachbui rolt over mijn lippen en het wordt alleen maar erger als ik ergens ook nog eens begin te hikken.
    "Ik zou zeggen dat ik het ben, maar ik ben niet gek," weet ik tussen twee kietelbuien uit te brengen.
    Geamuseerd kijk ik hem aan en slaag er toch even in om mijn handen om zijn polsen te sluiten en tegen te houden. Ik druk even een kusje op zijn beide handen en vervolgens richt ik me op zijn lippen.
    "Maar ik hou ook van jou, Arion," zeg ik zacht.
    Met een verliefde blik kijk ik hem in de ogen en verstrengel onze vingers. Nu mag iemand hierboven op de pauzeknop drukken, en de tijd laten stilstaan. Dit is gewoon perfect.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.