• Ik hoop dat ik in het goede topic zit, zo niet excusé.
    Sinds 2 maanden ga ik met een jongen waar ik super gek op ben.
    Problem is, hij word volgende maand 20 en ik weet echt totaal niet wat ik hem zou moeten geven!
    Dit komt ook vooral omdat hij me volgende maand een weekendje meeneemt naar Maastricht, nog als verjaardagscadeau voor mij.
    Super cute, maar zoiets groots kan ik niet betalen (hij is nogal rijk zeg maar, ik niet). Hij verwacht niet zoiets groots terug maar ik wil wel met iets leuks/liefs/moois aankomen.
    Mijn vraag was, wat zouden jullie iemand geven? Help me out please?
    Alvast bedankt!
    Xx


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    Lolol, volgens mij moet iedereen deze maand heel wat cadeaus kopen voor vriendjes. Kijk eens in die andere topics.


    Your make-up is terrible

    Ik zou het eerlijk gezegd niet weten..

    Maaarr... Als je in Maastricht bent dat weekendje, ga dan vooral een keertje eten bij Taart! Daar hebben ze -ja nou komt het- hele lekkere taart! :Y) Nee even serieus, dat is echt leuk daar C: En avondeten kun je bij de Kiwi, een studenten eettent, maar wel echt leuk! Ook mooi ingericht enzo (:
    Ik weet trouwens niet of Magisch Maastricht al op staat, dat is ook altijd leuk om naar toe te gaan (:

    Anyway, succes met iets zoeken voor je vriend (;


    Inspiration can hit you any time

    Assassin schreef:
    Lolol, volgens mij moet iedereen deze maand heel wat cadeaus kopen voor vriendjes. Kijk eens in die andere topics.

    My thoughts exactly. Er zijn nu al zo'n vijf topics met precies hetzelfde nut en in allemaal staan goede ideeën. Misschien moet je daar 'ns in kijken.


    The odds are néver in our favor.

    Oh, zijn er serieus al topic's? Sorry :$! Zal even beter kijken dan (:


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    Wat zijn zijn interesses? Wat vind ie leuk? En anders kun je ook altijd iets zelf maken.
    Toen mijn vriend 20 werd gaf ik hem een boekje waar al onze quotes, gekke zinnetjes en foto's in stonden. Hij leest hem nu nog steeds :)

    Hopelijk vind je iets!


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Hij werkt ongeveer 5 dagen per week, houd van uitgaan, we gaan vaak samen de kroeg in, hij kan goed koken, hij houd van skieën, mooie (veel te dure) kleding, auto's, voetbal ook wel, etc.
    Dat van dat boekje vind ik een leuke, maar we gaan pas 2 maanden met elkaar dus dat vind ik een beetje moeilijk (:


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    Mijn vriend komt uit Maastricht. :Y)
    OT: Gewoon even zijn interesses nagaan en daar wat bij zoeken. Of zelf gewoon een superawesome taart maken compleet met fondant en alles doet het gegarandeerd goed en is superleuk om te maken.


    ars moriendi