• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Boira
    - Charlotte Suavez Roane
    - Mary Elizabeth Santiago Colfer
    - Kyle Noah Morgan. KellyBelly
    - William Irial Smelting Roane
    - Arion O'Leary Roane
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Boira
    - André Sean Stenvers KellyBelly
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -

    Jongeren/Kinderen;
    -Diederik Jared Morgan - Mengelmoes
    -Nathan Connor Finley - quin98
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 15:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Tussendoor neem ik ook nog enkele happen rijst, voor die ook koud wordt en kijk Arion vanuit mijn ooghoeken aan. Ik grinnik even en veeg mijn mond af met de rug van mijn hand. Charmant is iets anders, maar ja.
    Ik kijk even verrast wanneer hij het doosje uit mijn handen neemt en me het glas wijn in de handen stopt.
    "Op mijn mooie verloofde."
    Ik houd mijn hoofd even schuin, voel dat ik ga blozen en giechelend leun ik zachtjes tegen hem aan.
    "Op de slijmbal waarmee ik de rest van mijn leven wil delen," zeg ik op mijn beurt.
    "Ik hou van je," zeg ik zacht met een geamuseerde blik in mijn ogen, voordat ik een slokje neem.
    Mijn honger begint stilaan gestild te geraken, en ik laat het eten even onaangeroerd op tafel staan. In plaats daarvan, kijk ik gedurende enkele minuten naar Arion, die naast me zit. Ik kan mijn ogen amper van hem af houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Levi

    Yes eindelijk thuis, ik doe de deur achter me dicht en weer opslot en hang de sleutel weer bij de andere sleutels om me nek.
    Ik loop naar de deur van de vooraat kast en haal het kleetje weg helemaal achterin de kast, ik doe het luik open en klim naar beneden van de stenen trap.
    Ik typ de code in bij het slot en open de zware ijzeren deur, uuhm wat zal ik vandaag eens mee nemen.
    Ik pak het simpele pistool en de geluids demper die ik er al vast aan vast draai. Ik stop de kogels er alvast in en zet het pistool op het haakje, zo kan hij niet afgaan tenzij ik het er weer afhaal.
    Ik stop het pistool onder mijn vest in een houder, waarvan ik er 4 heb.
    Ik stop wat extra kogels in het vakje eronder.
    Ik doe de deur weer dicht en opslot en loop de trap weer op.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle

    Ik krijg allemaal kusjes over mijn gehele gezicht van Irial.
    "Dat kan niet, want dat ben ik al," zegt hij dan met een ondeugende grijns. Irial trekt de dekens over ons heen, het licht wordt nu gedempt en het heeft iets romantisch.
    De rillingen gaan over mijn lichaam wanneer Irial zijn vingers over mijn gezicht laat glijden. Dan drukt hij zijn lippen op de mijne.
    "Ik hou van je," zegt hij dan tegen mijn lippen aan. Ik kan niets anders dan een instemmend geluidje te maken.
    Hoe onze lichamen nu tegen elkaar liggen, hoe blij ik nu ben. Hoe blij Irial nu is, ik wil dit niet vergeten. Nooit! En wanneer Irial en ik gaan trouwen, wanneer dat is weten we natuurlijk nog niet, dan zorg ik dat ik er op mijn best uitzie. Op mijn allerbest.
    Ineens wordt de gedachten afgesloten en krijg ik de drang om opnieuw even lekker los te gaan. Voor ik er erg in heb, heb ik Irial zijn haar vast gegrepen, ik trek er niet aan maar het is om hem vervolgens steviger tegen me aan te duwen. Ik open mijn mond gewillig. Oké, misschien ben ik een béétje verslaaft aan Irial zijn lichaam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Op de slijmbal waarmee ik de rest van mijn leven wil delen. Ik hou van je."
    Ik grinnik even en druk een kusje op haar lippen. Dan stop ik nog een stukje brood in mijn mond en merk dat ik genoeg begin te krijgen. Misschien maar best dat we niet én pizza, én Mexicaans, én Chinees besteld hebben.
    Ik schuif een stukje dichter naar Mary toe en leun met mijn rug tegen de zetel aan.
    "Idiote slijmbal, als je me beledigt doe het dan goed," lach ik.
    Ik sla mijn arm om haar houder en kijk haar verliefd in de ogen. Van dit soort avonden hou ik het meest, gewoon wij tweetjes.
    "Dit doet me ergens aan denken," zeg ik zacht.

    Irial

    "Umph," breng ik uit als Kyle plots mijn haar vast grijpt en me steviger tegen zich aandrukt.
    Begrijp me niet verkeerd, ik heb het wel graag een beetje ruwer maar ik zag het even helemaal niet aankomen. Als ik merk dat hij zijn mond een stukje opent, haal ik mijn lippen bij de zijne vandaan.
    "Wat wil je dat ik doe, Morgan?" vraag ik plagerig.
    Ik veeg speels met mijn lippen even over de zijne en raak ze daarbij amper aan.
    Met een brede grijns kijk ik hem aan. Ik kan het niet helpen, soms moet ik gewoon even de eikel uithangen en die arme jongen een beetje laten wachten.
    Ik laat mijn handen over zijn armen glijden en grijp zijn polsen vast om ze vervolgens naast zijn hoofd tegen het bed te drukken.
    "Pak me dan," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Wat wil je dat ik doe, Morgan?" vraagt Irial met een plagende toon. Ik grom een keer en kijk hem aan als hij zijn lippen over de mijne veegt maar ik ze haast niet voel.
    Ik voel zijn handen over mijn armen en voor ik er erg in heb heeft hij mijn handen naast mijn hoofd tegen het bed aan gedrukt.
    "Pak me dan," grinnikt Irial en ik kijk hem aan. Ik probeer omhoog te komen maar door de druk op mijn polsen op het bed word ik weer naar beneden gedrukt. Ik kijk Irial met een speelse grijns aan. "Je bent zo sterk," zeg ik dan en open mijn benen zodat Irial er tussen valt. Mijn speelse grijns wordt ondeugend.
    "En groot," zeg ik dan met een ondeugende ondertoon. Ik probeer weer omhoog te komen om mijn lippen op de zijne te drukken, maar ik wordt opnieuw op het bed terug gedrukt. Ik grom en kijk Irial aan. Ik houd van dit soort spelletjes, ik vindt het gewoon leuk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    Evangelynn beëindigd haar gekietel en kijkt haar moeder strak aan. Zowel Charlotte’s blik als Evangelynn’s blik lijken me verontrustend. Ik loop een stukje naar achter. In mijn achterhoofd weet ik precies wat ze nu denken. Op Evangelynn’s gezichtje groeit een grote grijns. Zachtjes schud ik mijn hoofd wetende wat komt.
    "Sorry Michael, orders van de Opperkoek.”
    Voordat ik een weerwoord kan geven springt ze op me zodat we beide op de grond belanden. Lachend rol ik over de grond als ze me begint te kietelen. Wanneer ook Evangelynn erbij komt begin ik helemaal te gieren.
    “Stop,” lach ik en ik probeer mijn armen los te krijgen. “Stop!”
    Buiten adem en half lachend probeer ik mezelf uit hun macht te krijgen maar erg goed wilt het niet lukken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Je bent zo sterk." Ik grinnik even als ik me plots tussen Kyle's benen bevind. "En groot."
    Ik schiet in de lach en kijk hem veelbetekenend aan. Hij weet wel hoe hij complimentjes moet geven. Als hij omhoog probeert te komen, druk ik zijn polsen wat steviger omlaag.
    "Kom dan," plaag ik verder.
    Voor hij echter de kans krijgt opnieuw los te proberen komen, druk ik mijn lippen stevig op de zijne.
    "Wil je dat, a ghrá? fluister ik tegen zijn lippen aan.
    Ik zuig even op zijn onderlip en zet er dan zachtjes mijn tanden in. Om Kyle nog meer uit te dagen verlos ik mijn greep een beetje, maar niet volledig. Ik ben best benieuwd of hij er op zal reageren.

    Charlotte

    Ik schiet automatisch ook in de lach als Michael begint te gieren en van ons handen probeert weg te komen. Hij lacht zo aanstekelijk. Ik denk niet dat ik hem ooit al zo weten lachen heb.
    “Stop! Stop!”
    Ik zelf moet inderdaad ophouden omdat ik niet meer bij kom van het lachen als ik merk dat Evangelynn hem juist nog harder begint te kietelen. Ik veeg de tranen van mijn gezicht en richt me een beetje buiten adem tot mijn dochter.
    "Oké, genoeg nu, Koekje. Laat die arme Michael even op adem komen."
    "Neeeeeeeeeeee," kirt ze terwijl ze vrolijk verder gaat.
    Ik rol even met mijn ogen en schud mijn hoofd. Zonder pardon sta ik op en til de kleine van Michael af.
    "Ik zei genoeg," zeg ik met een glimlach.
    Ik moet nog steeds mijn uiterste best doen om niet opnieuw te lachen als ze blijft spartelen als een hond in het water om los te komen. Volgens mij hebben we haar net iets té enthousiast gekregen. Ik plof neer op de grond met haar op mijn schoot en kriebel met mijn vingers in haar nek. Automatisch wordt ze weer een stuk rustiger. Ik kijk even naar Michael naast me en geef hem een klein klopje op zijn borstkas.
    "Leef je nog, grote beer?" grinnik ik.
    Nooit gedacht dat ik ooit iets van Michael zou winnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Terwijl Charlotte na mijn gesmeek ophoudt is het voor Evangelynn alleen maar een teken om nog harder door te gaan. Lachend kijk ik het kleine meisje aan, die me sterk onder controle houdt.
    "Oké, genoeg nu, Koekje. Laat die arme Michael even op adem komen.”
    "Neeeeeeeeeeee.”
    Buiten adem kijk ik haar aan terwijl ze vrolijk door kietelt. Uiteindelijk komt mijn redding in de vorm van Charlotte. Ze tilt het kleine meisje van me af terwijl Evangelynn heftig in het rond spartelt om los te komen.
    “Ik zei genoeg.”
    Langzaam kom ik overeind en haal diep adem waarna ik lachend naar het meisje in Charlotte’s armen kijk. Ik moet zeggen, ze is inderdaad geweldig. Charlotte ploft naast me neer met het meisje in haar schoot. Ze klopt me op mijn borstkas.
    “Leef je nog, grote beer?”
    Ik schiet in de lach.
    “Het scheelde niets,” grinnik ik. “Maar ik krijg jullie nog wel. Zomaar onschuldige mensen kietelen.”
    Ik schud met mijn hoofd en kijk naar Evangelynn in Charlotte’s schoot. Even bekruipt me een benauwd gevoel maar zo onverwacht als hij kwam, verdwijnt hij ook weer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial schiet in de lach en kijkt me veelbetekenend aan.
    "Kom dan," plaagt Irial verder. Ik wilde opnieuw wat doen maar voor ik de kans kreeg drukte Irial zijn lippen al op de mijne.
    "Wil je dat, a ghrá?" fluistert hij tegen mijn lippen aan waarna hij op mijn onderlip zuigt en zijn tanden er even in zet. Ik voel de greep op mijn polsen iets verminderen. "Hmm, meer," zeg ik dan en kijk Irial aan. Ik laat mijn handen in zijn greep omdat ik dit wel leuk vindt. Ik beweeg mijn vingers wel een beetje en kijk Irial opnieuw erg ondeugend aan.
    "Ik wil meer," zeg ik zachtjes en druk mijn lippen weer stevig tegen het zijne aan. Ik weet dat hij elk moment weer weg kan trekken, maar zolang ik zijn lippen tegen de mijne kan hebben is het goed. Van binnen grijns ik breed. Ik voel hoe de wilde ik naar boven komt en ik moet me erg inhouden mezelf los te rukken en Irial onder mij te krijgen. Ik ben echt veel gewaagder geworden. Ik buig mijn hand naar voor en probeer Irial zijn vinger te pakken wat ook is gelukt ik houd hem vast en grinnik tegen zijn lippen aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Idiote slijmbal, als je me beledigt doe het dan goed."
    Lachend kijk ik hem aan. Ik neem nog een laatste hap en zet het doosje op tafel. Mary heeft genoeg gegeten.
    "Dit doet me ergens aan denken."
    Ik glimlach wanneer ik zijn arm om me heen voel en kijk hem verliefd aan. De vlinders razen door mijn buik, omdat ik weet wat hij bedoelt.
    "Waar doet dit je aan denken?" vraag ik toch zachtjes.
    Ik ga iets dichter tegen hem aanzitten en leun zachtjes tegen hem aan. Ik druk een kusje in zijn hals en sluit genietend mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    “Het scheelde niets. Maar ik krijg jullie nog wel. Zomaar onschuldige mensen kietelen.”
    Ik giechel even en in mijn schoot hoor ik Evangelynn hetzelfde doen.
    "Gelukkig sta ik niet recht, anders stond ik te trillen op mijn benen," grinnik ik.
    Even kijkt Evangelynn me aan, sarcasme heeft ze nog niet echt door. Ik glimlach naar haar en meteen klaart haar gezichtje weer op. Plots slaat ze haar handje voor haar mond en als ze luid geeuwt weet ik ook waarom.
    "Hier is iemand moe en die gaat nu weer lekker slapen," lach ik.
    "Michael?" probeert de kleine er nog sluw van onderuit te komen.
    "Nee. Jij," lach ik terwijl ik haar even een por in de buik geef. Ik hou haar stevig in mijn armen en sta weer recht om haar in haar bedje te leggen. Ik stop haar lekker in. Terwijl ik haar een kusje geef, verwacht ik me al aan de vraag die inderdaad ook komt.
    "Zing je nog een liedje?"
    Ik knik even en kijk haar rustig aan.
    "Welk liedje wil je?"
    "Een rapliedje!" brengt ze enthousiast uit.
    Ik ga rechtop zitten en trek mijn wenkbrauwen op.
    "Maar ik ken helemaal geen rapliedjes," breng ik verbaasd uit.
    Een beetje tegen mijn zin in, ik wil hem niet teveel belasten, kijk ik vragend naar Michael voor inspiratie.

    Irial

    "Hmm, meer. Ik wil meer."
    Nog voor ik iets kan zeggen drukt Kyle dit keer zijn lippen op die van mij. Ik merk pas dat hij een van mijn vingers vast heeft als ik hem tegen mijn lippen aan voel grinniken.
    "Wat was je van plan?" vraag ik met een grijns.
    Ik haal mijn lippen van de zijne en kijk hem met een geamuseerd gezicht aan. In plaats van hem weer op zijn mond te kussen zet ik mijn lippen terug in zijn hals. Ik geef er hele kleine kusjes en bijt af en toe kort. in.
    Ik laat één van zijn polsen los zodat ik mijn hand langs zijn zij kan laten glijden. Ik vind het nog steeds heerlijk hem te bepotelen.

    Arion

    "Waar doet dit je aan denken?"
    Ik ril even als ze een kusje in mijn hals drukt.
    "Ben je t vergeten? Dat valt me tegen van je, babe," zeg ik met een kleine grijns. "Maak het maar goed hoor."
    Ik kijk haar aan en leg mijn vinger onder haar kin om hem vervolgens zachtjes op te tillen. Met een ondeugende glimlach druk ik een kusje op haar lippen.
    Ik laat haar even los om het salontafel aan de kant te schuiven en de kussens een beetje anders te leggen.
    Zonder enige waarschuwing neem ik Mary weer in mijn armen en zorg ervoor dat ze op de kussens, onder mijn lichaam terecht komt.
    "Weet je al hoe je het goed gaat maken?" fluister ik grijnzend.
    Ik ben er vrij zeker van dat ze weer met een antwoord zal komen dat afwijkt van hetgeen waar ik op doel, maar dat is wat Mary Mary maakt en ik zou het niet anders willen. Uiteindelijk komen we meestal toch wel tot wat de andere wel degelijk bedoelde.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ben je t vergeten? Dat valt me tegen van je, babe. Maak het maar goed hoor."
    Grijnzend kijk ik hem aan en kus hem liefdevol terug. Ik gil even wanneer hij me in zijn armen neemt en ervoor zorgt dat we helemaal anders komen te liggen.
    "Weet je al hoe je het goed gaat maken?"
    Ik doe alsof ik even nadenk.
    "Ik zal de afwas doen, deze keer?"
    Lachend druk ik een kusje op zijn lippen en streel met mijn vingers door zijn haren.
    "Of we kunnen ook praten welke herinneringen we hebben aan deze situatie en er een gezellige avond van maken?" stel ik fluisterend voor.
    Ik til mijn hoofd wat op om mijn lippen op de zijne te drukken en kijk hem liefdevol aan.
    Zachtjes streel ik met mijn neus langs de zijne en sluit genietend mijn ogen. De warme gloed van de kachel geeft me een gelukzalig gevoel en ik ben er zeker van dat ik dit wel elke dag wil doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Wat was je van plan?" vraagt Irial met een grijns. Zijn lippen gaan van de mijne en kort daarna voel ik ze in mijn hals. Wanneer hij een aantal keer in mijn hals bijt ontsnapt er een kreun. Hij laat een van mijn polsen los en ik voel hoe zijn hand langs mijn zij streelt. Onbewust klem ik mijn benen om Irial heen.
    "Oh, pestkop!" zeg ik met een zachte kreun en ik leg mijn hand op zijn achterhoofd, meer doe ik niet.
    "Je maakt me gek, nu al weer!" zeg ik en ik laat mijn hand naar zijn schouder afzakken om daar vervolgens mijn nagels even zachtjes in te zitten. Ik geniet van Irial. En nu we zijn verloofd voelt het nog veel lekkerder dan eerst. Raar hoe een ding het ineens zo kan veranderen. Maar dit is een goede verandering.

    [Sorry, weet moeilijk iets te bedenken ):]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Gelukkig sta ik niet recht, anders stond ik te trillen op mijn benen.”
    Ik rol met mijn ogen maar als ik Evangelynn’s blik zie schiet ik in de lach. Het meisje kijkt haar moeder niet begrijpend aan totdat ze een glimlach toegespeeld krijgt. Tevreden trekt haar gezichtje weer recht totdat ze luid geeuwt. Met een glimlach hoor ik de daarop volgende conversatie aan. Het tegenstribbelen van het meisje komt bekend voor. Ik ken geen kind die vrijwillig naar bed gaat.
    "Zing je nog een liedje?"
    Ik glimlach en kijk naar Charlotte.
    "Welk liedje wil je?"
    "Een rapliedje!"
    Ik schiet in de lach om het enthousiaste meisje.
    "Maar ik ken helemaal geen rapliedjes.” Charlotte draait zich naar mij toe. Ik schiet in de lach en wil met mijn hoofd schudden totdat er een ideetje opkomt.
    “Vooruit dan maar,” grinnik ik en met een lach zet ik in.
    “- Kick it -Tss, tss, tss, huh
    Introducing Mike, Eva and Char
    Your rhymin' 3 dads Doing the Eva rap
    Just a little lady You need your sleep
    Don't want no jive about something to eat
    We were partying-down Dancing 'til dawn.”
    Uitdagend kijk ik Charlotte aan wachtend op haar inval.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ik zal de afwas doen, deze keer? Of we kunnen ook praten welke herinneringen we hebben aan deze situatie en er een gezellige avond van maken?"
    Ik lach even, zowel om haar aanbod als om het feit dat ik gelijk heb. Ik kus haar zachtjes terug als ik haar lippen op de mijne voel en schud zachtjes even mijn hoofd.
    "Ik doe het liever nog een keertje over," fluister ik.
    Ik laat alvast mijn hand naar het touw van haar badjas glijden en trek het voorzichtig los. Mijn blik blijf even bij haar borsten hangen. Haar borsten. Daar zou ik een boek vol lof over kunnen schrijven. Of een gedichtenbundel, opgedragen aan die twee prachtige dingen.
    Mijn ogen glijden weer naar haar gezicht en ik raak verdwaald in haar ogen. Haar ogen, zo'n ogen heb ik nog nooit gezien.
    Ik buig me verder naar haar toe en druk mijn lippen weer zachtjes op die van haar. Mijn hand streelt zachtjes haar wang.
    "IkhouvanjeMarMarySantiago," zucht ik tegen haar zachte lippen aan.

    Irial

    "Oh, pestkop! Je maakt me gek, nu al weer!"
    Ik kom een beetje overeind, leg een hand op mijn borstkas en kijk hem onschuldig aan.
    "Ik? Een pestkop? Kyle, liefje ik kan er toch helemaal niks aan doen dat jij ze niet allemaal op een rijtje hebt?"
    Ik zet mijn liefste gezicht op en verberg dat liefste gezicht vervolgens in zijn hals waar ik weer een paar kleine kusjes zet. Ik kus me een weg naar zijn lippen en omdat ik gewoon in een lekker stoute bui ben besluit ik hem nog even te kietelen voor ik hem nog wat meer opwind.
    "Zeg dat ik een schatje ben en dat je van me houdt," grijns ik.
    Mijn handen verplaatsen zich steeds weer zodat hij ze telkens net niet kan pakken.

    Charlotte

    Net als Evangelynn moet ik lachen als Michael ook effectief een rapliedje begint te zingen. Er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht als ik het liedje herken. Het is uit een film en alweer zit ik Michael te bewonderen dat hij daarop kwam.
    Mijn glimlach verandert in een grijns als ik merk hoe Michael me met een uitdagende blik aankijkt. Ik spring recht en ga naast hem staan waarop ik een beetje van die vage rapbewegingen begin te maken.
    Your food-spittin', toilet-trainin' changed our song
    We're situated bachelors, parents-in-waitin'
    Rather hang with you than the one he's been dating
    Say, Cookie did you wash your face
    Say, Cookie, did you brush your teeth
    Mike be nimble, You be quick
    Momma bust a rhyme and make it slick
    To little lady Eva We say please
    Just close your eyes and cop some Z's
    Ooga-ooga-ooga
    Ik kijk naar Michael als teken dat ik het laatste stukje met hem samen wil doen en geef een knikje naar de deur als teken dat dit onze kans is om net als in de film een exit te maken.
    Evangelynn houdt namelijk nog met moeite haar oogjes open.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.